Nekem Apriliám van-SR50-es,sima nem di-tech. 2007-ben vettem, újonnan. Nagyon szeretem, igaz még nincs benne 2000km. Egyedül egy nagy gondom van vele, marha nagy a fogyasztása, városban mindig 4l körül mértem, ami 50ccm-nél durva. Kipróbáltam a Piaggo NRG-t is ,de az Aprilia sokkal jobb, jobban is néz ki. Nem tudom a másik mennyit iszik, de szerintem az is benyakal annyit!
Robogó vásárlás előtt állok és két típust néztem ki, lényegében mindegyik belső technika terén ugyan az csak a burkolat más:
-Aprilia SR50 R 2008-as 1.300 km -Piaggio NRG Power DD 2007-es 600 km még a folytás is benne van.
Ti melyiket vennétek? A folytás miatt meg a fordulatszámmérő miatt a Piaggóhoz nyúlnék, de az Aprilia jobban tetszik, meg amit eladtam motort márkára az is Aprilia volt és semmi gondom nem volt vele. Meg valahogy mintha jobban is tartaná az árát az Aprilia, meg talán a fiatalok később jobban is megvennék ami nem elhanyagolható.
Nem ismerem a ditechet de én úgy tudom ami lejön a tankból két cső az egyik benzincső a másik vákumcső. És a vákumcsőre ha raktál szűrőt annak nem sok értelme van. (De lehet ez csak a karbisnál van). Esetleg ez lehet a baja de majd a többiek mondanak mást.
Sziasztok, nemrég vettem egy aprilia sr 50 ditech ket és olyan gondom van hogy ami az injektorra megy 2 benzincső arra én raktam mind2re benzinszűrőt, és szerintem nemúgymegy mint előtte. Mintha gyengébb lenne, lehet nemkapígy ojan nyomással anyagot mint előtte? Ehhez kérnék segítséget. Köszi
sziasztok! ha valakinek javításra szorul a ditech-je keletmagyarországon, vagy lepróbált alkatrészre van szüksége nézzen el ide: http://directinjection.uw.hu
Sziasztok! Nem rég, vettem egy aprilia sr-t, 96-os, vizes! Mikor elmentem megnézni, első rugásra indult a gyereknél, de sajnos nem tudtam elhozni, mert szakadt a hó! Majd visszamentem érte pár nap múlva, akkor is pöcre indult! Másnap, akartam vele elindulni, de nem indult be! Megnéztük a gyertyát, kiégettük, semmi....Kipucoltuk a fúvókát, a karbit, semmi.....Másnap raktam bele egy gyertyát, megint pöc-röff indult! Pár napig használtam, mondjuk 20km-ert mentem vele! Azóta, azt csínálja, hogy ha megyek vele és megállok, leszállok h kinyissam a kaput, majd leáll! Ezt nem értem....felállok a motorról és leáll....Utána, elkezdte csínálni, hogy húzok neki gázt(bemelegedett, minden) és érződik, hogy el akar indulni, de mégsem! Mintha valami fogaskerék ment volna szét benne, de nem tudom! Húzom neki a gázt, indulna-indulna, bedadog, leáll! Pedig ő el akar indulni érződik, de mintha a hajtással lenne baj! Valakinek volt már ilyen jellegü problémája? Ha igen, nagyon megköszönném a segítségét...Előre is köszi
A rács a "kerék" felöli oldalra való. Azért kell, nehogy beszippantsa a légszűrőt a szívó "torok". Szóval ahogy szétszeded a légszűrő házat, kihajtod a házat, előszőr rárakod a betétet, arra a rácsot (ami a tüskékre megy rá), és ezután összerakod.
Ha jól látom, és jól tudom, akkor karbist szeretnél venni! Nyugodt szívvel merem ajánlani az injektorost (nem tudom árban van-e különbség), én most vettem egy 2002-es példányt és 20.000 km-el is 2.5 liter alatt fogyaszt (nem kímélő üzemmódban). Egyébként sztem teljesen igénytelen egy jószág, csak tankolni kell, és jó olajjal tölteni.. :-) (a Di-Tech harmad annyi olajat fogyaszt, mint a karbis!) ja és a károsanyagkibocsátása 80% kal kevesebb... Első száz méteren 15%-al jobban gyorsul, és talán tisztább a járása. Papíron fél-egy literrel kevesebbet fogyaszt.
Szevasztok APRILIÁSOK! Venni szeretnék egy új sr 50 lc-t. A sima piros fényezés tetszik de a talma replikás se rossz. Ha van valakinek ezekről a motorokról tapasztalata akkor kérem írjon.
Ma este vettem egy SR 50 ditech-et! Nagyon baba a gép! (2002/6)
Talán kicsit jobban is kezdődhetett volna a közös ismerettségünk a kis géppel! Eladó várt nagyon, 2 hét állás után idította a vasat, pöccre indult. Mikor én megérkeztem, nem indult. gyertya ki-be egy órán keresztül, szegénynek az akksija már kimerült a sok tekeréstől, ezért bebikáztuk kocsiról. Beröffent! Járattuk kicsit aztán leállítottuk a tesztvezetés előtt. Majd mikor már megalkudtunk, indítottuk volna, de nem indult... :-( Aztán megint gyertya ki-be stb, úgy tűnt hogy ha elsőre nem röffen be, beköpi a gyertyát és annyi, onnantól gyertya ki és tisztítás után lehet megint próbálkozni.. Mi lehet a baj? Aztán már az eső is elkezdett esni.. hazaindultunk tesómmal (már 9 óra), mikor már 8 km-re voltunk a gépezettől, hív telón a csávó, hogy beindult, és akárhányszor indítja, indul, minden pöpec! Oké, visszamentünk. Aztán próbakör... kb 75-ig húztam neki, de még nagyon ment ott és nem akartam nyüstölni, rendben a moci, mehet érte a pénz. benzin kb 1 liter lehetett benne, ezért a kb 20 km-re lévő kútnál tankolni kellett. Ja, megtankoltam 1145 ft ért (2.0-ás automata kocsim van ez nekem nagyon -régi- új). Aztán indítózok és röf röf, de nem adtam gázt, indítást abbahagyattam és leállt. Majd másodszorra gyújtás ad és nem vártam meg a benzinpumpát, úgy indítottam.. semmi! :-((( sokadjára is semmi. Viszont feltűnt, hogy a kis akkumulátort emberesen feltöltötte 20 km alatt! Plussz pont! ;-) Kb negyed óra múlva próbáltam újra az indítást, itt már elindult.
Annyi biztos, hogy a gyertya eredetileg nem ebben volt, amivel elindult, így holnap első utam lesz egy motorosbolt, ahol gyertyát fogok venni hozzá! :-)))
Első hallásra tippje ötlete valakinek, hogy mi lehet vele?
Amúgy jöttem 65 körül végig, néha emelkedőn amikor 50 köré süllyedt a sebesség és húztam egy kövérebbet, akkor kihagyott a henger és csak nagyobb gázra volt hajlandó gyorsítani.
Ez egy vizes elől hátul tárcsás berugó nélküli motor. Milyen motorral szerelhették? 19.000 km van benne az mennyire sok? :-)
Amúgy régebben volt egy 2002-es aerox-om és az ennyire nem volt erős! Holnap teszek fel róla képeket!
Sziasztok! Laci vagyok, egy SR50 Ditech tulajdonos, vagyis lassan már csak volt tulajdonos! Eladó a robogó minden alkatrésze az utolsó csavarig! A pontos típus: morini blokkos Sr 50 Ditech, 2002-es 16.000 km, piros fekete Elérhetőségeim: iceman017@gmail.com 06 30 301 256 1 Külön van egy eladó kompresszorom, nem használtam sajnos. Megvettem, de nem oldotta meg a problémát! Blokk, csomagolás megvan! Új ára: 34.000 Ft