Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2017.04.20 0 0 350

Nagyon köszönöm a gyors sevítő válaszokat szép hétvégét mindenkinek.

Előzmény: army74 (349)
army74 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 349

2 csatlakozó van egymás mellett. Az egyik az OBD2 a másik ismeretlen

Előzmény: army74 (348)
army74 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 348

OBD2-es a csatlakozó

Van egy másik fajta csatlakozó is e azt nem tudom mire jó.

 

Előzmény: Törölt nick (345)
army74 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 347

Új ára koreából 100USD + postaköltség. https://zapkia.ru/good7184.html  itt Santa Fe-hez írják.

 

Nekem ilyen van és csak ilyet láttam még Trajet-ben és dízel Accentben is.  http://blog.naver.com/PostView.nhn?blogId=ds3ilo&logNo=220490538323

Előzmény: Mormota1 (344)
army74 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 346

Az enyém kicsit másképp néz ki de a két vége ahová a cső megy az ilyen.

 Ilyet még nem is láttam Trajet-ben. Ha publikus lenne az e-mail címed írtam volna. 

A nick nevemre kattintva tudsz e-mailt írni.

Előzmény: Mormota1 (344)
Törölt nick Creative Commons License 2017.04.19 0 0 345

Kérdésem lenne 2.0 CRDI nél a diagnosztikai csatlakozoja milyen ????? Tudtok segíteni?????

Mormota1 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 344

Igen, az az. Megmondom őszintén, eléggé tropára ment. Azt mondták a szervízben, hogy az a 3 fűtő vagy izzító rész ment tönkre és emiatt elfolyik a hűtővíz. Árat tudnál írni? Esetleg tudunk valamilyen módon privátban beszélni? Illetve, ha kell alkatrész, mi a menete? Köszönöm!

Előzmény: army74 (343)
army74 Creative Commons License 2017.04.19 0 0 343

Ha ez az ami egy alu öntvény és 3izzitó gyertya van benne akkor olyanom van. De külön lehet izzitó gyertyát is venni.

Előzmény: Mormota1 (342)
Mormota1 Creative Commons License 2017.04.18 0 0 342

Márkaszervízben mondták, hogy ez rossz. Kiszerelték és a kezembe adták. Így is van valamennyi fűtés, de állítólag e nélkül nem képes felfűteni az utasteret.

Előzmény: depi vol.2 (341)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.04.18 0 0 341

Biztos, hogy ilyen kell bele?

Nekem 2003-as az autó, de abban nem ilyen van.

 

Miből gondolod, hogy rossz? Nem fűt az autó, vagy hideg az egység?

Előzmény: Mormota1 (340)
Mormota1 Creative Commons License 2017.04.16 0 0 340

Sziasztok! Úgy 2 hónapja vettem egy Hyundai Trajetet, 2005/7. havi, 2.0 CRDI, 92kw. Eddig jónak , de alkatrész ellátással vannak gondjaim. Kellene pl. egy elő fűtő alkatrész (97341-26100 a cikkszáma), de a neten sehol nem találok. Tudnátok segíteni, hogy hol lehet ehhez a típushoz alkatrészeket venni? Ekőre is köszönöm a hasznos válaszokat!

 

Üdv.: Zoli

army74 Creative Commons License 2017.04.13 0 0 339

Nekem csak 2db. fekete bőrös van ami billenthető tehát az első üléseké volt. Én ezeket raknám előre és a szöveteset meg hátra. hamutál már nincs egyenlőre

 

 

Előzmény: illéstibi (338)
illéstibi Creative Commons License 2017.04.11 0 0 338

Köszönöm, próbálkozok..

Szükségem lenne egy világos szövet anyagú fejtámlára és egy hamutartóra a jobb hátsó ajtóba. Van valakinél fölösleges, eladó? Már csak ez kell, és belül hiánytalan az autó.. Esetleg ötlet, hogy hol tudok szerezni?

Előre is köszönöm!!!

 

Előzmény: army74 (337)
army74 Creative Commons License 2017.04.10 0 0 337

tetőtér lámpa kapcsolója szokott kontakt hibás lenni. 4 csavar fogja a tetőlámpa egységet. 2 a szemüvegtartóban 2 az égőknél. Le kell venni az egészet és a kapcsoló fedelét le lehet csavarozni é hajlítani kell az érintkezőjén.

 

Előzmény: illéstibi (336)
illéstibi Creative Commons License 2017.04.10 0 0 336

Köszönöm!

Felmerült még két kérdés: 1. Felkapcsolt világítást semmi nem jelzi? 2 Belső világítást miért nem tudok kapcsolni az autón? (Gombokra nem reagál, izzók elvileg jók, biztosítékok rendben, lámpa alatti óra működik...)

És még egyszer köszönöm!!

 

Előzmény: depi vol.2 (335)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.04.09 0 0 335

le és fel a váltó (biztonságból olajcsere benne!) és a komplett kuplung.

Szerintem egy százasból megvan bőven.

 

A leszedéskor kiderülhet még egyéb turpisság is, a kinyomószerkezet elég hülye konstrukció, lehet benne lógás itt-ott, ezeket érdemes lehet átnézni.

Előzmény: illéstibi (334)
illéstibi Creative Commons License 2017.04.08 0 0 334

Köszi a választ, utánanézek... Egyébként mennyibe fájna egy ilyen rendbehozatal?

Előzmény: depi vol.2 (333)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.04.08 0 0 333

Valszeg nálad is szar a kuplung.

Nálam ez volt, ugyebár nincsen kettőstömegú benne, igy a rezonanciacsökkentést a tányér rügói veszik át és szerintem ott a gond. Csere nálam gyönyörően megoldotta, azóta sima a járás.

Előzmény: illéstibi (332)
illéstibi Creative Commons License 2017.04.08 0 0 332

Sziasztok! Tegnap vettem egy Hyundai Trajetet 2.0 crdi motorral. Elvileg 210 000 km van az autóban, kívül-belül szép állapotú. Váltó jó, motorja szépen jár, de 1500-1800 körüli fordulatszámnál minden sebességfokozatban hangos búgás, egyfajta rezonálás jelentkezik a motortér felől. Szerintem ez nem normális, esetleg találkoztatok hasonlóval?

Köszönöm szépen előre is a válaszokat!

army74 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 331

Annyira nem lehet fontos mert két napja írtam e-mailt de nem válaszol.

Mert van 1.

Előzmény: tatinson (330)
tatinson Creative Commons License 2017.04.03 0 0 330

keresnék turbót , ha valki rejteget adja elő 😉

depi vol.2 Creative Commons License 2017.03.31 0 0 329

Furcsa ez az egész hirdetés, a képek alapján ez eléggé vacak verda, a km meg egy vicc.

Az ülés ezek szerint jó bele, de ugyebár nem a kocsi sajátja, hanem egy újabb szériából lett beledobva.

 

Üzembehelyezés összköltsége valahol 200e ft körül lehet teljesen, a karbantartás és fényezési munkálatoik valszeg elvisznek még némi pénzt...

De ilyen hirdetésre én nem is mozdulnék, teszem hozzá.

Előzmény: Zsolt Dósa (327)
Zsolt Dósa Creative Commons License 2017.03.31 0 0 328

Inkább catolok egy képet. 

Zsolt Dósa Creative Commons License 2017.03.31 0 0 327

Sziasztok. 

Ha jól emlékszem a régebbi hozzászolásokban olvastam hogy nem lehet a középső sor ülését kicserélni hárompontos öves ülésre, mert nem lehet berekni az ulést, más a felfogatása. De az imént láttam egy hírdetést és bevolt rakva egy másik ülés a kocsiba. Itt a link.

https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/hyundai/trajet/hyundai_trajet_2_0_gls_premium_business_149e_km-11300803

Lehetséges hogy valamit átalakítottak.?

Mihály Bagi Creative Commons License 2017.03.25 0 0 326

Sziasztok!

 

Köszönöm a biztatást nektek.. 

Külön köszönöm az átnéznivaló listát, egybe még nem láttam leírva.

 

 

Amy köszönöm a tippet váltó ügyben, 40-ért nagyon jó áron van a cucc (főleg ha jó is).

 

 

Ha sikerül megtalálnom a szerelő tel-szmát és elválalja és megegyezem beszámolok a kocsiról.

 

Át akarom alakítattatni LPG-re :) 

 

 

Kösziönöm mindekiNET!

army74 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 325

A benzines 136Le de a nyomatéka nincs akkor mint a Dízelnek. Hazafelé jövet a Bécsi előtti emelkedőn 3-ig is vissza kellett váltani vele, míg a dízel 5.-ben is felballagott. Persze én LPG-sre alakíttattam 220e-ért. Pótkeréktartályos volt kb. 45liter fért bele így 300km-enként tankolni kellett. Skóciában is voltam vele 2x is és sokszor meg kellett állni tankolni.

 

Előzmény: depi vol.2 (324)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 324

Húú, tényleg, ez benzines!

Az sokkal jobb, bontott is van hozzá a dízeléhez képest petákokért... :-)

 

A többi dolgot azért tartom.

Mondjuk nem tudom, hogy a benzines szívómotor mennyit fogyaszt és hogy viszi a kasznit, erről majd netalántán ha meglesz a verda beszámolhatnál.

Előzmény: Mihály Bagi (320)
army74 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 323

Üdv a klubban . Szerencsés helyzetben vagy mert a benzines 2.0   4 hengeres motor jó és a váltó sokkal olcsóbb hozzá mint a dízelhez. Itt már régóta árulnak egy benzinest 40.000Ft.-ért.

 

https://www.autoalkatresz.hu/auto-sebessegvalto_nyomatekvalto/sebessegvalto_egyben/hyundai-trajet-20-benzines-sebessegvalto-613936

 

 

Előzmény: Mihály Bagi (320)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 322

Anno én is szembesültem ugyanezzel a gonddal, mármint  a szerelő kérdéskörben, és nem találtam igazán kedvemrevalót Pest megyében sem. Mondjuk nem mentem be mindenhová, ez is tény :-) 

A váltós dologgal óvatosan, én amondó vagyok, hogy látatlanba tegyél rá félre 300-250e ft-ot mondjuk kuplungcserével együtt, és akkor nem lőttél nagyon fölé a projektnek.

 

A szokásos dolgokat tessék megnézni:

- kaszni állapota (rohadás alul, sárvédőíveknél, küszöböknél, ajtóknál)

- hátsó lengőkarok állapota (ha rohad, akkor felejtős, mert lassan csak újat lehet beszerezni, bontott fehér holló és drága is)

- motor (füstöl? hangja milyen?, ereszti az olajat valahol?

- váltó (OK, rossz egy szinkron, de a többi és a hátramenet megvan?, duplakuplunggal működik)

 

- futómű (próbaút félrehúzás, gyorsításkor, koppanások, kotyogások elöl-hátul, fékek fogása és ABS működése)

- hátsó ablaktörlő működik (gyári hiba a beázása és megszorulása)

- klíma OK? (klímacsövek korrodálnak, kilyukad és elszökik a gáz) 

- kezelőszervek OK, világítások rendben, felső óra működése

- 7 ülés megléte, vizsgáztatni 7 emberre csak velük lehet

 

Én amondó vagyok, ha magyar a kocsi és csak váltó hibája van, akkor olyan 500e ft körüli ár még nálam beleférhet, kérdés a benne lévő kilométer és a tényleges tartalom. A vétel utána kötelező vezérlés és egyéb cserékre és még félretennék 100e ft-ot, az átírás 70e ft körül lesz biztosítás nélkül (átírási illeték, eredetvizsga, törzsköny-forgalmi).

Tehát összesen kb minimum 350e ft még legyen zsebben a látható és biztos költségekre, ha így kalkulálva megéri neked az autó, akkor érdemes vétel lehet. Szerintem :-D

Előzmény: Mihály Bagi (320)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.03.25 0 0 321

Ezt nem nehéz kitalálni, ha visszaolvasol mondjuk összesen 2-3 oldalt :-)

Előzmény: rdizozo (319)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!