bemelegedve a K-16 úszófedélnél benzin fröcsög, fekete füst, durrogás, kormos gyertya... :/ az AC-t sosem piszkáltam.
A szivatót teljesen visszaengedve főként megvan a jelenség, fél állásban azért elketyeg a gépezet...
A karbin én nem nagyon látok állítási lehetőséget, hogyan tudnám szegényíteni a keveréket? (fúvókám nincs másik...)
kösz előre is a segítséget...
Talán segitség a többieknek: A gyújtásról korábban irtam, nekem lada(?) elosztó van fent, van bekötve előgyújtás szabályozás is, bár gyanitom, hogy a vákuum kisebb mint az eredeti nagyobb köbcentis motornál és ezért nem tökéletes.
Ha az eredetiből csak a megszakítót használod ,és a kondenzátort akkor szerintem ez is jó, csak akumlátor gyújtást kell alkalmazni ,mert az eredeti nem 12 voltos, a trafó viszont 12v rendszerű !!
A szabásmintát meg elfogadom köszönöm előre is.Olyan szerelőt esetleg nem ismersz aki keni vágja az ud 25 motorokat?Lenne egy motor amit rendbe kéne vágni, (az amzsk gyári motorja) a dugoból van letőrve meg ilyen aproságok Itt Budafok környékén aranyárban dolgoznak és nem is biztos hogy jó lesz utána :(
Egyedileg kell legyártani. Szabásmintát tudok küldeni.
Tervezgetem, hogy a hagyományos kispók gyújtóegységet felteszem, de idő nincs rá, pedig a cuccok már adottak hozzá.
Jó napot.Boldog Új Évet Mindenkinek ! Érdeklődnék,marcaliban 25 ropi egy gyújtás az ud 25 mocihoz,meg éri vagy van olcsóbb megoldás?Előre is köszönöm a választ :)