Keresés

Részletes keresés

Qrbacsov Creative Commons License 2019.07.29 0 0 1004

Nem fog konténert fogadni

 

 

Csak te erölködj ! Majd egybe beletesznek téged is :-)

Előzmény: András aki jár (1003)
András aki jár Creative Commons License 2019.07.29 0 0 1003

Nem fog konténert fogadni:

És többcélú terminállá alakulnak át (sem konténer, sem komp, hanem ömlesztett áruk, fémek és fa) a budapesti gazdaság kiszolgálására. 

Qrbacsov Creative Commons License 2019.07.29 0 0 1002

ottanta operava una raffineria

 

 

Tehát nem megy ez nektek. E lesz takarítva és jönnek a daruk.

Előzmény: San Marino (1001)
San Marino Creative Commons License 2019.07.29 0 0 1001

Una delle quali – la bonifica, trattandosi di spazi su cui fino agli anni ottanta operava una raffineria – rappresenta ancora l’ultimo ostacolo all’investimento magiaro.

 

Ezek közül az egyik - a rekultiváció, mivel ez egy olyan hely, ahol a finomító a nyolcvanas évekig működött - továbbra is komoly akadályt jelent a magyar beruházások számára.

 

És most laposkúszásban elkotródsz dél felé míg fel nem rúglak.

Előzmény: Qrbacsov (998)
Qrbacsov Creative Commons License 2019.07.29 0 0 1000

Ez gugli ???

Ne má ! Jobb mint a saját szövegeid.

Előzmény: András aki jár (999)
András aki jár Creative Commons License 2019.07.29 0 0 999

Gugli fordít:

Egyelőre kizárólag magánszektorbeli megállapodásnak kell lennie, de a pletykák ragaszkodnak ahhoz, hogy az esemény a belügyminiszter és a miniszterelnök-helyettes, Matteo Salvini és a külföldi tulajdonos jelenlétével politikai átjárhatóvá alakuljon át, amely alkalmas a megjelenítésre. Magyar Péter Szijjarto, az olasz és a magyar kormány közötti tengely szilárdsága.

Az aláírásról beszélünk, miszerint az Il Piccolo trieszt újság által közzétett adatok szerint jövő pénteken egy magyar állami társaság ül Triesztben az Aquila és a Seastok társaságok megszerzésére. Az előbbi (a Teseco irányítása alatt áll) hatvan éves kikötői koncesszió birtokosa Trieszt kikötőjében, a másik (a Socogas, a Butan Gas, a Liquigas közös vállalkozása) a szomszédos területek tulajdonában van. Együtt hozzáadják a magyarok által megkövetelt körülbelül 34 hektárt, 80–125 millió eurós beruházással (ebből 25 a két társaság megvásárlásához), és többcélú terminállá alakulnak át (sem konténer, sem komp, hanem ömlesztett áruk, fémek és fa) a budapesti gazdaság kiszolgálására. Az elmúlt hónapokban kialakult és a Trieszt Kikötői Hatóság által támogatott megoldás, amely képes a Koper elhagyására a Magyar preferenciákban annak érdekében, hogy jövedelmező módon használja fel a területet, és az évek során különféle természetű problémákba kerültek.

Ezek közül az egyik - a rekultiváció, mivel egy olyan hely volt, ahol a finomító a nyolcvanas évekig működött - továbbra is az utolsó akadályt jelent a magyar beruházások számára. A Trieszt újság szerint Budapest valóban képes volt "még az aláírás után is visszavonulni, ha a Környezetvédelmi Minisztériummal való összehasonlítás nem ment jól. Valójában az új tulajdonos az átszervezési eljárások egyszerűsítését kéri, amelyek nem terjednek ki a helyreállításra, hanem a szennyezett föld eltemetésére és az azt követő terminál kötények építésére. A magyarok azt kérik a kormánytól, hogy hozzon létre szolgálati konferenciát, amely nem az egész nemzeti érdekű helyre, hanem csak az egykori Aquila-térségre szenteli "a gyorsabb fellépés érdekében. És "a jogi viták megszüntetése, amelyeket a Régió és az Ezit (Trieszt ipari területe, szerk.) Egy ideje a Teseco ellen indítottak a terület rehabilitációjának elmulasztása miatt".

Ezért normális, ha egy olyan északi liga vezetõ régió, mint például a Friuli, a legmagasabb politikai szint bevonására gondol, különösen mivel a környezetvédelem egy részleg, amelyet a kormány szobatársa irányít. Mint valóban, ha nem lesznek problémák a kármentesítés területén, az előrejelzés szerint 2-3 év alatt lehetséges lesz a terminál első üzemeltetése. Időközben arra várva, hogy a magyarság menedzserét kinevezzék, vasúton kapcsolódik az Aquilina állomáshoz, amely 2020-ban befejeződik.

Előzmény: San Marino (995)
Qrbacsov Creative Commons License 2019.07.29 0 0 998

A finomításhoz nem elég a tartály. De ne ragozzuk ! Hazucc.

Vajon kinek a megbízásából ?

Előzmény: San Marino (997)
San Marino Creative Commons License 2019.07.29 0 0 997

A mérettükből itélve ezek 10 és 40 ezer köbméter közti olajtartályok.

Előzmény: Qrbacsov (996)
Qrbacsov Creative Commons License 2019.07.29 0 0 996

Hordókban nem lehet olajt finomítani ccsak káposztát savanyítani, pöcök.

Előzmény: San Marino (995)
San Marino Creative Commons License 2019.07.29 0 0 995
Előzmény: macmester (993)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.29 0 1 994

A KSH legfrissebb adatai szerint az előző 9 évben 25%-kal csökkent a WC-papír felhasználás, mióta ismét szokás lett a seggnyalás.

Előzmény: macmester (992)
macmester Creative Commons License 2019.07.29 0 1 993

lofact eztvettük meg...

 

egyvolt olajfinomító/raktár területet...

még rendes rakpart sincs, logisztika sehol stb.

 

egya birkák átbaszására van, vagy önnyugtatásra, esetleg álomkép

Előzmény: Nem tudok olvasni ! (984)
macmester Creative Commons License 2019.07.29 0 1 992

igenbacom, ilyen van már ott és fejlesztik is...

 

rakj inkább képet a magyarterületről...

gondold átt mennyibe kerül majd, mi is kell, miylen kapacítása lesz, mekkora hajóknak lesz jó...

hasznosabb mint narabcssegget nyalni buzgón.

 

 

Előzmény: Az Operaház pártitkára (980)
macmester Creative Commons License 2019.07.29 0 1 991

Te fidesznyikhaj...

eddig nemvolt Trieszt elérhető 24 órán belűl közuton és vasuton? de bizony a Triszti kikötő eddig is funkcionált, jól és szépen és eddig is elérhető volt...

 

 

tudom a lényeg az magyar, kicsit kicsi, kicsit sekély, kicsit facomtudja mennyibe fáj és megéri-e, de az magyar (mint a narancs)

 

 

Előzmény: Poplacsek a sőrgyári (977)
Törölt nick Creative Commons License 2019.07.29 0 0 990

A miniszter szerint Trieszt minden szempontból a legjobb megoldás volt, mivel az egyik legközelebbi tengeri kikötő Magyarországhoz képest, közúton és vasúton is elérhető 24 óra alatt.

 

Szájjalártó miniszter úr előtte megnézhetné a térképet, mielőtt baromságokat beszél.

 

Újraéledt egy olasz–szlovén vasúti kapcsolat

 

 A Villa Opicina és Sežana közötti határátmeneten még 2008-ban állt le a forgalom.

Olaszország és Szlovénia között tíz éve már csak a Gorizia–Nova Gorica átmenetet használták vonatok, de csak teherszállító szerelvények közlekednek. Villa Opicina és Sežana között azonban szeptember elején újraindult a személyszállítás. A lépés az olaszországi Friuli-Venezia Giulia régió, az olasz nemzeti vasút Trenitalia, valamint a szlovén vasút SŽ közötti együttműködés eredménye.

A Villa Opicina–Sežana határátmenet az Udinét a szlovén fővárossal, Ljubljanával összekötő vasútvonalon található. Az újjáélesztett vonalon két vonatpár közlekedik naponta. A járatok a két végállomás között az olasz részen Palmanovában, Cervignano-Aquileia-Gradóban, a Monfalcone mellett elhelyezkedő trieszti repülőtérnél, Monfalconéban, Trieszt 1857-ben megnyitott központi pályaudvaránál (Centrale), majd irányváltást követően Villa Opicinában állnak meg. Szlovéniába átérve pedig Sežanát, Divačát, Pivkát, Postojnát, Rakeket, Logatecet és Ljubljana Tivolit szolgálják ki. A menetidő a kanyargós útvonal miatt nem éppen versenyképes: két óra negyvenkét perc szükséges hozzá. Összehasonlításképpen autópályán akár hetven perc is elegendő a kilencvenhárom kilométer levezetéséhez, de busszal is csak bő másfél órát kell utazni.

Előzmény: Poplacsek a sőrgyári (977)
toromon36 Creative Commons License 2019.07.29 0 1 989

"Az is probléma, hogy nincs egy hajónyi konténerünk egyszerre, amit egy irányba küldenénk"

 

Ez miért probléma, hogy nem lesz mindegyiken nemzeti lobogó?

Előzmény: pert2 (988)
pert2 Creative Commons License 2019.07.29 0 1 988

A mienk az harmadekkora, még nincs kész, és kb egy év alatt tud annyi konténert átrakni mint amennyi itt az ábrán van, Az is probléma, hogy nincs egy hajónyi konténerünk egyszerre, amit egy irányba küldenénk, a hajó meg nem fog összevissza kószálni hogy összeszedje a dobozokat.

Előzmény: Nem tudok olvasni ! (984)
Polgártárs2019 Creative Commons License 2019.07.29 0 0 987

Mit akarsz mondani ezzel a képpel?

Mit ábrázol? 

Előzmény: grancsaakrobert (981)
toromon36 Creative Commons License 2019.07.29 0 0 986

Nem, ez a trieste marine terminal.

Előzmény: Nem tudok olvasni ! (984)
Nem tudok olvasni ! Creative Commons License 2019.07.29 0 0 985

 

Nem is értem miért fanyalognak egyesek....

Előzmény: Nem tudok olvasni ! (984)
Nem tudok olvasni ! Creative Commons License 2019.07.29 0 0 984

 

Ezt vettük meg?

 

Ez tényleg nem volt rossz üzlet...

Előzmény: Az Operaház pártitkára (980)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2019.07.29 -1 0 983

Noli Szijjártó tangere!!!! Ő eddig a legjobb:)))

grancsaakrobert Creative Commons License 2019.07.29 -1 1 982

Amíg egy fideszes is életben van, addig ezek ki nem gyógyulnak az elmebajból.

Előzmény: Az Operaház pártitkára (979)
grancsaakrobert Creative Commons License 2019.07.29 -1 1 981

Keresztény szabadság!

 

Tengerre magyar!

Az Operaház pártitkára Creative Commons License 2019.07.28 -1 1 980

Az Operaház pártitkára Creative Commons License 2019.07.28 -2 1 979

Nagyon jó, baráti körülmények között született ez a számunkra kedvező megállapodás.

Miért gondolod, hogy ami jó a magyaroknak az nem jó a ballikaknak ?

Előzmény: grancsaakrobert (978)
grancsaakrobert Creative Commons License 2019.07.28 -1 1 978

Prof. dr. Szíjjártó Péter főminiszter Úr még nem kötötött SOHA rossz üzletet.

Előzmény: macmester (976)
Poplacsek a sőrgyári Creative Commons License 2019.07.27 -2 2 977

Szijjártó Péter: A magyar tengeri kikötővel Magyarország erősödik

 

A miniszter szerint Trieszt minden szempontból a legjobb megoldás volt, mivel az egyik legközelebbi tengeri kikötő Magyarországhoz képest, közúton és vasúton is elérhető 24 óra alatt.

macmester Creative Commons License 2019.07.27 -1 1 976

persze vagy kínait, vagy oroszt, amit az adott állam hitelez, ocso lesz, kb 300% és a kamat is csak 5% lesz több mint lehetne...

megéri persze addig a pénztáros megveszi ami marad a magyar hajógyártásból és hajójavító ipraból és beszáll a biznicbe

 

ps. ez utóbbi miatt persze nem lesz dárga 500%-on sem.

Előzmény: grancsaakrobert (975)
grancsaakrobert Creative Commons License 2019.07.26 -1 1 975

Dr. Szijjártó Péter őeminenciája 3 konténerszállítót szerez (csak kettőt kell kifizetnünk)! XDDDD

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!