Ide jöhet minden, ami Kecskemét és
mikrokörnyezetének tömegközlekedésével kapcsolatos, beleértve a helyi-
és helyközi járatokat, munkásszállító és szerződéses buszokat is.
" [...] így könnyű az átszállás a különböző tömegközlekedési eszközök között. "
Igen, főleg azért, mert zseniálisan vannak hangolva. Pestről a vonat beér 19.11-kor, utolsó 21-1-es elmegy 19.00-kor. Illetve Szegedről beér a vonat 19.47-kor, természetesen 20.00-kor már nincs járat a Széchenyivárosba (sem).
Sziasztok, régen írtam ide de most a wikipédiában találtam egy érdekességet: :)
"Tömegközlekedési szempontból a város közlekedési hálózata jól megszervezett, könnyen áttekinthető. A város központjából gyakorlatilag átszállás nélkül bármelyik városrész jól megközelíthető. A távolsági és az egyik helyi buszállomás közvetlen a vasútállomás mellett található (a Noszlopy Gáspár parkban), így könnyű az átszállás a különböző tömegközlekedési eszközök között. Kecskemét helyi közlekedése a Kunság Volán Zrt. feladata. A városnak 54 autóbuszvonala van."
mindennap utazok vele szinte. nem kmiklósi a gazda. egyik sem. amennyire jól tudom :) elég sokat látni dunaújban és kmiklóson is, hátha sikerül elcsípni :)
Fellelhetősége a kecskeméti telepen, a főbejárattal szemben, kívülről is lehet róla emlékfotót csinálni, ha valaki akar, bár már eléggé le van pukkanva! :(
Én utánaérdeklődtem a buszpun, azt mondták kunszentmiklósi telephelyű.
Egyik hétvégén lementem Ksztmiklósra - igaz 2 hiányzó gép meglett - de a KAZ-122 nem. A BPF-068 meg is lett a helyijáraton, plusz KAZ-141 is.
A KAZ-122 a helyijáratos kollega elmondása alapján a gazdája háza előtt parkol. Az egyik gazdáját ismerte, aki a Petőfi ltp környékén lakott, de nem állt a háza előtt, a másik gazdát nem ismeri. Így bejártuk az egész várost, benéztünk minden utcába, sehol sem volt, átnéztünk Tassra, Dunavecsére, de nem lett meg, pedig nem dolgozott a diszpécserszolgálat szerint.
Ez és a BPF-021 kellene, és akkor az összes kunságos IK266 megvan.
Erről a 13 kocsiról annyit kérdezek, hogy megvan-e. Csak ennyi érdekel: igen/nem. Valószínűnek tartom, hogy az EIB-388-tól kezdve minden kocsi él, de nem vagyok benne biztos.
Reggel volt egy kis időm körülnézni az autóbuszállomás környékén is. Meglepődve láttam, hogy van még egy csomó oldtimer: 266-os. Visszafelé Kkfélegyházán is láttam egy roskatag 266-ost. Nagy öröm volt számomra ilyeneket látni, mert nálunk (Szentesen) sajna még 2003-ban kivonták az utolsót is a forgalomból.