Ma este megállt alattam az autó. (2006 BMR DSG Passat garancviában cserélt PD elemek) A jelenség a következő volt. Autóútra felhajtásnál gyorsítás közben leállt a motor "ENGINE FAULT WORKSHOP" felirattal.
Akksi le, nem indul. VCDS azt írja, hogy 17925/P1517/005399: Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction
A képzettebktől kérdezném, hogy ezt a relét merre találom, illetve, hogy előfordulhat-e hogy a gariban cserélt PD elemek közül valamelyik megadta magát?
AdBlue-val szerencsere minden okes, a multkori ominozus egyetlen egy esetet kiveve nem szivatott meg többször, azota is tökeletes szimbiozisban elünk egymässal, a gepnek semmi baja, kopkopkop! :)
Az a szar, hogy az en laposom is elkurodott, mindenem elveszett, visszakerestem a regi levelezesünket, es ott küldted ät nekem a filedropper-en keresztül, de a link mär sajnos nem el, pedig nekem is kene a progi... A kicsi cd-t meg ugye eltörtem anno... :/
Meg tudna e mondani valaki hogy a homerseklet jeladot hol talalom amit ki kene hogy csereljek mivel hidegen inditaskor felporog a motor 2.000 ig kb. elozo tulaj mondta hogy a szerviz mondta neki hogy csereltesse ki es jo lesz.
Enyém pár hét múlva eladó lesz, 2010-es fekete kombi, dsg, sportline, 140-es, távtartós, 250 ezer km. (valós) végig szervízkönyv.
Nézegettem használtautó.hut elég hulladékok vannak most fenn.
Amúgy normálisan kell karbantartani, normális gázolajjal tankolni. Csodát nem lehet várni egy 200 ezer feletti dízeltől, bármelyikkel bármi lehet. motor váltó részecske szűrő, kettőstömegű stb. de ez mindegyikre igaz nem csak a passatra.
Viszont én azt mondom, hogy még így is megéri, majdnem két év alatt tettem bele 100 ezer kmt (főleg pályán) és nem érezni benne a kmeket. nagyon kényelmes komfortos, minden a helyén van.
Szóval én ajánlom. ha veszel minél újabbat vegyél.
Ilyenem van, csak nem az erösebbik motorral. 2009-es, de mär 2010-es modelleves, 240 ezer autopälyäs km-nel järok, es semmi baja, se a motornak, se a vältonak! Ezidäig meghälälta a törödest! :)
P2015 Szívócső-csappantyú pozícióérzékelő Nem elfogadható jel
Ezt írja a hibatároló. Ettől lehet lényegesen magasabb az üzemanyag fogyasztás? Lehetséges, hogy pucolással javul a helyzet vagy cserélni kell valami alkatrészt?
Ennyi cucchoz tényleg kell a kapacitás, mi csak személyes dolgokat viszünk, most pakoltam be a hármunk egy heti cuccát a csomagtartóba és simán elfért. A kombiban meg egyenesen meg sem látszódna szerintem :)
Erősen illatos dolgokat szállítok majd benne: kétütemű csónakmotor+saját tankja teli+tartalék kannák szintén feltöltve +evezők, horgony, stb. Ezek elárasztanák az utasteret a csomagtartóból.
Praktikus az biztos, múlt héten ausztriában és németországban autóztam sokan mentek ilyen dobozkákkal, sőt még olyat is láttam ami valami textilszerű anyagból volt csak az alja volt fém.
Nekem is szedán volt 3-an ha megyünk még sosem volt kicsi a csomagtér, ha esetleg nem férnénk egy tetőboxot vennék hozzá.
Mivel a CR valtotta a PD verziot, es az osszes motorgyarto, motorfejleszto ezt a megoldast reszesiti elonyben, nem lehet olyan rossz.
A kozosnyomocsoves megoldasnal lehetoseg van az egyetlen utem alatti tobbszori befecskendezesre. Egy "nagyobb" indito adag gazolaj belovese utan, tobb kisebb porcioban kapja meg a henger az uzemanyagot, amitol elnyulik az eges. Ezzel a multi jet befecskendezesi technikaval javul a hatasfok, csokken a vibracio, precizebben vezerlheto a motor, a befecskendezes szethuzasanak a varialasaval, es dozisok szabalyzasaval. Kevesebb uzemanyaggal nagyobb teljesitmeny erheto el.
Hideget-meleget írnak róla, de nem tudom mi a tapasztalat. Leginkább ez a CR-TDI motor érdekelne, mennyivel jobb vagy megbízhatóbb, esetleg rosszabb, mint a PD TDI-k?
Illetve ez a konstrukció mennyire lehet jó választás?