Sajnos igen, valahogy ezt el kene kerulni, a multkori vonatozasokon szepen lassan szallingozott
a jonep, nem volt semmi tolongas, mint a deli buszon. :-) :-((
"Azt hiszem jo elore ki kell menni helyet foglalni, kulonben lottek az ablak melletti utazasnak... "
Hát ennek, majd az lesz az eredménye, hogy 1 órával az indulás elött ~200 vasútmániás fog tolongani a peronon aztán amikor betolják a szerelvényt, akkor megtámadják az összes ajtót...:(
Kihsznaltsag: lesz harom DWA kocsi, kb 90 ulohellyel, az osszesen 270 hely, minimum 200 fo szukseges, tehat a kihasznaltsag kb 74 %-os lesz.
Nem hinnem, hogy 200-nal sokkal tobben jonnenek, de szerintem is kene egy negyedik vagon, mert lesz bufe, annak is kell egy harmad vagon legalabb.
Mondjuk az egyik kocsi dohanyzoresze szerintem idealis lenne erre.
Ha marad harom kocsi,akkor kb 60 ember ulen mindegyikben, eleg vasarnap esti hangulat lesz.
Ha 4 kocsi akkor mindegyik kicsivel tobb, mint felig lenne.
A multkorin max. 60 ember volt 160 helyre, ez
37,5 szazalekos kihasznaltsag volt. De azert igy is eleg tele voltunk.
Azt hiszem jo elore ki kell menni helyet foglalni, kulonben lottek az ablak melletti utazasnak...
Leo!
Nem is ratok gondoltam!
Csalad az mas, ha nekem is harom gyerkocom lenne en is meggondolnam a dolgot.
Csak annyit mondtam, hogy kb, annyi, mint a normal tarifa, az mar mas kerdes, hogy az megfizetheto-e.
Armand! Nem a 4000/kopnya összeget sokalltam, hanem családunknak a 20 ezret.
B.S.! Köszi a választ!
Tavaly szerintem a két Bhv kocsiban 60-an lehettünk, azaz pl. szabadon dönthettem arról, hogy melyik oldalon akarom kidugni a fejem, fotózni stb. Ha erre nem lesz lehetőség, akkor a részemről storno a dolog, max kocsival követem az eseményket.
A honlapon szereplő különvonatokról néhány kérdés (ha tudsz válaszolni):
1. Ahol csak részben van gőzvontatás, ott a többi NOHAB?
2. április 21-23-i programban a Badacsony-Szeged út Bp-n vagy Baján keresztül megy?
3.júni 22-24 közötti útban (Pusztától Tátráig) Ópusztaszer után egy "Tátra" nevű megállás következik. Ez mi?
4. Dunakanyar: ezek szerint ismét lesz rendszeres nosztalgiavonat Esztergomba? A menetrend tervezetben még nincs benne (ha jól emlékszem)
5. Július 8 Baja: a vonat merre megy?
6. Skanzen megnyitó: a részvétel csak a Kft-nél meváltott jeggyel lehetséges?
7. Lehetne-e tudni a magyar utasok részére érvényes forint árakat, illetve azt, hogy mezei magyar utas HUF-ért melyik vonatra szállhat fel (pl. mint a Dunakanyari vagy a Balatoni)
1. Ez inkább marslakó reszortja, én inkább az ötletekből meg a publicitásból veszem ki a részem. Hogy milyen árban lesz ez a családi kedvezmény, azt nem tudom megmondani, de amíg marslakó távol van, addig a Kft-ben sem tudunk töbet mondani.
2. Érdeklődés az van, határon túlról is, még ha egy-két haver a 4000 forintos árat soknak is találta. Viszont én meg azt nem tudom, milyen kihasználtsága volt az előző vonatoknak.
3. A Kft indít több k-menetet, szerintem a legtisztább az ügyeletes tisztet megkérdezni Nyugatiban, vagy esetleg a Kft honlapján utánanézni.
1. Szó volt arról, hogy lesz valamiféle családi kedvezmény. Tavaly a feleségemmel és a fiammal voltam, de lehet, hogy az idén teljes létszámmal menne a család. Kérdésem: milyen kedvezményben (gyerek, család) lehet reménykedni? 5-en vagyunk, 20 ezer pengő egy kicsit sok lenne.
2. Lehet-e tudni, hogy ezidáig milyen az érdeklődés? Az is érdekelne, hogy végül is milyen kocsit lesz (milyen van tervbe véve), és mennyire kell majd szorongani a vonatot. Nagyon nem lenne jó, ha egy különvonat 90%-os kihasználásal menne, a tavalyi ideális volt!
3. A Kft. szervez-e más külövonatokat? Ha mi csóró magyarok nem is tudunk elmenni ezekre, lehetne-e előre infót kapni ezekről a vonatokról, hogy ne csak a bennfentes képeslap kiadók tudjanak fotó készíteni?
Szia, Gyurmosz!
Remélem legközelebb megismerlek:-). Magamat ismerve nem biztos:-(.
Én 2 jegyet vettem volna, ha jol emléxem, Te 4-et az már 6. Majd csak összejövünk 200-an.
Viszlát, maczko.
Én lehettem előtted, ugyanis kb. 15:33-kor mentem ki a boltból, de előtte bejött egy ember, akinek elálltam az útját, miközben pakoltam a szerzeményeket :-)
Ezek szerint te voltál az?
Udv mindenkinek!
Ma voltam a mosztalgia Kft.-ben 15.30 korul, de sajna meg nincs jegy :-(, azt mondta a holgyike, hogy az ápr. 3-ával kezdodo het kozepen menjek.
Azt mondta, hogy elottem bennt levo tagnak (aki nem sokkal erkezesem utan tavozott) is ez a hir jutott, :-))) tehat van erdeklodes. (Melyikotok volt ott?)
Maczko
Na, azt nem t'om, pénteken nem voltam benn, meg Marika se volt...
Amúgy felraktam a német verziót a
bahnscorps.cyberhungary.net/nohab.htm
alá, csak még shortcut nincs hozzá. Klausnak most megy mail róla!
Itt is udv. A kocsit azert irtam enis DWA-nak, mert DWA licensz, ahogy a NOHAB-ok is GM-ek. De az, hogy a vegen valoban megkapjuk-e okat a MAV-tol, meg nem 100%.
Bahn Scorper: jegyet mikor lehet venni a Belgrad rkp-on? Hetfotol? Udv,
Nem kell mindjart kioktatani az embert!
Amit leirtal azokat mi is tudjuk joreszt.
A 19-91 ,es 21-91 -es kocsikat pedig azert hivtam
DWA-nak, mert DWA licenc alapjan keszultek, nem pedig Dunakeszin almodtak meg oket. Tehat LENYEGET
tekintve DWA-k.
A 19-91 3 és 21-91 3 sor. kocsikat nyugodtan kihúzhajtátok a DWA közül, mert azok Dunakeszin készültek és ezért ezeket DVJ kocsinak nevezik.
Egyébként Grg-nek:
A kocsikat csak pályaszám alapján tudod megkülönböztetni.
Például szerinted milyen kocsi az Ap? Már a vasútbuzulls fórumon többször hivatkoztak erre. A MÁV-nál ugyanis három Ap jelű kocsitípus is van.
Más példa: honnan tudod a Bmz jelből, hogy most ez egy CAF vagy GOSA kocsi? Ezért helytelen csak a betűjel használata.
"division by zero: z betüsek a legkondisok, a z-telenek a lehúzható ablakosak"
a z betű azt jelenti, hogy a kocsi szerkesztése Z1 típusú.
Helló! Az a baj, hogy már csak a Népfürdő utcáig járható, mert onnan elkerítették v.-mi vámudvarnak. De innen szivesen mennék én is pl. Púpossal, Duna Pláza mh.-t érintve. Egyébként az OBI áruház mögött még körbe is lehetne járni!
Május 13-án Én is megyek, + 1 fő jön velem. Klasz lesz.
Viszlát.