A multkor az akku-toltos kerdesem utan, siman kiramoltam az akksit a gepbol. Toltes, beszereles, fasza. Elindulok, kapcsolom a radiot, kodot ker. MI??? Mondom, ez hulye. Persze nem volt kodom. Otthon elmebeteg modon papirok turasa, es egyszer csak megtalaltam beragasztva valami gepkonyvbe...Orultem nagyon. Kis szar matrica, nezd meg, lehet valahova be van nyalva...(szervizkonyv, hasznalati, egyeb papirjai az autonak)
Meg mintha az udvaron nálunk másképpen nyilatkoztál volna az autó megjelenését illetően:) Sebaj, értem én, kell a macho feeling a topicban, élőben meg nyálas papírkutyák vagyunk:D
Nekem lecövekel a kocsi emelkedőn, ha túl lankás akkor mondjuk nem biztos, de ki merek szállni ha pl. beragad a kapu (az utca inkább meredek, mint lejtős), és közben a kocsi D-ben van. Ugyanez hátrafele is.
Viszont annyiféle nyekergő-súrlódó hangot ad a futómű, néha úgy érzem magam mint Ágoston bácsi a szekéren.
Ma elzötykölődtem egy bordó Expedition mellett valami utcát keresve Dunakeszin, hát, már értem miért is mid-size SUV az explorer...:D
Ezt én is meg tudom erősíteni, van gyártó amelyik váltója ha irányban van akkor a másik irányba nem mozdul semennyit, ez nem az.
Sőt nekem az is furcsa volt, hogy ha elveszem a gázt majd finoman újra gázt adok akkor mindíg vissza vált, kivéve nagyobb sebességnél OD-ből. Ha tartom akkor nem.
Normális. Autó tipusonként változik a turbina zárási fordulatszáma, vagyis ahol összezár. Van kocsi, amelyik már alapjárat felett éppen zár, ez mozdítja emelkedőn is azonnal. Aztán van olyan, amelyik csak 1500 körül zár, na annál adod a gázt egy emelkedőn, és az a feelinged, mintha csúszna a kupplung...
Nekem két kocsim van, pont megtestesítik mindkét fajtát.
Lenne egy automata váltós kérdésem (és aggodalmam). Emelkedőn felfelé (alapjáraton) nem tartotta meg a kocsit D-ben, hanem finoman gurult vissza. Kis gázra, azonnal elindult felfelé, nem fulladt stb. Ez normális? Emelkedő volt, de nem 15%-os csak olyan átlagosnál picit nagyobb. Ha nem normális mi lehet a gond?
Igen igazad van, de én csak azért írtam pont ezt a példát ami jelen esetemben nem hamis, mert a két ország közti külömbséget nem lehetne a lapon emliteni.
A jó öreg amcsi autokat még akkor rendesen megcsinálták. Vagy pl jár hozzám 2 taxi máramikor megjelennek w124 250d átfordult az órája pedig hatszámjegyű több mint 1000000km. Vagy a másik az egy jetta 800000km-t meghaladva. Ott még volt tapasztalható minőség szeintem. Ma már minden vékony, müanyag, túlelektronikázott.
Ebben a vezermu javitas dologban csak az a szar, hogy ki kell hozza emelni a motort. Sok-sok munkaora.
Nekem is azt mondtak, hogy csak feszitopatront csereltessek, de en is inkabb kompletten csereltetnem, ha mar bontva lesz. Viszont meg csak hidegen csorog neha-neha...
Ami annyit elment, az CSAK FIAT motoros lehetett, mert a ruszki motork 100 ezret bírtak, ott már olyan kartergáza volt mindnek, mint a paraszt...
Szar anyagminőség jellemezte a motor összes alkatrészét, gyűrű, dugó, henger szarrá kopott, veztengely kerekre kopott, csapágyak kuka...
Nem vitázni szeretnék, csak a hamis nosztalgiát eloszlatni, mert ha van is ilyen régi kellemes emlék, az inkább a régi amerikai vagy német autókhoz köthető, sem mint pont a zsigulihoz:)