A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Átalakítás előtt jó kis utcai motor volt. Most aszfaltra nem jó a béna bütykösgumi miatt, terepre nem jó, mert eleve nem annak szánták, nagy, nehéz és nem úgy rugózik. Nem, szerintem a GS sem terepre való, 99%-át nem is viszik le az aszfaltról, mert minek? Aki meg terepezni akar, arra vannak sokkal alkalmasabb motorok, amik viszont aszfalton nem jók.
2x majdnem megrendeltem ezt a migselt, aztán az FB énem győzött, és vettem medvetalp alakú rozsdamentest az aliexpresszről. Van hatása, nekem tetszik, és ez is csak pályán ér le, országúton nem korlátoz.
Ma egy csapágyboltban érdeklődtem. Lett volna méretes, de anyagában nem volt megfelelő. Értem úgy, amit hidraulikához használnak azt a fékfolyadék sem eszi meg? Másik kérdés: gondolkodom egy alacsonyabb lábtartón, mert úgy érzem kényelmesebb lenne picit kevésbé hajlított lábbal ülni. Használt valaki ilyesmit vagy jobbat? https://www.migsel.com/store/index.php?_a=viewProd&productId=29 Van érdemi hatása ennek néhány centinek? Köszi!
Sziasztok! Az ABS légtelenítő csavarjára való o-gyűrűt hol tudom beszerezni? (Ahova eddig o-gyűrűért mentem, ott nem foglalkoznak fékalkatrészekkel, autósboltba küldtek. A bárdinál próbáltam szerencsét, de esélytelen…) Köszi!
Nincs afelől kétségem , hogy Neked tetszik , hiszen azért osztottad meg velünk . :)
Nekem az a véleményem továbbra is , hogy " szalmából egér " Üvegtigris szindróma . GS kerék , GS lengéscsillapítók , és kézvédő . Ehhez azért nem kellett túl nagy képzelőerő :D
Azért nemegészen csinálta ezt meg . Ha jobban megnézed , itt a futómű is át lett szerelve . Nekem ez az átalakítás , harmonikusabbnak tűnik , mint mikor nemes egyszerűséggel , levágják a motor hátulját . Meg az is lehet , hogy az 1100-as kasznija , jobban mutat így endurósítva . Na mindegy.... :) Kinek mi !? Nekem tetszik...
Egy hete hoztunk el szalonból egy új GSA-t. 70 km volt az őt haza, majd tegnap még 70 km-t ment vele a tulaj. Szóval még "nyers".
VAn egy kis gond vele: hiába van üresben a váltó, nem jelzi az N betűt a műszerfal, és nem engedi indítani a motort (csak behúzott kuplunggal), illetve ha kiteszed a sztendert, azonnal leáll.
Hallottatok már ilyenről? Elsőre szoftvert akar frissíteni a szerviz...