Azon gondolkodtam hogy végülis lehetne azon a motoron még "tisztítani" elektronikus befecskendezéssel-csipáttírással. Lenne egy kpm-es szoftwer meg egy teljesítményszoftver(munka nélkül új programozható elektronyikkal bontott egyéb anyaggal talán 200-250ben megállna). Persze ha a motor gyári paramétereit veszik alapul akkor bukott az egész.
Még ha autóról is van szó esetleg betehetnél róluk képet vagy linket.
Igen. Keresztben van, elsökerék hajtású. 205 le katalizátorral, 234-et megy vele a nagy böhöm Thema. Pont a befecskendezö a probléma, mert csak euro 1 ez a motor. Ferrari replikákat építek, abba akartam beletenni, de mindkét autó amire építek euro 2-es, ezért nem igazán díjazza a KPM, hogy rosszabb motort teszek bele. Vagyis fordítva, súlyos regadóval díjazná. A másik, hogy sokkal erösebb, ezért a régi fékek sem lennének jók az autón. A motorrevü legutóbbi száma után fordult meg a fejemben, hogy lehet motorba kellene tenni...
Jól látom mechanikus injektoros? elég kompaktnak néz ki, bocsásd meg tudatlanságom de nem ismerem a típust, jól látom hogy keresztbemotoros (gondolom akkor elsőkerekes)?
Soroksári úton van, közvetlenül a Közvágóhíd után (ha Bp-ről kifelé mész), a jobb oldalon.
Nekem is ők eloxálták az első felnimet, egy hét alatt készen volt és 4000 Ft-ba került (a f*szszopó gumis meg 5perc alatt hazavágta az egészet, hogy száradjon le a farka az összes ilyen g*cinek)!
Sziasztok, üdv itt. a szöghajtás alatt mit kell érteni? Egyelőre még semmi sem konkrét, tapogatózok a legjobb megoldást keresem a legjobb áron, az nagyon valószínű, hogy a hátsó kerék autós lesz, a motor váltó kuplung meg ami az R5audihoz tartozik. Holnap rajzolgatok valamit oszt felteszem ide.
A lerohadt kaszniból arra következtetek a motornak megvan minden kiegészítője estleg még be is indítható ebből akkor akármilyen gyönyörüség összehozható lenne. Hogy hogy még az autóba figyel?
Hali. Van nekem egy Lanciám, amiröl már lerohadt a kaszni. :) A múltkori motorrevüt nézegetve nekem is eszembejutott, hogy be lehetne rakni a motorját egy streetfighter stílusú motorba. Egy pici /3.l/ V8-as 32 szelepes Ferrari blokk van benne... Váltó nélkül, mint a tatra motoros gépben, sokkal rövidebb lenne mint a Bmw motoros szörny...
Motorbontó tipp 06209450610 póstáz is és elfogadhatóak az árak. Kerék agyat pár óra alatt lehet esztergálni, autókeréknek; szöghajtást is csináltam már az egy kicsit több idő, de olyan áttételt lehet csinálni amilyen kell.Váz átalakításhoz (acél) törött motor kidobott vázából használtam darabokat.
Ha jól emlékszem valamelyik multhavi motoros magazinban (Motorrevü vagy Motomix vagy Superbike) volt egy BMW motorral épített bike, azt hiszem V8-as volt, hosszában beépítve.
Egy német ürge építette, alig tudott ráülni, olyan széles lett.
Talán fel lehet vele venni a kontaktot és tud segíteni.
egyetértek. Ezért írtam a nincs olyan szerencsémet, mert tuti hogy a lánckerekek áttételezésén változtatni kell. A nagy erő jobban igénybeveszi koptatja, a dinamikus erő meg tépi.
a lánc huzó igénybevétele nem igazán változik hacsak nem a lánc fogszámát változtatod .
tegyük fel hogy felteszed a hayabusa lánckerekét ,kerekét ..
a láncra ható huzó igénybevétel akkor nö9vekszik ha a hajtott kerék külsö átméröjét növeeld ,vagy a keréken lévö hajtott lánckerék osztókörét ,(arányosan fogszámát csökkented ..
ha az audi moci váltójábol indulunk ki akkor a "féltengely" hajtását 1az 1 be rakjuk ki vagy nikább gyorsitó áttéteelzést használnák ,magyarul az elsö lánkerék nagyobb fogszámu lenne..
amivel nagyobb igáénybevétele lennne a láncnak az nem a motor vonóereje hanem a dinamikus terhelés amit a nem éppen könnyü lenditökerék fötengely stb...
A lánc miatt azért aggódom mert a teljesítmény ugyan annyi( tegyük fel hogy az audi tud majd annyit az érthetőség kedvéért) a hayabusa pörög min 9000et ajudi meg max 6ot, tehát a nyomatéka nagyobb. ha ugyan olyan gyorsan akarok vele menni akkor ajudi kisebb fordulaton nagyobb nyomatékkal adja le a teljesítményét amit kb a váltó és a kerék közt kell a láncnak viselnie, hiszen a lánc gyorsabban fog szaladni a hayabusán tehát nagyobb húzérő ébred a láncon az audinál az erőkarok miatt. azt meg kétlem hogy lenne olyan szerencsém hogy jó arányok jöjjenek ki:-( Tehát a láncot max. terhelő húzóerő nagyobb lesz.(nem teljesítmény)
Nap mint nap átépítéssel foglalkozom, mint alkalmazott. Kis és nagy teher autókat csinálok, daru,billencs,cúszó platós autómentő,stb, "gyári alapra" A mérnök úr aki sokszor nem is látja mi készült közel százezret akaszt darabonként amiért aláír:(( A hivatalos átalakítás vagy építés elött a KF nél előzetes engedéjt kell kérni dokumentációval.
Más a lendkereket és a váltót ellenkezőleg kéne megforgatnod így kioltható a csavaró hatás. A láncról az a véleményem a Hajabusa 180 lóerős.Egyenlőre ennyi remélem nem zavartam.
Bocsi a félreértésért de a szimót sajna nem én építettem hanem a barátom éccsapja aki hál'stennek szintén a barátom. Vérbeli lakatos! (na nem úgy!) Megszerzem az össz. doksit róla, fotók stb. (mármint a motorról) Az-az igazság, hogy most az öreg után mi is bevagyunk indulva és filózunk egy 350-es Jawa építésén. Az öreg már tapasztaltabb mint mi így akár befoghatjuk segédnek is. (az ötletek mindíg jól jönnek) :-)
A kivitelezéssel nem lesz baj mert profik! Több éves vasas ismeret.
Visszatérve a vasadra. Reggeltől azon gondolkodom, hogyan oldod meg a hajtást és a felfüggesztést. Hisz 2kerekűt tervezel. Kb. 135 LE és legalább 250-300 kiló. Azt meg is kell ülni ám!
Ha esetleg valami karcolás esne valamelyik építőn akkor szívből ajánlom a kerületi védőnőnket!! Íme:
Kisebb motorbicaj építésén már pár éve túl vagyok, az akkor egy 90ccm es Jawa crossmotor volt (forgótárcsás, 5 sebességes csehszlovákiában volt csak kapható ha jól tudom és csak pár ezer készült. karbi oldalt, nagyfordulatú gép volt. megelőzte vagy 10 évvel a saját korát, ugyanis a fordulattól nagyon koptak a főtengelyek meg a csapok). sajnos egyáltalán nincs róla képem, rengeteget dolgoztam vele(többet is mint kellett volna), minden apróságot amit egyébként nem túl drágán megkaptam volna magam csinálltam. Szintén vázáttalakítás, motoráttalakítás(elektronikus gyújtás) szívó kipufogórendszer. Mellette volt egy 350-639es Jawam, úgyhogy nem volt motorhiány. Azután eldtam félkészen, jöttek oszt elvitték. nekem meg másfelé terelődött az életem.
Lóvé az csurran cseppen, és nem gond ha jövő tavaszra nem lesz kész teljesen, ha a fék meg a hajtáslánc o.k. lesz már örülni fogok.
Egyébként mesélhetnél róla hogy mit kinél mivel hogyan hol mennyiért mennyi idő alatt stb.
Ne fogd vissza magad, nyugodtan ereszd bő lére akár többszöri nekifutásra is lehet, vagy írd meg külön ide meg kopy-zd be:-)