Köszi a válaszokat!
Attól tartok, hogy az egyik réz karikát rossz helyre tettem vissza, mert amikor szétszedtem a karbit, kiesett, és csak később vettem észre, nem tudom honnan jött.
Találok valahol rajzot, hogy kell összerakni pontosan a karbit? Amiket a google dobott, elég szar minőségűek és a csavarokat se lehet a képen megkülönböztetni, nemhogy még a kis karikát is lássam.
A 2 rugó meg ugye a 2 állító csavar alá megy? (Alapjárat és keverék állító)
Ennél a 2 állító csavarnál raktam vissza sorrendbe a karikákat, úgy hogy gumi-réz-rugó. Lehet hogy azok vannak rossz helyen.
Valamint a karbi alján ami van csöcs, arra kell valamit ráhúzni?
Meg van még egy üres menetes lyuk felül, arról mellékelek képet, ott se volt elvileg semmi.
Arról nem írtál, hogy benzin is van-e. Érdemes lenne lehúzni a karbiról a benzincsövet és belefújni, ekkor a tankból bugyborékoló hangnak kellene hallatszani. Ha ez ok, akkor a hengerbe is el fog jutni a nafta. A téli leállások után a feleségem Hurricánja is csak így indul, mert letapad a membrán a "szivattyúban".
Azt mondják három dolog kell ahhoz, hogy beinduljon. Szikra (az van), kompresszió, üzemanyag. Kompressziót autószerelő barátodtól kölcsönkért kompressziómérővel tudod mérni, 5 körüli értéknél be kell indulnia. Az üzemanyag-levegő megfelelő arányú keverését pedig a karburátoron tudod beállítani. Lehet jelenleg sok a levegő, vagy sok a benzin. Türelemjáték, de szép kihívás. :)
Sziasztok!
Pár éve állt F Act 50et próbálok beindítani. (2008as)
Ki van takarítva mindene.
Szikra van, teker rendesen, de csak akkor kapja el, ha féktisztító-t fújok a légszűrő házba. Utána hiába húzok gázt, nem reagál rá egyáltalán.
Elég gyér a szerelői tudásom.
Hengerszett csere volt egyébként gyárira, mert külön olajzás meghalt, megszorult és ezért lett lerakva.
Ha valaki tudna segíteni, megköszönném.
Üdv
Tiszteletem mindenkinek! SZERETNÉK SEGITSÉGET KÉRNI TŐLETEK, VETTEM EGY KEEWAY ARN 125-ŐS ROBOGÓT AMI HIDEGEN NEM AKAR INDULNI! LEVETTEM A VÁKUM CSÖVET A KARBIRÓL MEG SZÍVTAM ÉS NEM MENT EGY CSEPP BENZIN SEM A KARBIBA MINT HA EL LENNE ZÁRVA! ÉS EGY IDŐ MÚLVA PATTANT EGYET ÉS MEGINDULT A BENZIN! ASZT SZERETNÉM KÉRDEZNI HOGY LÉTEZIK AZ HOGY LEZÁR A KARBURÁTOR VALAMIÉRT? VAGY A BENZINCSAP VÁKUMÓS ÉS A MEMBRÁNJA TAPAD FEL AZÉRT NEM KAP BENZINT ÉS NEM INDUL EL? VAGY MI LEHET A GOND? KÉRLEK BENNETEK HA TUDTOK SEGÍTSETEK?!
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy van egy mátrixom. Egyik este átrongyoltam egy fekvő rendőrön,.amit előtte tehettek tábla nem.jelezte. A kérdés az lenne, hogy hogy tudom megállapítani melyik teleszkópom szállt el mert valami nem ok. Köszi előre is a segítséget!
A gyári szervízzel sem lettem elörébb. Állítottak az alapjáraton, de nekik nem állt le.
Hazahoztam, reggel 3 perc után leáll.
Viszont most köpi a cuccot a kipufogó. Úgy döntöttem, hogy nekiállok én szerelni (3 különböző szerviz és beállítás után, nem kevés pénzért).
Kivettem a gyertyát: olyan, mint egy szén darab.
Teljesen kezdőként lenne egy pár kérdésem. Nem kiröhögni érte!!!
Beszámozom őket, úgy könnyebb válaszolni, vagy megkeresnem őket.
1 :Automataszívató. Ha csak gyújtáson van, akkor is mozog, vagy járnia kell a motornak közben?
Reggel a hidegben, ha jól értem, akkor behúzott állapotban van. Meleg motornál kitolt állapotban.
2:Karbi beállítás. Ezt találtam, használható?
Első nekifutásra be kell csavarni az alapjárati levegő csavart(1.) ütközésig és majd 2 fordulatot kicsavarni. Utána be kell melegíteni a motort, ezt mindenki saját ízlése szerint oldja meg, de a leg hatásosabb egy-pár kör a környéken. Meleg motornál a súber csavarral(9.) egy állandó alapjáratot kell elérni, hogy ne akarjon lépten-nyomon leállni a motor. Ha ez sikerült, akkor újfent az alapjárati levegő csavar 1/4-enkénti kicsavarásával egyre több levegőt kell adni, addig, amíg a motro erőtlen és dadogós járású nem lesz. Ekkor megint vissza kell csavarni addig amíg erőre kap a moci, de figyelem lassan kell állítgatni, mert a motor is csak lassan követi a mozdulatokat.
Miután sikerült egy viszonylag jó forgást beállítani, akkor lejjebb lehet venni a súber csavart(9.) és megint játszani egy picit az alapjárati levegővel(1.). Így egy egész jó alapjárat elérése lehetséges.
Akit komolyan érdekel a beállítás annak a kedvéért közlöm, hogy a gyári CO érték: 3,8 - 4 térfogat % és 1250 +- 150 f/p az alapjárati fordulatszám. Az üresjárati levegő csavar kicsavarásával szegényebbé, becsavarásával dúsabbá tehető a keverék.
A következő állítgatni való a súbertű, ami a gázadások egy fontos meghatározója. A régebbi (nagysúberes) karbik tűjén 4 pecek volt, az újabb (vékony súberes) karbik tűjén 5 pecek van. A leg helyesebb közép állásról kezdeni a próbálgatást. A puding próbája az evés, tehát üzemmeleg motorral, közepes gázon haladva egyenletesen kell mennie a motornak, jól kell gyorsulnia, hirtelen gázadásra azonnal reagálnia kell. Ha mindez nem így lenne, akkor a következő lehetőségek vannak:
Kevés üzit kap a motor: nagyon melegszik, rosszul gyorsul, nem éri el a kívánt és megszokott végsebességet esetleg nagygázon rángathat. Ilyenkor emelni kell egyet a súbertűn.
Sok üzit kap a motor: hirtelen gázadásra rosszul reagál, nagyon füstöl, és sokat fogyaszt, egyenletes menetnél rezonál a motor, csöpöghet a kipufogóból az el nem égett nafta. Ilyenkor lejjebb kell engedni a súbertűt.
3:Subertű. Melyik rovátkán kellene lennie a sieger gyűrűnek?
Remélem, össze tudom majd rakni! J
Köszi ha válaszoltok, de egyre többet költök, buszjegyre amióta megvan a motor!
A görgők gyáriak benne, de elég jó állapotban vannak, a szíj meg nem rég lett cserélve.
De a kuplungra azért ránézek, ha ott sincs semmi baj, akkor szétszedem az egész váltót
A görgők gyáriak benne, de elég jó állapotban vannak, a szíj meg nem rég lett cserélve.
De a kuplungra azért ránézek, ha ott sincs semmi baj, akkor szétszedem az egész váltót🙄
Mindenképp hajtásprobléma lesz.Variátorba a görgők gondolom kockásra koptak már.Szij is kopott lehet.Kuplung ell..szétszedés az egész hajtásnak ajánlott.Kopott dolgok cseréje.
Nyitott sportszűrőhöz persze nagyobb főfuvi dukál.Esetleg 68as elég lenne ha van.Ha nincs próba 72el.Mimdenképp ujrahangolást igényel a karbi részéről a dolog.
Sziasztok van egy 2002-es Hussarom.
Az lenne a kérdésem hogy szét mált a légszűrő és a karibi közötti gumi cső és sok levegőt kap és dadog lefullad, raktam rá egy sport légszűrőt hogy addig is tudjak vele menni amíg nem találok hozzá csőt de ugyanez a helyzet a sport légszűrővel is hogy lefullad megnéztem a karbiba 47.5-es főfuvóka van ha ezt kicserélném mondjuk egy 72-esre hogy több benzint kapjon akkor szerintetek megoldódna a problémám hogy lefullad,dadog?
Főfuvi dugulás lesz az.Akkor már alapjáratit is fujasd ki.Nem bir annyit felszivni,mint amennyit eléget a motor.Vagy még tűszelep nem enged át annyit.(úszóház ).
Hello,mindenki van1 keeway hurricane 50 2t- m. Az a gondom vele,hogy menet közbe gondol egyet és leáll,pár perc várakozás után újra inditható de nem megy messze,szóval felmelegszik s le áll!!! Mi lehet a probléma. HELP!!@
Szia, nekem is megtörtént már 2x. Mindez akkor Kb 1 éven belül. Azóta viszont el ne kiabáljam, de rendben van. Lehet, hogy volt egy rossz széria a berugó kar gyártásban? Most