Egyébként, én használhatom a Veke tagjaira hogy ti, de ez fordítva értelmetlen, mert itt nincs szó szervezett támadásról
Tök mindegy, hogy szervezett-e vagy nem. Azért a hülyeségen kívül más dolgok is összekötnek benneteket. Például a közös cél: VEKE lejáratása szemmel láthatóan eléggé egységbe kovácsolt titeket. Mondjuk nem túl ütőképes ez az egység, és nem is túl népes, de hát ne legyünk telhetetlenek. :-)
Állj. Szerintem rajtad kívül senki nem mondta, hogy 2percenként kellene a vonatoknak Gödöllőre vagy Csömörre járni. Legyél olyan kedves, és ne adj ilyet a számba, mert ez onnan nem hangzott el.
Más véleménye lehet. AZ nem baj. Még sosem szóltam be VEKE-tagnak sem a VEKÉ-n belül, sem itt, nyilvános fórumon azért, mert más volt a véleménye, mint az enyém, vagy akár más volt a véleménye, mint az Egyesületé.
Most sem. Most is azért szóltam be, mert azt elvárnám, hogy mielőtt bírál valamit, olvassa el, hogy mit is bírál. Ne hivatkozzon olyasmire, aminek az ellenkezőjét írtuk le. Az már csak súlyosbító körülmény, hogy ráadásul VEKE-tag is az illető.
Neked már nem is mondok semmit, hisz' Tőled már megszoktuk, hogy szándékosan ferdíted el a tényeket, amint most is.
Valóban nem vélemény kérdése. A tanulmány egységes járműparkról beszél, és azt írta, hogy Csömörre, Gödöllőre is kimennek a vonatok. Ennek a megvalószítását tervezgette az a hozzászóló, akinek leírtam a kifogásaimat. Nem VEKE-t kifogásoltam, hanem a szerinte felvetett megoldást. (Mindegy, ezt nem kell látni). Viszont én úgy látom, hogy Nagyiccétől kezdve néhány helyen nem pályafelújítás, hanem egy új pálya építése szükséges a lejtviszonyok miatt. Ez képtelenség nem észrevenni. Harmadszor már nem írom le.
Mi a túróról beszélsz? Az, hogy mi van a VEKE tervezetében, az nem vélemény kérdése. Ezt valószínűleg te is tudod, csak megszokásból nyomatod a VEKE-fikázós szövegedet. Bár rólad el tudom képzelni, hogy tényleg nem érted a különbséget a vélemény és a tényállítás között.
>Tehát minek kell 2 percenkén Csömörre, vagy Gödöllőre közlekedni???? Biztos kifizetődő lenne??????
Nem, nagy baromság lenne. Aki kitalálta, fejbe kéne lőni. Szerencsére nem a VEKE találta ki.
Nagyon elkeserítő olvasni, hogy Te, VEKE-tagként, itt cikized a VEKE tervezetét úgy, hogy láthatólag soha nem olvastad el (különben nem írnál róla ekkora baromságokat, hogy a hajam égnek áll tőle...)
Csak, hogy ne ismétlődjön hasonló marhaság: a VEKE tervezete szerint Örs vezér tere és Csömör ill. Gödöllő közt a jelenlegi járatsűrűség maradna meg, a többi vonat továbbra is visszafordulna az Örs vezér terén a Déli pu. felé (és kényszerűen a Veres Péter úti buszok többsége is megmaradna, mivel a mai sűrűségű HÉV az ő utasaikat nem tudja teljes egészében átvenni).
Második lépcsőben szintben elkülönített átjárók épülnének a legforgalmasabb helyeken, amelynek nyomán a külső szakaszokon be lehetne állítani az ideális járatsűrűséget, ami valószínűleg Cinkotáig 5 perc lenne.
És az esti társalgás nem volt beégés, mert az csak most fog jönni, amikor elolvassák azok, akik tegnap nem voltak jelen és elgondolkoznak, hogy most mit is akartak ezek elérni?
Szerintem dőlj hátra egy kicsit, mert vagy fogalmad nincs róla, miről van szó, vagy egyszerűen provokálsz, hátha tényleg bezárják ezt a topicot.
Egyébként, én használhatom a Veke tagjaira hogy ti, de ez fordítva értelmetlen, mert itt nincs szó szervezett támadásról, hanem mindenkinek a magánvéleménye hangzik el.
Ja, és ajánlom figyelmedbe, hogy nézd vissza a tegnapi nap termését, és LVII barátod nagyon csúnya beégését. Tessék: ezek vagytok ti. (Szerencsére kevesen, bár annál több nicken.)
Vannak köztünk is BKV-sok, az egyikük egyszer találóan azt mondta, hogy lesül a képéről a bőr, hogy ti is ugyanannak a cégnek az egyenruháját hordjátok, mint ő.
Nézd, sjaniusnak legalább szépen megköszönik a hárombetűs cégnél, hogy ezen a topikon munkálkodik. De te mit kapsz ezért? Legalább kérj te is pénzt érte :-)
Milyen szép lenne!:) Soha nem vontam kétségbe a Veke szükségességét, vagy jószándékát. Időnként talán a hozzáértését igen, a stílusát viszont mindig.
A biztosítékot nálam a troli lejáratásával verik ki rendszeresen, egyrészt mert erről tudnak a legkevesebbet, másrészt itt lehet felfedezni személyes indíttatást lejáratásra. Az érintettek tudják kiről van szó, és azt is hogy miért. Ez abból pontosan lemérhető, hogy amíg a fogas, buszos, vagy villamos nyűgök vannak addig a célpont a BKV, ellenben a trolinál személyes támadásnak van kitéve az egyik volt Veke tag, aki történetesen vezető beosztásban van a műszaknál.
Az egyik krónikus probléma, a felemás helyzet a BKV-nál dolgozók és egyúttal mint Veke tagok is, összeférhetetlensége. Tudniilik a Veke nem egy szakszervezet, még ha néha ezt el is felejti. Ebből a felemás helyzetből kerülnek ki munkahelyi konfliktusok, mert nem lehet megfelelni két ellentétes érdeknek. Más lenne a helyzet, ha például a Veke tagság feltétele lenne, a BKV-s munkaviszony. Most ott tartunk, hogy a Veke egy része kívülről bekiabál, a céges dolgozók helyenként csendben segítik a Vekét különböző, nem titkos de nem törvényszerűen publikus adatokkal, miközben lassan a saját munkahelyüket ássák alá. Most csak zárójelben kérdezem az érintettet, hogy akkor is biztatna munkabeszüntetésre, vagy 4o db darab ZIU azonnali selejtezésére, ha ő ülne az üzemegységvezető székében? Valószínűleg nem.
A másik probléma a rendszeresen visszatérő eltérés a Veke hivatalos, és tagsága személyes megnyilvánulásai között. Egyszerűbb lenne a megítélésük, ha Veke nick alatt szerepelnének a fórumokon. Aki nem tudja beazonosítani a tagokat, és a többség honnan tudná, a Veke honlapról csak a szépet látja. Miközben a tagok egy része saját nicken alpári stílusban beszél, személyeskedik, rágalmaz. A Veke név még úgy ahogy tiszta, mert fellépni ellenük csak akkor lehet, amikor mint Veke nyilatkoznak. Erre a legjobb példa, a sztrájk fenyegetés után kialakult helyzet, amikor is a Veke tagság érezhető szimpátiája után, a kialakult személyzethiányos állapotot a Veke hivatalos oldala remekül kihasználta egy BKV elleni támadásra, miszerint a BKV a balkáni állapotok miatt nem tudja kiadni a kocsikat. Más lett volna a kép, ha Veke név alatt támogatták volna a sztrájkolókat.
Ezek az alapvető gondjaim, és ebbe kár belemagyarázni bármi mást. Nem vagyok elfogult a BKV-val, jobban ismerem a hibáit mint itt sokan azok közül akik mint utasok szidják, de egyúttal a korlátokat is tudom, ami miatt itt tart a cég, és azt meg még többen tudják, hogy ez a helyzet ilyen anyagi körülmények között egyáltalán nem mondható rossznak.
Mondjátok meg öszintén, ez milyen szakmai érvekkel alátámasztot vélemény.
Elég volt az Indexen olvasni a tevékenységét. Szép dolog a múltban élni, de előre nem visz.
HAJRÁ TROLI
Ebben egyetértek veled! Még több trolivonalat! A Rólad készült sztárfotót láttam, nagyon jó :D.
Ha meg már szakmai érveket követelsz az előző hozzászólásom miatt, akkor én is! Tegnap reggel óta több mint 50 hozzászólásban dobáltátok a sarat egymásra, de egy kérdésemre nem találtam a választ: konkrétan mi a bajotok a VEKE-vel?! A 41-es villamos meghosszabbításával romlott a tömegközlekedés? NEM! Az új éjszakai hálózattal jól kitoltak a budapestiekkel? NEM!
Javaslom, hogy nézzétek meg a Brian élete c. alapművet, abban is azt a részt, amikor szóba kerülnek a rómaiak. Sorolják, hogy mennyi mindent köszönhetnek nekik (vízvezeték stb.), de mégis azt papolják, hogy harcolni kell ellenük.
Van jobb fricskanick, de te voltál kéznél, illetve most jutottál géphez.
Az, hogy hol bukott el az ötletanyag, azt nem nekem kell vizsgálni. A lényeg az, hogy ugyan azzal a stílussal nem lehetett keresztülvinni, mint az éjszakait. Európa boldogabb felén már megvan az alap, amit évtizedeken keresztül rakosgattak és lehet rá építeni. Amit a civil szervezetek tudnak tenni, az nyomásgyakorlás, de az messze nem kontroll. A piszkos anyagiakba ne menjünk bele, azt nem szeretem.
Lehet, hogy onnan úgy tűnik egyesek ámokfutásba kezdtek itt, de innen meg úgy néz ki, hogy ott. A véleményemet több formában leírtam már, nem kívánom ismételgetni. Hogy mi a divat, vagy mi nem, az tőlem távol áll, nem kérdeztem senkit, ellenben elmondtam a véleményemet pár embernek. Azt kezdem megszokni, hogy a szemembe bólogatnak, a hátma mögöt csóválják a fejüket, de ez is mellékes, lehet, hogy egyszer én is le tudok süllyedni odáig. A kommunikációjuknak az árnyaltabbá tételét akkor tudnám ügyemnek tekinteni, ha az utóbbi idők hangvétele már eleve olyan lenne, amit el lehet várni. Tehát ezt a felét le lehet zárni.
Szakmai karrier: nagyon jól tudom, hogy mikor mit rontok el és mivel ezt nem titkoltam, azért könnyű utánajárni. Tudom, nagy család, sok, hülye, irigy testvérrel, de attól még tudhatja bárki. Az megint érdekes színfolt, hogy az "árnyalások" vagy "színesítések" sorra megjelennek minden történésben, ezt már megszoktam. És bármennyie is próbálsz lekicsinyíteni, nem A volt nagy falat. De nem boncolom tovább, mert akkor már az lesz.
Örülök, hogy felvetted ezt a kesztyűt, tudod, én egy nagyon híres és népszerű fikanick vagyok. Példa egy magadfajta népszerűtlen fikanick számára.
Nézd, a 2-es metró-GHÉV anyaga a VEKÉ-nek egyáltalán nem a stílusa miatt bukott el. Az éjszakai projektjét viszont éppen a stílusával tudta keresztülvinni. Határozottságra, keménységre szenilis metrómániások, túlfutott polgármesterek, megélhetési prémiumvadászok között szükség van. Ilyen fokú "keménység" Európa boldogabb felén a civil szféra részéről teljesen megszokott, sőt, a nálad okosabb emberek jól tudják, milyen hasznos, ha egy társadalom erős civill kontroll alatt tudja tartani az Államot, az önkormányzatokat és mindezek pénznyelő bűnszervezeteit (MÁV, BKV stb.).
Szomorú jelenség azonban, hogy te - nyílván naivitásból, rosszabb esetben szolgalelkűségből - és még néhány kedves topiktársad kéretlenül ámokfutásba kezdtek a fórumokon. Amit a munkásságodban látni kell, hogy te nem a kenyéradó gazdidat, a BKV-t véded, sőt, igazából téged a közlekedés fejlesztése nem is érdekel, te csak utálod a VEKÉ-t, mert ez a kollégáid körében újabban divat (vagy már nem is divat, csak neked még nem szóltak.). Szóval topikbéli tevékenységedet nem valamiféle pozitív cél (közlekedés jobbítása, VEKE kommunikációjának árnyaltabbá tétele stb.) vezérli, ellenkezőleg, gyerekkorod óta felhalmozódott gyűlöletedet próbálod itt levezetni. Hurrá. :-(
Nézd, sjaniusnak legalább szépen megköszönik a hárombetűs cégnél, hogy ezen a topikon munkálkodik. De te mit kapsz ezért? Legalább kérj te is pénzt érte :-)
Szakmai karrieredet ilyen részletesen nem kellett volna elénk tárni, látod, akit érdekelt, nélküled is utána tudott nézni; akit pedig nem érdekelt, most már a te tálalásodban végre megtudhatta, hogyan bizonyult túl nagy falatnak A, és maradt neked P.
Na, ez azért megmosolyogtató. Nem én intéztem el, hogy ne valósuljon meg semmi, hanem azok akik csináták. Ez nem bosszú, hanem ilyen után nem kell semmit kívánni. Ha egy ekkora kudarc után talpra tudnak majd állni, és tudnak majd olyan stílusban tevékenykedni, ami mellőz minden olyat, amit eddig pár ember kifogásolt, akkor van létjogosultságuk.
A szakmai karrierem valóban megmosolyogtató. Egy X és Y miatt kerültem P-ra, mert úgy gondolták, hogy oda kerüljenek. X elrontotta A-t, majd megpróbálkozott P-vel, de nem lett eredménye. Talán a kedvét vették el... Y fél évet volt A-n és többször nem sikerült neki. Ezek után én 15 alkalommal voltam A-n. Valóban megmosolyogtató. Aki legutoljára sikeres volt A-n, az már előtte volt B-n is és úgy ment neki. Tényleg jó :)
Kezdek azonosulni a kívánalmaiddal. Csak nem tudtam visszakeresni a harmadikat, akit rám akarsz kenni. Kérdés nem kell, várom a törlést... :D Utolsó betűim kiírtásást, hirmondó se maradjon belőlem. :P
Az nem kioktatás volt, hanem kérés, mielőtt közérdekű bejelentést tesz valaki. Csak időnként sokan máshogy elik meg a helyzeteket. Attól függetlenül, ha nem lett volna igazam, akkor nem telefonál mindenkinek, hogy ellenőrizze azt, amit én is hiányoltam. De ettől a Dp nem lett kevesebb, én meg nem lettem több. Ha mindenki füle hallatára teszem, akkor jogos lenne, hogy kioktatom, mert szerintem, ha telefonon, csak neki mondok valamit, az kérés, tanács, de nem kioktatás.
Kioktatás az, ha itt azt írom valakinek, hogy inkább hagyja abba, mielőtt a Közlemények rovatba kerül.
Itt a válasz. De Aquincumot nem adta ki. http://www.google.co.hu/search?client=firefox-a&rls=org.mozilla%3Ahu-HU%3A official_s&hl=hu&q=van+otthon+akv%C3%A1riumod&meta=&btnG=Google+keres %C3%A9s
Egyébként mindenre van megoldás: nem kell minden héten újabb fikanickkel nyomulni és akkor nem kell 5 percet várni, hogy új hozzászólást írj. Persze ehhez szükséges, hogy ne moderáljanak ki véglegesen minden héten. Emlékszel, legutóbb például kővel a nyakunkban akartál a Dunába dobatni minket. Most mi következik?