Tudna valaki nekem segítení?
Van egy OleoMac Sparta-26-s fűkaszám. Kellet vennem egy új damilfejet, mert a régi már tönkre ment és csak már az új fajtát lehet kapni hozzá és ez folyamatosan széthúzza a kuplungot, mert nehezebb. Legalábbis szerintem ez a hiba oka. Mit lehet tenni házilag, mert semmi kedvem minden egyes használat után 2000 forintot költeni a javítatására. Újra pedig nincs kb. 100 000 Ft-m!
Ja.haver szerint a membrán jó, eltekergette a karbit... Pedig nekem azt tanították, hogyha jó volt, aztán egyszercsak nem jó, akkor nem azzal kezdünk. Ugye kezdődő szimeringesnél tekergetve javulhat..
Azóta én is tekergettem. Felet fordul a csavar csak. De nem lett jó. Szerviz lesz. Lehet szimering, lehet karbit ultrahangosba kell tenni...Fene tudja.
Van egy kínai fűkaszám. Pár éve használom már. Most az a gond vele, hogy gázadásra lefullad, pedig alapjáraton megy. És könnyen is indul. Karburátor, gyertya új rajta. Ha állítok a karbin van hogy sikerül felpörgetni, de utána ismét döglik. Csak alapjáraton üzemel. Szimering csere legyen a következő?
A Stihl FS80-nál a levegőszűrőn lévő feliratnak merre kell állni? Hogy érti a Stihl? A légszűrő belseje felé álljon, vagy a motor belseje felé? Szűrőt akarok cserélni, és most vettem észre hogy így van benne.
Uraim, segítséget kérnék, amatör vagyok. A gép egy McCulloch B26 PS tipusú kis kasza, alapjáraton pöc-röf indul, alapjárat jó, de hörögve veszi a fordulatot., ill hörög. Mi lehet a hiba, ill konkrétan a kérdésem, hiba lehet e a gyujtótrafó?
Tudja valaki, hogy egy FS 450-es karbiból, hogy kerül a hengerbe a benzin?
Használat után vízszintes helyre tettem a kaszát és hetek múlva mikor indítani akarom nem indul, mert annyi benzin van a hengerben, hogy a gyertya nyílásán szabályosan folyik ki belőle.
Sajnos a Stihl hevederem az advance plus a meló helyen nem teljesen szárazon lett lerakva, és nem tudott kiszáradni, szóval ma ahogy ránéztem hát mesésen fest.