Azért az injektoroknál nem teljesen ilyen a helyzet. Ha a 4-ből az egyik tökéletes állapotban van, teljesen jól porlaszt, abban a hengerben tök jó lesz az égés. A maradék háromban meg egyforma. A motor alapjárata olyan lehet, hogy kirázza a tömést a fogadból.
Vanyek, egy kérdésem lenne amire kiváncsi vagyok, ha nem jönnek ki a porlasztók hogy szeded le a hengerfejet a szelepfedél miatt? 2.0 dci ről van szó. Csak mert rengeteg profi műhelybe járunk kiszedni mert nem akarják levágni a szelepfedelet a hengerfej levétel miatt, de érdekel hogy te ezt hogy oldod meg. (többek között ma is egy pesti műhelyben voltunk ahol már vágták le a szelepfedelet de többször nem akarnak ilyennel kűzdeni inkább kihívtak minket) Különben ilyen árakat amiket írtál még nem hallottam pedig egy ideje foglalkozunk ezzel. Mindnehol drágábbakat hallok, gépmunkára is ami alapból a beletört porlasztók fügvényében dől el hogy mennyi nem hasraütés szerűen 8000 de akkor te nagyon olcsón megúsztad tényleg nem találkoztam még ilyennel. (nem kötekedve írom) Nekem is több kisbuszom van 9 fős 2.0 dci és a hengerfejlevételre sokkal többet mondtak mindnehol mert hogy szinte kikell venni a motrot a vezérlést kikell akasztani stb. Mindegy, nagyon jó áron megúsztad!
Ha megműtik a jobb karodat akkor megműtteted a balt is, mert az is biztos szar lesz egyszer? Van Traficunk amibe 810E km van és gyári bontatlan blokk van benne soha ki nem szedett porlasztókkal. Szóval szerintem ha egy beszarik, azt kell cserélni, ha van pénzed akkor mind a négyet
Mint írtam a gépmunka 8E ft volt a Kacsógépnél pár napja. Ugyan így betörött porlasztót vett ki nekem M9R-ből, szóval nem kell semmit hozzászámoljak. 71E ft + régi leadásért pedig adok új porlasztót, de csak akkor ha a régi egybe van, vagyis mehanikai sérülés nincs rajta - mondjuk ezt elég nehéz kivitelezni - :D
Egy hengerfej tömítés 9800ft, a hengerfej le-fel kb 30E gépmunka 8E ft (csütörtökön vette ki nekem a Kacsogép pont) szóval 48-50E ft-ból meg lehet oldani.
A porlasztó belsejét kiszedjük és ledugózzuk, ennyire egyszerű. Amúgy van mindenféle mágnesünk amivel a morzsákat kiszedjük de a motortérbe nem kerül semmi.
Vanyek válaszára, a 3 db porlasztód ami sérülés mentes. Azt sajnos én sem tudom garantálni hogy az sérülésmentesen kijön, mert nálunk is beletörik az alja, de akkor jön az hogy megfúrjuk és apró darabokban kihúzzuk, így sajnos a porlasztónak annyi, viszont a hengerfejbe mehet az új porlasztó anélkül hogy, lekéne venni és gépműhelybe vinni.
Így van, ha valamilyen oknál fogva nem tudjuk kiszedni akkor ahogy mondtad mi buktuk a bulit.
A szerszámunk úgy van megtervezve hogy, mi 80% ban olyan helyekre megyünk ahol már beletörték a porlasztó alját, ehhez nekünk különböző speciális fúrószárunk van amivel megfúrjuk és kisebb darabokba fog kiszakadni a porlasztó alja a hengerfejből és végül kijön a legvége is. Nagyon sok helyen voltunk már és még nem volt olyan amilyet nem tudtunk volna kiszedni. Ez nem egy házilag barkácsolt szerszám, hanem közel egy millió Ft. Ez akkor éri meg ha a tulajdonos nem akarja levetetni, vagy nem is tudják levenni a hengerfejet a szelepfedél miatt, így új hengerfejet kéne vennie. A 4 db porlasztót 100 000 ft ért szedjük ki.
Jó reggelt! Köszi a segítséget! estleg tudnál adni elérhetőséget a bontóhoz? amúgy mi az a stekker az akasztó mögött ha nem szivargyújtó? 12 V van benne. Előre is köszi! Szép napot!
Én azért ebbe nem hiszek. Nekem is van célszerszámom és 10-ből 8-at kiszedek... a maradék 2 az beletörik a utolsó 1 centibe, de mindig ott. Gondolom ez egy rezgő szerszám és úgy feszít, de attól még a berohadás erősebb mint maga a porlasztó anyaga és így mivel valaminek engednie kell, vagyis vagy kijön vagy eltörik a porlasztó. Amúgy van 3 porlasztóm egy leszedett hengerfejben ami nem jön ki (úgy kaptam). mennyiért veszitek ki sérülésmentesen? Vagyis a porlasztónak nincs baja és nem is kellene lennie.
Ha valakinek problémája lenne a 2.0 dci porlasztó kiszedésével, mivel sajnos egy idő után annyira berohad hogy kiszedhetetlen a hengerfejből, akkor ne vetessétek le egyből a hengerfejet ami elég nagy költség, mert létezik egy szerszám kb 1 millió ft, amivel kiszedhető.
A 2.0 Dci (M9R) porlasztókat szakszerűen kiszerelni, az egyik legnagyobb kihívás az autószervizek számára.
A cégünk célszerszámaival viszont megoldható ennél a motortípusnál is a porlasztók kiszerelése, anélkül, hogy a szelepfedelet szét kelljen törni, vagy bármi efféle drasztikus módszer alkalmazása mellett kelljen levenni a hengerfejet amiatt, hogy a végén gépműhelyben vagy szikraforgácsoló üzemben kössön ki a hengerfej.
Cégünk azonnali kiszállással vállalja, a porlasztók teljes körű ki és beszerelését, illetve komputeres bevizsgálását, melynek időtartama 1-2 óra, így nem kell napokig nélkülöznie autóját, amellyel rengeteg időt, és pénzt takaríthat meg. A hengerfej sérülésmentessége és a porlasztó kiszerelése garantált!
Ki szedhetsz, de be pluszban nem tehetsz. Ha a forgalmiban a szállítható személyek száma pl 3, de csak szimpla az utasülés, semmi gönd. Nekem gyárilag így van, papírban 3 fő, a valóságban 2 személyes.