Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

maszibmw Creative Commons License 2020.02.05 0 0 1591

Hozzáférés nélkül sehogy.

Előzmény: Wasingmasin (1590)
Wasingmasin Creative Commons License 2020.02.05 0 0 1590

szia! 

 

amit a komputer lejelent a szervernek óraállást, hogyan tudom saját magam leellenőrizni? 

Előzmény: maszibmw (1550)
maszibmw Creative Commons License 2020.02.05 0 0 1589

Schaltzentrum Lenksäule

 

Előzmény: Notes (1587)
b4ndyTA Creative Commons License 2020.02.05 0 0 1588
Előzmény: Notes (1587)
Notes Creative Commons License 2020.02.05 0 0 1587

Ezek nekem nincsenek. Mi az a SZL?

Előzmény: maszibmw (1586)
maszibmw Creative Commons License 2020.02.05 0 0 1586

Ha a következő opciók bármelyikét tartalmazza jelenleg a kocsi, akkor semmi nem kell.

Ha egyik sincs benne, akkor kell új SZL is. Kábelezni nem kell semmit egyik esetben sem. Programozás szükséges.

 

- 5AS

- 5AT

Előzmény: Notes (1584)
Draganovic Creative Commons License 2020.02.04 0 0 1585

Nincs ott a kábelezés, miért is lenne, az plusz meló forint a gyárba behúzni feleslegesen, kormány csere lehet kormány összekötő, vezetékelés a komfort elektronikába, ha meg van akkor kódolás. Sajnos semmit sem kábeleznek be csak úgy egy márkánál sem 

Előzmény: Notes (1584)
Notes Creative Commons License 2020.02.04 0 0 1584

Fűthető kormány retrofit lehetséges egy sima kormánykerék cserével? Gondolom a kábelezés ott van az oszlopban, csak kell egy olyan kormánykerék amiben van fűtőszál és amin van gomb.

Kard Creative Commons License 2020.01.31 0 0 1583

Szerintem nem az akkumulátor méret lesz amiben különböznek hanem, hogy hány lóerős az egész rendszer. A mostani 330e vagy 530e simán tudna többet. A váltó bennük 750Nm bír ki, a benzines meg a x20i teljesítményét hozza. A x30i-ben is ugyanaz a blokk van, simán lehet jóval húzni 300 fölé az egész rendszert. A kisebbik meg valszeg a 3 hengeres motort fogja megkapni ugyanezzel a villanyos kombinációval. A 225xe is ilyen.

Amúgy aksit nemrég frissítettek nem tartom valószínűnek, hogy 1 év után újabb upgrade lesz, de nem lenne rossz :)

 

Előzmény: Peter2015 (1582)
Peter2015 Creative Commons License 2020.01.31 0 0 1582

Most olvatam egy feltételezett időpontot az új G30 modellekről. Ezek alapján ahogy tudható volt az LCI-t júliustól fogják gyártani, de várható még egy változás a 45ex. Ezt novembertől ígérik. Gondolom valami hasonló lesz mint ami az X5-ben van már, 394LE, 87-68km hatótáv. Ez a valóságban talán az 50 kilómért már tudni fogja talán? :-)

Illetve egy 520e-t látok, gondolom ez a "fékezett habzású" G30 PHEV lesz, aminek a hatótávja szerintem 5km lesz kb. :-), amiből a garázsból ki lehet állni vele :-)

 


July:
F40 116i, 120i
F44 218d
F39 X2 xDrive25e
G01 X3 xDrive30d 48V, M40d 48V
G02 X4 xDrive30d 48V, M40d 48V
G05 X5 xDrive30d 48V
G06 X6 xDrive30d 48V
G07 X7 xDrive40d 48V
G08 iX3 sDrive75
G11/G12 730d 48V, 730dx 48V, 740dx 48V
G20 320e
G21 320i, 330e, 330ex, M340ix
G22 420d, 420dx, 420i, 430i, 430ix, M440ix
G30 LCI 518d, 520d, 520dx, 520i, 530d, 530dx, 530e, 530ex, 530i, 530ix, 540dx, 540i, 540ix, M550ix
G31 LCI 518d, 520d, 520dx, 520i, 530d, 530dx, 530e, 530ex, 530i, 530ix, 540dx, 540ix
G32 LCI 620d, 620dx, 630d, 630dx, 630, 630ix, 640dx, 640i, 640ix

November:
F40 128ti
F44 US 228i, 220dx, 220i
G14/G15/G16 840dx 48V
G20 316d, 318i, 330d 48V, 330dx 48V
G21 316d, 318i, 320e, 320ex, 330d 48V, 330dx 48V
G22 430dx, M440dx, M440i
G23 420d, 420i, 430i, M440i, M440ix
G30 520e, 545ex
G31 520e
G80 M3, M3 Competition
G82 M4, M4 Competition


Forrás:https://g20.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=901686&fbclid=IwAR0Nq-Ux_ZayXURdyyXgCzVuDhhi_0Wtut2RvraRHrVy-8TPPY6Wimq3lZ4

Kard Creative Commons License 2020.01.27 0 0 1581

Köszi, akkor ezek szerint van, csak a webes konfigurátorban nincs.

Előzmény: maszibmw (1580)
maszibmw Creative Commons License 2020.01.27 0 0 1580

Kard Creative Commons License 2020.01.27 0 0 1579

Köszi.

A 6DR hiányzik, a másik kettő megvan. Gondolom ez maga az app a rövidítés alapján, bár itthon nincs is ilyen opció/extra amivel ezt kérni lehetne.

Előzmény: maszibmw (1578)
maszibmw Creative Commons License 2020.01.25 0 0 1578

Még valami:

 

Ez a 3 opció kell hozzá: 

- 5DN

- 6DR

- 6U3

maszibmw Creative Commons License 2020.01.25 0 0 1577

Az APPS ban találja meg.

 

https://www.youtube.com/watch?v=6frQNzwRLNY

maszibmw Creative Commons License 2020.01.25 0 0 1576

Igen mennie kéne.

Előzmény: Kard (1574)
Kard Creative Commons License 2020.01.25 0 0 1575

"Ugyancsak csípi a szemem, hogy a G20-ban vagy egy gomb, amivel 330e-t fel lehet nyomni pár másodpercig 292LE-re, a G30-ban ez sem elérhető." - ezen mondjuk én is csodálkoztam, hogy az 330e 293 lóerős, az 530e meg 252 még ha az előbbi csak 10 másodpercre is. Azt hittem megkapja a frissített akkumulátoros 530e is.

Előzmény: Peter2015 (1572)
Kard Creative Commons License 2020.01.25 0 0 1574

Ez azt jelenti, hogy a G20-on mennie kéne? Egy ismerős pár hete vette át az autóját de nincs ilyen menüje amivel aktiválni lehetne (parking assist plus opciója van amiben benne van a surround view is).

Előzmény: maszibmw (1573)
maszibmw Creative Commons License 2020.01.25 0 0 1573

Nem erről van szó.

A Bordnetz plattformok 3 évente frissülnek. Az S15A a G11-el startolt.

A G30 jelenleg S15A plattformon fut ( mivel 2017-től gyártják ), míg a G20 S18A-n. Faceliftnél megkapja a G30 is az S18A-t, mint ahogy a G11 is megkapta tavaly márciusban.

Plattformváltás csak modellstartnál, vagy faceliftnél kivitelezhető.

 

 

Előzmény: Peter2015 (1572)
Peter2015 Creative Commons License 2020.01.25 0 0 1572

Idrive7 van a G30 autómban és van surround view, engem is érdekelt a drive recorder lehetősége. Annyit sikerült kideríteni, hogy azért nem lehetséges mert ebben még a rémi kamera rendszert szerelik.

Szerintem ez nagyon ciki, mert a G20-ban is elérhető már, dehát aki olyan tróger hogy új 5-öst vesz az ne akarjon olyan feautret mint egy 3-asba.

Ugyancsak csípi a szemem, hogy a G20-ban vagy egy gomb, amivel 330e-t fel lehet nyomni pár másodpercig 292LE-re, a G30-ban ez sem elérhető.

Persze értem majd nyártól a faceliftben talán mer rendelhető lesz drive recorder, azt meg fogadjuk el, hogy a 3-as az preferáltabb típus a gyártónál.

 

Előzmény: Kard (1565)
Lewes1973 Creative Commons License 2020.01.24 0 0 1571

Ezzel nem értek egyet. Az Autopilot teljesen le van korlátozva az EU-s előírások miatt, sokkal kevesebbet tud, mint az USA-ban, különben forgalomba sem kerülhetne az autó.

Persze attól még lehet, hogy a különböző országok előírásait kevésbé veszik komolyan.

(bocs az offért)

Előzmény: Kard (1570)
Kard Creative Commons License 2020.01.23 0 0 1570

Mert a Tesla nagy íven leszarja ezeket. Nincs is magyar képviseletük. Kit büntessenek, meg a tulajokat? Úgy általában az amcsi cégeket eléggé nem érdeklik az európai szabályok, ha lehet kibújnak alóla.

Biztos, hogy nem lehet. Egy kamerát nem rakhatsz ki a házadra ami közterületet figyel akkor az autód hogy tehetné.

Előzmény: Lewes1973 (1569)
Lewes1973 Creative Commons License 2020.01.23 0 0 1569

Azért kiváncsi vagyok, ennem tényleg jogi akadálya van-e. Májusban érkezik a feleségem Model 3-asa, és a Sentry mód (amelyik álló heyzetben folyamatosan figyeli minden kamera képét, és mozgás esetén rögzít is) szerintem engedélyezve van...

Előzmény: Poci3 (1568)
Poci3 Creative Commons License 2020.01.22 0 0 1568

Igen, a Remote View-ra gondoltam. Ehhez a 360 fokos kamera kell, de nálunk jogi akadályai vannak, hogy tiltva van. Ezzel csak a bűnözőket bátorítják de ez nálunk nem probléma... 

Előzmény: b4ndyTA (1567)
b4ndyTA Creative Commons License 2020.01.22 0 0 1567

Távoli képkészítés alatt a Remote View-et érted? Annak van 3G/4G-s függősége, ezért nem elérhető máshol, ez lokálban rögzít. A kérdés az, hogy a Surround view opció kell-e hozzá, vagy akkor is működik, ha csak hátul van kamera?

Előzmény: Poci3 (1566)
Poci3 Creative Commons License 2020.01.21 0 0 1566

Én csak annyit tudok, hogy az iDrive 6-ban lévő távoli képkészítés ami pl. Németországban elérhető, az ha átlépik azzal a kocsival a magyar határt, eltiltásra kerül. Ergo nálunk nem elérhető ez az opció..

Előzmény: Kard (1565)
Kard Creative Commons License 2020.01.21 0 0 1565

Akinek iDrive 7-es van van ilyen alkalmazása (drive recorder):

https://www.youtube.com/watch?v=6frQNzwRLNY

Egyáltalán ez elérhető itthon vagy itt is valami jogi akadály van mint a surround view távoli elérésével?

 

 

maszibmw Creative Commons License 2020.01.11 0 0 1564

A privát kulcs sosem szivárog ki, ahhoz nem fér hozzá a mérnök sem, pont úgy tárolják mint a bankban.

 

A kulcs teljesen más dolog, az nem egy online aláírt dolog.

A cas4 feltörése 8 évig tartott.

 

Rumcice Creative Commons License 2020.01.11 0 0 1563

Mikor 2009-ben találkoztunk, és szoftverelted az E65-öm, már akkor is nagyon vágtad ezeket a témákat. :)

 

Nem értem, mit beszélsz, de ha biztos, hogy nem tudják feltörni a 2048-as RSA kódolású nemtudommit, az jó hír. :)

 

De hogyan lehet az, hogy az ebay-ről lehet BMW kulcstanító (kulcsnélküli indítású autóról van szó) eszközt rendelni? Először bejutnak az autóba, úgy, hogy hozzáférnek kívülről a CAN buszhoz, azon keresztül kikapcsolják a riasztót és nyitják a zárat. Utána OBD-n ledumpolják azt a modult, ami az indítókulcs adatait tartalmazza, amiből egy program kiszedi az adatokat, és csinál egy klón indítókulcsot, amit az autó elfogad, és már indítják is.

 

Ez a lopásvédelem hogyan lett feltörve? Vagy nem is lett feltörve, hanem emberi tényező által kiszivárgott? Vagy kínai beszállítótól jutott ki?

 

És ha kiszivárog a FIZ-ből az RSA kulcs másik fele? Ha az egyszer kijut, akkor védtelenné válik egyik napról a másikra több millió autó, hiába tartana amúgy 6 billiárd évig feltörni valamit, ha el is lehet lopni a kódot.

Előzmény: maszibmw (1558)
maszibmw Creative Commons License 2020.01.11 0 0 1562

Összesen 700 db kocsit érint a világon.

Ezek a kocsik lehetőleg még az átadás előtt új motort kaptak/kapnak.

Nem elég robusztus a kiegyensúlyozó tengely csapágyazása, ami idő előtti kopáshoz vezethet.

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!