A problema ott van ,hogy az indexrele az elekadasjelzoben van...tehat azt az egeszet kell cserelni hozza!!! Olyat nem fogsz ujonnan kapni..csak bontoban! Elvileg a 123-ase is ugyan az!
Ezert van az enyem atkabelezve, hogy akarmilyen mai indexrele jo hozza!
T-urak,régóta izgat egy történet valóságtartalma,miszerint a 90-es években arab megrendelésre összeraktak egy nagyobb tétel 123-as Mercedest a németek.Hallott erről valaki,vagy csak ezis 1 városi legenda? Más,a veteránban hirdetnek 1 elsőszériás binz mentőautót,300as dÍzel.Átalakított lehet?TOMEK
Szuksegem van egy w115 jo allapotu hatfalra es egy bal elso ajtora. Ha mindez Hajdu-Bihar kornyeken van meg kiralyabb. Koszonom elore is. Ja, itt a szamom: 70/378-3630 Horvath Istvan
4 hengeres benzineshez nem maradt valakinek tömítéskészletből apróság?/ vízpumpa, szívósor, olajszűrőház, szívó és kipufogósor közé vastag klingerit, vízpumpaház. termosztátház meg ilyenek.../
Szerintetek az normalis ha a hasto szelvedo mocorog a helyen? Siman tudom mozgatni benne....szemmel lathatoan izeg-mozog! Beazas nincs!!!
Az elso szelvedo sokkal stabilabban all....letezik ,hogy csak a gumiban kell allnia es ragasztas nincs? Lehet a hatso gumi mar faradt es nem rugozik az uveggel, nem fogja elegge....es ugye ragasztva meg nincs.....
Egyelore nem foglalkozom vele mert beazni nem azik be...mas gond sincs vele...tehat nincs miert bosszankodjak miatta...
Nemrég hozzájutottam egy Extrákat leíró prosihoz, 68 -ból. Állólámpás, Pagoda, W108 - így itt is érdekes lehet: http://mb-w108.atw.hu/
Pl. látszik, hogy létezett kétszínű metálfény (108 -hoz), és hogy korai állólámpás limuzinhoz nem volt metálfény (250 -eshez sem, csak kupéhoz) - lehet, hogy később sem, de mint írtam, 68 -as a prosi...
N ahat ugy tunik az elozo kollega eloszeretettel hasznalt BIO powert :) Csak baszta leszurni! Ez ugy tunik prezli!
A rendes szuro nem volt annyira elkoszolodva...legalabbis darabos kosz nem volt benne csak a szine volt olyan "forumbarna" :) Mindenesetre mostmar szep es uj mind a ketto!
Ha az adagolo esetleg tele van dzsuzzal azt meg tudom nezni valahol? esetleg valami csavar ki es alatta gyulik a szar vagy ilyesmi... Mert feltetelezem ha ennyi szar volt meg a kis szuroben is akkor kerult az adagoloba is!
Lehet haszhalni hasznalt etolajat, en nem vagyok ellene...de azert illene jobban leszurni...
Meg tudná valaki esetleg mondani, hányas ET számú az állólámpás (és ha megvan az info, a W123) kereke? Gondolkodom egy BBS RS könnyüfém felni garnitúra beszerzésén.... Korhü vagy nem korhü, ez az felni ami nagyon tetszik.
Hat en nem tudom....pedig ez kicsit sem fuj ki! Igaz meg kellett huzni rendesen...de kifujas az nincs! Rendes nyomatekkulcsal lett meghuzva...nem Nm-es hanem kg-os volt...7 kiloval huzta meg...kcisit sem szelel...csak az 2. hengernel kellett utanahuzni pluszban...
azert beszerzek tuzkarikat...de ezen en is csodalkoztam!
Hm. Úgy emlékszem, a 240D-mben volt. De csak egyszer szedtem ki a porlasztókat, 1998-ban, és őszintén megmondom, nem emlékszem pontosan. Mintha lett volna, viszont láttam már olyan diesel porlasztót, ami kúposan tömített, tűzkarika nélkül.
Sajna úgy látom, mozillában szétesik most az oldal (Operában jó volt, IE is jó, a képernyőméret miatt töri szét, bár azért látszik valamelyest). Este megnézem ezt.
Került fel egy MB automataváltó prosi az oldalra, szerintem kifejezetten érdekes! Anno tesztekben, főleg a britek és amerikaiak sokat kritizálták az MB automatákat a nem túl finom kapcsolás miatt, az "elavult" hidrokuplung miatt, stb. Nyilván oka volt, a jobb kontroll, a bevált konstrukcióhoz ragaszkodás, a takarékosabb üzem. http://mb-w108.atw.hu/
Na akkor ez is meg fog tortenni! Raaldozok meg ennyit, usse ko!
Mas!
Letezik ,hogy a porlasztok ala nem kellett tuzkarika? Az adagolos faszi is mondta es nem is volt meglepodve....nem is volt benne es nem is nezett ugy ki ,hogy valaha is raktak volna bele!