Sziasztok, új vagyok itt, eddig Passat-om nem volt még.
Adott egy Passat B5.5 1.9pdtdi 130le, most vettem, szépen leszervizeltem, vezérlés, stb....
Ami gond jelentkezett: a Climatronic kijelzője időnként semmit nem mutat, és ezzel egy időben a középkonzol alja sem világít, valamint a multikormányon a gombok nem működnek. Jól gondolom, hogy ezek egy körön lehetnek, és simán valami kontakt van? Amúgy minden hibátlan, ha nem kontaktol, a klíma tökéletesen hűt, solar tető működik, gombok a kormányon, minden....
A gyári beszállító a Banner, előző Passatot 9 évesen a gyári akkuval adtam el! Nekem eddig ez volt a csúcs, nem tudom még meddig bírta az új tulajnál, de meggyőződésem, hogy ilyen minőséget a boltok nem árulnak.
Ment már tönkre 1,5 évesen Varta nálam, és bírta évekig az olcsó magyar is.
Tescoból ne vegyél semmilyent, főleg ne gagyit. Indító áram legyen minél nagyobb, főleg dízelnél, de a kapacitása max. egy lépcsővel legyen nagyobb a gyárinál, ha befér. Szerintem.
Csakis a legnagyobbat ami belefér még a helyére! ...és persze azt ami nem túl drága!
De azért 5 év nem egy túl nagy karrier egy akkunak pláne ha rendszeresen volt használva. Nézesd meg egy villanyásszal, mert lehet, hogy a töltéssel sincs valami rendben!
Tegnap a kocsiban voltam és bennhagytam a kulcsot a gyújtáskapcsolóban. Szerintem gyújtáson sem hagytam, de összességében mindegy.
Ma lementem és látom, hogy az autón se kép-se hang!!!! Sebaj, gondoltam én, hiszem van egy jó kis akkutöltőm, ami digitális. Pikkpakk ráakasztom az akksira és már dönget is. Aha! Persze!
Mert a digitális akku töltő érzékeli, hogy mekkora feszre kötik és e szerint állítja be a töltőfeszültséget. Na, az akksiban tombolt a 3.3V, ezért ERR felirattal el sem indult.
Levettem az akku sarukat, na ettől hála az égnek felment 3.7V-ra, innen már 6V-os akksinak érzékelte a rendszer, vagyis némi delejt nyomott bele... De nem éri el a 7.8V-ot, vagyis 12V-ra nem fogja felpumpálni. Nagyon remélem, hogy az állásban visszajön a feszkó és rátölt. talán még nem késő.
Az akku 2011.09havi, szal az is lehet, hogy az uccsó húzása ez volt. Valami VW akku van benne (ki a beszállító? Nem a Bosch?) és 61Ah-s.
Leírom a kérdéseim ismét .. Hátha valaki tud rá okosságot!
Passat b4-esem van 35i 1.9 tdi 90 lovas 1Z motorkódú!
Lenne pár kérdésem.
Első dolog ami zavar az az hogy a központi zár motorja be/ki zárás után tovább pörög és a hátsó csomagtér ajtót nem zárja le csak ha Én kulcsal becsukom akkor hallani h kattan a motor és megáll ha nrm csukom be kulcsal akkor rázárás után is és kb 20mp eltelte után is bekapcsol a morot . Mitől lehet ez?
Második kérdés az az hogy tempomatot szeretnék rakatni az autóba . Elég egy 1Z-s autóból átrakni a tempomat kart ha a fedélzeti komputer-en be van álítva a tempomat?
Harmadik kérdés alkatrészekkel kapcsolatos... Hol lehet normális minőségű : csomagtartó redőnyt , hátsó pohártartós kartámlát, szőnyegkészletet, vásárolni?
A motor = kétkerekű jármű nekem is lejött, csak az volt a kérdés, hogy az autóba milyen céllal van szükséged a fékfolyadékra... Egyébként jó dolog ha összekötöd az olajcserét egy komplett betétszett és esetleg tárcsa cserével is és egy alapos tisztítással és kenőanyag cserével a nyergeket és a csúszócsapok és felületeket illetően. A fékfolyadék cseréhez mindenképpen kell leszívó eszköz is!
Sziasztok ! Passatom van, hideg, első indításnál pöcre indul az autó, majd mikor leállítom és MELEG motornál újra indítózni akarom, van, hogy 5-6 másodpercig is bent kell tartanom a kulcsot mire elkapja a motor az indítást... Hallottam olyanról hogy ezt szoftveresen lehet kompenzálni,de kiderült hogy az enyémnél( BKP motorkód) nem lehet.
Akinek volt már ilyen problémája vagy hasonlója, vagy hallott már ilyenről, kérnék egy kis segítséget ez ügyben ! Válaszokat előre is Köszönöm!
Koszi a valaszt a vizhofok jeladoval kapcsolatban.Megtalaltam kicsereltem , jo lett.Kellett ido mire rajottem hogy tartja egy csati a helyen☆☆☆. koszi a valaszt.
Tovabb folytatom a szervizelest otthon eleg gyenge felszeressel de annal tobb lelkesedessel.
Csatolok par kepet a mai 1.5 orara nyult atnezesrol de sajnos a hiba okat nem sikerult lokaluzalni.
Fekezeskor tortenik a kovetkezo: bal eleje valahol lent koppan., nem nagyot te hallani rendesen, foleg parkolasnal ha lassan allok be es rafekezek parszor akkor koppan egy et minden fekezeskor.Nem sikerult megtalalni a hibay 100% ban de talan megvan hogy mi lehet.Legfotoztam es gondoltam valaki biztos tudja , hogy onnan jon e a zaj ahonnan gondolom.
Koszonom a valaszokat elore is.
Folytatom a passatom rendbetetelet , ha a futomu rendben a motorvezerlo kovetkezik mivel gyarira szereynem visszaalittatni a jelemlegi 189.9 bhp nekem sok. benzines utan meg mondhatni veszeltesen megindul.D lehet csak megszokas kerdese.Egyenlore a futomuvet szeretnem rendbetenni, aztan sorba folytatom .
Passat b4-esem van 35i 1.9 tdi 90 lovas 1Z motorkódú!
Lenne pár kérdésem.
Első dolog ami zavar az az hogy a központi zár motorja be/ki zárás után tovább pörög és a hátsó csomagtér ajtót nem zárja le csak ha Én kulcsal becsukom akkor hallani h kattan a motor és megáll ha nrm csukom be kulcsal akkor rázárás után is és kb 20mp eltelte után is bekapcsol a morot . Mitől lehet ez?
Második kérdés az az hogy tempomatot szeretnék rakatni az autóba . Elég egy 1Z-s autóból átrakni a tempomat kart ha a fedélzeti komputer-en be van álítva a tempomat?
Harmadik kérdés alkatrészekkel kapcsolatos... Hol lehet normális minőségű : csomagtartó redőnyt , hátsó pohártartós kartámlát, szőnyegkészletet, vásárolni?
A cseréhez? mert amúgy általában nem kell bele... úgy van méretezve a tartály, hogy a betétek kopását vígan tudja kompenzálni.
Szóval a cseréhez emlékeim előbb a tartályból kell leszívni az olajat és azt pótolni, ez olyan 2-3dl lehet, azután a kuplung munkahengerből 2dl, és a kerekekből 2,5-3dl kerekenként, tehát kb 1,5-2 liter kell a cseréhez.
...és határozottan nem javasolt bontott flakont használni! Csak új és bontatlant! Tehát a motorhoz vegyél egy legkisebbet, szerintem az is elég. Az autódba meg 2 évente cseréltesd, vagy cseréld a fékfolyadékot!