A motornak nem nagyon számit a km 100e vagy 400e ugyan úgy jár nem eszi az olajat viszont a porlasztók, katalizátor, FAP , és sok minden más elhasználódik ezek miatt is tudnak lényegesen többet fogyasztani de állatalában ki lehet deriteni a lényeges túlfogyasztás okát ha érdekel valakit ebben tudok segiteni.
Függ a váltótól embertől autótól és környezettől ,hogy hol használja az ember.
Konkrét Példa: 607 2.2hdi autómata BP vidék vegyesen 10.4Liter ez nagyon sok volt, FAP ki + kapott egy csipp tuningot amit még az autómata váltó kényelmesen elbír csodák csodája 8.5liter lett az átlag ( A csippet Halászka Laci barátom írja ha mond valakinek valamit a neve ő tényleg tudja ,hogy mit csinál) Az autóban a Fap rendszer már a végét járta, ezek az értékek egy tempós vezetéshez tartoznak ez autómata esetén finom vezetéssel kb még 1 literrel csökkenthetőek.
Kézi váltós példánynál már láttam 5.8literes átlagot is de ehhez igen nagy önuralom kell .
Kézi váltós tartós 130km/h 6.5-7liter között kell hogy egyen , az autómata autópályán hasonlóan fogyaszt mint akézi váltós ,jelentős különbség városban van 1-1.5liter de ez is lábtól függ.
Szia ha rám halgatsz Fap ki ,csak használ az autónak 0.5lit-1.5lit fogyasztáscsökkenés füstölni nem fog és egy kicsit jobban is fog menni ,a fap rendszer nem hűlyeség ez tény ,de! ahhoz ,hogy rendesen működjön katalizátorral egyben kéne cserélni ami horror összeg , hogy miért mert regeneráláskor a katalizátorban égeti el az üzemanyagot ezért a katalizátor egy idő után elhasználódik elgyengül romlik a regenerálás hatásfoka és a szűrő is elhasználódik egy idő után, ezért nem sokat ér a kimosása ,nem egy ügyfelem járt úgy ,hogy kimosatta és pár hónap után megint eldugult ezért mondja a márkaszerviz ,hogy kompletten kell cserélni nem feltétlenűl lehúzásból de ennyit senki nem fog rákölteni (külföldön az első csere ingyenes).
Egy eldugult FAP renszer sokkal rosszabb mint ha nem lenne benne mert olyan nagy ellenállás a kipufogó gáznak ,hogy tökéletlen lesz az égés lényegesen több korom keletkezik többet fogyaszt és nem egy esetben tönkreteszi a turbót.
Nekem is ilyen motorral van.Egyszer láttam ezt a jelet mikor kifogyott az FAP,nem tud regenerálni a részecskeszűrő,és eldugul! Nézd meg mennyi folyadék van benne! Az autó bal oldalán alul középen van egy tartály,vedd le a kupakot és valami pálcával nézd meg mennyi van benne! De lehet valami érzékelő vackol........Én erre gondolok! Daytona! 2.2 HDI-m van akár mennyire taposom 8,5 töl nem tudok vele többet megetetni,nyugisan 7,5 ből kijövök! 2001 es 240 000 km van benne! Nagyon meg vagyok a fogyasztásával elégedve! Sziasztok!!!
Tudnátok segíteni abban, hogy mik a tapasztalatok a 2,2 HDI-vel kapcsolatban fogyasztás terén? Megnéztem a népítéleteket, ott 6,5 litertől 10 literig mindent láttam. Reálisan mennyit fogyaszt egy ilyen motor vegyes üzemben?
Sziasztók még új vagyok itt lenne egy kis problémám és szeretnék kérni némi segitséget. Peugeot 607 2.2 benzines 2001 év járatu. Az lenne a kérdéem hogy valaki nem tudja véletlenül , hogy a motortérben merre helyezkedik el a duda mert elszál nekem és nemtudom ,hogy tönkre ment vagy csak nem kap áramot rá következö hétten meg az vezetö oldali elektromos ablakom szált el zug a motor csak van bene valami müanyag darab ami eltörtben és sehol nemtalálok hozá iletve a anyos oldalon az elektromos ablak olyan lassu hogy 30mp kb mig felmegy ha valakinen van valami öttlete azt nagyon megkösszöném nagyon sok jótt olvastam itt ugy hogy reménykedek hogy ezekre a hibákra is tutok valami megoldást elörre is köszönöm
Azt hittem azt kezded mesélni, hogy betoltad a szervízbe és nem volt más dolgod a végén, mint otthagyod a bankkártyát a recepción. Az elején átfutott az agyamon, én is tudok így javítani. :)))))))
Kicsereltem par izzot a muszerfalba! Nagyon konnyu az egeszhez eleg 1db. "Bankkartya" amit fent kozepen betolsz es az egesz elore kibukik, 1 csatlakozo van hozza azt "szethuzod"
es kezedben a muszerek. Izzok (vilagitas, kezifek, olajszint, stb.) a hatso felen konnyen elerheto helyen vannak.
Friss tulajdonosa vagyok egy Peugeot 607-nek. Sajnos már most tapasztalom a Szolnok környéki "autószerelő mesterek" hozzáértését. Olvastam a hozzászólások között, hogy a váltóba(automata) 8 liter olaj jár, amiből szétszedés nélkül kb 5,5 litert lehet lecserélni.
" A váltóban kb. 8 liter olaj van. Ebből 5- 5,5 litert lehet lecserélni szétszedés nélkül. A többi a turbinakerékben marad. A jobb féltengely fölött van az olajnívó csavarja, ott a legegyszerűbb betölteni. Vagy kiszedni a levegő szűrő házat és a váltó tetején. Leengedni az alján egy, „aszem” imbuszkulcsos csavar."
Szint ellenőrzés után ("jobb féltengely fölött van az olajnívó csavarja") amikor leengedték az olajat 3 liter körüli mennyiség jött csak le, feltöltésnél pedig 3 lier beletöltése után már folyt ki az olajnívo csavarnál. Most akkor, hogy van ez???? Valaki tud tanácsot adni.
Ezenfelül még egy nagy kérésem lenne: Service Manuál DVD.
A hozzászólások között olvastam, hogy vannak akik rendelkeznek ilyennel. Szeretnék venni egyet. Aki tud legyen szives segítsen.
Előre is köszönöm a segítséget.
"Betg"-nak meg utólagosan is mégegyszer köszönöm a gyors segítségét.
az elobb meg megnyugodva ultel hogy nem mukodik a navid :) nem letezik amugy olyan terkep amin egy cd-n rajta van egesz europa reszletesen csak dvd alapuban, de azt a 607 nem tudja olvasni mivel csak cd van benne. 9-10 cd az egesz pakk, a kelet europas lemez azert ausztria vagy szlovenai vegeig eltart szoval nagy csereberelesre nincs szukseg.