Attól jobb egy gép,hogy 120-as?Ha utazol rajta meg tudod mi a baj vele.Arról nem beszélve,hogy nem a forgóváz miatt akarsz megszabadulni tőlük?Tudom milyen kéjes érzés a nullsorozat alatt dolgozni.
A 006 és a 007-es Gigant 120-as gép! Miért lenne az szar?????????????????
A 004-es meg megy FVCS-re nemsokára, így az is 120-as gép lesz!!!
Rákosra kiköltözhetne a Keleti kocsijavító és a Keleti pu-n felszabadukna egy csomó vágány, amit átlehetne adni az utasforgalomnak. Így több lenne a vonatfogadó és indító vágány!
Én nem aggódom a mozdony miatt...nem is érdekel, majd az osztrákok megoldják,ahogy akarják. Az anyagiakban meg megegyeznek a MÁV-val, biztosítóval meg akrákivel. Ennél a balesetnél egy kicsit sem sajnáltam a mozdonyt, az mv-t annál inkább...
Hát, lassan megtelik a dízelszín dög szergejekkel, aztán már máshol nem nagyon lesz hely mozdonynak. Bár mostmár illene villanyt is tenni bele, nemcsak dízelt. :))
Sztem a jó mv az, aki jóba van a kollégáival, a műhelyesekkel és pl a mozdony reszortossal is. Nem fekszik meg vmi kis apróság miatt, nem másolja ki az üzemnapló előző oldaláról a hibákat, hanem azokat írja fel amiket ténylegesen tapasztalt.
Mert ti a anno a műhelybe mennyit tanultatok,és e miatt vagytok ti jó mv-k,és a fiatalabb versenyzők meg nagy "0"-ák,és a mostani gyakornokok is...stb,stb.
És azt untam meg,hogy őket,és "minket" állandóan szapúltok a neten.
Figyelj már! Nem feltétlenül a műhely miatt, de az sokat tett hozzá! Ez nem függ össze közvetlenül azzal, hogy a mostaniak nullák! És még valami! BOCS A KIVÉTELNEK!!! Mert van kivétel az újak közt is, csak elenyészően kevés! Sajnos ez van, vizsgázz le, kezdj el dolgozni, és utána látni fogod Te magad is!
Egyébként mikor jöttök ki utazni? Mert akkor valószínűleg összeakadunk, de a sportban biztos nem söröztünk még együtt...
Én a régimódi elvekkel nem értettem egyet/nem értek egyett...
Pedig többet megtudhattál volna a mozdonyokról.Nemrég történt,hogy a frissen végzett mv gépvizsgálatkor észrevette ,hogy az olajos lengéscsillapítón a porvédő leesett,persze ezt ő lengéscsillapító szakadásnak itélte és a vonattal (a konkrét előírást neked kell tudni:-)) )csökkentett sebességgel közlekedett tovább az utasok legnagyobb "örömére",na meg a feljebbvalói is tapsikoltak minden bizonnyal:-).