Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Belabatyo Creative Commons License 2009.10.07 0 0 1734
A multkor az akku-toltos kerdesem utan, siman kiramoltam az akksit a gepbol. Toltes, beszereles, fasza. Elindulok, kapcsolom a radiot, kodot ker. MI??? Mondom, ez hulye. Persze nem volt kodom.
Otthon elmebeteg modon papirok turasa, es egyszer csak megtalaltam beragasztva valami gepkonyvbe...Orultem nagyon. Kis szar matrica, nezd meg, lehet valahova be van nyalva...(szervizkonyv, hasznalati, egyeb papirjai az autonak)
TDI-DRAG Creative Commons License 2009.10.06 0 0 1733
Márkaszervíz?
Előzmény: 4.0V6 (1732)
4.0V6 Creative Commons License 2009.10.06 0 0 1732

Lehet, hogy volt már róla szó, de megköszönném, ha megírnátok, hogy honnan tudom meg a rádió kódját.

 

Mókamesterek kíméljenek.

TDI-DRAG Creative Commons License 2009.10.05 0 0 1731
Meg mintha az udvaron nálunk másképpen nyilatkoztál volna az autó megjelenését illetően:) Sebaj, értem én, kell a macho feeling a topicban, élőben meg nyálas papírkutyák vagyunk:D
Előzmény: Törölt nick (1729)
TDI-DRAG Creative Commons License 2009.10.05 0 0 1730
Ja, elég régóta nyekereg, legfőképp azért, mert az alkatrész szállítóm alzheimer kórban szenved :)
Előzmény: Törölt nick (1729)
Biri01 Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1728
Igy már Értem köszi
Előzmény: Törölt nick (1718)
TDI-DRAG Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1727
Na akkor pattanj fel a mobile.de-re, és számold meg, hány eladó darab van! Aztán tedd meg ugyanezt a kommersz tömegautóddal is!:D
Előzmény: Törölt nick (1726)
TDI-DRAG Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1725
Igazi ritkaság!! Ez természetes:)
Előzmény: Törölt nick (1724)
TDI-DRAG Creative Commons License 2009.10.03 0 0 1723
Háááát nem is tudom, melyikünk alzheimer kóros :)
Előzmény: Törölt nick (1721)
4.0V6 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 1722

Mennyi az ET-je a gyári felninek ? 99 utáni

 

TDI-DRAG Creative Commons License 2009.10.02 0 0 1720

Neeeem!! A taurus ilyen, volt a nyáron Pottensteinben még egy pár darab, van tapasztalat bőven!

 

Ha a farkad helyett meg az eszed lenne hosszabb, nem basznád el a rendeléseimet rendszeresen :D

Előzmény: Törölt nick (1719)
4.0V6 Creative Commons License 2009.10.02 0 0 1717

Némi iránymutatás olaj ügyben

 

http://www.shell.com/home/page/hu-hu/shell_for_motorists/oils_lubricants/app_...

http://www.olyslager-lubricants.nl/castrol_hu/?categoryId=4840

murkel Creative Commons License 2009.10.02 0 0 1716

Hello!

 

Nekem lecövekel a kocsi emelkedőn, ha túl lankás akkor mondjuk nem biztos, de ki merek szállni ha pl. beragad a kapu (az utca inkább meredek, mint lejtős), és közben a kocsi D-ben van. Ugyanez hátrafele is.

 

Viszont annyiféle nyekergő-súrlódó hangot ad a futómű, néha úgy érzem magam mint Ágoston bácsi a szekéren.

 

Ma elzötykölődtem egy bordó Expedition mellett valami utcát keresve Dunakeszin, hát, már értem miért is mid-size SUV az explorer...:D

TDI-DRAG Creative Commons License 2009.10.02 0 0 1715
Nekem a taurus kúszik emelkedőn is, az olds meg se rebben , sőt vissza gurul..
Előzmény: Törölt nick (1713)
Biri01 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 1714
Még gyüjtök..

Nekem csak az az előnyöm van ,hogy nem kell annyi plusz kőltséget fizetnem mig megérkezik.

De miért csak hidegen csinálja a csörgést?
inditás után 3-4 percel megszünik és tök csendes lesz.
Előzmény: Törölt nick (1712)
4.0V6 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 1711

Ezt én is meg tudom erősíteni, van gyártó amelyik váltója ha irányban van akkor a másik irányba nem mozdul semennyit, ez nem az.

Sőt nekem az is furcsa volt, hogy ha elveszem a gázt majd finoman újra gázt adok akkor mindíg vissza vált, kivéve nagyobb sebességnél OD-ből. Ha tartom akkor nem.

Előzmény: TDI-DRAG (1710)
TDI-DRAG Creative Commons License 2009.10.01 0 0 1710

Normális. Autó tipusonként változik a turbina zárási fordulatszáma, vagyis ahol összezár. Van kocsi, amelyik már alapjárat felett éppen zár, ez mozdítja emelkedőn is azonnal. Aztán van olyan, amelyik csak 1500 körül zár, na annál adod a gázt egy emelkedőn, és az a feelinged, mintha csúszna a kupplung...

Nekem két kocsim van, pont megtestesítik mindkét fajtát.

Előzmény: GrG (1708)
Belabatyo Creative Commons License 2009.10.01 0 0 1709
En a normalisra szavazok. Nekem is van olyan emelkedo (szinten nem %-os) ahol elkezd szepen lassan visszafele "csuszni" az auto...
Előzmény: GrG (1708)
GrG Creative Commons License 2009.10.01 0 0 1708

Sziasztok

 

Lenne egy automata váltós kérdésem (és aggodalmam). Emelkedőn felfelé (alapjáraton) nem tartotta meg a kocsit D-ben, hanem finoman gurult vissza. Kis gázra, azonnal elindult felfelé, nem fulladt stb. Ez normális? Emelkedő volt, de nem 15%-os csak olyan átlagosnál picit nagyobb. Ha nem normális mi lehet a gond?

G

Biri01 Creative Commons License 2009.10.01 0 0 1707
Nem veszem meg.

Van kínai cipöm is ha ettől jobb neked.(szinte mindent ott gyártanak)
Tudod én egy szegény ember vagyok.
Majd explorer talin...........
Előzmény: Törölt nick (1706)
Biri01 Creative Commons License 2009.09.30 0 0 1705
Az ár tényleg annyi lenne amit írtam mert a cimbim pilota.
hogy miként oldja meg az nekem tök mindegy
Előzmény: Törölt nick (1704)
cmena Creative Commons License 2009.09.30 0 0 1703
kemeny. ezert ilyen mocskos draga minden alkatresz itthon?
Előzmény: Törölt nick (1702)
Biri01 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 1701
Nem-Nem.
Ez az ár már ennyi nekem már nem jön rá semmi.
De mindig elveszed a kedvem:(

Megköszönném, ha megmondanád, hogy ez milyen minöségü lehet
Előzmény: Törölt nick (1699)
Biri01 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 1700
Nem-Nem.
Ez az ár már ennyi nekem már nem jön rá semmi.
De mindig elveszed a kedvem:(

Megköszönném, ha megmondanád, hogy ez milyen minöségü lehetEz itt
Előzmény: Törölt nick (1699)
Biri01 Creative Commons License 2009.09.29 0 0 1698
Igen igazad van, de én csak azért írtam pont ezt a példát ami jelen esetemben nem hamis, mert a két ország közti külömbséget nem lehetne a lapon emliteni.

A jó öreg amcsi autokat még akkor rendesen megcsinálták. Vagy pl jár hozzám 2 taxi máramikor megjelennek w124 250d átfordult az órája pedig hatszámjegyű több mint 1000000km. Vagy a másik az egy jetta 800000km-t meghaladva.
Ott még volt tapasztalható minőség szeintem. Ma már minden vékony, müanyag, túlelektronikázott.



Előzmény: TDI-DRAG (1696)
Belabatyo Creative Commons License 2009.09.29 0 0 1697
Ebben a vezermu javitas dologban csak az a szar, hogy ki kell hozza emelni a motort. Sok-sok munkaora.

Nekem is azt mondtak, hogy csak feszitopatront csereltessek, de en is inkabb kompletten csereltetnem, ha mar bontva lesz. Viszont meg csak hidegen csorog neha-neha...
TDI-DRAG Creative Commons License 2009.09.29 0 0 1696

Ami annyit elment, az CSAK FIAT motoros lehetett, mert a ruszki motork 100 ezret bírtak, ott már olyan kartergáza volt mindnek,  mint a paraszt...

 

Szar anyagminőség jellemezte a motor összes alkatrészét, gyűrű, dugó, henger szarrá kopott, veztengely kerekre kopott, csapágyak kuka...

 

Nem vitázni szeretnék, csak a hamis nosztalgiát eloszlatni, mert ha van is ilyen régi kellemes emlék, az inkább a régi amerikai vagy német autókhoz köthető, sem mint pont a zsigulihoz:)

Előzmény: Biri01 (1690)
Biri01 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 1695
Biri01 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 1694
Kicsit elhuzodott a Maglódi kalandom. Késön értem vissza, ezért nem is hívtalak.
Holnaptol vagyok.
Előzmény: geri 74 (1653)
Biri01 Creative Commons License 2009.09.28 0 0 1693
És a félreértések elkerülése végett, az a pár fotó amit feltettem az nem az én blokkom.
Nekem csak hidegen becsörög aztán hallgat a mai napig
Előzmény: Törölt nick (1689)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!