Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Rendeltem első komplett és hátsó fékbetéteket.. Kérdésem annyi lenne, hogyan tudom leellenőrizni, hogy jót is kapok?
Ugye nem azonnal lesz beszerelve, csak polcon, lehet 1-2 évet is, csak legyen kéznél alapon.
Yamaha boltban, eredeti cucc és 2004-es RP081-es ABS nélküli gépre kell.
OK, elméletileg a VIN szám alapján rendelték, de ugye emberek vannak raktárban is, elnézhetnek valamit, én meg 1-2 év múlva nem tudok reklamálni. Szóval csak emiatt.
Másik, hogy a lábtartó gumik is kopottak, kértem azokat is - könnyű a csere? Ragasztott, vagy csavar tartja? Letépem régit, vagy leszerelem...? És hogyan fel az új gumikat? :)
Nem szoktam túlterhelni. Esőruha, üveg víz, pót kesztyű ilyesmiket tartok benne. Nagyobb túrán sem jellemző. Löktem le középsztenderről akkor vettem észre, hogy mozog.
Üdv!Látok olyan FJR-t,aminek a tükrei úgymond dupla száron vannak.És ezeknek az első sárvédőjének az eleje is más.Nincs benne az a "homorú"rész.Mitől függ ez,hogy melyiken milyen?
Sajna nem látok privi üzenet lehetőséget ezen a fórumon (vagy csak én va'ok béna?); nem alartam szétoffolni a témát a fotóimmal, de máshogy nem 'tom neked elküldeni...
(A vaku nélkül készült kép is jól látható, csak jó nagy kijelző-háttérfény kell hozzá... :D )
Én 44080-nal vettem '17 februárjában, most van valamivel 70 ezer felett (nem 'tom, pontosan mennyi). Sajnos idén az időjárás nem annyira kegyes hozzánk. Itt nálunk vidéken nem volt túl nagy a korona-szigor, így ez nem lett volna gátja a dolognak - csak ez a mocsok időjárás... :-( Azért viszont irigyellek, hogy egy-egy szezonban átlag kétszer annyit mész, mint én... Pedig én (ha az időjárás kegyes 5-6 napon át) még a kocsit is le szoktam tenni és mindenhová ezzel megyek (melóba, boltba stb.) :-)
133500 km nél cseréltük a vezérmű láncot, úgyhogy szerintem nyugodt legyél,ha kevéske 50 -100 e km van a motorodban és évente 5000-8000 km t mész vele,akkor is évek,mire csere érett lesz.Szavaiddal élve a japók nagyon jó motort csináltak. Nem kell félni se a vez. lánc vastagságától,se mástól :) Egyet kell csak tenni : felülni rá ,és hajtani,hajtani,hajtani.....
2012 áprilisában vettem 16000 km el,és most 8 szezon alatt 137 e t mentem vele. Idén szinte sehová,de 1500 km t még így karantén alatt is beletettem .Nem ,naponta nem használom,nem járok vele dolgozni, se csajozni . :)
Q tól most vettem,egy gyári féktárcsát,még nem kell feltenni,4 mm a vastagság az eredetin. Tény,nem sokat fékezek...,a gázt húzom kanyar előtt,közben,és persze utána is. :)
Ha jól látom a fotót, ez a 2006-tól kezdődő modellek sima hátsó sárvédőjéhez passzol. A régebbieknek van egy függőleges "horony" vagy miafene a sárvédőben.