A Veszprém.Lepsény vonalat NEM szabadna megszüntetni!!! Három sugárirányú fővonalat köt össze. Szinte az egyetlen kpcs a Balaton két partja között!!Bár a cstlakozásai nem túl jók.. TEGYÜNK A MEGMARADÁSÁÉRT!!!!
Lehet,hogy nem ebbe a topikba tartozik amit írok ,ezért elnézést kérek. Igen munka bőven lesz,csak nem mindegy hogy hol és milyen messzire kell majd bejárni ami többlet időt eredményez és nem jut idő másra. Zsebből enlni már régebben megtanultunk sőt továbbfejlesztettük Szendvicsre,mert sokszor nincs idő rendesen megteríteni mint a Béke időkben,most már egy hosszabb szívószálon gondolkodom ,hogy az ivást is megkönnyítsem és ne keljen a flakont a számhoz emelni.Egy győri kalauz mesélte,hogy minap az egyik határátlépős vonat 20 percet várt az Osztrák kolegára mert még nem fejezte be az étkezést a Restiben. Na nemj akarok én panaszkodni,talán egyszer jó sorunklesz. Utóirat :Ha a két vonat között az előírt normaidő nem biztosítható az M.V. nem hibáztatható a késésért. Várom a holonapi beszámolóitokat az utolsó Üzemnapról.
Sajnos az időjárás nem volt ideális, de Csajágon is és a sziklánál is láttam fotósokat profi cuccal, remélem azokat a képeket is viszontlátjuk valahol.
Tegnap jobban szemügyre vettem és szerintem ami a pálya melletti sineket illeti nagyon használtak,kopottak,úgy hogy szerintem minőségi cserét fognak végrehajtani mivel e szakaszon a beépített sinek elég jók még.
Munka lesz bőven,azt mondják.A lepsényi vonatok helyett ideadták a Győr-Bakonyszentlászló között közleked munkásvonatokat.Meg Giganttal is riogatnak. A szomorú csak az,hogy Június 30.-ától állítólag megszűnik a 11-es vonal Veszprém-Bakonyszentlászló közötti rész is,akkor tényleg kiszedik alólunk a vasutat.
Máma délután búcsúzom el a vonaltól.39613 tól 39616-ig. Csajág felső után Küngös felé a töltés mellett sineket láttam,lehet ,hogy bezárás után újítják fel a pályát?