Keresés

Részletes keresés

holalé Creative Commons License 2006.01.13 0 0 56

 

 

 

 

és mindezáltal pénzügyi válságban vagyunk + jócskán eladósodtunk.

 

nem kéne úgy csinálni, mintha ez a kormány lélegzetelállító teljesítményének következménye lenne.

 

inkább hitel-adósság és jelentős áht.

Libera nos, Domine! Creative Commons License 2006.01.13 0 0 55
Nem kezdem elölről, ezt már milliószor kibeszéltük. Nézd meg évekre lebontva. Kb. másfél évig - amíg a Bokros-csomag legtöbb intézkedése hatályban volt - csökkent az adósságállomány, azután pedig növekedett. És ez a növekedés Medgyessy alatt (a Fidesz szavazataival is!) folytatódott. (Ezért rúgta ki az SZDSZ Medgyessyt.)
Előzmény: Wic (53)
Wic Creative Commons License 2006.01.13 0 0 54
nem csak ott a lényeg. az autókereskedők azért annyira nem hülyék. 2-3 éve sokan úgy gondolták, belevághatnak egy autó részletre történő megvételébe. aztán olyan mértékben növekedett a jólétük, hogy most már nem tudják fizetni a részleteket. és most szépen visszaadják az autót, aminek már akár több mint a 1/2-ét, 3/4-ét kifizették. ez a finanszírózó cégnek nem olyan rossz, hiszen ha rossz lenne, inkább megegyezne valamiképp. és ez nem túl gyakori (persze van, aki hajlik rá).
Előzmény: geszthi (30)
Wic Creative Commons License 2006.01.13 0 0 53

Az eladósodás a Fidesz-kormány alatt, 1999-ben/2000-ben kezdődött,

Ez tévedés, a Fidesz-kormány alatt végig csökkent az adósságráta.

 

forrás? :o)

 

Előzmény: elemes (50)
Wic Creative Commons License 2006.01.13 0 0 52
hm. főleg suzuki, opel, fiat, daewoo/chevrolet autók fogynak nagy számban. és kerülnek vissza. több(tíz)milliós autót elvétve vesznek magánszemélyek.
Előzmény: naki6 (36)
facipő Creative Commons License 2006.01.13 0 0 51

És a pénztárnál a "kirándulók, nézelődők" állnak sorba, telerakott kocsikkal!

 

 

Előzmény: szuperlaszlo (38)
elemes Creative Commons License 2006.01.13 0 0 50
Az eladósodás a Fidesz-kormány alatt, 1999-ben/2000-ben kezdődött,

Ez tévedés, a Fidesz-kormány alatt végig csökkent az adósságráta.
Előzmény: Libera nos, Domine! (11)
szuperlaszlo Creative Commons License 2006.01.13 0 0 49
Én nem beszélek butaságokat. Hogy nem ezt látom.
Előzmény: Törölt nick (45)
afintha Creative Commons License 2006.01.13 0 0 48
A nep moralja csak ugy onmagaban befolyasolhatatlan.

Az APEH, rendorseg, ANTSZ, ugyeszseg, fogyasztovedelmi felugyeloseg es a munkaugyi felugyeloseg ha korrekten mukodne, akkor be lenne szedve az ado, nevesebb lenne a bun, korrekt lenne az egeszsegugyi ellatas, nem csapnak be a kereskedok a vevot, es nem lenne feketemunka.
Előzmény: Daikini (44)
Libera nos, Domine! Creative Commons License 2006.01.13 0 0 47
Egyetértek.
Előzmény: Daikini (44)
afintha Creative Commons License 2006.01.13 0 0 46
Magyarorszagon folyamatosan torvenysertes folyik.

Ez megkerdojelezi a magyar demokracia mukodokepesseget.
Daikini Creative Commons License 2006.01.13 0 0 44
Szerintem az anyagiakkal nincsen gond, elsosorban a gaz az, hogy a nep moralja rossz. Tobb oka is van, az egyik oldal folyamatosan csodot emleget, a masik pedig akkora gazdasagi robbanast, hogy Kina is elszegyellheti magat. Az igazsag persze a ketto kozott van. Nem allunk rosszul, de mehetne jobban is. Viszont amik szerintem ma a legfobb bajok:

- A media barmit megtehet, minden szemetet el lehet adni, es a kulturat lassan kiszoritjak. Ezt betudom a piacgazdasag egyik bajanak. Mar a spektrumon is vannak ezek a ratyli betelefonalos musorok. Nem tudom mi lesz a kovetkezo lepes, remelem nem az, hogy a musorkinalat kimerul a szarabbnal szarabb realityshowban, tókshowban, az izetlen humoradasokban es ezek harmoniajat mindossze a bargyu betelefonalos vackok szakitjak meg.

- Nincsen nepneveles. Nevessetek ki, de szerintem hianyzik az, hogy a nepnek megmondjak a frankot akar a kozlekedessel kapcsolatban is, akar masban is, nincsen semmi tajekoztatas, es igy az osszes ugyintezest csak ugy gyomorbol kell rogtonozni. Ez az egesz kotodik a mediahoz is. Nyilvan nem akarnak kolteni arra, amire ugy gondoljak, hogy majd a szulok megoldjak, vagy eleg, ha egyszer megtanitjak a kreszt az autos iskolakban. Igenis tudatni kell a fiatalokkal, hogy hogyan epul fel a vilagunk, mert bar a szabalyokat elobb-utobb mindenki megtanulja, de ez lehet, hogy valakinek az eletebe kerul. Ma is haromszor halhattam volna meg az utakon (pedig meg csak 8 ora lesz), ha nem figyelek oda, hogy masok mit okorkodnek. Regen ez nem igy volt. Nem hinnem, hogy csak azert, mert a zsiguli nem ment 150-el. Igenis el kell mondani az embereknek, hogy ha szarul vezetsz, akkor elheted az eletedet leszakadt vegtaggal, vagy kvazi gyilkoskent a baleset miatt amit te okoztal. Ez hianyzik.

- Kulturalis es tudomanyos elet. Szinte semmi tamogatottsaga nincsen, sem a muveszeteknek, sem a termeszettudomanyos munkaknak. Pedig lenne Magyarorszagon eleg ember, akik brillians dolgokat vinnenek vegbe, es siman elerhetnenk azt, hogy Magyarorszag a tudomanyos elet egyik kozpontja lehetne. Node ez nem igy van. Es lassan az igenyek bomlanak le, mert az emberek hozzaszoknak, hogy alig tamogatjak azt, ami hosszutavon igenis iszonyu profitalo lenne.

- A politika is kivonulhatna par teruletrol. Privatizalni kellene a BKV-t, a MAV-ot, es a kozteleviziokat, a korhazakat es a betegbiztositast. Lenne bevetel ado formajaban, es egy profitorientalt ceg versenyhelyzetben meg nyeresegesse is tenne, ugy, hogy olcsobb is lehessen a szolgaltatas. Iszonyu az ineffektivitas ezeken a teruleteken. Az allam errefele nagyon rossz gazda.
Előzmény: Libera nos, Domine! (-)
szuperlaszlo Creative Commons License 2006.01.13 0 0 43
Csodálkozol? Folyamatosan dolgozol.
Előzmény: naki6 (39)
szuperlaszlo Creative Commons License 2006.01.13 0 0 42
Különben is Német országban több a munkanélküli mint nálunk.
Előzmény: Libera nos, Domine! (40)
szuperlaszlo Creative Commons License 2006.01.13 0 0 41
Most képzeld el, külföldön mennyi fogyott. Átlagban!
Előzmény: Libera nos, Domine! (37)
Libera nos, Domine! Creative Commons License 2006.01.13 0 0 40
L. #37
Előzmény: szuperlaszlo (38)
naki6 Creative Commons License 2006.01.13 0 0 39
Én nem ezt látom.
Előzmény: szuperlaszlo (38)
szuperlaszlo Creative Commons License 2006.01.13 0 0 38
"tömegnyomor van a bevásárló központokban."Igaz! Kirándulni, nézelődni járnak oda az emberek. Jó meleg van, azért nem kell fizetni. Mások külföldön vásárolgatnak.
Előzmény: Törölt nick (35)
Libera nos, Domine! Creative Commons License 2006.01.13 0 0 37
Jogos: elképesztő mennyiségben fogyott karácsony előtt a házimozi és a plazmatévé.
Előzmény: Törölt nick (35)
naki6 Creative Commons License 2006.01.13 0 0 36

Az átlag ember szereti egy kicsit túlvállalni magát. Főleg autó fronton.

Panelban lakik, de új BMW-t vásárol. Van 2 milla kp-ja, de nem 2,5 millás autót vesz, hanem megveszi a 4 millásat. Miért? A használt autókon pedig azt látni, hogy karbantartásra már nem nagyon futja. 4-5 éves autók jelentős része lestrapált, mindenből a legolcsóbb alkatrész kerül bele. Jó lesz az...

 

Én is vehetnék egy új csili-vili autót, de nálam az autó nem jelent ekkora értéket. Nem egy "jó befektetés".

Éppen ezért egy 18 éves BMW-vel járok, amit különben nagyon szeretek. :)

(A szükséges karbantartást megkapja, és tökéletesen szuperál).

Előzmény: Wic (27)
Libera nos, Domine! Creative Commons License 2006.01.13 0 0 34
Semmi közöm az MSZP-hez, azt pedig, hogy te idegentőke-gyűlölő (és egyébként is xenofób) vagy-e, majd elmondod te magad, ha akarod.
Előzmény: szuperlaszlo (32)
wizes Creative Commons License 2006.01.13 0 0 33

OK!

Köszi!!

De ha valami infót beteszel máshonnan tedd be a linket, vagy kopizd be!!

Oksi?

Előzmény: Libera nos, Domine! (12)
szuperlaszlo Creative Commons License 2006.01.13 0 0 32
A hasított szemű haverom azt mondja, tetszik nekem a Magyar (?) gazdaság, jól működik, jobban élünk ebben az országban. A hátrányos helyzetű belföldi szomszéd meg folyamatosan köpköd. Összességében, sohasem éltünk még ilyen jól, átlagban! Ezt is jelenteni fogod az MSZP-nek, azért, hogy a külföldi lapokban (drága kormányzati pénzen) kommunikálja, hogy idegen tőkegyűlölő vagyok? H…MSZP!
Előzmény: Libera nos, Domine! (31)
Libera nos, Domine! Creative Commons License 2006.01.13 0 0 31
Félóránként derül ki egy-egy újabb fideszes hazugság.
Előzmény: Törölt nick (26)
geszthi Creative Commons License 2006.01.13 0 0 30
Ebben te is tudod, hogy itt a lenyeg:

"Ha alaposabb lenne a hitelvizsgálat, felelősségteljesebb az ügyfélkiválasztás, úgy 1-2 ezer autóval ugyan kevesebbet adnának el a cégek, ám a portfólió minősége is jobb lenne."

Tehat nem a jolethez van koze, hanem az autokereskedok nyeresegvagyahoz, hogy felelotlenul adnbak mindenkinek.
Előzmény: Wic (27)
goldnadel Creative Commons License 2006.01.13 0 0 29
"harminc évesnél fiatalabb magyar állampolgárt gyakorlatilag nem lehet találni a hazai építőiparban"

 

 

Elkő menni dolgozni,oszt fog menni az a részletfizetés.

Előzmény: Wic (27)
Wic Creative Commons License 2006.01.13 0 0 27
stabil és nagy a jólét:



Nőtt a visszavett autók száma

Akár a 60 ezret is elérheti a már visszavett, illetve az erre a sorsra "esélyes" autók száma - vélik egyes lízingcégek. Az értékesítésük nem egyszerű az egyre telítődő használtautó-piacon, és a pár hónapos autók nemritkán 30-50 százalékkal olcsóbban kelnek el.

Világgazdaság (http://www.vilaggazdasag.hu)
2006. január 12., csütörtök 8:05




A nullaszázalékos önerő és a hosszú - tíz- vagy akár több éves - futamidejű kölcsönök megtették hatásukat. A havi 10-15 ezer forintos törlesztőrészlettel kecsegtető autók egyre gyakrabban kerülnek vissza az autókereskedő telephelyére, és egy pár hónapos gépkocsihoz nemritkán az új árhoz képest 30-50 százalékkal olcsóbban lehet hozzájutni.

Mintegy 40 ezerre tehető a visszavett autók száma - vélik egyes lízingpiaci szereplők, ez egybecseng a Gépjármű-márkakereskedők Országos Szövetségének becslésével is, ám tízezres nagyságrendű azon gépkocsik száma, ahol már nem fizetnek az adósok, csak éppen a szerződést még nem mondták fel vagy éppen alkudozás folyik a felek között. A túlerőszakolt növekedés a hazai lízingcégek és az autókereskedők többségének rövid távú szemléletét tükrözi - mutatott rá Révész Tamás, a Budapest Autófinanszírozási Rt. vezérigazgatója. Úgy látja, a piaci szereplők részéről hiányzik az önkorlátozás, miközben a visszavett autók számának növekedése senkinek nem jó, hiszen sem a lízingcégeknek, sem az autókereskedőknek nem hoz profitot. Ha alaposabb lenne a hitelvizsgálat, felelősségteljesebb az ügyfélkiválasztás, úgy 1-2 ezer autóval ugyan kevesebbet adnának el a cégek, ám a portfólió minősége is jobb lenne. "Megfigyelhető a használt autók árának csökkenése, amely a fedezeti értéket csökkenti. Ezt a jóváhagyási folyamatunkban igyekszünk figyelembe venni" - fogalmazott Marton Ágnes, a K&H Lízingcsoport kockázatkezelési igazgatója.

Sok múlik azon, hogy az adott lízingcégnek milyen szigorú a behajtási gyakorlata. Több helyen 60-90 nap után mondják fel a szerződést, és igen gyakori az is, hogy alkudozásba kezdenek az autótulajdonossal, csak hogy ne kelljen visszavenni az autót - emelte ki Révész Tamás. Az alku azonban hosszú távon nem megoldás - tette hozzá. "Folyamatosan keressük a számunkra és az ügyfelek számára kedvezőbb értékesítési formákat" - mondta a behajtási gyakorlatukkal kapcsolatban Marton Ágnes. A Lombard Lízing vezérigazgató-helyettese, Anderle Ádám azt emelte ki, hogy az árazásban a piaci nyomás miatt nehéz érvényesíteni a veszteséghatást.

A visszavett autókat átlagosan 2-3 hónap alatt tudják értékesíteni a lízingcégek. A darabonkénti értékesítést részesíti előnyben a Budapest Autófinanszírozó Rt., hamarosan azonban saját irányítás alá szeretnék venni az aukcionálást is. A Lombard Lízingnél a visszavett autók értékesítését szerződéses partnereik - budapesti és vidéki autókereskedések - közreműködésével bonyolítják le, de interneten és liciten is meghirdetik. Az Erste Leasingnél a visszavett autók értékesítése elsősorban a cég kereskedői partnerein keresztül történik, de tervbe van véve egyéb csatornák bevonása (interneten keresztüli direkt értékesítés, aukciósház) is - mondta Nagy Péter, az Erste Leasing vezérigazgatója. A hagyományos csatornák az internetes és az aukciós értékesítési lehetőségekkel egészültek ki az elmúlt évben a K&H Lízingcsoportnál.

Ami a visszavett autók számát illeti, az Erste Leasingnél az üzleti kihelyezések növekedési ütemét nem haladta meg az autó-visszavételek számának alakulása. A Budapest Autófinanszírozó Rt.-nél a szigorú hitelbírálat miatt kevésbé romlott a portfólió minősége, s a társaság igen komoly, 31,4 százalékos bevétel bővülést ért fel. A CIB Lízing Csoportnál 2005-ben a visszavett autók száma megközelítőleg 11 százalékkal növekedett, míg a Lombard Lízingnél mintegy 15 százalékos bővülésről számoltak be.
Előzmény: zuglo_14 (13)
Libera nos, Domine! Creative Commons License 2006.01.13 0 0 25
Egyáltalán nem érzem jól magam ettől a jóléttől. Az persze a Fidesznek (pl. a gyermekes családok adókedvezményének köszönhető), hogy a szegények nem olyan ütemben gazdagodtak - sőt, a Fidesz-kormány alatt ők inkább szegényedtek -, mint a gazdagok.

Csak éppen megint, most már félóránként kiderül, hogy a Fidesz és Orbán minden szava hazugság.
Előzmény: Törölt nick (19)
goldnadel Creative Commons License 2006.01.13 0 0 24

Sosem éltünk még ilyen jól.

Ez igaz,itt válogatni lehet a munkában:

 

 

"Különös helyzet állt elő mostanra a magyarországi építőiparban: a nyugat-európai nívón elkészülő épületeken kelet-európai kezek dolgoznak. A sokak által rossz szemmel nézett román és ukrán kőművesek ráadásul pótolhatatlanná váltak, harminc évesnél fiatalabb magyar állampolgárt gyakorlatilag nem lehet találni a hazai építőiparban"

 

gyhogy csak duma,hogy nincs munka,meg nyomortelep,dógozni kéne.

 

http://64.233.183.104/search?q=cache:HxKOX19Y65kJ:www.haztervek.hu/haztervek/cikk0035.htm+ukr%C3%A1n+rom%C3%A1n+feketemunka&hl=hu

originalqszi Creative Commons License 2006.01.13 0 0 22
Itt a gond az átlaggal van:(((((( Mert 49 és 51-nek is 50 és 1-nek és 99-nek is 50 az átlaga!!!!!! Egy világelső lap nem engedhet meg magának ilyen pongyolaságot!!!!!:((((( Vagy ha igen, akkor tegye mellé legalább a szórás értékét!!!! Szemét mocskos banda!!!!!:((((((( Ezért kell a FIDESZre szavazni!!!!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!