Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ICram45 Creative Commons License 2008.08.13 0 0 6376
Gondok vannak a tarolasaval. :(
Előzmény: b_bokonon (6375)
b_bokonon Creative Commons License 2008.08.13 0 0 6375

Na....

Mi történt?

ICram45 Creative Commons License 2008.08.13 0 0 6374

Elado az allolampam:

 

 

W114 280 CE
Izram Creative Commons License 2008.08.13 0 0 6373
rendi, teszek fel...csak eredetileg barna/fekete ajtokarpit lett volna, a felso takarolecek azok barnak voltak...ill a kapaszkodok is....a tobbi fekete...de mivel csak szurke karpitszonyeget kaptam es azzal kellett karpizotnom igy a 3 szin mar nem jo egyutt...es most azok le vannak veve es festes alatt vannak...ha visszakerulnek, csinalok kepet!
Előzmény: pizo (6365)
te_o Creative Commons License 2008.08.13 0 0 6372
A svédek a 220 -as csatit pl. általában utólag teszik bele az autókba, nem?
Előzmény: w211 (6370)
Raisz Creative Commons License 2008.08.13 0 0 6371

Sziasztok!

 

Köszönöm  a hasznos tanácsokat a szélvédő masszával kapcsolatosan, különösen bakosrichard kollégának.

 

Megint van egy kérdésem. Egy bal első merevítő darabra lenne szükségem, ami a doblemezre van hegesztve a lengéscsillapítónál ("Konsole links für Stoßdämpferlager). Sajnos sem a Niemöller sem a Mercedes-Benz nem tud ilyet adni. Valakinek van ötlete?

w211 Creative Commons License 2008.08.13 0 0 6370
T. URAK,az olajhűtő extra volt,v nem? enyém 220d,és benne van,vagy piac specifikus volt? '90 ben svédben élő rokonok  itthagytak egy ottani piacra gyártott 240d-t,hát abban vótak érdekes dolgok,állófűtés,gázolaj előmelegítés,időkapcsoló a belső ventillátor elindításához ha meleg a víz,konnektor aljzat a motorolaj melegítéséhez,stbKár,hogy széthajtottuk,most jó alap lenne
te_o Creative Commons License 2008.08.12 0 0 6369
Tudtommal 108 -ban volt lehetőség gyárilag két hangszóróra (egy elöl, egy a hátsó ablak alatt), nem lehetetlen, hogy volt állólámpában is. De eredetileg egy hangszóró, és Becker, de volt csak rádióelőkészítés (antenna, hangszórók, kábelezés), akkor csak a rádiót kellett utólag megvenni a delikvensenek, az bármi lehetett, én láttam pl. Blaupunkt -ot, ahol a gombok is Mercihez illők voltak (krómgyűrűs).
Előzmény: w211 (6366)
bakonyigg Creative Commons License 2008.08.12 0 0 6368

Az MB nem rakott gyárilag mást, mint BECKER-t az autókba..

Úgyhogy azonnal máglyára vele, a helyét meg sóval behinteni !!!!!!!!!!!!!!!

KŐKÁNY (made in W-Germany, 1983) leleplezve !!!!!!!!!

 

u.i : a második és harmadik sor nem vevendő komolyan...

Előzmény: w211 (6366)
bakonyigg Creative Commons License 2008.08.12 0 0 6367

Engem is érdekelne egy pár kép..

Egy állólámpa meg lett mentve az enyészettől, ez a lényeg. : -)

 

Előzmény: pizo (6365)
w211 Creative Commons License 2008.08.12 0 0 6366
Én 3évet adtam a projektre,1kasztni,2 festés,3 díszités,összerakás.Véleményem szerint ha nem első számú autónak vesszük,hanem hobbinak ,kikapcsolódásnak,akkor lehetőleg törekedjünk a maximális eredetiségre,gyári állapotra,legyen az egy fényezés,vagy egy ablakmosó kapcsoló .A végeredmény úgyis kárpótol az esetleges hosszabb időért,vagy nagyobb összeg beruházásáért is.EGY KÉRDÉS,HÁNY HANGSZÓRÓVAL SZÁLLÍTOTTÁK gyárilag,enyémben grundig arádió,és elől hátul 1-1 hangszóró grundig,a műszrfal alatt egy grundig poti,mint fader.Ez vajon gyári? amúgy korhű,73-as.Üdv:Tomek
pizo Creative Commons License 2008.08.11 0 0 6365

Szia,

 

Képet rakhatnál fel. Szerintem nem szólna meg senki, vagy küldd át magánba, ha gondolod. Engem érdekelne az összhatás. Hajrá,

 

Üdv: Zoli

 

 

Előzmény: Izram (6364)
Izram Creative Commons License 2008.08.11 0 0 6364
Egyreszt mert az az utolso csavarig ki lett gyilkolva belole..az elozo tulaj darabokra szedte az egesz kocsit...aztan ez-az kimaradt belole..

Masreszt sosem lesz mar gyari az auto...TSC-s alvazszam es az elemek is vegyesen vannak rajta....tobb szeria megtalalhato az auton...tipustisztara hozni gyakorlatilag teljesseggel lehetetlen volna...igy egy cel volt...egyben legyen es egeszseges legyen!

Kuszob sem gyari...padlolemez sem gyari...de minden uj legalabb!!! Ajtok is kettes szeria..holott az auto papiron feles!

Igy hat ami kimaradt es nem lelheto fel megbizhato allapotban, kokanyolas nelkul azt inkabb megoldom maskepp de akkor ugy ,hogy ne hagyjon ott es ne legyen kokany!

Van ellenpleda is...kipuff az ahany reszbol allt annyi mas markabol volt atbarkacsolva...igy hat azt ujra, 115 200D-re valoval csereltem le...volt a Bardinal kivetelesen!!!...de pl mivel kozepso dobot nem kaptam hozza, szetrohadt, retek darabokat nem raktam vissza...igy az inkabb ki lett valtva egy csovel...ha lesz uj vagy szep allapotu akkor majd kiveszem es felteszem azt....

Ami mentheto volt azt gyarira csereltem, vagy rendberaktam a regit.......de pl az uleseket amik gyari 1969-es fejtamla nelkuliek voltak nem hagytam benne..csak azert mert az eredeti...konforterzet nulla es a nyakadat is torod ha megtalalnak hatulrol....csunyak voltak es szarok....szepet, egeszsegeset sehol nem talaltam....ami volt az sem volt jobb es 30 ezret egy kupac szarert nem adok..

Igy inkabb belekerultek egy mondeobol az ulesek....gyakorlatilag teljesen ujak....igy legalabb benne vannak rendesen es nem kell aggodnom semmi miatt...

Sajnos muszaj vagyok felhigitani ilyen-olyan dolgokkal...

Pl tetokarpit...olyan ocsmany volt ,hogy rossz volt ranezni.....logott meg minden...csak azert mer az a gyari es de jo, nem hagytam benne...lekarpitoztam sima karpittal...igy szep, tiszta es egyben van!

Pl kerekeket is szigoruan a gyari kromozott disztarcsakkal hasznalom, azt nem voltam hajlando lecserelni semmi ujra...bar van 1 garnitura barok felnim, az is a pinyoba pihen...nem rakom fel...

Bordas hatso lampak voltak rajta mikor elhoztam....bejartam tolnat-baranyat ,hogy talaljak kromkeretest....me szerintem azaz igazi....azt is lecsereltem...Mondjuk azokkal sokat szivtam...nem 2 perc volt mire hasznalhato allapotba kerultek es igy is eleg faradtak sajnos...tehat itt van nemi ellentmondas bennem :)) A bordasak azok perfekt allapotuak!!!

Tehat amit nem muszaj, nem higitok fel direkt....de ha az eszervek azt mondjak muszaj...akkor muszaj!
Előzmény: paranoid250 (6363)
paranoid250 Creative Commons License 2008.08.11 0 0 6363
Miért nem az eredeti variációt csináltad meg??
Előzmény: Izram (6362)
Izram Creative Commons License 2008.08.11 0 0 6362
Ablakmoso is megvan...kozepkonzolra raktam a gombot...nyomom es mar jon is :)
GezNor Creative Commons License 2008.08.11 0 0 6361

30.000,- Ft ??? ------------------> 42.350,- Ft !? :)

 

 

Tudnál küldeni privibe képeket?

 

Érdekelnének a részletek.

 

 

gezanorbert@vnet.hu

 

Előzmény: Bus K. (6359)
Izram Creative Commons License 2008.08.11 0 0 6360
Na, megcsinaltam a muszerfalvilagitast! Megneztem most este a vegeredmenyt, hat leesett az allam....komolyan mondom ez nagyon jo...hozza vagyok szokva a mai autokhoz de ez...hat azt kell ,hogy mondjam nagyon kiraly!!!! Kellemesen csalodtam!


Igaz a szamlalok mogotti 3 izzo az nem eg mert kulon koron van, nem is ertem miert...de egyelore nem foglalkoztam vele, majd atforrasztom ha nincs mas mod.... de csoppet sem zavar per pill, mert a tobbi az olyan frankon bevilagit mindent ,hoyg magam sem hittem el.. Tehat nagy az orom! Az kontrolampak is jok...benzin is visszajelez ha nincs benne...fekfolyadekot is megneztem...az is jelez ha lenyomom az uszot...tehat minden franko!

Ablakmoso bent van...be is kabeleztem...mar csak egy szimpla kapcsolo kell...de azt majd holnap!

Jut eszembe!


Ilyen idoben izzitas nelkul hidegen (tehat mondjuk reggeli elso inditasra) illik elindulnia??? Ha igen akkor, hoyg? Nehezen vagy siman?
Bus K. Creative Commons License 2008.08.10 0 0 6359
Egyben 30000 Ft
Előzmény: GezNor (6358)
GezNor Creative Commons License 2008.08.10 0 0 6358

Hello,

 

Mondj valamit a műszerfalra.

Egészben, vagy darabokban is eladó?

 

Üdv,

Géza Norbert

 

 

Előzmény: Bus K. (6353)
b_bokonon Creative Commons License 2008.08.09 0 0 6357

Na, befejeztem az autó szönyegezését. Egész jó lett :-) Holnap rakok fel képeket.

Ha már benne voltam, végül sikerült felrakni a müszerfal kormányoldali takarólemezét is.

Izram Creative Commons License 2008.08.09 0 0 6356
Rendi, koszonom....ezek szerint a potmeter nem kulon kapja a szuflat..holnap osszekotom es remelem nagy lesz a "bodottág".

Na hat sajna ilyen aprosagokkal kell megkuzdenem...de egyszer mar csak a vegere erek :)

Mar csak ablakmosom nincs...tartalyt mar beraktam...testet megkapta...pozitivot meg csak be kell huznom az utasterbe es kap egy kapcsolot....es az is keszen van!

Utana mar aszem nincs mas...1-2 bigyo hianyzik meg innen-onnan...de vegulis mar minden muxik, szep es jo :) Irany a vizsga :)

Ja nem...a kezifek..azaz a rogzitofek bovdenet kell meg bekotnom...nem tudom az hol megy ki az utasterbol de remelem adja magat ,hogy merre kell mennie...mas mar tenyleg nincs :) 3900 penz volt a bardinal...az elso es hatso resz egyben!
Előzmény: Bus K. (6355)
Bus K. Creative Commons License 2008.08.09 0 0 6355
Nehogy áramot adj neki, csak kösd össze...
Előzmény: Izram (6354)
Izram Creative Commons License 2008.08.09 0 0 6354
Jelentem melegen 2 bar az olajnyomasom...ugye most van benne viz :)

Kerdes! a Muszerfalvilagitas potmetere nalam nincs benne a muszerfalban...de ahol lennie kene ott van 2 kis pocok ami ugy nezem csatlakozonak tunik...letezik ,hogy a muszerfalvilagitas ott kap feszt, hogy az az 5 izzo kulon koro van mint a muszerek lampai???

Megneztem a panelen, hogy mi merre megy es nagyon ugy tunik ,hogy igen...kulon aramot kell neki adni... mert akkor feltolok ra 12 voltot 1 kapcsolora es lesz musterfalvilagitasom!
Bus K. Creative Commons License 2008.08.09 0 0 6353

Nem kell valakinek egy teljesen felújított első futómű???

Homokfújva, fényezve, összes szilent, gömfej, meg ami cserélhető benne ki van cserélve. Még az előző állólánykámhoz csináltam, de azt elvitték. /az újhoz meg nem kellett/ Nekem van eddig 230000-ft-ban, úgy hogy a régi futóművet nem számolom bele. Ha valakinek van rá valami hasznos ötlete , jelezzétek...

Meg van még egy fabetétes műszerfalam is...

Izram Creative Commons License 2008.08.08 0 0 6352
Nem, itt ilyesmi egyaltalan nem allt fent :) Egy femlapot kell belul arrebb hajlitani, maskulonben nem tudod kivennia tengelyzt...szerintem nem rontottad volna el :) De mostmar olyan mindegy :))
Előzmény: te_o (6351)
te_o Creative Commons License 2008.08.08 0 0 6351
Ez tavaly télen volt egyébként, de én nem szeretek olyan dolgokat javítani, ahol pl. hajlítani kell, vagy esztétikai problémákat okozhatok. Ez szemmel láthatóan ilyennek tűnt, így neki sem álltam. Lehet, hogy "lámaság", de hát ez van. :)
Előzmény: Izram (6350)
Izram Creative Commons License 2008.08.08 0 0 6350
Szerintem nekimehettel volna...mindenesetre ha valakinek kell, a leiras alapjan meg tudja oldani, de szivesen segitek is..
Előzmény: te_o (6349)
te_o Creative Commons License 2008.08.08 0 0 6349
Őszintén szólva én nem vállaltam be, mert 108 -nál nem egy álom kiszedni, ráadásul órát szerezni sem egyszerű hozzá, ha elrontanám, úh. inkább fizettem (mint a katonatiszt (Haudek -nek)). :)
De érdekes ahogy leírtad, kb. képben vagyok, hogyan megy a dolog.
Előzmény: Izram (6348)
Izram Creative Commons License 2008.08.08 0 0 6348
En ugy neztem ,hoyg a muszer ugye egy patkoi alaku sargarez alkatresz tagulasaval mukodik..azt pedig melegiteni kell...ugy gondoltam ,hogy a vastag drot atmelegiti es attol tagul! De fene tudja...



Km ora!

Nem tudom mennyire szedted szet de inkabb leirom azt is! En ugy irom le ahogy haturol szedtem szet, mert ha lejon a mutato es le lehet venni a szamlapot akkor az talan egyszerubb...de nekem nem jott le...nem akartam eltorni, elgorbiteni...es feltetelezem mashol sem jon le szivesen...plane ,hoyg ugy tunik akkor vegleg elkalibralnad az orat...

Kiveszed csak a km orat...ez gondolom menni fog....aztan hatuljan van egy lemezborits, 2 csavar. Alatta egy ontveny amibe a km ora spiralja van csavarva...2 csavar, le vele! Ekkor kiesik majd egy fogasrud....konnyu visszarakni, ne torodj vele, csak nezd meg hol volt! (elotte nezd at, hoyg hoyg mukodik az egesz, hogy kepben legyel)

Na, ekkor mar konnyebben hozzafersz a szamokhoz...azoknak van egy tengelye...a "hazon" belul rajta figyelnek a szamok es mellettuk a fem fogaskerek ami esetemben elforgott, az hajtana a szamokat!.

A tengelyt kihuztam mert ugye siman kijott, tekintve ,hogy nem volt rajta fix a fogaskerek....csak az egyik iranyba tudtam kihuzni mert a "hazon" kivul is van egy fogaskerek, egy sokkal kisebb kis sragarez, amit az a fogasrud hajt ami az elejen kiesik majd...

A bokkeni, hogy csak ebbe az iranyba jon ki, ertelemszeruen a kis fogaskerek miatt...de itt beleutkozik egy femlemezbe...nem sok szerepe van annak ott , de muszaj ujjal meghajlitani egy kicsit, maskulonben nem fogod tudni kihuzni...utana majd visszahajlitod...konnyen adja magat, nem kell aggodni! Valoszinuleg az a szerepe, hogy ha magatol is kifigyel a tengely akkor ne tudjon szethullani!

Tehat kijott a tengely...ekkor meg a szamok es a fogaskerek a helyen marad mert elotte van meg1 tengely, kis apro feher fogaskerekekkel amik sorbarendezgetik a tobbi szamot! Ha kezben lesz erteni fogod!

A napi szamlalo ezek mogott van, egy pic, a haz oldalanal egy csavarral felfogatott fogaskerekecske hajtja meg oket a rendes szamlalo alapjan...azzal ne torodj es ki ne csavard mert marha nehez lesz visszarakni:)))

Na tehat ha kijott a tengely akkor a kis feher fogaskerekes tengelyt is ki kell venned...ez nekem csak az egyik iranyba volt hajlando mert a masik iranyba el van lapitva a tengely vege es nem fert ugye at a lyukon (pedig a masik iranyba , tehat amerre a masik tengely jon majd ki, sokkal jobb lett volna)..igy is fogoval megcsipve a veget kellet kirangatni.....raadasul nem jott ki teljesen de annyira igen ,hogy a rossz, elforgo fogaskereket ki tudjam venni mogule...kicsit oldalra kellett fesziteni de kemyelmesen kiesik..

Mielott kepzavar volna en azert vettem ki a szamok tengelyet mert ugy terveztem a kis feher fogaskerekek tengelyet is kiveszem...de csak felig jott ki igy nem tudtam kezben megcsinalni amit akartam...tehat az en esetemben eleg lett volna csak addig kihuzni a szamok tengelyet ,hogy a fem fogaskerek mar ne legyen rajta es azt ki lehessen venni....de hat a feher fogaskerekek tengelye nem jott ki cak felig..igy inkabb bent a hazban raktam ossze..

Kezedben a fogaskerek...egy csopp pillanatragasztot nyomtam a belsejebe ahova a tengely becsuszik, de gondolom csavarragaszto is megteszi...ne a tengelyre nyomd mert akkor ha azt visszatolod az osszes szam belsejet osszeragasztozza :))) VIsszaraktam a fogaskereket a helyere (nehogy forditva :) ) es visszatoltam a tengelyt...igy ugye utoljara a fogaskerekbe csuszik be...es ott szepen felragad ra a "tettes" :) Forgasd majd egybol a tengelyt amig jonak latod, nehoagy a hengely vegere kerult kis ragaszto beragassza azt is :) Nalam nem volt gond :)

Kicsit nehezen ment vissza, kocogtatni kellett de ment! Ekkora a felig kihuzott es felrefeszitett kis feher fogaskerekes tengelyt is visszarendezgeted...jo szopatos a szamokat jol elrendezni es a tengelyt is visszatolni de eljatszadozol vele akkro menni fog..azaz csak akkor szopatos ha konkret szamot akarsz beallitani majd mert ha nem akkro siman visszamegy..lesz amennyi lesz (csak ne feles alapotban aljon:))))) Ha ott leszel, erteni fogod!!! ...en azert elszarajkodtam vele vagy 10 percet!

Ha kozel jarsz mar a valasztotta szamhoz, inkabb majd a hazon kivuli kis fogaskerekkel tekerd oda, jobban jarsz :) Elore es hatra is lehet tekerni!

Utana mar csak fogasrud visszarak, spiral haza visszarak...ekkor eletre kap majd a km ora mutatoja is!

Hatuljara a lemez visszarak....es amen!

Ha nagyon kesze-kusza, akkro szolj es atfogalmazon a problemas reszt :) Kivancsi vagyok sikerul e!

Nekem mindennel egyutt, a 10 perces szamallitgatasokkal, a hiba kitalalasaval egyutt sem volt tobb mint fel ora....szerintem menni fog siman!

Hajra!
Előzmény: te_o (6343)
te_o Creative Commons License 2008.08.08 0 0 6347
Emberek: egy viszkó cseréhez mit kell lebontani, mekkora munka? Csinált valaki ilyet? Feltételezem, hogy sor6 állólámpán hasonló a helyzet, mint nálam (?).

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!