Midland olaj svájci, ott is gyártják, elvileg olyan mint a Motorex. Én gépészmérnöki-endúrós tanácsra tettem bele ilyent, azt mondták ez tuti.
Van 5W és van 5W20. Szerintem a különbség az, hogy az olaj Cst paramétere jobb a magas hőmérsékleteken az 5W20-nál, míg az 5W az nagyjából 5W10 olajnak felel meg. (de ez laikus magánvélemény).
Azt akarja ezt mondani, hogy a Motul sokkal jobb mint a Midland? A sima 5W olaj mivel másabb mint az 5W20?
2 évente cserélem, mondhatnám, de 2 éve van meg a DRZ. Ez az első alkalom. A telót nem szedtem darabjaira, csak a rugót szedtem ki és kimostam féktisztító spray-jel, kibe-játszva a becsúszószárral, fejjel lefele csurgatva, stb. Szimeringet jónak találtam, nem cseréltem.
Olaj ment csak bele, új.
Szellőztetés nem tudom mit jelent, de a túlnyomást azt ki szoktam engedni felül.
Hát, a Motullal nem csak 1000 Ft-tal lenne jobb a telód! Amúgy is pont ez a gyenge pontja a DRZ-nek. Sima 5W, legfeljebb 10w kell bele. 2 évente cseréled? Szoktad szellőztetni?
... egyébként a Motul adatbázisában több szerepel egy picivel, asszem 760. A mennyiség változtatásával lágyíthatod, keményítheted a telód egy kicsit...
Csak a szervíz adatok vannak meg, a 200 oldalas nincs meg.
ez egy aprilia a tuareg 125 tankja, ülése, műszerfala... Kicsit több mint 18 lieter fér bele, amivel a drz400e hosszított áttétellel bőven 400 km felett bír.
Nagyon jó volt, de épp múlthéten szedtem le és tettem rá egy másik (immár csak 15 literes) tankot, mert a tapasztalataim alapján az is épp elég lesz.
közben már cseréltem, úgy látszik a vakok szerencséje velem volt, mert nem néztem gyárit, hanem megvettem ugyanazt a csapágyat márkaboltban. Bemondtam a PN-t telefonon és másnap ott volt!