csak üresen a termosztát patron eredetiben 32 ezer Ft ahogy rákerestem. Akkor a 15 nem is túl " drága" :) Vedd ki, lehet csak elfordult a házban. Vagy kiveszed és elmész egy autós-motoros boltba és válogatsz ha megengedik. Nyitás érték stimmeljen meg a befogatás,méret.
Mintha találkoztam volna oly csatival, kapcsolóval, még oto szerelő koromból ahol gyárilag összemaszatolták valami hasonló kencével.(szilikon zsir)Főleg japánok.?
vettem,vétel,megy csak még előbb be is kéne tennem a számlámra.Most már végre felfogtam,valamit tennem kell,ha nem akarom,továbbra is pusztítani a csúcsokat.Amit helyesbítenék-A plusz az állandó amit egy relén keresztül kap a tű a tápszivattyúval együtt,és a negatívot kapcsolgatja az elektronika.Ha a gyújtást ráadod 1-2 sec ig működteti az elektronika a szivattyút,hogy a rendszernyomás felépüljön.azt utána csak ha forgás jelet kap,de akkor a tű is kap testet.(indítozás) A jó hangos pumpám lehet kicsit már szar,és kicsit több áram kúszik át rajta amit a 10A bizti a táblában még ki bír de ott valami az a tűnek már sok.A lényeg, ha lebiztosítom akkor megmenthetem az életét. Azt néztem( és már nem az én szakterületem) van lomha és gyors üvegbizti 5x20 as 2A-es .Biztonság kedvéért a gyorsat rakom be a körbe,de van ennek jelentősége?Lehet, ez meg állandóan le fog vágódni. De a nyomozást még folyt.
Az "kőmíves"! Amúgy Mechanikai műszerész volnék még nyomokban.
Gépjárműveknél még nem tapasztaltam aranyozott kontaktust a kapcsolókban. Más esetben igazad van és támogatom!
Ha az autóknál nem is, mert ott mégis csak utastérben vannak a kezelőszervek, de motorkerékpároknál te is tudod, hogy a vízálló kapcsoló valójában vízáteresztő jól szellőző kapcsoló ahol a kapcsolók kontaktusa csak cseppállóságra vannak kialakítva. Így a pára vagy az esetleges esővíz érintkezhet a felülettel és mivel ott nincs komolyabb áram, ami ívet húz így nem tud ráégni az amúgy is 200 fokig hőálló szilikon zsír.
Használat után mikor leteszem a gépet pár óra alatt felfut a használt kontaktus felületre megakadályozva a levegővel való érintkezést.
Igaz szigetel és nem ez a normális felhasználási területe, de évek óta használom. Műanyagot jól keni, nem tapad tőle, mint a gépzsírtól vagy az olajtól.
Nem savas így nem teszi tönkre a műanyagot.
Napfény és hő nem árt neki, nem gyantásodik. Sőt idővel lágyabb lesz, mert összetörik, ekkor éri el a legjobb hatást.
Finom kapcsolómechanikánál szinte semmi ellenállást nem tanúsít.
Hibátlanul működik!
Nagyon sok kenőanyagot próbáltam az elmúlt 20 év alatt elegyítettem és készítettem is.
Összekevert anyagokat évekig hagytam állni, hogy vajon kidobja valamelyik komponenst a két vagy három elegy.
Volt, hogy igen.
Féklámpa kapcsolóba is használom azóta nem pislákol.
Neked is csak ajánlani tudom, de kizárólag a Szilorett A -t vagy a Moll -t.
Hát igen pedig milyen jó lenne ha regélnének,ők mivel szoptak a gépen tán abból okosodhatna az ember ,és nem járná végig ezt a kálváriát.Mert szerintem mint minden típusnak a spider nek is megvannak a maga gyenge pontjai,a töltésen keresztül.....Meg gondolom ez egy szamárlétra és megy a váltás egy még nagyobb gépre,bár nekem már nem hiányzik még plusz lóerő.
Köszönöm szépen megérkezett a tű.Működött is szépen az első indításnál.Sajna a telszámodat nem mentettem el,ezért itt kérlek küld a banksz. és utalok.A másik sajnos ,hogy ennek is megadtam a kegyelem döfést.De az már biztos ,nem a tűk szarnak be.Amit eddig tapasztaltam,a befecs ,10 A biztije lebaszva,de az valszeg már sokk a befecs csúcsnak.Ha 12V ot és a tekercs 15ohm-ját vesszük alapul ott kb. 0,8A közlekedhet valszeg .Ha beraktam volna még egy 2A biztit a tű körébe tán megmentem,de mondjuk a hiba még nincs meg,de az ezentúl lesz benne . Ha a gyújtást rárakom mintha a negatív lenne az állandó és a végfok a pluszt kapcsolgatná.(Kocsiknál álltalában pont fordítva)Viszont most,merészen a tű vezetékeit ,csak ugy hüjje modjára az aksi plusz végéhez érintettem és lám elindult a tápszivattyú.Viszont akkor ez menet közben akár visszafelé is működhet azaz a tűn keresztűl kap negatívot a tápszivattyú?Na tán itt lehet valami nagy gebasz,de nem tudom jó e a következutetésem,a méricskéléseket majd folyt köv.
csak nem komuves vagy ?(en muszeresz) :D.polirpapirral(vagy barmilyen mechanikai uton) erintkezonek nekiesni nem ajanlott foleg aranyozottnak semmikepp,leszedi rola az arany reteget pillanatok alatt(mikronnyi vastagsag),kapcsolokban meg ha sima rez is a kontakt annak se esnek neki vele semmikepp) szilikonzsir pedig szinten nem az igazi,nehez ugy felvinni a kapcsolora hogy biztosan ne menjen ra az erintkezore-szigetel tehat nem valo ra-(letezik eletromos valtozat is,az mas de en azt se szeretem) erdemes inkabb szaraz ptfe(teflon) kenest adni neki ha mar valamilyet mindenkepp akarsz,magara a kontaktra pedig leteznek megoldasok mint a linkelt kontakt szeria
a smart az csak a szin / fenyezes ha jol emlekszem,a lathatosagi sarga a legdragabb,a fenyezettek is dragabbak,a matt fekete a legolcsobb.tobbi markanal is kb igy szokott lenni.a nagyon zajos tulzas,erosen 100 folott kezd zavaro lenni ( azaz csak kezdene mert mind2 motoromon akkora plexi van hogy felhajtott sisakkal kozlekedek 130nal is mert atbukik a fejem felett a huzat:D ) nekem mar a masodik ilyen sisakom van es szeretem,tovabbi elonye hogy 5 csillagos a toresteszt eredmenye ami ebben ( es meg a 2x ilyen draga kategoriaban is igen ritka) osszehasonlitaskepp a schubert c3 ami jo 150-200 ezer is csak 4 csillagos..sharp helmets oldalon erdemes korulnezni,de a duke-nal nem talalsz jobbat ebban az arban
Sajna kell vennem egy bukót és ezt találtam ami érdekelhet CABERG DUKE SMART fekete. Igazából nem tudom,mi az a smart de ami nem smart az 10eft-al több.