Keresés

Részletes keresés

FKU-911 Creative Commons License 2012.01.13 0 0 10644

10-10 tegnap ki is feküdt, a 483 volt a második fényezett a 436 után.:)

Előzmény: BPI-299 (10642)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.13 0 0 10643
04-83 egész jónak tünt ajtótlan oldalról nézve.
Előzmény: BPI-299 (10642)
BPI-299 Creative Commons License 2012.01.13 0 0 10642

04-83 : lefényezve (kék-szürke)
11-83 : vázjav.

18-44 : vázjav. (ha besegít egy régészcsoport akkor talán sikerül is)

17-59 : már a műhelyben melegszik, hogy meg ne fázzon, hisz jönnek a hidegek :-)

10-10 : hazaért (szín átmenetes)

GABEN352 Creative Commons License 2012.01.08 0 0 10641

:)))

Előzmény: BX 59-76 (10639)
430 322 Creative Commons License 2012.01.08 0 0 10640

Téged is látni erre? :-)

Előzmény: BX 59-76 (10639)
BX 59-76 Creative Commons License 2012.01.08 0 0 10639

LOL

Előzmény: GABEN352 (10638)
GABEN352 Creative Commons License 2012.01.05 0 0 10638

Szar vele dolgoznod, mi? :s

Előzmény: Törölt nick (10635)
BPI-779 Creative Commons License 2012.01.05 0 0 10637

Höh, ez gyors volt. :D Az a kocsi szószerint katasztrófa volt... talán 3-án sikerült élményt szerezni vele kapcsolatban, és akkor valószínűleg jó volt a megállapításom, ha hirtelen D10 került bele :D

Előzmény: BPI-299 (10632)
BPI-299 Creative Commons License 2012.01.05 0 0 10636

Köszönjük a számunkra kiosztott, mai adag észt.

Előzmény: Törölt nick (10635)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.05 0 0 10635

Yessssss :)
Kurvagyorsan kövesse őt a 00-74. Katasztrófa az a kocsi.

Előzmény: BPI-299 (10632)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.05 0 0 10634

Mondjuk a 07-20.

Előzmény: I9-62 (10633)
I9-62 Creative Commons License 2012.01.05 0 0 10633

Van most még nagyobb javítás alatt valami a garban a 01-96 és a 04-83 kivételével?

BPI-299 Creative Commons License 2012.01.05 0 0 10632

00-41 : D10-es lett.

BPI-299 Creative Commons License 2012.01.05 0 0 10631

Ha -valami csoda folytán- minden össze áll, akkor ez lesz a 40E/Boráros tartalék szám autója.

Előzmény: Törölt nick (10629)
430 322 Creative Commons License 2012.01.04 0 0 10630

Dehogynem. A hátsó rendszámtábla (telibe) világoskék a fújástól.

Előzmény: FKU-911 (10626)
Törölt nick Creative Commons License 2012.01.03 0 0 10629

102-re kerül akkor vagy mi? Vagy őt kell majd 153/3-ra vinnie az éjjelesnek, mert 40E/1 lesz minden délután?...

Előzmény: BPI-299 (10628)
BPI-299 Creative Commons License 2012.01.03 0 0 10628

04-83 : vázjav.
13-54 : elkészült, pár napja utcán, és első ajtó matrciás lett.

BY-75-98 Creative Commons License 2012.01.01 0 0 10627

Boldog Új Évet mindenkinek!!

 

Valamint Boldog 25. születésnapot Gazdagréti autóbusz végállomás!!!!!!

 

FKU-911 Creative Commons License 2011.12.28 0 0 10626

Ugye nem fényezték? :(

Előzmény: BPI-299 (10625)
BPI-299 Creative Commons License 2011.12.28 0 0 10625

08-81 = VSZ.

430 322 Creative Commons License 2011.12.27 0 0 10624

Itt látszik, mennyire kiestem a pixisből. Hát, igen! Feleség, gyerek, meló 24/48-as rendben, kis alvás, fusi meló, hogy a kis-V43-asnak biztosítva legyen a jövője... Rohan az idő! Mind ettől függetlenül köszönöm szépen a(z emberi) választ, ne hargudjatok tudatlanságomért!   

Előzmény: BPI-779 (10623)
BPI-779 Creative Commons License 2011.12.27 0 0 10623

Jahogyja, akkor ez az első 907-es lenne a Bosnyákról az Etelére? Az régóta kelenföldi. Van, amikor Volvó csinálja..

Előzmény: 430 322 (10622)
430 322 Creative Commons License 2011.12.27 0 0 10622

Nem Szilveszterre láttam, múlt héten, 22.-én. (Igaz, kiiktatásban.) Napközben 7E/4 volt a kocsi (04-65), éjjel 1/4 1-kor meg az Etele téren, 907-esben.

Előzmény: BPI-779 (10621)
BPI-779 Creative Commons License 2011.12.27 0 0 10621

Ha szilveszterre van az, akkor ne csodálkozz, össze-vissza vannak számozva a forgalmik többnyire.

Ha máskor, akkor nem tudom, mi lehet az oka.

Előzmény: 430 322 (10620)
430 322 Creative Commons License 2011.12.27 0 0 10620

Azt a kis malőrt leszámítva (& hogy csúszik a váltója) nem rossz gép.

 

Más:

 

Kelenföld mióta adja a 907/21-est?

Előzmény: Törölt nick (10619)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.26 0 0 10619

Igen, láttam h 1 kör után szétesett az I. ajtó. Az volt a kocsi 2. lerohadása aznap.

I-502: motorcsere

Előzmény: 430 322 (10618)
430 322 Creative Commons License 2011.12.23 0 0 10618

Minden Kelenföld garázs dolgozójának, ill. hozzátartozójának meghitt, szeretben gazdag Karácsonyi ünnepeket & boldog Új évet kívánok! Sikerűljön mindaz, amit elterveztettek! Ugyan szomorú évet jósolnak nekünk, de mi próbáljunk megküzdeni a gondokkal!

 

Ill. pár szó "13-51" tt.-hoz, a szerdai napot illetően:

 

a kocsi nem bírta ki a szám du.-os részét minden gond nélkül, az 1. kanyar után szerelő lett kérve. Ugyan hellyel-közel megcsinálta a gelka, de estére megint leroggyant. Akkor már Keresztfater is úgy volt vele, hogy nem áll félre, nem cserél, kibírja. A de.-ös (aranyos volt, kedves volt, szép volt, de még szinte kislány) ugyan reggel volt bent vele a garázsba 3 órán keresztül, de szinte nem csináltak vele semmit. (Gondolták, jó ez ennek így is. Jót kávéztak, cigiztek, aztán télakó!) Ennyi idő alatt egy teljes motorgenerált csinálok, nem egy 1. ajtó hátsó szárnyával bíbelődök 3 órán keresztül. Ne csodálkozzunk, ha itt tarta a Czég!

FKU-911 Creative Commons License 2011.12.22 0 0 10617

Ne azért kukázzunk, mert régebbi. Sok első szériás jobb állapotú, mint az újabbak nagy része.

Előzmény: Törölt nick (10615)
Aron_son Creative Commons License 2011.12.22 0 0 10616

A teliszélvédősök bár lehúzzák az átlagéletkort, de elvileg (hangsúly az 'elvileg' szón vagyon) jobb anyagból készültek, mint a '92 utáni gépek.

Amiért mégis törnek, mint a ropi: prototípus széria, sok vázszerkezeti hibával.

 

Bár azok a kedveceim - szigorúan esztétikai megítélés szerint - tényleg kohó-érettek.

 

Előzmény: Törölt nick (10615)
Törölt nick Creative Commons License 2011.12.22 0 0 10615
Elöször szórjuk ki a teliszélvédösök nagy részét.
Előzmény: BPI-299 (10613)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!