Azt gondolom, sok olyan kérdés, probléma merül fel, ami itt megválaszolható. Várjuk a kérdéseket, kéréseket és ne feledjétek repülni csak repülési terv feladása után :-)
hu de gyors vagy. Lowrance Airmap 600C cuccom van, az egy .usr formátumot szeret - a lowrance oldalán van egy konverter ami gpx-ről csinál ilyet, az nyilván vagy jó, vagy nem. ezt nem tudom.
a fontokkal lehet a baj, a repterek (waypointok) akár jok is lehettek, de a szövegek kb akkora betűkkel jelentek meg, hogy olvashatatlan lett de nagyon, de mondom, ez lazán lehet a konverter prgram hibája is.
Robicsek, természetesen már az első közzétételkor is ellenőriztem a közzétett anyagot, de most némi szorongással ismét letöltöttem a honlapomról a reptereket és újra megnéztem az eredményt. Én a Garmin MapSource v6.13.5 programmal ellenőriztem, rendben van, de nem hiszem, hogy az eredmény verziófüggő. Remélve hogy segít, kitettem átmenetileg egy txt fájlba a reptereket. http://www.galatech.hu/pg/del/Repterek.txt Ezt kedvedre át tudod szerkeszteni. De ha megadod milyen formátumot tudnál a legjobban fogadni, akkor talán tudnám eleve azt is produkálni...
hát a reptereket letöltöttem, átkonvertáltam a Lowrance GPS-emre, jol össze is kavarta az egészet - bár ez lehet a Lowrance konverter hibája is nyilván.
Örömmel tudatom, hogy véget ért egy elhúzódó, átdolgozó munka a légtér ismeretekről alap- és háttérinformációkkal szolgáló http://galatech.hu/pg/ oldalon. - Átszerkesztésre kerültek ismeretterjesztő leírások, bővültek a magyarázó ábrák és segédletek. - Korábban csak átlinkelési lehetőség volt a Hungarocontrol napi légtérgazdálkodási tájékoztató oldalára. Most egy új menüpont: "Napi légtér információk" segít értelmezni a HC tájékoztató közleményét. - A legnagyobb durranás egy ma indult tesztüzem, ami napi szinten teszi letölthetővé a légtérgazdálkodásban aktuálisan érintett TRA és DAnger légtereket, a leghordozhatóbb gpx formátumban.
Jobbító kritikát szívesen fogadok: kardos pont istvan kukac galatech pont hu
A) LHSM B) 0811010000 C) 0903152359
LHSM AD IS TEMPORARILY CLOSED IN THE 2008/2009 WINTER PERIOD.
A1681/08
SINCE LHSM AD IS TEMPORARILY CLOSED...THE ATS AIRSPACES OF LHSM ... ARE TEMPORARILY DEACTIVATED. IN THESE AIRSPACES FIS IS PROVIDED BY BUDAPEST INFORMATION
A1681/08
De köztünk is van egy-két buckalakó akit eddig elkerült a XXI. század és sajnos a légirendész is. A vitorlázók pedig képzettebbek, tájékozottabbak szoktak lenni az ernyősöknél...
Nekem ugy tanitották, hogy repülés előtt a pilóta az összes elérhető informácioforrást bizony be kell hogy szerezze. Ez áll a NOTAMokbol, METAR-okbol, stb stb.
Én ehhez még azt szoktam hozzátenni, hogy ha pl Tökölről mennék bóklászni, akkor felhivom az ottani tornyot, hogy látja-e Battát, meg ilyesmi...Aztán csak szól ő is ha bazmeg van.
Most én baromi régivágásu konzervativ vagyok, vagy kezdő (ez igaz) vagy mi?
Nem számoltam, nem volt rá időm. A levegőben nem próbálkoztak, de a telefon megállás nélkül csengett. Ennyi értetlen, érőszakos emberrel egész évben nem beszéltünk. Még azt is nehezen fogták fel, hogy nem nálunk kell reklamálni.
Katona volt, de magyar. Velük nem volt semmi gond, a különbség, csak annyi volt, hogy nem telefonon, hanem személyesen érdeklödtek az azonositatlan jelekről ami a TMA-hoz közelitett.
Nem is lenne érdemes próbálkozni, a katonák kitelepültek Tökölre, MI24-el járták a reptereket, LHHH felett el is riasztottak pár siklóernyőst a felszállástól ahogy föléjük függeszkedtek.
A reptéri keritéshez sem érdemes fényképezni indulni, az egész erdő tele volt rendőrrel.
Ez annyira jo, hogy mikor NVFR vizsgáztam, az aktuális METAR meg NOTAM-okat innen nyomtatta ki a hatosag, hogy mit szolok hozzá értem-e. Ők mondták hogy ez egy jó site megnezni az általuk kiadottakat:)