A tapasztalatod beigazolodni tünik igy 2 nap leforgása alatt. Csak feszítőt talált külön. Viszont 67e-ért itthon van baráton keresztül 11nap alatt a komplett cucc saját célra. Az ami a foton van.
Nem nekem volt............. Fater korszakában még. Hármat simán pördült az órája ugy , hogy nem lett megbontva. Meg volt ott még 1-2 fiat motoros csoda.
Persze 5000 alatt is szét lehet hajtani A mostani finom finom orosz-ukrán alkatrészekkel egy láncscsere olyan mintha hozzá sem nyultál volna. Persze van vagy 3500.- a szett
Ez a mérnök biztosan nem kishazánkban szocializálódott mert itt ha már nem kötelező akkor nagy ívben elkerülik a márkaszervízeket a népek. Ami 300ezret futott az bizony nem 1-2 éves vagy ha mégis fiatal akkor céges flottában van. Azért megnézném a soroksári körményműves ábrázatát amint szétszedi és meglátja, hogy semmi baja. ?
Megjegyzem a kormányműnak akkor van baja ha nem lehet vele normálisan kormányozni, vagy dől belőle az olaj, ha ezeket nem tapasztalja a ember akkor minek eszi meg amit hall ?
en csereltettem patront azt jo lett :-) ( mondjuk azt mondtak az meg semmi nem csorges ami nekem volt) + ket olajcsere motormosassal most 8000 km utan ij olyan az olja mintha uj lenne... C
hát... amit most írok az durva lesz. Egy ismerősöm egy gépjárműipari beszállítónál dolgozik. Kormányműveket gyártanak (szervo, software, stb). Ő mesélte, hogy a megrendelő (jó nevű nagy multú német autógyár) kérésére bekerült egy olyan rész az aktuális software-be, hogy 300.000 km után (+-x% hogy ne legyen feltünő), hibajelzést ad a komputer hogy mindenkép gyári szervízbe vidd az autót (kormányelektronika hiba). Aztán majd a szervíz eldönti (gyári javaslatra), hogy mire és mennyire húz le, egy amúgy jó rendszernél.
azert ebbe benne van egy jo adag hungarikum is tuti,
oratekergetessel , valto es motorolajcsere elszabotalasaval stb.. meg ezert jo a tolorudas motor. :-)
a lanconak rendes tervezes mellett nem szabadna csereerettnek lennie tenyleg csak ilyen 500-600 ezer km utan. ( azert a nemetek ezeket nagyon tudjak...)
Szomorú, hogy egy ilyen kaliberű verda ilyen fos minőségű bizonyos szempontokból. 200000km alatt lehull a többségnek a váltója és elnyulik a vezérlése. Lehet, hogy van benne némi üzletpolitika is? Miért érné meg tartós autót készíteni? Rá kell nézni csak a mostani autokra
A jó öreg zsiguli 300e elment mindenféle láncprobléma nélkül.
Volt egy gyönyörű W126 500 se-m. Ott abban az időben még 600e km-nél írtál elő a mérnökök a vez. lánc cseréjét.
Urak, a muszerfalon az akkumulator muszere az csak uzem kozbeni toltest jelez, vagy, raadott gyujtassal de nem jaro motornal az akku allapotarol is ad infot? Ha jelzi az akku allapotat, akkor kinek hol figyel a mutato? Azert erdekel, mert egy komolyabb toltes utan sem nagyon emelkedett el a LOW szintrol. A cellak elegge szulfatosak, szal lehet befosott az akkum. Tehat: kinek hol all a mutato?
Akkor ha az egészért kérnek töllem 360 Usa dollárt akkor jó vagyok...... És ebbe benne van a Timing és a jacksaft szett is. De nem kell akkor sem a lánc meg a kerekek.
És tényleg ne értsd félre nem kötekedek, soha nem voltam kötekedős, egyszerűen nem tartom igazságosnak a megközelítésedet, ráadásul nem is láttad az autómat az életben, nem is találkoztál velem az életben. Ez a baj hogy az emberek mindenkiben a lehúzós stricit látják. Csak én nem úgy hogy 2x bazstak át a váltómmal. Velem van a hiba biztos.
Szerintem a hirdetésfigyelés intelligens emberek módjára nem abból áll, hogy "EZ"el ruházzuk fel a személyeket, ezt általános iskolában tanítják, sem pedig a MUHAHAHA az én kormányom jobb mint az övé. :D mert ez már a vicc kategória. Nem vagyok autonepper, páran itt személyesen is ismernek. Elég sokat költöttem a kocsira ha csak az automata váltót leszámítjuk is. Apropó személyeskedés, az előző hozzászólásod is személyeskedő volt, ezáltal kicsit ellentmondásos személyiségre utal az írásod. Vicces figura vagy mindenesetre.
A másik fórum hirdetésfigyelő topikjában lettem figyelmes a megnyilávulásaidra a kocsimmal kapcsolatban. Sok autóm volt már mindenhol találtam márkatársakat, de egyik sem állt még neki fikázni egy autómat sem, főleg az interneten.
Gratulálok hozzá mindenesetre. Az intelligencia szinted mindenesetre sok mindent elárul.