Segitséget szeretnék kérni ,illetve észrevételeitekre lennék kiváncsi.Nekem c combom 1.7 cdti (isuzu)-van.A 3. termosztátot cseréltem ki és nem megy fel a viz hőfok ill 20 km után mozdul meg a mutató.Amint megállok vissza is hül teljesen.A szerelöm azt mondja ez ilyen mert nincsen felesleges hő kibocsájtás(ezt nem akarom elhinni)ez gyárilag ilyen?Van valakinek ilyen problémálya?Vagy másnak felmegy a höfok rendesen?(ja gyári termosztátra cseréltem)
Asszony 1.5 TD Isuzu TD ( 1993. 12 havi) autója a hidegben nem indul. Kb egy éve lett cserélve hengerfej tömítés, akkor néztük a csúcsokat, nem pisilt, recsegve porlasztott. Az izzítógyertyái mind jók, most néztem. A gázoljaban van dermedásgátló, de már 5 L benzint+ 3 dl denaturált szeszt is tettem a teli tankhoz.
Még nyáron csinált olyat, hogy ahogy melegedett a motor, úgy emelkedett az alapjárat, felment akár 1.500-ig is. Akkor a szerelő valami patronról ( adagoló) lehúzott egy vezetéket, azóta úgy van. Ez a patron ( tán alapjárati?) valójában micsododa? Mit csinál?
Nem tudja hogyan kell cserélni, nem adagolós. Befolyásolhatja ez a nehézkes indulást, vagy inkább törődjünk bele, hogy elkopott a motor?
Kompressziót nem tudtunk mérni, mert nincs mérő, most rendeltem a neten, majd valamikor lesz. Az adagolón állítottunk előtöltés felé, picit kopogsabb lett a hangja, de hidegben így sem indul. Óra szerint 150.000 km van benne, de annak lehet akár a két, vagy hárosmszorosa is a valós. Négy éve vettük, akkor 0 fokig izzítás nélkül indult, aztán tavaly télen még dupla izzítással jó volt, most sehova nem megy. Olyan mínusz 4-5 alatt már csak bikával, percek alatt indul be.
Akksija Bosch S4, 3 éves, úgy 4 hosszabb ( 6-8 mp) indítás után már lassabban teker a -13-ban.
Ha műhelyben áll egész éjszaka, reggel simán indul, tehát nem levegősödik le.
A porlasztók visszatekerésénél volt egy jel, ahhoz csavartuk vissza azokat egy éve, mert oldalra spriccel, nem körkörösen.
Ha már beindult, utána pöccre indul, míg le nem hül teljesen.
sziasztok corsa c első lökháritóba a ködlámpa helyét takaró 2db műanyag kellene törött lökháritóból is megteszi:) középső rész is jöhet szétfurkáltam a cégeset a radardetektornak és a menetjelző lámpának.
Köszi a hozzá szólást. A kompresszióm valószínűleg jó igaz nem mérettem, de rendesen indul a hidegben és erő is van benne (a 60kw-hoz képest). Egyébkén a motor nyáron hamar eléri az üzemi hőfokot és azt tartja is, csak a hideg beálltával van vele problémám , és attól tartok ,hogy a motor jobban kopik így mivel nehezen éri el az üzemi hőfokot.Köszi.
csomád olcso megbizhato én is ott csináltatok b ascona vagy csepel vagy 2.3dtr omega mindegy megcsinálják matyoka lászló 0628366674 csomád kossuth l. ut 21 olcsobb mint pest és lelki ismeretes!
Van nekem egy G astrám x20DTL motorral, a problémám az ,hogy télen alig akarja elérni az üzemi hőmérsékletet a motor,pedig már termosztátot is cseréltem nála.(alig akarja elérni alatt azt értem ,hogy 10-15km elmegyek vele és akkor a vízhőfok mutatóm éppen csak elmozdul a nulláról) Tehát a kérdés ez egy ilyen fajta autó vagy burkoljam le a hűtőjét.
Tudna valaki ajánlani egy adagolós műhelyt ahol jól dolgoznak és nem húznak le nagyon? Öreg 2.3 szívódieselem porlasztócsúcsait és adagolóját szeretnem megnézetni.
A kuplung tárcsából mindenképpen újat kell bele rakni! A felújításnál csak a ferrodolt szegecselik át újra de a rezgés csillapító rugók maradnak, viszont azok kilágyulnak és kikoptatják a helyüket.
Egy új tárcsa egyébként sem egy nagy összeg. Én szerkezetet sem raknék újat ha nem muszáj.
A véleményetekre vagyok kíváncsi. Elérkeztem a ( költséges ) kuplung cseréhez sajna csak 200.000-km van benne és eddig bírta előbbi autómnál ez csak 400.000-km környékén történt, na ennyit a történetről.
Az autószerelő ezt a munkát kb 250.000ft környékén vállalja de úgy hogy a kettőstömegű lendkereket csak felújítja és a többit cseréli új alkatrészre ( Sachs ).
De kaptam egy ajánlatott egy másik szerelőtől hogy felújít mindent ( nem cserél ) és 2 év garit ad km korlát nélkül mindenre 130.000ft-ért ha ö csinál mindent.
A kérdésem merjek felújított alkatrészbe belemenni vagy csak az új az igazi.
Kérem mindenki véleményét !!!!!!!!!!!!!!!!
Vectra C 2008 Z19DTH
Eddigi válaszokat köszönöm csak az a nagy baj hogy 50-50% os a vélemény segítsetek.
Nem rátok akarom terhelni a döntést csak a véleményetekre vagyok kiváncsi.
Köszi a válaszokat!Mi az optimális indítási fordulat aminek meg kell lennie?Ezt én is le tudnám ellenőrizni.És mi az a traverz gyűrű?Hol található és mi a funkciója?
Van egy kis problémám,amivel kapcsolatban kérném a véleményeteket,tanácsotokat illetve tapasztalataitokat.
Y20DTH 2000évj G Astra adagolója most lett cserélve,de a csere óta a hidegen indítás nehézkesen megy.De ha már fél vagy egy percet ketyeg az autó utána hibátlanul indul.A szerelő megnézte az indítást befolyásoló dolgokat (akku,izzítógyertyák stb),de mindent rendben talált.Sőt a helyi Wilker szervízben sem találtak hibakódot.Ugyanitt "finomhangolták" az adagoló paramétereit,de a probléma lényegében megmaradt.Ja és 1500 fordulat alatt gyengébbnek érzem az autót.Keressük a hibát a felszerelt adagolóban?Vagy van valakinek más ötlete?
98-as Omega B 2,5 td van alattam, minap adagolóban volt tömítés-csere, mert szivárgott. Azota nincs gázolajszag, viszont van 1 literrel nagyobb fogyasztás. Alapjáraton melegen is 1,6 l/100km, ami eddig 0,8-9 l/100km volt. Eddig 6,5 l volt a fogyi, most 7.5 és nem megy ennyivel jobban :). Van valakinek ismerőse aki motordiagnosztikát csinál, vagy esetleg tech-el be tudja állítani? Budapest-en. Előre is köszi,