Pigmy: occsó megoldási tippem: A kertben lévő V6 mocit szétszeditek, abból, ha csak a dugattyúk jók, már egy csomó pénzt spóroltál. Azok a dugók, illetve egy jóféle gyűrűsorral még ha a hengerfalnak nincs válla, jó állapotú mocit hozhatsz össze. motorszám átírás, meg iesmi nélkül.
Vidd el Mesterhez, oszt a kettőből hátha operálnak egy haxnálhatót!-)
Egyébként szerintem semmi baja, attól, hogy két éve ott áll. A dugók biztos nem rozsdásodtak, mégiscsak zárt helyen csücsülnek.-)))
Csereautó volt a dunaújvárosi VW/Audi-szalonban 2 évig. Szerinted mit kaphatott a sok vaddisznó audi meg passat tulajától bosszúból, hogy nem jó az övé és ráadásul egy japán rizsrakétában kell ülnie, amiben nem áll helyre a merevedése?:)) Még a kávé is szanaszét volt öntözve a szőnyegén.
Megvan a régi motor, ha sikerül lassan elintézni, akkor szétszedik otthon, és kiderül, szétrozsdásodott-e belülről a kertben 2 év alatt, vagy túlélte. Ha nem, akkor az is kukába való.
Egy kérdésem lenne azokhoz akinek már volt ilyen problémája. Van egy 323 1,7D tipusu mazdám a maga 15 évével. Az a bajom vele, hogy nehezen fűt. A hőmérő mutatója megy fel rendesen és melegszik is valóban a motor, de a fűtőtesbe nem kerül meleg víz, csak sokkal később és akkor sem olyan meleg mint ami elvárható volna. A termosztátot már néztem, az nem enged át, a fűtőtest átjárható, a vízszivattyút is kicseréltem már, de ez se vzetett eredményre. Nincs benne dugulás, könnyedén át tudom fújni a radiátoron a levegőt, de valamiért mégsem jó a fűtése és most, hogy jön a hideg jó lenne vmit kezdeni vele. A válaszokat előre is megköszönve, üdv.: 323d
Hát, valószínűbb, hogy első túlméret, mert fúrás is lesz asszem. Vagyis szerintem nem lesz, mert valszeg ennyit nem költök egy autóra, betolom egy parkolóba, aztán ott hagyom :)) (Amíg nem találkozom valami emberi megoldással) Vagy veszek egy Suzukit. És Gangstaboy-jal alapítunk megint egy fórumot :D
daredda: annyira nem volt vészes, csak kicsit össze-vissza volt a kompresszió, alapjárat egyenletlen volt néha, picit fogyott az olaj, ilyesmi. Gondoltam rendbe rakatom, szétszedték, kiderült, hogy a dugattyúk össze vannak esve, valamikor jól megsülhetett a motor, mind a két leomlő is repedt pl.. Szóval motorgenerál kéne, Mesterék meg gyári dolgokkal dolgoznak ilyenkor, az meg 530-ról indul. Meg 150-ről a munkadíj. Ennyiért meg már autót is adnak :)
De az a durva, hogy ahogy néztem, a 2.5V6-hoz a legdrágábbak az alkatrészek, még egy Mazda6 2.3-hoz is jóval olcsóbbak, meg az összes többihez is (kb. 2/3-a, fele). Gyanítom, hogy mazdáék "büntetik" ezt a kategóriát, kb. mint a Xedosokat.
Láttam a kocsidat a Mesternél, elég meglepő volt, ahogy szemben állt a forgalommal az út szélén, pláne, hogy ilyen PIMP-es.. :-) Majdnem befalta a 30-as buszt :-)
Nekem nem kovalyog egyik sem, viszont a bal oldalon szorul, az oldalt kivul vegigfuto, muanyag csik miatt, ami meggatolja, hogy befolyon a viz az ajtoba. Asszem. A lenyeg az, hogy szornyu hangja van, es karcos is az uveg, ugyhogy egyenlore nem hasznalom.
Van valakinek tapasztalata, hogy utángyártott dugattyúkból, gyűrűkből, hajtókarcsapágyakból, főtengelycsapágyakból, tömítésekből mi az, amit érdemes venni, és hol lehet? Nincs kedvem 530ezer pénzt kiadni gyári alkatrészekre... Azért mazdáéknál is el vannak szállva kicsit néha, pl. tömítéskészlet a motorhoz 156ezer bruttó. Noooormális?:)
Tényleg azért van , hogy a kóvájgó ablakot főleg nagyobb sebességnél fel lehessen húzni. Ezek szerint neked a balos ablak még nem kóvályog (:-)))) Én, mivel az enyém már "kicsit" ficereg a helyén , mostanában készülök orvosolni a dolgot, de enélkül autópályán már nem bírnám felhúzni !?!?!(:-))))) Nem vicc, ha ez nem lenne akkor az ablaküveg , valahová teljesen máshová akarna menni(:-))) , de fel a helyére nem.
Szerintem is az üveget téríti észhez, ha esetleg külön utakon járna..
A GC-ben nekem egyszer kikandikált, mert az emelőszerkezet már annyira szétkopott.. Fini volt hajnalban szerelni. El is vágta a kezem ott valami lemez, az ajtóban, és az a seb örökre megmarad. Véremet adtam a mazdáért akkor.
DRD - 626
(de az is lehet, hogy a menetszelet kavarja meg, hogy..)
Nem, az nem én voltam :)))), de egyébként aki a csákányt kezelte az nem én vagyok, hanem a haver. Az én területem a taliccccskah, meg a lapát volt :)))
A www.mazda323f.uw.hu címen érdeklőd meg (a fórumon), mert sok mindenkinek van bontott F-ese és sztem hűtő is akad. A klubtag/Eladó menüpontban meg van egy fekete 1.6-os karbis, annak még lehet, h megvan a hűtője, de nem iztos, mert már sok minden el lett belőle adva.
A fősulin gólyatáborban egy srác hátralendítette a csákányt, ami egy mögötte álló srác homlokát éppen karcolta.-DDD /A megkarcolt homlokú gyereknek semmi különös baja nem lett, hálistennek, de csak 1-2 cm-en múlt!/ El is neveztük Csákányosnak. Már a rendes nevére nem is emléxem.-)))