125-ös Leonardónál mi szerepe van a képen bekarikázott kis lyuknak az olajszűrő mellett? Azt veszem észre hogy ott szivárog kifelé a hűtővíz. Valakinek ötlet mitől lehet ez?
Hát amit leírtál arra azt lehet mondani h bármi. Így ez megmondhatatlan csak a jósok látnok segíthetnek. De kezdenem egy gyertya cserével. Azt ha az nem működik merni kell.
Sziasztok. Leo125-né olyan problémám van, hogy hidegben időnként menetközben akadozni kezd a gyújtás mintha utógyujtása lenne. Ha leállílom indíndítás után
Van rajta skála közepén, alsó negyednèl és a piros előtt. Azért mert nincs rairva, hány fokos a víz, még egy szintre be kell állnia, és nem fel alá járni tettem bele új termosztátot és most közepén áll terhelesen is
Ez nem igy müködik h holl kéne állnia. Mivel semmilyen skála nincsen rajta. Ha nem forr akkor jó. Egyébként ha meg kicsáncsi vagy holl nem jó forrald meg a vizet a motorban és látni fogod h holl nem jó. Nem kell drasztikus dologta gondolni. álló helyzeten kicsit emelt alapjáraton járatni kell ugy h nincsen kivan huzva a venti csatija. Nem egy szakszerü dolog de máshogy nem ki derithető mivel ahony leo annyi féle képpen mutatja a vizet.
Pedig ez eléggé benzin gondnak tűnik. Elszegényedik a keverék és azért tud ám durrogni nem kicsit. Hiába van a karbiban benzin az álló helyzetben nézted. Terhelésen kellene nezni. Igaz akkor meg nem lehet.
Kértem máskor is már segítséget 200-as Beverlyvel kapcsoltban.
Sajnos egy random hibáról lenne szó van hogy nem jön elő 400 km-en keresztül van hogy 20 km-em múlva előjön.
A probléma az hogy mikor megyek huzamosabb ideig nagyobb tempóval és vissza engedem a gázt akkor a motor befullad és durrog, ha akkor gázt húzok vagy fullad tovább vagy megy simán megy tovább minden gond nélkül.
Ha le is áll akkor rögtön újra indítható, néztem a karbiból nem fogy el benzin.
Ami új benne benzin puma (ez rossz volt) a vákum nem ereszt át, új gyertya és új trafó van benne.
Valakinek valami ötlete nagyon meg köszönném mert már alig merek vele elindulni.
Van bizony. A 250es ülést nem lehet a 125-150 rakni. Akkor mind a kettőből volt szélesebb kényelmesebb ülés a típus gyártás vége felé. De közben is volt kisebb változás. Röviden ennyi.
figyelj, az szép dolog, hogy szeretnéd megoldani, de akkor legalább próbálj meg olyan emberrel nekifogni, aki már látott ilyet. Itt kicsit is számítanak, nem atomfizika, de nyomatékkulcs, spéci metódusok előfordulhatnak.
De ha úgy véled, hogy nekivágsz, akkor nosza, youtube-on van sok videó, azok alapján alapvetően el lehet indulni, persze ez még nem szerelés, csak gyakorlás.
Sziasztok azzal a problémával szembesultem hogy lassabban megy a motorom az egyik naprol a masikra 80 a max de 110 tudot! Valakinek van ötlete? 2000 leonardo 250cc
Amúgy van melette egy másik Leom . Az tökéletes annak az alaktrészeit használom most donorként.
Ha a féket behuzom és gázt adok a problémás gép felpörög de utána egyből le is dadog. Nem áll le de ha teljes gázon tartom a kezem dadog és puffan hozzá a kipufogó. Ha visszaengedem jár alapjáraton. Terhelés nélkül gond nélkül kiforog. Miután bemelegszik annyira járóképes hogy sik terepen elinduljon de 40 ig alig megy. Utána kezd megindulni. Igy szerintem a fofuvoka ok és szerint is a membrán is jó mertagas fordulaton jol megy.
A henger diagnozis jó. A torpanás diagod már nem jó. Nem a membrántol függ h torpan e lenn. De lehet attól még szar a membrán benne. Én a karbit nézném meg ujra meg a hajtás láncot azon belül a variot.