Sikerült megoldanod a 2011-ben Írt problémát, amit az első elektromos ablakkal kapcsolatban Írtál. Mi most vettünk egy 2008-as Tourant és ugyanez a gond...
Nekem egy 2006.12 havi Golfom van és még semmi se kerreg a műszerfalban. Maga az autó elégé jó állapotú. A kereskedésekben ehhez képest csak roncsok vannak bent. Valszeg nagyon vigyázott rá a német gazdája aki megvette és használta.
Nálam csak a turbó szórakozik néha. A korom lerakodott a turbóban, ez miatt ki lett takarítva. Sajnos nem sikerült a gyári értékekre beállítani utána. Azóta néha ha úgy gondolja, letiltja a turbót. Ha újraindítom az autót megint jó "x" ideig van úgy hogy 20km, van úgy hogy 2000km. És nem kigyorsításkor dobja be, hanem inkább mikor beállsz már egy tempóra.
Golf 5 19 pdtdi be kellene 2 db jó távolsági izzó. Az autó gyári xenonos, viszont ez ugye csak a tompított fény. Szeretném egy kicsit a távolságiját upgradelni. Nem tudom melyik lenne az ajánlott.
Műszerfal felől álló helyzetben alapjáraton vmilyen furcsa hang jön, olyan mi t amikor rossz úton nyilorognak a műanyag elemek, de itt áll az autó egy helyben.
Állítólag ez általános az ötös golfoknal. Van valakinek erre valamiegoldasa amivel orvosolni lehet ?
Nekem tegnap cserélték,Castrol Edge Turbo Diesel Titanium FST 5W-40 4,5 liter kell bele ,ezelőtt is ez volt bent,nem kellet után töltenem .Ez a legjobb olaj bele,és a benzineshez is tökéletes
Sziasztok! Vw golf 5 1.6 benzines! Milyen motorolajat tegyek bele? A szerelo 4 literes castrol magnatec 5w30 at mondott! BGU a motorkod! Koszi a valaszt!
Szia! Bemész egy VW szalonba és kb .5000 ft- ért megadják a kódot vagy ingyen. De a rádió hátuljára s rá szokták íri de ehez ki kell venni specko szerszámmal.
Tippeket várok, hogy ki hogy oldotta meg a defektjavító szett lecserélését egy pótkerékre! Egyszerűen nem lehet kapni, bontóban se. Hátha valakinek van tipppje, más márka, egyedileg -bármi érdekel. Nyilván 30e-et sajnálok a projektre, de egy normál pótkerék-árat nem.
Ugyenez a kerregés van nálam is, 2002, 1.6 benzin - FSI. Nekem hőmérsékletfüggő, avagy random. Most télen nincs, nyáron lesz. Már voltam szerelőnél, többnél is, ők mondták nekem a lenti diagnózist: (rutinból, tehát nem egyedi probléma)
A klímától független a probléma, de a szellőzéstől nem.
- a levegő keringetésért felelős csap végállás jelző "pöcke" törhetett le, - hibát nem okoz, (a motor forgatná a lamellákat,, de nem tudja hogy nem kell tovább forgtani, mert nincs hova, hisz vége van (lezárt), - ez a kattogás oka) - de az utastérben, a tűzfalon van ez a cucc, ami miatt komolyabb bontásos a műtét, a cserélendő egység ráadásul horror pénz 45-50 újonnan, kb és csak egyben lehet venni, nem javítható, + munkadíj javaslat: bontóba keressek... és persze ninncs cikkszámom - kösz. Egyenlőre marad.
Nekem 1.6 FSI van 6-os manuális váltóval. Általános véeleményt nem tudok, csak sajátot.
Városban napi 10 km /havi 1-2 pálya (600-1000km) - klíma/ülésfűtés megy, ha lehet, megyek (nincs tojáshéj a lábamnál), de nem száguldozok vele/tempomat is gyakran használva. Minden tankolás feljegyezve, egy éve, kb. 10e km-re. / 130e km van a kocsiban jelenleg. - vegyes éves átlag: 7.85 liter.
Az FSI érzékeny jószág, de eddig nem hagyott cserben. Tetszik. A 2.0 FSI még jobb lenne, de nekem elég ez az erő is.
Ha elromlik, akkor sokba fog kerülni... Ha.
Váltó nagyon baba, pontos, élvezetes. Fék iszonyat jó. Úttartását imádom.
Nem bántam meg.
Ez a coming home: ha fényérzékelő sötétet észlel, akkor bekepcsolja a lámát távos nyitáskor.
Mivel a táv hatótávja szvsz elég gyatra, igazából nem egy nagy puki, (nekem van benne).
Az AUX csati hiánya zavaró nekem, meg hogy nincs hozzá mankókerék, és nem is találok.
Szia! Sajnos igen. Egész pontosan milyen a hang? Nálam egy szalonból vásárolt Golf 5-nél csinálta. Németbe járok vele rendszeresen és 3 évesen kezdett fura hangokat adni bal oldalt 5. fokozatban. Azt nézd meg, hogy gyorsításkor és gázelvételkor ad e hangot. Nálam eleinte gázadáskor csinálta 5-ben, majd utána az alsóbb fokozatokban is gázadásra adott zörgő hangokat a váltó. Ha ilyet tapasztalsz, akkor csapágyas lett a váltód. Sajnos nekem nem bírta ki a hazautat, szétesett a csapágy és megette a komplett fogaskerékrendszert, szóval egy bontott-felújított került bele. Azóta már cserélni kellett megint. A szaki, aki csinálta a vw-nél dolgozik és állítása szerint az 5 sebességes váltónál ez típushiba. max 100-120.000 bírnak ki. Szóval ha ilyet tapasztalsz, nézesd meg egy szakival.
Olyan kérdésem lenne hogy találkozott egy valaki azzal a jelenséggel hogy a golf 5-nel menet közben kerregő-kattogó zaj jön a motortér bal oldaláról? 5. sebességben lehet a legjobban hallani.
Szia.Nekem ugyanez a problémám volt!!Kb 40 perc míg a sz.gép mindent le állit.Hogy mi volt a probléma ,nem jöttünk rá.Ha egy 10 es biztositékot kihuztam leállt a leszivás.Dehogy az a biztositék mihez kellet fogalmam sincs.A villamosági szerelőm egyszerüen átkötötte,azóta ez a probléma nem áll fenn.
Köszönőm faradit a választ, egy másik kérdésem az lenne,hogy mit csinál az ECON gombocska, a német magyarázatot ami a kézikönyvben van nem nagyon értem