A zongora-lakk középkonzol kevésbé tetszik egyébként, mint a matt fekete, de a hangulatvilágítás az "ott van".
A lényeg:
nem véletlen, hogy 1/4 millió km tapasztalatával, újra ugyanilyen autót választottam. (Pedig nézegettem pl. Skoda Kodiaq-ot, Mitsubishi Outlander-t, stb. Nem győztek meg. Különösen a 3. üléssort illetően nem.)
Trawala barátom már tudja, de most már nyilvános, hogy Orlando flotta alakult ki nálunk. Azaz 250.000 km-nél úgy éreztem, hogy lassan nyugdíjazni kell szeretett autónkat. Az még "csak-csak", hogy napi 100-150 km-t teszek bele, de a családi nyaralásokat már nem szeretném reszkírozni... Embernél és gépnél egyaránt érezni, hogy mikor jön el a kor, amikor már jobb a pihenés, mint a málházás.
Ezért a cégünk vett egy teljesen hasonló, de magasabb felszereltségű Chevy-t.
Íme:
(balra az új szerzemény :))
Gyakorlatilag ugyan olyan korú (2011), színű, stb. autó, csak jóval magasabb felszereltség és 68.000 km van benne. Kb. 6 évig Bécsben szolgálta (idősebb hölgy) tulajdonosát, és - természetesen éltem a gyanúval az alacsony futásteljesítmény miatt - 100%-os (fizetett, lekérdezett) info. szerint 2014-ben 28.800 km volt benne... Eszerint és autószerelő barátom (beható "vizsgálata") szerint valósnak tekinthető a futás-teljesítménye; Komolyabb hibát keresve sem találtunk rajta.
Nagyvárosi használatnak megfelelően, vannak rajta kozmetikai problémák (karcok, stb.), de összességében "patika" az autó. A számomra új felszereltségek miatt úgy érzem, mintha új autóban ülnék. Mindez 3M Ft alatt (bőven)...
A dudálás problémát közben megoldottam... Furcsa, hogy más a Beállítás menü, a gyújtáskapcsoló 2 állapotában.
Rossz volt a külső hőmérő (-40 fokot mutatott 03.16-án/ azért annyira nem volt hideg). Ezt egy 4.900 Ft-os tétel oldotta meg.
A - nagyon is esedékes - olajcserét, átmosás/járatás/csere+szűrőcsere oldotta meg. Illteve kapott 4 db nagyon spéci gyertyát. (Ezen volt egy pici agyalás), de szuperül megy a verda.
Folyt köv.
P.S.: Trawalának KÖSZI az eddigi összes segítséget!!!! Mindig számíthat(t)ok a tanácsára.
A dudaszót ki lehet kapcsolni -de nem a második rányomás okán. Hanem a menüben van olyan opció és ez a kezelési könyvben is le van írva. (gyújtást ráadva jön elő a teljes menü)
Igen, az enyém is dudál mikor másodjára is megnyomom a zárást. Ilyenkor kapcsol be a riasztó. Próbáld ki, ülj be, zárd le és a kilinccsel nyisd az ajtót. :)
Az USB-portot csak pendrive-val használom, úgy hibátlan. A telefont soha nem próbáltam így csatlakoztatni, azt mindig Bluetooth-szal használom. Az enyémben nincs navi, Waze-t használok, abban pedig van beépülő Spotify, amit offline is tudok használni. Már, ha zenéhez kell a teló...
nem egészen! Ha másodszor is megnyomod, akkor az un. kettős reteszelést kapcsoltad be. A hangjelzést a Config>Menü>Comfort Vechile>Remote Lock Feedback>stb.
- van-e (itt a fórumon) valaki, akinek a kocsi - távirányítós - bezárásakor dudál egy rövidet a kocsija?
- változatlanul érdekelne a gyári navi frissítés (akár netes/ mókolós linkkel is
- szerzett-e már be valaki a tetősínt rögzítő "bolhából"/ vagy van-e valakinek ilyenre szüksége? (Nekem kellene vagy 2 db (800 ft/db, de sajnos csak 20db-os csomagban rendelhető) Valaki másnak... - esetleg?
- bizonyos adathordozóimat az USB port nem ismer fel (nagyjából pl. a modernebb okostelókat). Pendrive-ot igen! Frissítés, vagy egyéb okosság oldott már meg v.melyikőtöknél ilyen problémát?
Német ebay-en leltem rá, ott meg a vásárlás előtt kéri a jármű típusát s rögtön kidobja, hogy kompatibilis vagy sem.
Mindössze csak ketten árultak ilyen cuccot. HÜCO izzító modul Hitachi és Siemens coorporáció által gyártott termék.
Nos amiket írtál azok mind elvégezve, üzemanyag téli mindenféleképp. Az a 20 nap működési ideje alatt kifogástalanul indult akár -4, -8 fokban is. Most meg +4-en se hajlandó hideg motorral, van, hogy ötödjére kapja el.
Sikerült egy mesterkével beszélnem, elmondásom alapján Ő is arra gyanakszik, hogy valami letestel.
Neheze még hátra van, lendkerék meg teljes kuplung szett csere, ez mind megvan csak még megbízható mesterember kell hozzá :( Márka szerviz nagyon de NAGYON csúnya árajánlatot mutatott, azért mindennek van határa....
Azt gondolom, hogy ha valamilyen elektromos/elektronikus probléma lenne (pl. amit gyanítasz, hogy túlfeszt. kap, vagy rövidre zár) annak meg kell jelennie a computer hibatárolójában. Tekintve, hogy csak valamilyen "villany úton" kap üzenetet az "agy".
Inkább más jellegűre gondolok, de ez már távgyógyászkodás lenne.
Kérdés/hangosan gondolkodom: mikor volt pl. üag. szűrő cserélve, esetleg kondenzvíz van a rendszerben, nem "téli gázolaj" van tankova és ledermed.
Mivel a "zord" hideg az idén olyan -10 körül volt és ha nem hűlt le a motor arra a hőmérsékletre, akkor indult -mint írtad- ezért inkább ezeket a részeket vizsgálnám meg elsődlegesen. Esetleg nem dúsít, de ennek is kéne lennie hibajelnek.
Az utángyártott alkatrészek között sajnos elég sok a gyenge minőség, az általad vásárolt márka -számomra- nem ismert, de ez nem azt jelenti, hogy a minősége nem megfelelő.
2013 évjáratú dízel orlandommal bohóckodom egy ideje. Hideg indítási gondjaim vannak vele. Kétszer vettem bele izzító modult, amire nem reagált. A második vétel után már beadtam márka szervizbe kiolvasásra, diagnosztikára, hátha majd ott orvosolják a dolgot. Hibakódot nem jelzett nekik ez ügyben, de viszont további kézi, manuális mérésekkel azt állapították meg , hogy az izzító modul a ludas. Nos uccu neki harmadik, beszerzésem ebay-en keresztül egy utángyártott HÜCO márkájú vadi új modul lett. A termék az előző kettőhöz képest kifogástalanul működött de csak kb 20 napig, az elözőek meg egy percet sem. Terméket garanciában visszaküldtem, majd csak lesz valami helyette.
Elképzelhető, hogy valahol valamilyen kábel le testel, vagy netán túlfeszültséget kap s hazavágja a kütyüt? Már az izzító gyertyák is vadi újak benne. A következő új modult már bele sem merem rakni.
Esetleg valakinek valami ötlete ez ügyben?
Kínszenvedés volt ezekben a zord minuszokban beindítani, volt, hogy éjjel indítottam, hogy reggelre esélyem legyen megindulni vele...
P0659 Beavatkozótag tápfeszültség 'A' áramkör magas jelszint
P0777 Nyomásszabályzó mágnesszelep 'B' bekapcsolt állapotban megszorult
P2715 Nyomásszabályzó mágnesszelep 'D' bekapcsolt állapotban megszorult
Ezeket a jelenségeket jelentik ezek a kódok. De, ez csak egy kiindulási alap. Hogy mit kell csinálni pontosan, azt ebből kiindulva lehet felderíteni (vagyis, hogy mondjuk ne az egész autót bontsák szét, hanem ott keressék a hibát, azon a területen amit a kód megjelöl)
Én biztosan felkeresnék egy profi szervizt -ami nem biztos, hogy Chevy-, mert ez egy automata váltós szakszervizt igénylő meló, a Chevy márkaszerviz is valószínűleg azokhoz vinné az autót.
A megszorulást kiváltó okot kell megszüntetni, nem csak a megszorulást "kimozgatni".
En 150000-nel csereltettem olajat GM olajat raktak bele, szerelokre biztam, akkor megfogattam, h 50000-kent csereltetni fogom(mivel taxi es kapja az ivet rendesen), azota egyszer volt csere, de sajnos most vmi gubanc van vele. Gondolom ha markaszervizben cserelteted le dragabb de valoszinu h ertenek hozza es garancia is van vele.