Nincs ott a kábelezés, miért is lenne, az plusz meló forint a gyárba behúzni feleslegesen, kormány csere lehet kormány összekötő, vezetékelés a komfort elektronikába, ha meg van akkor kódolás. Sajnos semmit sem kábeleznek be csak úgy egy márkánál sem
Fűthető kormány retrofit lehetséges egy sima kormánykerék cserével? Gondolom a kábelezés ott van az oszlopban, csak kell egy olyan kormánykerék amiben van fűtőszál és amin van gomb.
Szerintem nem az akkumulátor méret lesz amiben különböznek hanem, hogy hány lóerős az egész rendszer. A mostani 330e vagy 530e simán tudna többet. A váltó bennük 750Nm bír ki, a benzines meg a x20i teljesítményét hozza. A x30i-ben is ugyanaz a blokk van, simán lehet jóval húzni 300 fölé az egész rendszert. A kisebbik meg valszeg a 3 hengeres motort fogja megkapni ugyanezzel a villanyos kombinációval. A 225xe is ilyen.
Amúgy aksit nemrég frissítettek nem tartom valószínűnek, hogy 1 év után újabb upgrade lesz, de nem lenne rossz :)
Most olvatam egy feltételezett időpontot az új G30 modellekről. Ezek alapján ahogy tudható volt az LCI-t júliustól fogják gyártani, de várható még egy változás a 45ex. Ezt novembertől ígérik. Gondolom valami hasonló lesz mint ami az X5-ben van már, 394LE, 87-68km hatótáv. Ez a valóságban talán az 50 kilómért már tudni fogja talán? :-)
Illetve egy 520e-t látok, gondolom ez a "fékezett habzású" G30 PHEV lesz, aminek a hatótávja szerintem 5km lesz kb. :-), amiből a garázsból ki lehet állni vele :-)
"Ugyancsak csípi a szemem, hogy a G20-ban vagy egy gomb, amivel 330e-t fel lehet nyomni pár másodpercig 292LE-re, a G30-ban ez sem elérhető." - ezen mondjuk én is csodálkoztam, hogy az 330e 293 lóerős, az 530e meg 252 még ha az előbbi csak 10 másodpercre is. Azt hittem megkapja a frissített akkumulátoros 530e is.
Ez azt jelenti, hogy a G20-on mennie kéne? Egy ismerős pár hete vette át az autóját de nincs ilyen menüje amivel aktiválni lehetne (parking assist plus opciója van amiben benne van a surround view is).
A Bordnetz plattformok 3 évente frissülnek. Az S15A a G11-el startolt.
A G30 jelenleg S15A plattformon fut ( mivel 2017-től gyártják ), míg a G20 S18A-n. Faceliftnél megkapja a G30 is az S18A-t, mint ahogy a G11 is megkapta tavaly márciusban.
Plattformváltás csak modellstartnál, vagy faceliftnél kivitelezhető.
Idrive7 van a G30 autómban és van surround view, engem is érdekelt a drive recorder lehetősége. Annyit sikerült kideríteni, hogy azért nem lehetséges mert ebben még a rémi kamera rendszert szerelik.
Szerintem ez nagyon ciki, mert a G20-ban is elérhető már, dehát aki olyan tróger hogy új 5-öst vesz az ne akarjon olyan feautret mint egy 3-asba.
Ugyancsak csípi a szemem, hogy a G20-ban vagy egy gomb, amivel 330e-t fel lehet nyomni pár másodpercig 292LE-re, a G30-ban ez sem elérhető.
Persze értem majd nyártól a faceliftben talán mer rendelhető lesz drive recorder, azt meg fogadjuk el, hogy a 3-as az preferáltabb típus a gyártónál.
Ezzel nem értek egyet. Az Autopilot teljesen le van korlátozva az EU-s előírások miatt, sokkal kevesebbet tud, mint az USA-ban, különben forgalomba sem kerülhetne az autó.
Persze attól még lehet, hogy a különböző országok előírásait kevésbé veszik komolyan.
Mert a Tesla nagy íven leszarja ezeket. Nincs is magyar képviseletük. Kit büntessenek, meg a tulajokat? Úgy általában az amcsi cégeket eléggé nem érdeklik az európai szabályok, ha lehet kibújnak alóla.
Biztos, hogy nem lehet. Egy kamerát nem rakhatsz ki a házadra ami közterületet figyel akkor az autód hogy tehetné.
Azért kiváncsi vagyok, ennem tényleg jogi akadálya van-e. Májusban érkezik a feleségem Model 3-asa, és a Sentry mód (amelyik álló heyzetben folyamatosan figyeli minden kamera képét, és mozgás esetén rögzít is) szerintem engedélyezve van...
Igen, a Remote View-ra gondoltam. Ehhez a 360 fokos kamera kell, de nálunk jogi akadályai vannak, hogy tiltva van. Ezzel csak a bűnözőket bátorítják de ez nálunk nem probléma...
Távoli képkészítés alatt a Remote View-et érted? Annak van 3G/4G-s függősége, ezért nem elérhető máshol, ez lokálban rögzít. A kérdés az, hogy a Surround view opció kell-e hozzá, vagy akkor is működik, ha csak hátul van kamera?
Én csak annyit tudok, hogy az iDrive 6-ban lévő távoli képkészítés ami pl. Németországban elérhető, az ha átlépik azzal a kocsival a magyar határt, eltiltásra kerül. Ergo nálunk nem elérhető ez az opció..
Mikor 2009-ben találkoztunk, és szoftverelted az E65-öm, már akkor is nagyon vágtad ezeket a témákat. :)
Nem értem, mit beszélsz, de ha biztos, hogy nem tudják feltörni a 2048-as RSA kódolású nemtudommit, az jó hír. :)
De hogyan lehet az, hogy az ebay-ről lehet BMW kulcstanító (kulcsnélküli indítású autóról van szó) eszközt rendelni? Először bejutnak az autóba, úgy, hogy hozzáférnek kívülről a CAN buszhoz, azon keresztül kikapcsolják a riasztót és nyitják a zárat. Utána OBD-n ledumpolják azt a modult, ami az indítókulcs adatait tartalmazza, amiből egy program kiszedi az adatokat, és csinál egy klón indítókulcsot, amit az autó elfogad, és már indítják is.
Ez a lopásvédelem hogyan lett feltörve? Vagy nem is lett feltörve, hanem emberi tényező által kiszivárgott? Vagy kínai beszállítótól jutott ki?
És ha kiszivárog a FIZ-ből az RSA kulcs másik fele? Ha az egyszer kijut, akkor védtelenné válik egyik napról a másikra több millió autó, hiába tartana amúgy 6 billiárd évig feltörni valamit, ha el is lehet lopni a kódot.