Keresés

Részletes keresés

Amilio1510 Creative Commons License 2017.03.13 0 0 13550

Spidermax 500  van akkucsere elött állok, Kim mit ajánl? 12v 14ah varta mos a legolcsobb?Szivem szerint  exidet vennék!

zoolla Creative Commons License 2017.03.11 0 0 13549

Köszi!

Előzmény: topjoe2 (13548)
topjoe2 Creative Commons License 2017.03.10 0 1 13548

csak üresen a termosztát patron eredetiben 32 ezer Ft ahogy rákerestem. Akkor a 15 nem is túl " drága" :)  Vedd ki, lehet csak elfordult a házban. Vagy kiveszed és elmész egy autós-motoros boltba és válogatsz ha megengedik. Nyitás érték stimmeljen meg a befogatás,méret.

Előzmény: zoolla (13547)
zoolla Creative Commons License 2017.03.10 -1 0 13547

Jól látom? 15eft egy termosztát? Nem tudtok olcsobb megoldást?

zoolla Creative Commons License 2017.03.10 0 0 13546

Nagyon köszönöm!

Előzmény: dreamfactory (13545)
dreamfactory Creative Commons License 2017.03.07 0 1 13545

Itt találod : 

 

 

 

 

Előzmény: zoolla (13544)
zoolla Creative Commons License 2017.03.07 0 0 13544

Sziasztok! Tudja valaki,hogy hol található a spiderben a termosztát? Még tavaj összel jól müködött most meg már átenged

futyi1 Creative Commons License 2017.03.06 0 0 13543

Köszönöm!!! 

Előzmény: Törölt nick (13511)
topjoe2 Creative Commons License 2017.03.03 0 0 13542

Meg is jott. koszonom.

Előzmény: Csézli Zsolt (13541)
Csézli Zsolt Creative Commons License 2017.03.03 0 0 13541

Elment.

Előzmény: topjoe2 (13537)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.03.02 0 0 13540

Eredetileg mást használnak nem szilikont.

Motorkerékpárok irányjelző- és motor leállítókapcsolóját szokták kenni gyárilag.

Előzmény: Csézli Zsolt (13539)
Csézli Zsolt Creative Commons License 2017.03.01 0 0 13539

Mintha találkoztam volna oly csatival, kapcsolóval, még oto szerelő koromból ahol gyárilag összemaszatolták  valami hasonló kencével.(szilikon zsir)Főleg japánok.?

Előzmény: Ifj. Padavan (13535)
Csézli Zsolt Creative Commons License 2017.03.01 0 0 13538

Üdv!

vettem,vétel,megy csak még előbb be is kéne tennem a számlámra.Most már végre felfogtam,valamit tennem kell,ha nem akarom,továbbra is pusztítani a csúcsokat.Amit helyesbítenék-A plusz az állandó amit egy relén keresztül kap a tű a tápszivattyúval együtt,és a negatívot kapcsolgatja az elektronika.Ha a gyújtást ráadod 1-2 sec ig működteti az elektronika a szivattyút,hogy a rendszernyomás felépüljön.azt utána csak ha forgás jelet kap,de akkor a tű is kap testet.(indítozás) A jó hangos pumpám lehet kicsit már szar,és kicsit több áram kúszik át rajta amit a 10A bizti a táblában még ki bír de ott valami az a tűnek már sok.A lényeg, ha lebiztosítom akkor megmenthetem az életét. Azt néztem( és már nem az én szakterületem) van lomha és gyors üvegbizti 5x20 as 2A-es .Biztonság kedvéért a gyorsat rakom be a körbe,de van ennek jelentősége?Lehet, ez meg állandóan le fog vágódni. De a nyomozást még folyt.

Előzmény: topjoe2 (13537)
topjoe2 Creative Commons License 2017.02.28 0 0 13537

száztizenhét73401-04029nyolc5nyolc.  akkor ezek szerint kezdheted elölről. 

Előzmény: Csézli Zsolt (13532)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.02.27 0 0 13536

Azt hiszi? Olyasmi?

Köszönjük Emese...   :)

Előzmény: depi vol.2 (13531)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.02.27 0 0 13535

Réz kontaktusnak mindenképp nekiesek polirpapírral, hogy újra szép íves felületük legyen, mert hát ezek a fránya kapcsolók azt szeretik. :)

Előzmény: rogersmith (13529)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.02.27 0 2 13534

Tiszteletem kolléga!  :)

Az "kőmíves"! Amúgy Mechanikai műszerész volnék még nyomokban.

 

Gépjárműveknél még nem tapasztaltam aranyozott kontaktust a kapcsolókban. Más esetben igazad van és támogatom!

Ha az autóknál nem is, mert ott mégis csak utastérben vannak a kezelőszervek, de motorkerékpároknál te is tudod, hogy a vízálló kapcsoló valójában vízáteresztő jól szellőző kapcsoló ahol a kapcsolók kontaktusa csak cseppállóságra vannak kialakítva. Így a pára vagy az esetleges esővíz érintkezhet a felülettel és mivel ott nincs komolyabb áram, ami ívet húz így nem tud ráégni az amúgy is 200 fokig hőálló szilikon zsír.

Használat után mikor leteszem a gépet pár óra alatt felfut a használt kontaktus felületre megakadályozva a levegővel való érintkezést.

 

Igaz szigetel és nem ez a normális felhasználási területe, de évek óta használom. Műanyagot jól keni, nem tapad tőle, mint a gépzsírtól vagy az olajtól.

Nem savas így nem teszi tönkre a műanyagot.

Napfény és hő nem árt neki, nem gyantásodik. Sőt idővel lágyabb lesz, mert összetörik, ekkor éri el a legjobb hatást.

Finom kapcsolómechanikánál szinte semmi ellenállást nem tanúsít.

Hibátlanul működik!

Nagyon sok kenőanyagot próbáltam az elmúlt 20 év alatt elegyítettem és készítettem is.

Összekevert anyagokat évekig hagytam állni, hogy vajon kidobja valamelyik komponenst a két vagy három elegy.

Volt, hogy igen.

 

Féklámpa kapcsolóba is használom azóta nem pislákol.

Neked is csak ajánlani tudom, de kizárólag a Szilorett A -t vagy a Moll -t.

 

Előzmény: rogersmith (13530)
Csézli Zsolt Creative Commons License 2017.02.27 0 0 13533

Üdv!

Hát igen pedig milyen jó lenne ha regélnének,ők mivel szoptak a gépen tán abból okosodhatna az ember ,és nem járná végig ezt a kálváriát.Mert szerintem mint minden típusnak a spider nek is megvannak a maga gyenge pontjai,a töltésen keresztül.....Meg gondolom ez egy szamárlétra és megy a váltás egy még nagyobb gépre,bár nekem már nem hiányzik még plusz lóerő.

Előzmény: depi vol.2 (13514)
Csézli Zsolt Creative Commons License 2017.02.27 0 0 13532

Üdv!

Köszönöm szépen megérkezett a tű.Működött is szépen az első indításnál.Sajna a telszámodat nem mentettem el,ezért itt kérlek küld a banksz. és utalok.A másik sajnos ,hogy ennek is megadtam a kegyelem döfést.De az már biztos ,nem a tűk szarnak be.Amit eddig tapasztaltam,a befecs ,10 A biztije lebaszva,de az valszeg már sokk a befecs csúcsnak.Ha 12V ot és a tekercs 15ohm-ját vesszük alapul ott kb. 0,8A közlekedhet valszeg .Ha beraktam volna még egy 2A biztit a tű körébe tán megmentem,de mondjuk a hiba még nincs meg,de az ezentúl lesz benne  .  Ha a gyújtást rárakom mintha a negatív lenne az állandó és a végfok a pluszt kapcsolgatná.(Kocsiknál álltalában pont fordítva)Viszont most,merészen a tű vezetékeit ,csak ugy hüjje modjára az aksi plusz végéhez érintettem és lám elindult a tápszivattyú.Viszont akkor ez menet közben akár visszafelé is működhet azaz a tűn keresztűl kap negatívot a tápszivattyú?Na tán itt lehet valami nagy gebasz,de nem tudom jó e a következutetésem,a méricskéléseket majd folyt köv.

Előzmény: topjoe2 (13509)
depi vol.2 Creative Commons License 2017.02.27 0 0 13531

ő is műszerész azt hiszem... valami olyasmi.

Előzmény: rogersmith (13530)
rogersmith Creative Commons License 2017.02.27 0 0 13530

csak nem komuves vagy ?(en muszeresz) :D.polirpapirral(vagy barmilyen mechanikai uton) erintkezonek nekiesni nem ajanlott foleg aranyozottnak semmikepp,leszedi rola az arany reteget pillanatok alatt(mikronnyi vastagsag),kapcsolokban meg ha sima rez is a kontakt annak se esnek neki vele semmikepp) szilikonzsir pedig szinten nem az igazi,nehez ugy felvinni a kapcsolora hogy biztosan ne menjen ra az erintkezore-szigetel tehat nem valo ra-(letezik eletromos valtozat is,az mas de en azt se szeretem) erdemes inkabb szaraz ptfe(teflon) kenest adni neki ha mar valamilyet mindenkepp akarsz,magara a kontaktra pedig leteznek megoldasok mint a linkelt kontakt szeria

Előzmény: Ifj. Padavan (13527)
rogersmith Creative Commons License 2017.02.27 0 0 13529

a smart az csak a szin / fenyezes ha jol emlekszem,a lathatosagi sarga a legdragabb,a fenyezettek is dragabbak,a matt fekete a legolcsobb.tobbi markanal is kb igy szokott lenni.a nagyon zajos tulzas,erosen 100 folott kezd zavaro lenni ( azaz csak kezdene mert mind2 motoromon akkora plexi van hogy felhajtott sisakkal kozlekedek  130nal is  mert atbukik a fejem felett a huzat:D ) nekem mar a masodik ilyen sisakom van es szeretem,tovabbi elonye hogy 5 csillagos a toresteszt eredmenye ami ebben ( es meg a 2x ilyen draga kategoriaban is igen ritka) osszehasonlitaskepp a schubert c3 ami jo 150-200 ezer is csak 4 csillagos..sharp helmets oldalon erdemes korulnezni,de a duke-nal nem talalsz jobbat ebban az arban

Előzmény: zoolla (13524)
-Mosquito- Creative Commons License 2017.02.27 0 0 13528

A Caberghez képest, biztos. 

Előzmény: zoolla (13526)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.02.26 0 0 13527

Ó jaj...

"korrodált réteg feloldása" ???

Ammeg mi a rák?

 

2000 -es polirpapír vasboltban vagy csavarboltban kapható.

Csíkot levág és tűreszelőre hosszába ráfeszít mindkét oldalára és azt 2 újjal megszorít.

 

Ha kész utána ugyanúgy fog korrodálni. Én szilikonzsírral kezeltem le évekkel ezelőtt az összes kapcsolót a gépen.

Azóta nincs gond. Vizet nem enged a kontaktusra.

Előzmény: rogersmith (13521)
zoolla Creative Commons License 2017.02.26 0 0 13526

Kappa/Givi halkabb és kényelmesebb?

-Mosquito- Creative Commons License 2017.02.25 0 0 13525

Az egy jó hangos /zajos sisak. Mellesleg 6 hó garival. Inkább Kappa/Givi felnyithatót. 

Előzmény: zoolla (13524)
zoolla Creative Commons License 2017.02.25 0 0 13524

Sajna kell vennem egy bukót és ezt találtam ami érdekelhet CABERG DUKE SMART fekete. Igazából nem tudom,mi az a smart de ami nem smart az 10eft-al több. 

Ti ebben az árban mit javasoltok?

zoolla Creative Commons License 2017.02.24 0 1 13523

Sikerült lebányásznom a szelepfedelet! Megmértem a hézagokat és a 2 felső 015 a 2 alsó passzosan,de átmagy rajta a 020. 

zoolla Creative Commons License 2017.02.24 0 0 13522

spidermax szelepállítás témában! Le kell venni a feszszabályzó taró konzolt?

Sikerült kivenni az akkudobozt! :-)

 

rogersmith Creative Commons License 2017.02.23 0 1 13521

kontaktkontaktkontakt

Előzmény: rogersmith (13520)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!