Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tboy1 Creative Commons License 2016.08.22 0 0 8938

Helló Mindenki!

Segítséget kérek!

Ma este megállt alattam az autó. (2006 BMR DSG Passat garancviában cserélt PD elemek) A jelenség a következő volt. Autóútra felhajtásnál gyorsítás közben leállt a motor "ENGINE FAULT WORKSHOP" felirattal.

 

Akksi le, nem indul. VCDS azt írja, hogy 17925/P1517/005399: Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction 

 

A képzettebktől kérdezném, hogy ezt a relét merre találom, illetve, hogy előfordulhat-e hogy a gariban cserélt PD elemek közül valamelyik megadta magát?

 

Köszönettel!

Viktor Baukó Creative Commons License 2016.08.22 0 0 8937

Az előző hozzászólásomhoz cstolok 2 képet a fogyasztáshoz.

https://goo.gl/photos/o9YAFfMwsXhdBVKN7

 

 

Viktor Baukó Creative Commons License 2016.08.22 0 0 8936

Sziasztok!

Boldog tulaja vagyok 1 passat b7 1.6 105 le kombinak.

2011 es a kocsi.

1 hete használom és a fogyasztása nem tetszik. 7 liter az átlag.

Pillanatnyi fogyasztás tempomattal 120 nál 6. ban . 6 liter,. 140 nél 7 liter.

Mi a véleményetek erről?

Én 4-5 liter körül gondoltam. Lehet csak én vagyok ilyen anyagias😃.

Várom a hasonló tapasztalatokat.

 

duend Creative Commons License 2016.08.19 0 0 8935

no mi van, a jelszavadat is elkeverted? :) 

AdBlue-val szerencsere minden okes, a multkori ominozus egyetlen egy esetet kiveve nem szivatott meg többször, azota is tökeletes szimbiozisban elünk egymässal, a gepnek semmi baja, kopkopkop! :) 

Az a szar, hogy az en laposom is elkurodott, mindenem elveszett, visszakerestem a regi levelezesünket, es ott küldted ät nekem a filedropper-en keresztül, de a link mär sajnos nem el, pedig nekem is kene a progi... A kicsi cd-t meg ugye eltörtem anno... :/

no de kigugliztam, itt egy link:

http://diagnostic-world.com/pages/vag_com_vcds_installer_12120_software_236762.cfm

en most le is töltöttem, de nincs tesztelve... 

Előzmény: Gabesz0904 (8929)
Rőth Sándor Creative Commons License 2016.08.19 0 0 8934

Gondolom, ami ramegy akkoraval. 

Előzmény: Törölt nick (8933)
Törölt nick Creative Commons License 2016.08.19 0 0 8933

Hello,

 

2.0 PD TDI olajszűrő fedelét hány mm-es Crova szemmel lehet leszedni?

 

Kösz a válaszokat.

 

üdv: Lajos

mica-r Creative Commons License 2016.08.19 0 0 8932

Hengerfej végén a vízcső csonkban.

Előzmény: golf 1.6 (8931)
golf 1.6 Creative Commons License 2016.08.19 0 0 8931

Hello

Meg tudna e mondani valaki hogy a homerseklet jeladot hol talalom amit ki kene hogy csereljek mivel hidegen inditaskor felporog a motor 2.000 ig kb. elozo tulaj mondta hogy a szerviz mondta neki hogy csereltesse ki es jo lesz.

A kocsit nemreg vettem es szeretnem kicserelni.

2001 pdtdi

Koszi ha valaki tudja elore is

 

udv. Jani

Gabesz0904 Creative Commons License 2016.08.18 0 0 8930

Az adatkábel programját nem tudnád nekem átküldeni valahogy? laptopot cseréltem és közben elkevertem. eladáshoz jól jönne.

 

 

 

Előzmény: duend (8927)
Gabesz0904 Creative Commons License 2016.08.18 0 0 8929

Adblue-val mizu? :)

Előzmény: duend (8927)
Gabesz0904 Creative Commons License 2016.08.18 0 0 8928

Hali,

 

Enyém pár hét múlva eladó lesz, 2010-es fekete kombi, dsg, sportline, 140-es, távtartós, 250 ezer km. (valós) végig szervízkönyv.

 

Nézegettem használtautó.hut elég hulladékok vannak most fenn. 

 

Amúgy normálisan kell karbantartani, normális gázolajjal tankolni. Csodát nem lehet várni egy 200 ezer feletti dízeltől, bármelyikkel bármi lehet. motor váltó részecske szűrő, kettőstömegű stb. de ez mindegyikre igaz nem csak a passatra.

 

Viszont én azt mondom, hogy még így is megéri, majdnem két év alatt tettem bele 100 ezer kmt (főleg pályán) és nem érezni benne a kmeket. nagyon kényelmes komfortos, minden a helyén van.

 

Szóval én ajánlom.  ha veszel minél újabbat vegyél.

 

üdv. 

 

G.

Előzmény: JóKilátásAblakstúdió (8911)
duend Creative Commons License 2016.08.18 0 0 8927

Ilyenem van, csak nem az erösebbik motorral. 2009-es, de mär 2010-es modelleves, 240 ezer autopälyäs km-nel järok, es semmi baja, se a motornak, se a vältonak! Ezidäig meghälälta a törödest! :) 

Igy en csak ajänlani tudom...

Előzmény: JóKilátásAblakstúdió (8911)
Spanos Creative Commons License 2016.08.16 0 0 8926

Ez nem az elveszett frigyláda?!

Előzmény: andreas19 (8912)
Spanos Creative Commons License 2016.08.16 0 0 8925

Készen van a kocsi.

 

Összegzek (fejből írok az árakat, picit eltérhet):

 

UNIX szenes pollenszűrő 1.600Ft (SK cseréltem)

ALCO olajszűrő 1.000Ft

INA komplett vezérlés 22.000Ft

Vízpumpa (valami 3 betűs neve volt) 10.000Ft

Rózsaszín fagyálló 1l 800Ft

 

MANNOL olaj 5W30 2X5l 11.200Ft

 

Munkadíj 15.000

 

-------------------------------

 

61.600 Ft (és ebből 5 liter olaj a plusz)

 

:)

 

Légszűrőt nem cseréltem, egyrészt ezt magam is tudom, másrészt meg talán 18.000km-t futott ez a szűrő.

Előzmény: Spanos (8910)
ivanolsen Creative Commons License 2016.08.16 0 0 8924

Sziasztok!

P2015 Szívócső-csappantyú pozícióérzékelő Nem elfogadható jel

Ezt írja a hibatároló. Ettől lehet lényegesen magasabb az üzemanyag fogyasztás? Lehetséges, hogy pucolással javul a helyzet vagy cserélni kell valami alkatrészt?

Köszi a segítséget.

BEEP-TFSI Creative Commons License 2016.08.15 0 0 8923

Ennyi cucchoz tényleg kell a kapacitás, mi csak személyes dolgokat viszünk, most pakoltam be a hármunk egy heti cuccát a csomagtartóba és simán elfért. A kombiban meg egyenesen meg sem látszódna szerintem :)

Előzmény: andreas19 (8919)
Rőth Sándor Creative Commons License 2016.08.14 0 0 8922

Igen, a bringa jo alca, csak alul ne csepegjen.

Előzmény: andreas19 (8921)
andreas19 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 8921

Békeidőben sima bringaszállító, kettő darab szokott lenni rajta.

Előzmény: Rőth Sándor (8920)
Rőth Sándor Creative Commons License 2016.08.14 0 0 8920

Elfer benne egy ovatlan gyalogos.

Előzmény: andreas19 (8917)
andreas19 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 8919

Erősen illatos dolgokat szállítok majd benne: kétütemű csónakmotor+saját tankja teli+tartalék kannák szintén feltöltve +evezők, horgony, stb.
Ezek elárasztanák az utasteret a csomagtartóból.

Előzmény: BEEP-TFSI (8918)
BEEP-TFSI Creative Commons License 2016.08.14 0 0 8918

Praktikus az biztos, múlt héten ausztriában és németországban autóztam sokan mentek ilyen dobozkákkal, sőt még olyat is láttam ami valami textilszerű anyagból volt csak az alja volt fém.

Nekem is szedán volt 3-an ha megyünk még sosem volt kicsi a csomagtér, ha esetleg nem férnénk egy tetőboxot vennék hozzá.

Előzmény: andreas19 (8917)
andreas19 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 8917

Készülök vele az Adria mellé. Nekem a doboz a "kombi".

Előzmény: BEEP-TFSI (8915)
andreas19 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 8916

Két pozitív dolgot értékelek benne: nagyon megy és nem nagyon fogyaszt.

Magam 15 ezer kilométerenként hordom szervizbe, szerintem meghálálja.

Eddig csak jót írhatok róla.

Előzmény: JóKilátásAblakstúdió (8913)
BEEP-TFSI Creative Commons License 2016.08.14 0 0 8915

Milyen fasza az a hátsó doboz :D

Előzmény: andreas19 (8912)
Rőth Sándor Creative Commons License 2016.08.14 0 0 8914

Mivel a CR valtotta a PD verziot, es az osszes motorgyarto, motorfejleszto ezt a megoldast reszesiti elonyben, nem lehet olyan rossz.

A kozosnyomocsoves megoldasnal lehetoseg van az egyetlen utem alatti tobbszori befecskendezesre. Egy "nagyobb" indito adag gazolaj belovese utan, tobb kisebb porcioban kapja meg a henger az uzemanyagot, amitol elnyulik az eges. Ezzel a multi jet befecskendezesi technikaval javul a hatasfok, csokken a vibracio, precizebben vezerlheto a motor, a befecskendezes szethuzasanak a varialasaval, es dozisok szabalyzasaval. Kevesebb uzemanyaggal nagyobb teljesitmeny erheto el. 

Előzmény: JóKilátásAblakstúdió (8913)
JóKilátásAblakstúdió Creative Commons License 2016.08.14 0 0 8913

Hát jah, annál még nem szabad előjönnie semminek.

 

Bár olyanokra gondoltam, hogy a CR TDI miért nem jó? Vagy miért jó?

Mert használtauto.hu-n szerintem olcsóak a CR TDI-k. Van valami nagyobb hibájuk?

Vagy csak örüljek neki és kész?

Előzmény: andreas19 (8912)
andreas19 Creative Commons License 2016.08.14 0 0 8912

Az enyém (sedan) eddig szinte kifogástalan, bár nem vagyok igazán mérvadó;

2008 szeptemberi és hamarosan benne lesz az első 100 ezer km.

 

 

 

Előzmény: JóKilátásAblakstúdió (8911)
JóKilátásAblakstúdió Creative Commons License 2016.08.14 0 0 8911

Sziasztok.

 

B6-os kombi Passat-ot nézegetek, 2.0 CR TDI , 170Le-s motorral és DSG váltóval.

Hideget-meleget írnak róla, de nem tudom mi a tapasztalat. Leginkább ez a CR-TDI motor érdekelne, mennyivel jobb vagy megbízhatóbb, esetleg rosszabb, mint a PD TDI-k?

Illetve ez a konstrukció mennyire lehet jó választás?

 

Köszönöm előre is.

Spanos Creative Commons License 2016.08.08 0 0 8910

Durvábbat mondok!

 

A teljes vezérlés szett (szíj+feszítő+vízpumpa) eddig anyag áron 33eFt-ban állt meg. No igen: a lista árból 40% kedvezmény simán jár.

Előzmény: BEEP-TFSI (8909)
BEEP-TFSI Creative Commons License 2016.08.08 0 0 8909

A szerelő Eneos 5W-40-et rak bele, án utántölteni AZ-vel szoktam, nem hiszem hogy rosszabb lenne...

A pollenszűrő csere nem nagy ügy, én is magam csináltam tök egyszerű szétszedni, jó az UNIX-os szűrő olyat vettem bele én is, legalább olcsó :))

Előzmény: Spanos (8906)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!