Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

504LACI Creative Commons License 2008.08.08 0 0 6346
Ha jól értettem, nemcsak a gáz szökött el, hanem a kapilláris cső is :-)
Előzmény: te_o (6343)
te_o Creative Commons License 2008.08.08 0 0 6345
Extrák:
nézz körül a lapomon, ugyan W108, de a lista univerzális.
http://mb-w108.atw.hu/
Előzmény: w211 (6342)
te_o Creative Commons License 2008.08.08 0 0 6344
A régi merci 4 seb. automaták mind 2 -ből indultak, és nyomatékváltó nélküli, hidrokuplungos megoldásúak voltak.
Nyomatékváltó csak a későbbi, három sebességes (USA!) automatában volt, de kizártnak tartom, hogy azt rátette bárki is egy dízelre...
Előzmény: pizo (6341)
te_o Creative Commons License 2008.08.08 0 0 6343
A hőfokmérő nem pontosan úgy működik, ahogyan leírtad. Elvileg illékony gázzal töltött (talán éter?), így nem hőt visz át, hanem mechanikusan, mint a hőmérőben, tágul.
Ha elszökött a gáz, akkor érdekes játék lesz...

Km.-órát hogyan csináltad meg? Mindnek ez a hibája egyébként, gyanítom, hogy a fogaskerék másképp hőtágul, mint az acél tengely.
Előzmény: Izram (6340)
w211 Creative Commons License 2008.08.08 0 0 6342
T URAK,tud valaki feltenni egy listát a korabeli extrákról,vagy valami forrást? Érdekes lenne összevetni a mai autóiparral az akkorit,meg az a gyári fordszámmérő csak izgat.Ha tud vki ilyet,érdekel.TOMEK
pizo Creative Commons License 2008.08.07 0 0 6341

Nekem 240D Automatic volt... Ha indulásnál padlógázt nyomtam, akkor egyesből indult (egyébként 2-ből, USA version), úgy valamennyire ment is, meg az automata nyomatékváltója is dobott rajta, de nem volt versenyautó. 200D-vel egyszer mentem, 123-as T-kaszniban volt, hát...

 

Zoli 

Előzmény: Izram (6340)
Izram Creative Commons License 2008.08.07 0 0 6340
Az rendben is volna...csak a kerdes 200d 220d 240d vagy 300-as mocihoz van e...ne adj isten benzineshez, ha jol sejtem azoknak vegkepp mas a difi attetelezese!

Kipuff felkerult, ugyan kicsit feszul es a kozepso dobnak ki kellett kerulnie, de megteszi...egeszseges es nem tunt fel, hogy hangosabb volna..

Km orat megcsinaltam...nem volt konnyu de darabokra szedtem...a mutato nem szivesen jon le..tehat a szamlapot nem tudtam levenni...es igy nem volt konnyu dolgom...a szamlalo tengelyenek vegen levo fem fogaskerek (a tobbi ugye a szamok es azok muanyagok) elforgott a tengelyen es igy nem szamlalt, nem hajtotta a szamokat...

Beallitottam nullara...tehat null km-es a gep :))))))))))

Ugy neztem a vizhofok meroje mehanikus...es egy igen colos sodort kabelen jon elvileg a hő elolrol a jeladotol...a problema csak ott van, hoyg nekem a vezetekem is hianyzik...de a jelado legalabb mar megvan! Furcsa megfoldas...egy femszalon keresztul melegiti at a motor ugye a muszert...erdekes!

Ez a 200D tenyleg igazi anyatetu...80-ig olyan lusta , hogy arra szo nincs...ott talan egy kicsit eletre kap, de 100 folott joforman mar valoban megszunik letezni! Bar tovabbra is gyanus ,hogy ez a difi nem ra valo...raadasul bug is...

Azert jo volna egy osszehasonlitasi alap, hogy mit tud egy masik 200D, na nem a korrekt fajta hanem ami mar megerett a felujitasra :)
Előzmény: ICram45 (6339)
ICram45 Creative Commons License 2008.08.07 0 0 6339
Ha 115-tel kezdodik akkor szerintem az lesz az. Minden merci alaktresz szam a tipus szamavla kezdodik. Kiveve a Bosch alkatreszek.
Előzmény: Izram (6338)
Izram Creative Commons License 2008.08.07 0 0 6338
Na, bemasztam ala....hatulrol nezve a jobb oldalon talaltam egy szamot...115 351 32 08...sajna mast nem sikerult fellelnem!
Izram Creative Commons License 2008.08.07 0 0 6337
Koszonom! Nemsokara megnezem!

Most jottem haza a futomuvestol...franko lett...szepen fut...bar a hatso futom meg mindig hangos szerintem...az is lehet ,hoyg a csomagtarto kong egyebkent...

Megrendeltem a vizhofok jeladot is..2 e Ft sem volt..az is bekerul ma...remelem!

Mindenesetre adagoloshoz vinnem kell mert szerintem lomhabb a kelletenel es fustol is...tuti ,hogy azon kell allitani egy keveset....mindenesetre az olaj az szep aranysarga benne!
Előzmény: 250ce (6336)
250ce Creative Commons License 2008.08.07 0 0 6336
a difi számát bal alsó sarkán látod a hátsó dekni mellett. a gyári kódja van rajta meg az áttátel. a 200D-nek 3,92(meg a 220-nak is) a 240-esnek 3,69 a 240 3.0 -nak 3,46
Előzmény: Izram (6325)
Törölt nick Creative Commons License 2008.08.07 0 0 6335

Sika - fekete színű szélvédőtömítő massza

Ha jól tudom Bp. XI. Fehérvári úton van a forgalmazó boltja 

Előzmény: Raisz (6328)
Izram Creative Commons License 2008.08.06 0 0 6334
Ma nagyjabol rendberaktam a gazrudazatokat....ossze-vissza voltak korbitve...barbár megoldas...nem am a gombcsuklokat tekergetjuk..hanem hajlitunk!

Na mindegy...van egy rud ami az adagolo legvegenel huz ez kart...ha szembol nezzuk az autot akkor az adagolo masik vegenel...gazallastol fuggoen huzza ugyebar...

Ha alapjaraton azt lecsatolom akkor az alapjarat feljebb megy...hahuzok rajta akkor lejebb...mar-mar dadig egy kicsit...a kerdes ,hogy azzal a szeleppel mit allitunk?

Nekem ugy volt eddig beallitva ,hogy nulla gazallasnal kb a feleig volt behuzva....annak idealis esetben hol kell allnia? gaz nelkul nullanal vagy teljes gazon teljesen nyitva? Vagy hat fene tudja...

Mivel magasabb az alapjarat ha ugye nem huzunk azon a rudazaton egy kicsit konnyebben is indul...


Vizhofok jeladot kaptam...2500 Ft -30% a bardinal!...Bekotese hogy van? A muszertol megy a hengerfejbe egy kabel...a vegen a jeladoval...a 12 voltot a muszerfalbol kapja a muszer resze? NEm vettem meg ki ,igy nem tudom...
Izram Creative Commons License 2008.08.06 0 0 6333
Igen, sejtettem....le is mentem kiprobalni de ugy nez ki nem nyert! Felek ki kell vegyem az egeszet es szet kell bombaznom...csak nem szivesen csavargatom le rola a km ora spiraljat meg az olajnyomas csovet....na de mindegy...
Előzmény: te_o (6332)
te_o Creative Commons License 2008.08.06 0 0 6332
Napi számláló nullázójával átellenben.
Előzmény: Izram (6331)
Izram Creative Commons License 2008.08.06 0 0 6331
Na, ez nekem uj! Nem tudtam ,hogy allithato a fenyero, hol talalom azt a potmetert?
Előzmény: HaZsolti (6327)
bakonyigg Creative Commons License 2008.08.06 0 0 6330

Massza kaphato a Karpat utcaban, gumibol csak a gyari jo , a tobbi kuka , en meg sem bontanam , ha jol nez ki , persze ha rongyos-repedt , az mas.

Sajna az utangyartott szelvedok meg gumitomitesek anatoliai minoseguek, ott meg jok, mert haromevente egyszer esik. tomitoanyag mehet a gumi-kaszni gumi-uveg talalkozasokhoz egyarant, eleg maszatos melo, de csak egyszer kell megcsinalni, hacsak nincs meg alul szetrohadva a szelvedokeret.  

udv mindenkinek

Előzmény: Raisz (6328)
te_o Creative Commons License 2008.08.06 0 0 6329
Napraforgóolajjal???
Nem drágán kaphatóak erre a célra készült üregvédő viaszok, amik tartósan a felületen maradnak, jól terülnek. Pl. Würth, Dinitrol. Egyébként van cég is, ahol vállalnak üregezést, de ha te csinálod, tényleg pár ezer forintból megvan (plusz kompresszor), neten meg utána tudsz nézni a pontoknak, ahol be kell vezetni a fejet.
Előzmény: Raisz (6328)
Raisz Creative Commons License 2008.08.06 0 0 6328
 

Sziasztok!

 

Két kérdésem lenne.

 

A szélvédő sarkainál befolyik az esővíz a gumi és a szélvédő között. Szereztem új gumit hozzá, de azt olvastam egy korabeli könyvben (Jetzt helfe ich mir selbst), hogy valami nem beszáradó tömítőmassza szükséges a gumi és a karosszéria közé. Tudna valaki segíteni, hogy hol lehet ilyen tömítőmasszát beszerezni?

 

Másik kérdésem a következő: Egy karosszéria lakatos ajánlotta, hogy a kocsin az üregvédelmet saját magam végezzem el valami hobbi kompresszorral és napraforgó olajjal. Nektek mi a véleményetek a növényi olajról, mint üregvédőről?

HaZsolti Creative Commons License 2008.08.06 0 0 6327

Műszerfal világításra: nézd meg a pótmétert amivel tudod a fényerőt állítani lehet az koszos vagy tönkrement.

 

A világítás kapcsoló balra tekerésnél 1-et vagy 2-t akkor a parkolófény világit az egyik állásban a jobb első jobb hátsó helyzetjelző a másik állásban a bal oldaliak.

A második kihúzás a hátsó ködlámpa /szerintem ez ritkán szokott bekötve lenni/

 

A hőfok patron ahengerfejben van. Valami kell, hogy legyen berakva ha más nem csavar, mert különben elfolyna a víz.

Előzmény: Izram (6326)
Izram Creative Commons License 2008.08.05 0 0 6326
Nezzetek el nekem ,hoyg ennyit pofazom de mindig tobb reszletben jutnak eszembe a dolgok :)

A vizhofok muszeret megneztem, nem eteres hanem elektormos! Le van vagva a kabele...tehat a vezetek es a vegen az erzekelo kene nekem...azert nem szivesen jarnek nelkule....az ordog nem alszik!

Egyebkent hova van becsavarva az erzekeloje? Hatha benne van es csak a kabel nem lett behuzva!

Muszerfal vilagitasom nincs!!! Indexek, uzemanyagszint, gyujtas...ezek egnek...de a tobbi nem! Kivettem az izzokat, egyik sincs kiegve!

Van tippetek? Hol keressem a hibat?

A vilagitas kapcsoloja ugye ugy van ,hogy pl jobbra elso katt a helyzetjelzo...masodik katt a tompitott...ha kihuzom akkor kodlampa...de nekem 2x lehet kihuzni, legalabbis aszem!

Aztan ugy eez ballra is....annak mi a funkcioja, azaz mi lenne?
Izram Creative Commons License 2008.08.05 0 0 6325
Ja, meg egy kerdes!

Diffinek hol talalom meg a szamat? Be akarom azonositani ,hogy 200D-be valo-e...Ertelemszeruen nem kezben van hanem beszerelve...igy kene megkeresnek rajta a szamot :) 200D eseten milyen szamoknak kell lennie rajta?
Előzmény: Izram (6324)
Izram Creative Commons License 2008.08.05 0 0 6324
Skacok!

Lehuztam a kartergaz csovet...ami mar a pillangoszelep ele megy...azon a csovon semmi szuszogas nincs!...a szelepfedelrol jovo csovet nem neztem meg...arrol nem tudok riportolni...

Aztan alapjaraton lekaptam az olajbeonto kupakjat...ott van rendesen szelvihar de inkabb amolyan fujas-szivas felvaltva...tehat vakum is van...nem jelentenem ki ,hogy csak fuj...de kipuff gazt vagy olajparat nem hoz magaval...

Idealis esetben semmi vagy csak nagyon minimalis legmozgasnak szabadna ott lennie?
b_bokonon Creative Commons License 2008.08.05 0 0 6323

Egy kedves ismerősöm keres W108 USA hátsó alsólököst.

Ha van valakinek szóljon!

Állólányka Creative Commons License 2008.08.05 0 0 6322

Kedves Állólámpás Mercedes Tulajdonosok!

Olcsón eladók W115 Állólámpás Mercedes 200D, 220D és 230-as benzines alkatrészek Eredeti Mercedes szerelési könyv, robbantott ábrás, német nyelvű 200D, 220D-hez.

 230-as Benzines ikerkarburátoros hiányos motor+hengerfej csak alkatrésznek! Főtengely megvan, vezérműtengely már nincs meg.

220 Dízel jó állapotu teljesen komplett motor (paírjaival, azonnal beépíthetően)

60 ezer

200 Dízel komplet motor (működik, tartalékmotornak de télen nehezen indult)

40 ezer

2 db karosszéria billentő, kerék helyett felszerelhető vasszerkezet a karosszéria felbillentéséhez nagyon hasznos!

2 db 220-as Dízelmotor-blokk de a 200-ashoz is jó, Szervó szivatyú szíjtárcsájával + tartóbak hozzá

Hengerfej kompletten vagy részben szétszedve is, előkamrák, szelepek, rugók stb.

Vezérmű tengelyek, bakok, láncok, láncfeszítők, megvezetők, csapszegek hajtókarhoz

Használt Hüvely-Dugó és Gyűrű garnitúrák (lehetőleg 4 db-onként, kb 4 garnitúra van)

Hajtókarok, esetleg csak ha nagyon kell egy-két db, megbonthatjuk a garnítúrát

Főtengelyek (köszörült is), 220-as is, Hajtókarok és jó állapotú csapágygarnitúrák (újcsapágyak is vannak)

Adagolók, Önindítók, generátorok, Új csapszeg persely és burman tömítés

Váltó + harangház, csak váltó is van, hiányos váltó is van, rudazatok, kulissza,

Váltó kar + rudazat (4 sebességes, mechanikus) Kőr alakú Szervó fék dob (tartály)

Porlasztók házzal és külön is, izzító gyertyák külön is + összekötö drótok is külön

Difik + féltengelyek (több darab de van külön féltengely illetve difi is) Első és Hátsó rugók

Kardántengely nagy + kicsi (több darab) gumis kardán csapágy is van külön

Első és hátsó lökhárító (egy pár jó állapotú és egy pár kevésbé szép olcsón!)

Fék, 3 db motorháztető bovdenek, termosztátok, hengerfejtömítések, főtengely szimeringek, burmanok

Lökésgátlók, olaj és vákumpumpák, olajteknők, (karter) hengerfejfedél, gumitömítés hozzá

Lenkerekek, (fogaskoszorú külön is) kuplung szerkezetek + kulungtárcsák, kinyomó csapágyak

Komplett futómű első (de van bontva is) Futómű hátsó komplett (de van botott is)

1 db hátsó szélvédő (gumikerettel együtt) Elekromos kábelkötegek, kapcsolók, relék, dudák

Üzemanyag tank + tank műszer (levegőztetővel + egy műszer nélkül) Feszültség szabályzók generátorhoz

1 db fehér jobb első és 1 db hátsó ajtó kompletten (darabonként is lehet kék kárpittal) olcsón.

Belső visszapillantó (hajlított, nagylátószögű) Barna kárpit, fogantyúk, kilincsek, ajtó és csomagtér zárak

Komlett fűttőradiátorok + ventillátor (kúlön csak ventillátor vagy radiátor is van)

4 db ajtó erősen hiányos (csak ha egy-egy alkatrész kell belőle)

3 db kormányoszlop, 1 db szivacsos puha kormánykerék, gyujtáskapcsolókkal vagy anélkül

Műszerfalak nem hibátlanok, de a belevaló műszeregységek tökéletesek szépek, de van bontható is

Indexkar 1 db, Vízpumpák, Ventillátor, hútő + maszk, Kipufogók, kipufogó + levegő csonkok

Ablaktörlő motorok, meghajtó szárak, levegő és olaj szűrő házak, Első-Hátsó kerékagyak, csapágyak

Hátsó lámpák ajzata búra nélkül, Bordás nagyon szép szite új lámpabúra párban jobbos + balos

Meg egy szép jobbos és egy balos ragasztott. Motorhoz hútő + maszk, gumi csövek és gumi bakok

2 db első ülés (mogyoró barna ronda inkább alkatrésznek)

3 db csomagtartó tető 2, 3 és 4 ezer/db, 1 db műanyag maszk motortértetőhöz.

Féktárcsák, fékbetétek, kézifékbowdenek (főleg hátsó és kézifék betét is)

Díszlécek, szivacsos szőnyegek, belső burkolatok

W115-öshöz vas felnik (dízel és benzines) de van fecskefarkúhoz is.

2 db Új 14 x 205/70 orosz de nagyon jó téli guminak hátra Mercihez felnivel, 

vannak Continentálok is de azok nem túl jók felnivel.

Fékbetét fék nyergek, féktuskók kuplunk javító készletek, fék munkahengerek

Kerékagy csapágyak, komlett kerékagyak, Kormányművek + kormánylökésgátlók, gömbcsuklók

És még sok-sok kisebb-nagyobb motor és karosszéria alkatrész !!!

Telefon: 06 23/387-326, 06 30/321-2917

Autóvisszapillantó Tükör Javítás !

web: www.uvegestukor.gportal.hu

e-mail: electrikbox@gmail.com

ICram45 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 6321
Irtam amugy az oldieprofil.hu-nak, es azt mondtak, hogy csak minta alapjan tudnak segiteni.
ICram45 Creative Commons License 2008.08.05 0 0 6320

Nekem is azt mondtak, hogy 1 koruli olajnyomas teljesen jo. Persze jobb, ha magasabb, de az 1 korulivel sem kell aggodni.

 

Nekem a 2.8-as benzinesen olyan 1.5-1.8 szokott lenni, ha mar uzemmeleg a motor. Nagyobb gazadasnal meg gond nelkul felmegy 3-ra is.

Előzmény: Izram (6318)
Bus K. Creative Commons License 2008.08.05 0 0 6319

Nem gyári , nem is utángyártott, a párom ilyeneket tud...A gumitaposó a régiről lett lefejtve...

 

Előzmény: bakonyigg (6310)
Izram Creative Commons License 2008.08.05 0 0 6318
Jo, az eladok mindig eppen felujitott, bejaratos autotol valnak meg, ezt tudjuk jol :)

En attol nem felek ,hogy ez valaha is fel lett volna ujitva, legalabis nem a meseben elhangzott 1500 km-el ezelott amit az elado mondott mikor megvettem tole!

Ezek a csavarok amik benne vannak nem 1-2 ezer km ota lettek belerakva. ezt kizartnak tartom...lehet ,hogy olajat csereltek benne meg a szokasos, de ,hogy ez a motor nem lett szetbotva az kurvaisten :)

Mindegy, valoban nagyon melege volt mar...amig a parkolo korul koroztem vele addig 1.8-2 bar korul allt a mutato...majd mikor tettem egy lakotelep kort akkor kezdett el igazan melege lenni a szagabol itelve....na akkor esett vissza 1.2 kornyekere a mutato...

Szurke fustom nekem is van...de elobb adagoloshoz megyek, beallittatok mindent aztan ha akkor is fustol, akkor porlasztocsucs szere...es majd kiderul...olajat nem eszik...ez legalabb jo jel!

Hirtelen ennyi...majd riportolok!
te_o Creative Commons License 2008.08.05 0 0 6317
Főleg, hogy a dolog nem csak a motoron, hanem az olajon is múlik. (Ha jól sejtem, gyárilag 0,6-0,8 környéke a még megengedett egyébként?)
Előzmény: bakonyigg (6316)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!