Keresés

Részletes keresés

tizsi_85 Creative Commons License 2019.12.18 0 0 11610

Ez így látszólag rendben van, kivéve, hogy nincs rajta a benzincső.

Előzmény: tundermackoo (11609)
tundermackoo Creative Commons License 2019.12.18 0 0 11609

Előzmény: tundermackoo (11608)
tundermackoo Creative Commons License 2019.12.18 0 0 11608
Köszi a válaszokat!
Attól tartok, hogy az egyik réz karikát rossz helyre tettem vissza, mert amikor szétszedtem a karbit, kiesett, és csak később vettem észre, nem tudom honnan jött.
Találok valahol rajzot, hogy kell összerakni pontosan a karbit? Amiket a google dobott, elég szar minőségűek és a csavarokat se lehet a képen megkülönböztetni, nemhogy még a kis karikát is lássam.
A 2 rugó meg ugye a 2 állító csavar alá megy? (Alapjárat és keverék állító)
Ennél a 2 állító csavarnál raktam vissza sorrendbe a karikákat, úgy hogy gumi-réz-rugó. Lehet hogy azok vannak rossz helyen.
Valamint a karbi alján ami van csöcs, arra kell valamit ráhúzni?
Meg van még egy üres menetes lyuk felül, arról mellékelek képet, ott se volt elvileg semmi.
Előzmény: ugyörgy (11607)
ugyörgy Creative Commons License 2019.12.17 0 0 11607

Arról nem írtál, hogy benzin is van-e. Érdemes lenne lehúzni a karbiról a benzincsövet és belefújni, ekkor a tankból bugyborékoló hangnak kellene hallatszani. Ha ez ok, akkor a hengerbe is el fog jutni a nafta. A téli leállások után a feleségem Hurricánja is csak így indul, mert letapad a membrán a "szivattyúban".

Előzmény: tundermackoo (11605)
tizsi_85 Creative Commons License 2019.12.17 0 0 11606

Azt mondják három dolog kell ahhoz, hogy beinduljon. Szikra (az van), kompresszió, üzemanyag.
Kompressziót autószerelő barátodtól kölcsönkért kompressziómérővel tudod mérni, 5 körüli értéknél be kell indulnia.
Az üzemanyag-levegő megfelelő arányú keverését pedig a karburátoron tudod beállítani. Lehet jelenleg sok a levegő, vagy sok a benzin. Türelemjáték, de szép kihívás. :)

Előzmény: tundermackoo (11605)
tundermackoo Creative Commons License 2019.12.17 0 0 11605
Sziasztok!
Pár éve állt F Act 50et próbálok beindítani. (2008as)
Ki van takarítva mindene.
Szikra van, teker rendesen, de csak akkor kapja el, ha féktisztító-t fújok a légszűrő házba. Utána hiába húzok gázt, nem reagál rá egyáltalán.
Elég gyér a szerelői tudásom.
Hengerszett csere volt egyébként gyárira, mert külön olajzás meghalt, megszorult és ezért lett lerakva.
Ha valaki tudna segíteni, megköszönném.
Üdv
ugyörgy Creative Commons License 2019.11.21 0 0 11604

Sziasztok.

Valakinek, vagy az apukájának, vagy a nagypapájának egy Goccia 2t a karácsonyfa alá????

üdv.

Törölt nick Creative Commons License 2019.11.19 0 0 11603

Sziasztok!

 

Gyertek át a B-tech robogó fórumára és szívesen segítek a felmerülő kérdésekben.

https://b-tech.hu

T Zolti Creative Commons License 2019.11.17 0 0 11602

Előzmény: T Zolti (11601)
T Zolti Creative Commons License 2019.11.17 0 1 11601

Sziasztok.

 

Szétbontottam egy Keeway robogót, alkatrészként eladnám, darabonként 1000 Ft-tól.

zsocipapa1 Creative Commons License 2019.10.18 0 0 11600

Tiszteletem mindenkinek! SZERETNÉK SEGITSÉGET KÉRNI TŐLETEK, VETTEM EGY KEEWAY ARN 125-ŐS  ROBOGÓT AMI HIDEGEN NEM AKAR INDULNI! LEVETTEM A VÁKUM CSÖVET A KARBIRÓL  MEG SZÍVTAM ÉS NEM MENT EGY CSEPP BENZIN SEM A KARBIBA MINT HA EL LENNE ZÁRVA!  ÉS EGY IDŐ MÚLVA PATTANT EGYET ÉS MEGINDULT A BENZIN! ASZT SZERETNÉM KÉRDEZNI HOGY LÉTEZIK AZ HOGY LEZÁR A KARBURÁTOR VALAMIÉRT? VAGY A BENZINCSAP VÁKUMÓS ÉS A  MEMBRÁNJA TAPAD FEL AZÉRT NEM KAP BENZINT ÉS NEM INDUL EL? VAGY MI LEHET A GOND? KÉRLEK BENNETEK HA TUDTOK SEGÍTSETEK?!

nukee Creative Commons License 2019.10.18 0 0 11599
Sziasztok! Az lenne a kérdésem, hogy van egy mátrixom. Egyik este átrongyoltam egy fekvő rendőrön,.amit előtte tehettek tábla nem.jelezte. A kérdés az lenne, hogy hogy tudom megállapítani melyik teleszkópom szállt el mert valami nem ok. Köszi előre is a segítséget!
V.Futár Creative Commons License 2019.10.08 0 0 11598

Sziasztok.Kedves admin tudnátok törölni az elöző hsz-t?Nem ide szerettem volna,bár ez is robogó,csak Motowell.

Köszönöm!

V.Futár Creative Commons License 2019.10.08 0 0 11597

Sziasztok.

A gyári szervízzel sem lettem elörébb. Állítottak az alapjáraton, de nekik nem állt le.

Hazahoztam, reggel 3 perc után leáll.

Viszont most köpi a cuccot a kipufogó. Úgy döntöttem, hogy nekiállok én szerelni (3 különböző szerviz és beállítás után, nem kevés pénzért).

Kivettem a gyertyát: olyan, mint egy szén darab.

Teljesen kezdőként lenne egy pár kérdésem. Nem kiröhögni érte!!!

Beszámozom őket, úgy könnyebb válaszolni, vagy megkeresnem őket.

 

1 :Automataszívató. Ha csak gyújtáson van, akkor is mozog, vagy járnia kell a motornak közben?

Reggel a hidegben, ha jól értem, akkor behúzott állapotban van. Meleg motornál kitolt állapotban.

 

2:Karbi beállítás. Ezt találtam, használható?

 

Első nekifutásra be kell csavarni az alapjárati levegő csavart(1.) ütközésig és majd 2 fordulatot kicsavarni. Utána be kell melegíteni a motort, ezt mindenki saját ízlése szerint oldja meg, de a leg hatásosabb egy-pár kör a környéken. Meleg motornál a súber csavarral(9.) egy állandó alapjáratot kell elérni, hogy ne akarjon lépten-nyomon leállni a motor. Ha ez sikerült, akkor újfent az alapjárati levegő csavar 1/4-enkénti kicsavarásával egyre több levegőt kell adni, addig, amíg a motro erőtlen és dadogós járású nem lesz. Ekkor megint vissza kell csavarni addig amíg erőre kap a moci, de figyelem lassan kell állítgatni, mert a motor is csak lassan követi a mozdulatokat.

Miután sikerült egy viszonylag jó forgást beállítani, akkor lejjebb lehet venni a súber csavart(9.) és megint játszani egy picit az alapjárati levegővel(1.). Így egy egész jó alapjárat elérése lehetséges.

Akit komolyan érdekel a beállítás annak a kedvéért közlöm, hogy a gyári CO érték: 3,8 - 4 térfogat % és 1250 +- 150 f/p az alapjárati fordulatszám. Az üresjárati levegő csavar kicsavarásával szegényebbé, becsavarásával dúsabbá tehető a keverék.

A következő állítgatni való a súbertű, ami a gázadások egy fontos meghatározója. A régebbi (nagysúberes) karbik tűjén 4 pecek volt, az újabb (vékony súberes) karbik tűjén 5 pecek van. A leg helyesebb közép állásról kezdeni a próbálgatást. A puding próbája az evés, tehát üzemmeleg motorral, közepes gázon haladva egyenletesen kell mennie a motornak, jól kell gyorsulnia, hirtelen gázadásra azonnal reagálnia kell. Ha mindez nem így lenne, akkor a következő lehetőségek vannak:

Kevés üzit kap a motor: nagyon melegszik, rosszul gyorsul, nem éri el a kívánt és megszokott végsebességet esetleg nagygázon rángathat. Ilyenkor emelni kell egyet a súbertűn.

Sok üzit kap a motor: hirtelen gázadásra rosszul reagál, nagyon füstöl, és sokat fogyaszt, egyenletes menetnél rezonál a motor, csöpöghet a kipufogóból az el nem égett nafta. Ilyenkor lejjebb kell engedni a súbertűt.

 

 

 

3:Subertű. Melyik rovátkán kellene lennie a sieger gyűrűnek?

Remélem, össze tudom majd rakni!  J

Köszi ha válaszoltok, de egyre többet költök, buszjegyre amióta megvan a motor!

kollarmate05 Creative Commons License 2019.10.07 0 0 11596
A görgők gyáriak benne, de elég jó állapotban vannak, a szíj meg nem rég lett cserélve.
De a kuplungra azért ránézek, ha ott sincs semmi baj, akkor szétszedem az egész váltót
Előzmény: Törölt nick (11594)
kollarmate05 Creative Commons License 2019.10.07 0 0 11595
A görgők gyáriak benne, de elég jó állapotban vannak, a szíj meg nem rég lett cserélve.
De a kuplungra azért ránézek, ha ott sincs semmi baj, akkor szétszedem az egész váltót🙄
Előzmény: Törölt nick (11594)
Törölt nick Creative Commons License 2019.10.07 0 0 11594

Mindenképp hajtásprobléma lesz.Variátorba a görgők gondolom kockásra koptak már.Szij is kopott lehet.Kuplung ell..szétszedés az egész hajtásnak ajánlott.Kopott dolgok cseréje.

Előzmény: kollarmate05 (11593)
kollarmate05 Creative Commons License 2019.10.06 0 0 11593

Sziasztok

 

Nem tudom miért csinálja a robogó, de elindulás után elkezd remegni,rezegni a motor. Felgyorsítok utánna meg hullámokban csinálja.

Gyári a variátor és csak 8000km van a gépsárkányban.

Válaszokat és a tippeket előre is köszönöm!

Stenger Krisztián Creative Commons License 2019.09.30 0 0 11592
Köszi megpróbálom 68-asal akkor.
Előzmény: Törölt nick (11591)
Törölt nick Creative Commons License 2019.09.29 0 0 11591

Nyitott sportszűrőhöz persze nagyobb főfuvi dukál.Esetleg 68as elég lenne ha van.Ha nincs próba 72el.Mimdenképp ujrahangolást igényel a karbi részéről a dolog.

Előzmény: Stenger Krisztián (11590)
Stenger Krisztián Creative Commons License 2019.09.29 0 0 11590
Sziasztok van egy 2002-es Hussarom.
Az lenne a kérdésem hogy szét mált a légszűrő és a karibi közötti gumi cső és sok levegőt kap és dadog lefullad, raktam rá egy sport légszűrőt hogy addig is tudjak vele menni amíg nem találok hozzá csőt de ugyanez a helyzet a sport légszűrővel is hogy lefullad megnéztem a karbiba 47.5-es főfuvóka van ha ezt kicserélném mondjuk egy 72-esre hogy több benzint kapjon akkor szerintetek megoldódna a problémám hogy lefullad,dadog?
Leo. Creative Commons License 2019.08.23 0 0 11589

Köszönöm szépen a tippeket ,ellenőrizni fogom.

Törölt nick Creative Commons License 2019.08.23 0 0 11588

Főfuvi dugulás lesz az.Akkor már alapjáratit is fujasd ki.Nem bir annyit felszivni,mint amennyit eléget a motor.Vagy még tűszelep nem enged át annyit.(úszóház ).

 

 

 

Előzmény: Leo. (11587)
Leo. Creative Commons License 2019.08.23 0 0 11587

Nem, nem hirtelen áll meg, inkább úgy jellemezném ,mont amikok kifogy az üzemanyag . Kicsit dadog és meg áll.

Törölt nick Creative Commons License 2019.08.23 0 0 11586

Ha hirtelen áll meg, mint amikor a leállító kapcsolóval lövöd le akkor szerintem gyújtás (CDI) hiba.

Előzmény: Leo. (11585)
Leo. Creative Commons License 2019.08.22 0 0 11585

Hello,mindenki van1 keeway hurricane 50 2t- m. Az a gondom vele,hogy menet közbe gondol egyet és leáll,pár perc várakozás után újra inditható de nem megy messze,szóval felmelegszik s le áll!!! Mi lehet a probléma. HELP!!@

Dzseem Creative Commons License 2019.08.20 0 0 11584

Sziasztok, 2011-és Keeway Fact 50 robogó .. milyen gyertyát javasoltok hozzá? Előre is köszi!

Dzseem Creative Commons License 2019.08.20 0 0 11583

Szia, nekem is megtörtént már 2x. Mindez akkor Kb 1 éven belül. Azóta viszont el ne kiabáljam, de rendben van. Lehet, hogy volt egy rossz széria a berugó kar gyártásban? Most

momden esetre nyoma nincs annak, hogy kikopna.

Előzmény: TIBCSI1966 (11579)
Mister G Creative Commons License 2019.07.29 0 0 11582

Hellósztok! 

Meg tudná nekem mondani valaki,  a keeway

 

Goccia első kerekében a középső távtartó méretét? 

Előre is Köszönöm! 

Schobby Creative Commons License 2019.07.27 0 0 11581

Hello mondenki,

F-act 50 (2T) gyújtás alaplapot cseréltem, minden működik, egyedül indítózásra nem indul - berúgásra viszont igen...

Önindító teker, de nem röffen be. Akár hideg akár meleg, csak berúgás. Indítófeszültség?Akku?

Köszönöm.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!