Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.27 0 0 123187

ezen a képen láthatod a be és ki menő csatlakozókat:

 

https://i.imgur.com/yVZI756.jpg

ezen pedig a tartály másik végén lévő furatot:

 

https://i.imgur.com/6IhsPet.jpg

és még egy kép a regeneráló tartály és szelep működéséről, és a 3 lyukról :)

 

https://i.imgur.com/B5ECui6.jpg

Előzmény: soryton (123186)
soryton Creative Commons License 2018.03.27 0 0 123186

...10 év és 240 e km ezzel a motorral /Berli I/ ,ebből a fele gázzal után már pár dolgot megéltem és beleástam magam a dolgokba ... de a jó pap is holtig tanul ezért ha nem vagyok indiszkrét megnézném magamnak azt a 3. nyílást , furatot.... de lehetőleg ne most fúrd ki ....   :-))  1-2 fotó ide vagy privátba megköszönném ... a bontottról, újról egyaránt...

 

Előzmény: Törölt nick (123167)
mukodj Creative Commons License 2018.03.27 0 0 123185

Szia.

Megpróbálom leírni. Nekem volt egy ilyen rajz róla és alig találtam meg mert kábelszorító alatt volt. És nem figyeltem rendesen.

Tehát a váltó harang részébe keresd. A lendkerék vonalába ha azt nagyából el tudod képzelni :).

És az olajszűrő magasságába. Ha a jobbra nézel akkor van egy kábel összefogó na és az alatt a csomó alatt találod meg :)

 

Én keresgéltem vagy negyed órát mire rájöttem,hogy ott el kell húzni a kábeleket és ott van alatta :).

Meg persze a két fűtéscső is ott megy el nehogy rendesen lehessen látni. 

 

Remélem tudtam segíteni. 

Ha nem szólj. Megpróbálom másképp leírni. :)

Szia

Előzmény: Törölt nick (123183)
kovacsgaby Creative Commons License 2018.03.27 0 0 123184

Sziasztok!

Peugeot 307 1.4 8V benzin/LPG! Olajcserés az autó, 240000km van benne, milyen olajat tegyek bele? Eddig Total quartz 9000-et használtam, semmi baj nem volt vele, de azt mondják az okosok, hogy ennyi km után, már illő 10w-40-et használni!

Másik kérdés, a víz hőmérséklet ebben az időben nem megy fel 90C-ig, inkább csak 75C,  melegebben meg kicsivel 90C fölé is megy. Termosztát probléma?

Előre is köszi a segítséget!

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.27 0 0 123183

Üdv 

mukodj szeretném megkérdezni ,hogy a főtengelyjeladót amit megnéztél azt hol

található az autóba pontosan ?

Nekem is 1.6 16 szelepes TU5PJ4 motor van benne .

 

Előzmény: mukodj (123173)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.27 0 0 123182

Üdv.

Kösz az infót  d.jocov

Előzmény: d.jocov (123169)
peto.istvan Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123181

Szuper! Mondtam én, hogy menni fog. Ügyes vagy :)

Előzmény: jordanatis (123156)
Trabee Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123180

Holnap nem tudom megnézni, majd holnapután.

Előzmény: Törölt nick (123178)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123179

nekem ma délután mikor a napon volt 15 fok is bizony volt benne túlnyomás.
volt egy kis vákumos balesetem és ezért vagyok bizonytalan hogy nem történt-e valami a szellőző csővel is. 
én is azon elmélkedtem hogy lehetnek-e valamilyen szelepek a szellőzőben, nem merem csak úgy ráengedni a sűrített levegőt nehogy nagyobb bajt csináljak.

Előzmény: Papalac (123176)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123178

köszi! azért holnap ha melegebb lesz és eszedbe jut légyszi próbálj rá még egyszer kérlek.

elég nyugtalan vagyok ezzel kapcsolatban.

Előzmény: Trabee (123177)
Trabee Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123177

Megnéztem most, állt 2 órát, nem történt semmi mikor levettem.

Előzmény: Törölt nick (123175)
Papalac Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123176

Mintha lennének szelepek a csövekben a csatlakozóknál. Kis golyók. Egyszer nézegettem rajzot, de feladtam, mert nem tudtam rájönni, hogy mi vezérli a kaniszter szelepet.

Ilyen időben nem szokott tulnyomás lenni a tankban. Majd nyáron.

Előzmény: Törölt nick (123171)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123175

Nekem is 1.6B van, az a baj hogy eddig én is csak mindig benzinkúton vettem le. Megnéznéd nekem holnap hogy vajon pár órányi állás után mit csinál?

Előzmény: Trabee (123174)
Trabee Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123174

Nekem 1.6B van négy éve, de még sose szisszent a tanksapka, igaz csak benzinkúton vettem le. A kaniszter meg ketyeg mint az óra.

Előzmény: Törölt nick (123172)
mukodj Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123173

Sziasztok.

Sikerűlt megcsinálni az autót végűl. Ki lett cserélve még a gyújtótrafót és jó lett.

 

üdv.

Előzmény: mukodj (123155)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123172

Benzines sorstársak!
Kipróbálnátok nekem valamit az autótokon? 
Holnap mikor melegebb van, pár órányi állás után, elindulás előtt levennétek a tanksapkát hogy nektek is kialakul-e túlnyomás tankban.
Nekem most éppen a tankszellőztető csövének vége lóg a szabadba, várva a csere szénszűrűre.
Paraszti ésszel azt gondolám így hogy a szellőző vége tök nyitott, nem kéne túlnyomásnak lennie a tankban, de lehet tévedek.

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123171

Tisztított itt már valaki tankszellőző csövet nagynyomású levegővel? 

Hcsaba1975 Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123170

Köszi szépen....hosszú hétvégén nekiállok.

Előzmény: hayabusa123 (123141)
d.jocov Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123169

Álítsd a főtengelyt félútra, se lent se fent ott kb ahol találkoznak a dugattyúk útközben, ekkor oda állítod a vezérmű tengejeket ahova akarod, (jelre) (nem fog akadni a szelep a fent lévő dugóba) ezután óvatosan jelre tekered a főtengelyt, ennyi....

Előzmény: Törölt nick (123168)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123168

Üdv szakik.

 

Van ill. lett még 1 gondom hátha ebbe is tudtok segíteni.

Mikor leszedtem a vezérműszíjat és a vezérmű fedelet / mind 2 fekete műanyagot / ,hogy bele nézzek  mi a helyzet a  tengelyekkel és ,hogy el  lehet a forgatni  csak úgy magába ,nincs e valami gikszer ott bent .

De nem lehetett elforgatni teljesen csak egy negyed és azt is csak úgy hogy ugrik egyet. Utána megakad és csak visszafelé engedi tekerni. Vagyis nem tudom a jelre állítani a két fogaskereket csak akkor ha felteszem a szíjat. 

És amilyen ügyes  voltam nem jegyeztem meg ,hogy hogy is álltak vagy kell állniuk a vezérlő tengelyeknek mielőtt elforgattam volna őket. És ha nem jól állítom be akkor nem tudom a vezérlést beállítani rajta rendesen.

Tudtok valami robbantott ábrát vagy leírást hogy hogy is kell állnia a két vezérműtengelynek mikor a két fogaskerék a jelen van ? 

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123167

A tank a tankszellőző csövön keresztül lélegzik, minden más légmentesen zár. A szénszűrős tankszellőzőn három nyílás van. Egy a tankból jövő szellőző csőnek. Egy másik a szellőztető szelepen, ez megy a szívócsőbe a motorhoz. És van egy lefelé néző furat ami a szabadba vezet. Ez a lyuk biztosítja a tank szabadlevegős szellőzését. Mivel aktív szénen keresztül lélegzik nincs benzinszag. És a motor káros vákum nélkül tudja kiszívni a benzingőzt, és a tank is vissza tud lélegezni. Így hogy két hete csak ezen pörgök és szétfűrészeltem az aktivszenes szellőztetőt, plusz hogy sikerült akkor vákumot csinálnom a tankban hogy beszakadjon az ac pumpa teteje, eléggé képbe kerültem sajnos.

Előzmény: soryton (123160)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123166

Üdv.

Köszönöm a hozzászólásotokat .

Lehet ,akkor én értelmeztem félre valamit .

 

d.jocov Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123165

Igen a nyíl csak azt jelzi hogy abba az irányba forgatva feszít......

Előzmény: Törölt nick (123162)
Papalac Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123164

Szerintem a nyil csak azt jelzi, hogy abba az irányba tekerve feszít.

Előzmény: Törölt nick (123162)
mukodj Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123163

Hát az lenne jó igen ha lenne egy próba darab csak nem nagyon van.

Próbáltam a Bárdiban hátha visszaveszik de azt mondták,hogy elektromos alkatrészeket nem vesznek vissza.

Hát gondolom nem vagyok ismerős meg nagy szerviz azt nem akarja. 

Mondjuk nem is volt nekik raktáron.

 

Esetleg valakinek nincsen egy teszt erejéig Budapesten ilyen trafója?

Köszönöm

 

Üdv.

Krisztián

Előzmény: soryton (123161)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123162

 

hayabusa123 

 

Köszi az infót .

Amit írtál jó  ;)

 

Lehet nekem nehéz a felfogásom ,mert nekem az a gondom ,és arra keresek választ-megoldást hogy amikor  a feszítőt  beszerelem  és a 22-karból kiveszem a kis tüskét akkor nálam a D-n túl , vagyis a képen látható célkereszthez ugrik előre ez a kis 22kar .És onnét kell visszaállítanom a D-hez az E be dugott imbusszal .Viszont a  rajz -leírás szerint az E beállítót  csak balról jobbra szabadna forgatni ahhoz hogy be álljon D-be....ott a forgás iránynál a fekete nyilacska.....

 

Tehát szabad ennek előfordulnia és szabad visszafelé forgatva az E részt forgatni hogy be állon a D be a kar?

 

Remélem érthető amit írtam ....

 

Előzmény: hayabusa123 (123148)
soryton Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123161

"főtengely jeladó áramkor szakadást ír."  .mint be is bizonyosodott nem a jeladóval van gond , a vezetékét kellene kimérni, megvizsgálni ...  a trafót is kipróbálhatod , de ahhoz kérj kölcsön egyet egy próba erejéig ...  

Előzmény: mukodj (123155)
soryton Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123160

...az első fele így igaz ... de gondolj bele ha a tanksapka légmentesen zárna előbb-utóbb vákum keletkezne a tankban és a szivattyú sem lenne képes feltolni az üzemanyagot ....és még nem beszéltünk az üzemanyaggőz elszívó rendszerről ... 

Előzmény: Törölt nick (123154)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123159

kymbreak

 

itt a kért alvázszám ...

 

VF3 3ENFU B 83791477

1.6 16 szelepes ,benzines kombi

80kw

Előzmény: kymbreak (123135)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.26 0 0 123158

Hadam84

 

Köszi az infót . Megnéztem és mentem . Jó  jó ,de kis részben használható segítség számomra.

Persze azért mint írtam nem rossz .... ;)

Előzmény: Törölt nick (123134)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!