Sziasztok. Van egy 98-as 50 2T Scarim. Karbit belőttem az 1.5-1.75 csavarfordulatra a levegőcsavaron és az alapjáratot is belőttem. Mindezt azért,mert a gyertya viálgos őzbarna- szinte fehér színű volt. 0-30 közt kellően 30-40 közt alig,40 felett sehogy se gyorsult az állítás előtt. Szivatóval meg megy,mint az őrült.
Állítás után ugyan ez a tünet.
Új membrán és szívócsonk van rajta. Egyenlőre mást nem állítgattam rajta. Mi a következő lépés? Mit nézzek át, vagy állítsak rajta?
Sokszor nem a bállitás kérdése h jól müködik e vagy sem. Főleg ha rotax blokos a járgány. Sokszor a fals levegő vagy valami kisebb hibba nagyon nagy galibát tud csinálni. A szivatott is lehet állitani de attól ha beidul nem szokot fulladozni ha nem valami más probléma is van. Sokszor egy beszerelt uj alkatrész is tud sok gondott okozni. De igy ezt megmondani nem igen lehet tényleg nagyon sok aproság lehet. Egy benzinpumpa hibba egy vakumcső kicsi megtörése is nagyon sok gondot tud okozni.
Motorikusan elvileg rendben van, nyáron szervizben volt, fékbetéteket cseréltek, olajszűrőt, olajat, gyertyát. Hidegindítással voltak gondjaim hűvősebb időben, kértem, nézzék meg azt is. Cserélték az automata szívatót. Amikor el akartam hozni, pár száz métert ment, aztán leállt, azóta nem indul. A szerviznek nem sikerült megoldania, hazaszállították.
A robogónak van előélete, 10 évet garázsban állt, mielőtt elhoztam, viszont rendbe lett rakva, minden évben szervizeltettem, voltak gondok, de működött, folyamatosan használtam az elmúlt kb. 8 évben.
Budapesti vagyok, azt nem mondtam.
Aprilia szervizben voltam vele, azt mondták, hogy motorikusan teljesen rendben van. Elképzelhető, hogy az új szívatót nem szereti, ezért keresnék olyan szakit, aki ismeri a típus nyűgjeit és tudja, hogy mit érdemes beletenni.
Ok, sikerült. Le kell nyomni a pipát, majd oldalról nyomni a kupakot. Vigyázni kell, nehogy a kupak alatti műanyag befogórész eltörjön. Köszi mindenkinek.
Van hozzá ilyen körmös szerszám amit szépen rá kell nyomni a csatlakozásnál és az a belső körmöket benyomva lehet oldani. de aki ügy három kicsi csavarhuzóval is megoldja. De vigyázz egy rossz hibba a csavarhuzóval és máris csere mert törik és javitani nem lehet. A szerszám sem kerül sokba igazából lehet venni ilyen 5-10e ft köröl van amivel biztonságosan oldható.
12,55 nél a videóban, jobb oldalt van egy elektromos kapocs, és itt van egy benzin pipa (a valóságban 2 db, egy be, egy ki). És ez a benzincső pipa nem csak önmagában van odacsatlakoztatva, hanem a pipán a csatlakozásnál van még egy -talán biztonsági lefogató - kupak féle. Ezt nem tudom hova tenni. Nem akarom letörni.
Mondjuk a pipa sem olyan, mint más normál benzincsatlakozó pipáknál, hogy megnyomok az oldalán egy kis műanyagrészt és ettől enged....
Segítséget kérek. Scarabeo light 500 benzintankot szerelek.
Ugye két nagyobb "lyuk" van a tartály tetején, az egyik a jeladót takarja, a másik az üzemanyagszivattyút. Ennek a tetején van két benzincső-pipa, mely megy be és jön ki a szivattyúhoz/tól.
Ezzel van a gondom, ilyet még nem láttam, nem tudom, hogy kell szétszedni. Van a pipa, és a pipán még egy külön műanyag kupak féle. Ezt nem tudom mi célt szolgál. Látott már valaki ilyet? Hogy kell leszedni?