Igen, az az. Megmondom őszintén, eléggé tropára ment. Azt mondták a szervízben, hogy az a 3 fűtő vagy izzító rész ment tönkre és emiatt elfolyik a hűtővíz. Árat tudnál írni? Esetleg tudunk valamilyen módon privátban beszélni? Illetve, ha kell alkatrész, mi a menete? Köszönöm!
Márkaszervízben mondták, hogy ez rossz. Kiszerelték és a kezembe adták. Így is van valamennyi fűtés, de állítólag e nélkül nem képes felfűteni az utasteret.
Sziasztok! Úgy 2 hónapja vettem egy Hyundai Trajetet, 2005/7. havi, 2.0 CRDI, 92kw. Eddig jónak , de alkatrész ellátással vannak gondjaim. Kellene pl. egy elő fűtő alkatrész (97341-26100 a cikkszáma), de a neten sehol nem találok. Tudnátok segíteni, hogy hol lehet ehhez a típushoz alkatrészeket venni? Ekőre is köszönöm a hasznos válaszokat!
Nekem csak 2db. fekete bőrös van ami billenthető tehát az első üléseké volt. Én ezeket raknám előre és a szöveteset meg hátra. hamutál már nincs egyenlőre
Szükségem lenne egy világos szövet anyagú fejtámlára és egy hamutartóra a jobb hátsó ajtóba. Van valakinél fölösleges, eladó? Már csak ez kell, és belül hiánytalan az autó.. Esetleg ötlet, hogy hol tudok szerezni?
tetőtér lámpa kapcsolója szokott kontakt hibás lenni. 4 csavar fogja a tetőlámpa egységet. 2 a szemüvegtartóban 2 az égőknél. Le kell venni az egészet és a kapcsoló fedelét le lehet csavarozni é hajlítani kell az érintkezőjén.
Felmerült még két kérdés: 1. Felkapcsolt világítást semmi nem jelzi? 2 Belső világítást miért nem tudok kapcsolni az autón? (Gombokra nem reagál, izzók elvileg jók, biztosítékok rendben, lámpa alatti óra működik...)
Nálam ez volt, ugyebár nincsen kettőstömegú benne, igy a rezonanciacsökkentést a tányér rügói veszik át és szerintem ott a gond. Csere nálam gyönyörően megoldotta, azóta sima a járás.
Sziasztok! Tegnap vettem egy Hyundai Trajetet 2.0 crdi motorral. Elvileg 210 000 km van az autóban, kívül-belül szép állapotú. Váltó jó, motorja szépen jár, de 1500-1800 körüli fordulatszámnál minden sebességfokozatban hangos búgás, egyfajta rezonálás jelentkezik a motortér felől. Szerintem ez nem normális, esetleg találkoztatok hasonlóval?
Ha jól emlékszem a régebbi hozzászolásokban olvastam hogy nem lehet a középső sor ülését kicserélni hárompontos öves ülésre, mert nem lehet berekni az ulést, más a felfogatása. De az imént láttam egy hírdetést és bevolt rakva egy másik ülés a kocsiba. Itt a link.
A benzines 136Le de a nyomatéka nincs akkor mint a Dízelnek. Hazafelé jövet a Bécsi előtti emelkedőn 3-ig is vissza kellett váltani vele, míg a dízel 5.-ben is felballagott. Persze én LPG-sre alakíttattam 220e-ért. Pótkeréktartályos volt kb. 45liter fért bele így 300km-enként tankolni kellett. Skóciában is voltam vele 2x is és sokszor meg kellett állni tankolni.
Üdv a klubban . Szerencsés helyzetben vagy mert a benzines 2.0 4 hengeres motor jó és a váltó sokkal olcsóbb hozzá mint a dízelhez. Itt már régóta árulnak egy benzinest 40.000Ft.-ért.
Anno én is szembesültem ugyanezzel a gonddal, mármint a szerelő kérdéskörben, és nem találtam igazán kedvemrevalót Pest megyében sem. Mondjuk nem mentem be mindenhová, ez is tény :-)
A váltós dologgal óvatosan, én amondó vagyok, hogy látatlanba tegyél rá félre 300-250e ft-ot mondjuk kuplungcserével együtt, és akkor nem lőttél nagyon fölé a projektnek.
A szokásos dolgokat tessék megnézni:
- kaszni állapota (rohadás alul, sárvédőíveknél, küszöböknél, ajtóknál)
- hátsó lengőkarok állapota (ha rohad, akkor felejtős, mert lassan csak újat lehet beszerezni, bontott fehér holló és drága is)
- motor (füstöl? hangja milyen?, ereszti az olajat valahol?
- váltó (OK, rossz egy szinkron, de a többi és a hátramenet megvan?, duplakuplunggal működik)
- hátsó ablaktörlő működik (gyári hiba a beázása és megszorulása)
- klíma OK? (klímacsövek korrodálnak, kilyukad és elszökik a gáz)
- kezelőszervek OK, világítások rendben, felső óra működése
- 7 ülés megléte, vizsgáztatni 7 emberre csak velük lehet
Én amondó vagyok, ha magyar a kocsi és csak váltó hibája van, akkor olyan 500e ft körüli ár még nálam beleférhet, kérdés a benne lévő kilométer és a tényleges tartalom. A vétel utána kötelező vezérlés és egyéb cserékre és még félretennék 100e ft-ot, az átírás 70e ft körül lesz biztosítás nélkül (átírási illeték, eredetvizsga, törzsköny-forgalmi).
Tehát összesen kb minimum 350e ft még legyen zsebben a látható és biztos költségekre, ha így kalkulálva megéri neked az autó, akkor érdemes vétel lehet. Szerintem :-D