Érdeklődnék ,hogy rendelte e már valaki az autójához ilyen vagy bármilyen más alkatrészt külföldi oldalakról . Ha igen akkor mi a tapasztalata .
Nekem egy ilyen kellene mert eltört meg néhol már lukacsos , de itt a bontókba a használtért 5 -6 ezreket akarnak elkérni míg az újat postával együtt 3 ezerért betudnám szerezni .
Lefotóznád amit te látsz? Teljesen fel kellene feküdnie a lemezre? Akkor meg kopog. Hihetetlen ez :). Kis 206 simán megcsináltam ezzel meg itt szórakozom :). A stab karok picit lötyögnek. Vettem újat, holnap csere. Meg két szilentet is cserélek a rúdnál. Itt az ideje. 12 éves már.
2002-es Peugeot 307 SW-mben sajnos eltört a kalaptartó roló bal oldali rögzítő pöcke (8794 LX), ami bezárt állapotában rögzítené.
Próbáltam újonan beszerezni, a 8794 RF (fekete) társával együtt, de sajnos sehol nem tudnak már rendelni, a gyártó elvileg nem küld, külföldi kereskedésekben is érdeklődtem.
Nincs teljesen véletlenül valakinek elfekvőben egy ilyen alkatrész, vagy más miatt hibás kalaptartó?
Azaz egy, amit most nem cseréltem kb. 5000km ezelőtt cseréltem ki de nem lötyögött. Gondolod, hogy az okozhatja?
Nyugalmi állapotban, sík úton (nincs megemelve az autó) így fest az alátét:
Na ebben nem vagyok biztos. Viszont ha úgy van meghúzva, hogy hozzá ér a kasznihoz tehát nincs meg a távolság brutális fémes kopogás jön. Így most viszonylag csendes.
Szia. Az SW/Break ugyanaz, de a ferdehátúé rövidebb. Onnan tudom, hogy cseréltem, mert a tengelynél megrepedt, utána egy ismerősömnek szintén előjött a probléma és az én számlámról nézte meg a cikkszámot. Megvette, de hosszú lett, mivel neki ferdehátú volt, nekem meg Break.
Tegyük hozzá, hogy fékezéskor csökken a vákum, mert a fékrásegítő dolgozik és nem tud a motor annyi benzingőzt elszívni. Egyébként valószínűleg telítődik idővel a tartály és cserélni kell. 10-11e Ft egy új tartály.
Lenne egy gyors kérdésem. SW-nél mekkora hézag van az első lengéscsillapítónál lévő rugótányér alátét és a kasztni között? Mindent kicseréltünk az első futóműnél mégis fémes kopogást hallok amikor egyenetlen az út felület. Olyan mintha az alátét beleverne a lemezbe. Nem tudom mit nézzek még meg de tény, hogy onnan jön. Köszönöm!!
Egy olyan kérdésem lenne Hozzátok, hogy van-e bárminemű különbség egy ferdehátú, egy Sw/kombi hátsó ablaktörlő KAR-ja között?? Méret, menet, hossz.. Tehát a hátsó kar és nem a lapát a kérdés.
Ha esetleg még érdekel valakit ez a fékezéskori benzinszag:
Szerintem az egész dolog az elöregedett aktív szénre vezethető vissza, illetve a kissé talán már nehezebben járó nyomáskorlátozó szelepre a tankban. Melegebb időben a tankban felgyülemlő benzingőz a kissé nehezebben, emiatt picit későn nyíló nyomáskorlátozó szelep miatt fékezéskor egyszerre túl nagy mennyiségű benzingőzt juttat aktívszenes tartályba, amivel az már nem képes megbirkózni, így benzinszag jut ki belőle, ami aztán bekeveredik az utastérbe is. Mivel a regeneráló szelep nem folyamatos üzemű, és ha a fékezés pont erre az időpillanatra esik amikor az nem üzemel, akkor áll elő ez az eset. Nekem legalább is ezt sikerült az elmúlt 10 nap szopása után kiokoskodni. Persze lehet hogy tévedek. Én most kicseréltem a komplett aktívszenes tartályt, és remélem hogy ezzel megszűnik a probléma.