Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GARFIELD Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6634

Azért az injektoroknál nem teljesen ilyen a helyzet. Ha a 4-ből az egyik tökéletes állapotban van, teljesen jól porlaszt, abban a hengerben tök jó lesz az égés. A maradék háromban meg egyforma. A motor alapjárata olyan lehet, hogy kirázza a tömést a fogadból. 

Előzmény: vanyek82 (6629)
TRAFIC09 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6633

VARGAMUNKÁ-NAK ÉS VANYEK82-NAK KÖSZÖNÖM A GYORS VÁLASZT !!!

MEGÍROM HOGY IS ALAKULT HA KÉSZ LETT. 

KÖSZÖNÖM  : RTAFIC09

vargamunka Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6632

majd elugrom érted legfeljebb ha más nem :)

üdv

Előzmény: cs!pesz (6631)
cs!pesz Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6631

Kedves Zsolti!

Holnap de. felvisz egy ismerős. Azt még nem tudom meddig. Ha csak a hídig, legfeljebb sétálok egy kicsit.

Huszi66 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6630

Vanyek, egy kérdésem lenne amire kiváncsi vagyok, ha nem jönnek ki a porlasztók hogy szeded le a hengerfejet a szelepfedél miatt? 2.0 dci ről van szó. Csak mert rengeteg profi műhelybe járunk kiszedni mert nem akarják levágni a szelepfedelet a hengerfej levétel miatt, de érdekel hogy te ezt hogy oldod meg. (többek között ma is egy pesti műhelyben voltunk ahol már vágták le a szelepfedelet de többször nem akarnak ilyennel kűzdeni inkább kihívtak minket) Különben ilyen árakat amiket írtál még nem hallottam pedig egy ideje foglalkozunk ezzel. Mindnehol drágábbakat hallok, gépmunkára is ami alapból a beletört porlasztók fügvényében dől el hogy mennyi nem hasraütés szerűen 8000 de akkor te nagyon olcsón megúsztad tényleg nem találkoztam még ilyennel. (nem kötekedve írom) Nekem is több kisbuszom van 9 fős 2.0 dci és a hengerfejlevételre sokkal többet mondtak mindnehol mert hogy szinte kikell venni a motrot a vezérlést kikell akasztani stb. Mindegy, nagyon jó áron megúsztad!

Előzmény: vanyek82 (6620)
vanyek82 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6629

Ha megműtik a jobb karodat akkor megműtteted a balt is, mert az is biztos szar lesz egyszer? Van Traficunk amibe 810E km van és gyári bontatlan blokk van benne soha ki nem szedett porlasztókkal. Szóval szerintem ha egy beszarik, azt kell cserélni, ha van pénzed akkor mind a négyet

Előzmény: TRAFIC09 (6626)
vargamunka Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6628

Szép napot !

Olyan szépen írod le ....

Ha csak egy rossz miért cserélnéd a jókat is .......?

ne enged beletörni

üdv

Előzmény: TRAFIC09 (6626)
fvcc Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6627

Ha még egyszer nekifutsz, lehet jobban jársz ha megveszed az enyémet (6585)

:D

Előzmény: TRAFIC09 (6626)
TRAFIC09 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6626

SZIASZTOK ! 

 

NA MÉGEGYSZER NEKIFUTOK .

RENAULT TRAFIC M9R 115 LE (200.000KM)

PORLASZTÓ (injektor) 1-ES HENGER (KOMPJUTER KIOLVASVA )ROSSZ.

NEM TUDJÁK EGYSZERŰEN KISZEDNI =  EZÉRT 25.000.- / DB A KISZEDÉSE.

AZ ÚJ INJEKTOR KB 100.000.- /DB      HA FELUJÍTOTT AKKOR KB A FELE.

+ A SZERELÉS

BE KELL VIZSGÁLLNI MINDEGYIKET? (4DB)

SZOKTÁTOK EGYSZERRE CSERÉLNI MIND A NÉGYET ?

MOST ÍGY MÁR 250-550.000.- NÁL TARTOK.

SZERINTETEK IS ÍGY VAN ? JÓL SZÁMOLGATTAM? 

SZAKIK TI MIT TENNÉTEK?

 

vanyek82 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6625

Mint írtam a gépmunka 8E ft volt a Kacsógépnél pár napja. Ugyan így betörött porlasztót vett ki nekem M9R-ből, szóval nem kell semmit hozzászámoljak. 71E ft + régi leadásért pedig adok új porlasztót, de csak akkor ha a régi egybe van, vagyis mehanikai sérülés nincs rajta - mondjuk ezt elég nehéz kivitelezni - :D

csipike01 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6624

Bontott porlasztót NE vegyetek!

Sajna én anno vettem, 30 e km-t mentek és ugyanúgy kuka...

Bár ez csak az én véleményem.

Előzmény: GARFIELD (6623)
GARFIELD Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6623
Ne felejtsd ki, a széteső porlasztócsúcs árát. Még bontottan is 30k körül van....
Előzmény: vanyek82 (6620)
fúrómester Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6622

Csak akkor még nincs kint a spricni, Bubókám, ez itt a nagy baj.

Előzmény: vanyek82 (6620)
vargamunka Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6621

Szép estét !

Holnap hívlak 

üdv mindenkinek .

Előzmény: fúrómester (6614)
vanyek82 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6620

Egy hengerfej tömítés 9800ft, a hengerfej le-fel kb 30E gépmunka 8E ft (csütörtökön vette ki nekem a Kacsogép pont) szóval 48-50E ft-ból meg lehet oldani.

Előzmény: GARFIELD (6619)
GARFIELD Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6619

100e amit írtak /4db

Előzmény: vanyek82 (6618)
vanyek82 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6618

Jó. Mindennek mennyi a költsége? Mennyiért vesztek ki egy porlasztót?

Előzmény: Huszi66 (6612)
TRAFIC09 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6617

SZIASZTOK !

 

MENNYIBE KERÜL EGY 2.0 DCI PORLASZTÓCSÚCS ?

 

76 E+ÁFA ?

fúrómester Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6616

Zsírkaraj. :-)

Előzmény: Huszi66 (6615)
Huszi66 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6615

A porlasztó belsejét kiszedjük és ledugózzuk, ennyire egyszerű. Amúgy van mindenféle mágnesünk amivel a morzsákat kiszedjük de a motortérbe nem kerül semmi.

fúrómester Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6614

Hello Varga!

 

Nekem egyelőre még nem mozdult meg a porlasztó.

 

Vagy nem jól csinálom, vagy másféle tekknológijára lesz szükség. Viszont az autó még megyen, baj nincs vele.

fúrómester Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6613

Én nem vagyok atomfizikus. De arra kíváncsi lettem, hogy mennyi morzsa kerül a motorba egy ilyen megfúrjuk, és apránként szedjük ki buliból.

Előzmény: Huszi66 (6612)
Huszi66 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6612

Vanyek válaszára, a 3 db porlasztód ami sérülés mentes. Azt sajnos én sem tudom garantálni hogy az sérülésmentesen kijön, mert nálunk is beletörik az alja, de akkor jön az hogy megfúrjuk és apró darabokban kihúzzuk, így sajnos a porlasztónak annyi, viszont a hengerfejbe mehet az új porlasztó anélkül hogy, lekéne venni és gépműhelybe vinni.

Huszi66 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6611

Így van, ha valamilyen oknál fogva nem tudjuk kiszedni akkor ahogy mondtad mi buktuk a bulit.

A szerszámunk úgy van megtervezve hogy, mi 80% ban olyan helyekre megyünk ahol már beletörték a porlasztó alját, ehhez nekünk különböző speciális fúrószárunk van amivel megfúrjuk és kisebb darabokba fog kiszakadni a porlasztó alja a hengerfejből és végül kijön a legvége is. Nagyon sok helyen voltunk már és még nem volt olyan amilyet nem tudtunk volna kiszedni. Ez nem egy házilag barkácsolt szerszám, hanem közel egy millió Ft. Ez akkor éri meg ha a tulajdonos nem akarja levetetni, vagy nem is tudják levenni a hengerfejet a szelepfedél miatt, így új hengerfejet kéne vennie. A 4 db porlasztót 100 000 ft ért szedjük ki. 

S-Zsolt Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6610

Jó reggelt! Köszi a segítséget! estleg tudnál adni elérhetőséget a bontóhoz? amúgy mi az a stekker az akasztó mögött ha nem szivargyújtó? 12 V van benne. Előre is köszi! Szép napot!

Előzmény: GARFIELD (6604)
fúrómester Creative Commons License 2013.05.06 0 0 6609

Azt mondja, hogy kijön.

 

Ha nem, akkor ő bukta a bulit. Ennyi.

Előzmény: vanyek82 (6608)
vanyek82 Creative Commons License 2013.05.06 0 0 6608

Én azért ebbe nem hiszek. Nekem is van célszerszámom és 10-ből 8-at kiszedek... a maradék 2 az beletörik a utolsó 1 centibe, de mindig ott. Gondolom ez egy rezgő szerszám és úgy feszít, de attól még a berohadás erősebb mint maga a porlasztó anyaga és így mivel valaminek engednie kell, vagyis vagy kijön vagy eltörik a porlasztó. Amúgy van 3 porlasztóm egy leszedett hengerfejben ami nem jön ki (úgy kaptam). mennyiért veszitek ki sérülésmentesen? Vagyis a porlasztónak nincs baja és nem is kellene lennie.

Előzmény: Huszi66 (6607)
Huszi66 Creative Commons License 2013.05.06 0 0 6607

Sziasztok!

 

Ha valakinek problémája lenne a 2.0 dci porlasztó kiszedésével, mivel sajnos egy idő után annyira berohad hogy kiszedhetetlen a hengerfejből, akkor ne vetessétek le egyből a hengerfejet ami elég nagy költség, mert létezik egy szerszám kb 1 millió ft, amivel kiszedhető.

 

A 2.0 Dci (M9R) porlasztókat szakszerűen kiszerelni, az egyik legnagyobb kihívás az autószervizek számára.

A cégünk célszerszámaival viszont megoldható ennél a motortípusnál is a porlasztók kiszerelése, anélkül, hogy a szelepfedelet szét kelljen törni, vagy bármi efféle drasztikus módszer alkalmazása mellett kelljen levenni a hengerfejet amiatt, hogy a végén gépműhelyben vagy szikraforgácsoló üzemben kössön ki a hengerfej.

Cégünk azonnali kiszállással vállalja, a porlasztók teljes körű ki és beszerelését, illetve komputeres bevizsgálását, melynek időtartama 1-2 óra, így nem kell napokig nélkülöznie autóját, amellyel rengeteg időt, és pénzt takaríthat meg. A hengerfej sérülésmentessége és a porlasztó kiszerelése garantált!

Elérhetőség:
30/ 525-9266

T_H Creative Commons License 2013.05.05 0 0 6606

Nekünk volt "bajunk" vizsgán, mert elfelejtettük betenni a hátsó üléssort.

Szerencsére csak megjegyezték, hogy akár át se engedhetnék így az autót.

(Persze ez már történelmi időkben volt.)

Előzmény: csipike01 (6605)
csipike01 Creative Commons License 2013.05.05 0 0 6605

Semmi komplikáció nincs benne:

Ki szedhetsz, de be pluszban nem tehetsz.
 Ha a forgalmiban a szállítható személyek száma pl 3, de csak szimpla az utasülés, semmi gönd. Nekem gyárilag így van, papírban 3 fő, a valóságban 2 személyes. 

Előzmény: GARFIELD (6604)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!