Keresés

Részletes keresés

jázminapja Creative Commons License 2008.09.20 0 0 1008
Előzmény: Ep128 (1007)
Ep128 Creative Commons License 2008.09.20 0 0 1007
Hol van...? :-)
Előzmény: jázminapja (1006)
jázminapja Creative Commons License 2008.09.18 0 0 1006
Tegnap bővült a képeslap gyűjteményem egy újabb lappal, ami a zugligeti végállomást ábrázolja 1910-ben. Ma reprodukáltam a képet, holnap felrakom...
jázminapja Creative Commons License 2008.09.18 0 0 1005
Én is ma jártam arra. 291. Majdnem, mint a kezdetekben, a viszonylat újra átmegy Pestre..
Előzmény: tehtube (1004)
tehtube Creative Commons License 2008.09.18 0 0 1004
Furcsa buszjáratok lettek. De működnek. Sajna persze ez nem villamos akkor sem.
Előzmény: tehtube (1003)
tehtube Creative Commons License 2008.06.25 0 0 1003

A villamossal egyetértek. Azt visszasírja mindenki, az lenne a jó megoldás.

De ha már busz megy? Minek menjen ott? Még mindig nem értem miért kellene? Pedig próbálom.

Előzmény: Ep128 (1002)
Ep128 Creative Commons License 2008.06.25 0 0 1002
Ehhh, nem egyértelmű... A Zugligeti útnak kell egy FOLYAMATOS viszonylat! Nem "alul innen toldom meg, felül meg onnan toldom meg", hanem egy járat, ami végig fut a Szépilonától (Moszkva tértől, vagy akár távolabbról) a Libegőig, vagy akár tovább is! Az, hogy ez a Zalai útig (viszonylag nudli ráfordítással) tuja lehetne, onnantól meg 2 ingázó busz, az most mindegy. Ha "összetöredezne" a Zugligeti út közlekedése, a környék jogosan háborogna. (Amúgy kérdezz meg bárkit, mindenki visszasírja a villamost. Anno volt épp elég időm "közvéleményt kutatni" ott. :-) Csúcsidőben még meg is érné, nyáron meg a Libegő miatt. De ezt már párszor átbeszéltük itt... :-) )
Előzmény: tehtube (1001)
tehtube Creative Commons License 2008.06.24 0 0 1001

A kereszteződésig valóban nem lenne téma a vágányt kiépíteni. Hasznos lenne, legalább csúcsidőben.

De hogy gyalogolni kell? Mindössze egy sarok a Zugligeti-Budakeszi út sarkáig, vagyis a remizig. Meg lehetne hátulról nyitniuk a Budakeszi út felé. Nem téma. Lemértem, 150m. Oda kéne áttenni a föl járat megállóját is, meg a lámpát. Kissé forgalmasabb sarok. Ennél sokkal többet baktatnak a műegyetemisták a Gellért térről a K épületig és kissé többen vannak.

Iskola, ovoda. Gyakorlatilag a telkük fölött van a SZ. G. út. Szintén 100-130m

Szerintem túl közel fut most párhuzamosan a két járat.

Előzmény: Ep128 (999)
alexejevics Creative Commons License 2008.06.24 0 0 1000

Tudomásom szerint be fog térni az egyik budakeszi járat.

Előzmény: Ep128 (999)
Ep128 Creative Commons License 2008.06.24 0 0 999
Hátttt... Gondolkodjunk el kicsit... Ha a 156 úgy megy, mint eddig, (Kútvölgyi út) és a Szarvas Gáboron megy ki a Zugligetire, és onnan feljebb, akkor "jól" kimarad a Zugligeti út alja. Tehát a Szépilonától a Szarvas Gábor útig. (Nem, a 22 "nem ér", az mégsem ott megy.) Holott a "leendő" 58-as, vagy 58A viszonylatú tujának épp az az egyik létjogosultsága, hogy a Zalai útnál ott a suli, az ovi és a Főiskola is! (Utóbbiból a jó nép GYALOG (!) jár le az 56-os megállójáig, tehát a Szépilonától 1 azaz EGY megállónyi hosszabbítással (5-6 oszlop) már egy elég izmos viszonylatot lehetne működtetni! (Ideiglenes fejvégállomás a 3-as útkereszteződésnél. (Zugligeti - Zalai - Virányos.)
Előzmény: tehtube (998)
tehtube Creative Commons License 2008.06.23 0 0 998

Nem én szóltam, de szerintem látszik a szituációból. Lehet hogy gondolkodtak? :-)

 

A 158-as a Kuruclesi, vagyis a Szarvas Gábor útig alig 50m el arrébb megy mint a 22-es. (A Hungária krt-on távolabb vannak az egymással szembemenő 75-ösök) Onnan már nem sok helybeli igény tolul ezen vonalra. Viszont akik följebb laknak, annál többet kell most gyalogolniuk. Kicsit interpolálna a 22-es és 28-as közé. Persze a Szarvas Gábor útiak nem biztos hogy tapsolni fognak az örömtől.

A mostani tömött 28-as meg tényleg feleslegesen kanyarog a Városmajor úton, ahelyett hogy minnél gyorsabban vinné ki utasait. Arra ott a 128-as.

Viszont ha ezek a buszjáratok így megvalósulnának, szerintem a reménye is elvész egy 58-as tuja feltámasztásának.

Előzmény: Sinbiciklis (997)
Sinbiciklis Creative Commons License 2008.06.22 0 0 997
Na, erre vajon, hogy j5tek rá?
Előzmény: tehtube (996)
tehtube Creative Commons License 2008.06.21 0 0 996

Bennem is felmerült, amit most viszontláttam a Helyi Théma jún 18-i számában a 6. oldalon, az önkormányzati tájékoztatóban.

A 156 értelmetlenül rövid, a 28-as értelmetlenül kerül, a 158-ast is 95%-ban lefedi a 22-es.

Ennekokáért megszüntetnék a 158-as járatot és a 156-os menne ki a Szarvas Gábor úton a Libegőig. A 28-as 155 újraszámozással szintén a gyorsabb utat járná lent.

Igazából azért vélem ON-nak, mert ez szerintem megpecsételheti az 58-s villamos sorsát.

Ep128 Creative Commons License 2008.05.27 0 0 995
Köszi szépen itt is!
Megkaptam és remélem hamarosan lesz időm / türelmem egy frissítést összehozni. :-)
Előzmény: hkv (994)
hkv Creative Commons License 2008.05.26 0 0 994
Minden táblát mi csináltunk. A homloktáblák festett plexi lapok voltak méretre vágva és festve. Ha kell tudok képeket küldeni neked az oldalad számára még. 
Előzmény: Ep128 (991)
tehtube Creative Commons License 2008.05.26 0 0 993
Még néhány kép.
tehtube Creative Commons License 2008.05.26 0 0 992
Szia. A legjobbakat elküldtem.
Előzmény: Ep128 (986)
Ep128 Creative Commons License 2008.05.26 0 0 991
Köszi itt is!
Valamelyik nap ezt (és még néhány képet) kirakom az oldalamra némi info társaságában. :-)
(Nekem a homlok táblák tűntek régi, eredetieknek, nagyon jól sikerültek! :-) )
Előzmény: hkv (990)
hkv Creative Commons License 2008.05.25 0 0 990
elküldtem neked!
Előzmény: Ep128 (987)
hkv Creative Commons License 2008.05.25 0 0 989
igen küldöm neked nagyban!
Előzmény: Ep128 (987)
hkv Creative Commons License 2008.05.25 0 0 988

külön erre a különmenetre készültek a homlok a mell és az oldaltáblák is!

Előzmény: Ep128 (987)
Ep128 Creative Commons License 2008.05.25 0 0 987
Az 58A táblák a régi eredetiek, vagy replika?
(Elkérhetném nagyban a képet saját magamnak? pertik@freestart.hu)
Előzmény: hkv (985)
Ep128 Creative Commons License 2008.05.25 0 0 986
Szia! Gratulálok a képekhez! A másodikat elkérhetném nagyban (saját magamnak)?
(A 978-as hsz. -ban találod az oldalam a témában...)
Előzmény: tehtube (984)
hkv Creative Commons License 2008.05.24 0 0 985

Egy kis kép a mai napról! Azt hiszem a kép magáért beszél!

tehtube Creative Commons License 2008.05.24 0 0 984

Ismét "járt" az 58-as villamos. Egy UV is sokkal jobb egy Tátránál.

tehtube Creative Commons License 2008.05.08 0 0 983

Szép és tartalmas oldal, gratulálok.

Számomra kissé túlzó a kemping elleni indulat. Anélkül döglött gödör lenne a környék, így meg életben van tartva. Ennél jobb helyeken lévő éttermek mennek sorban tönkre pár év alatt, itt meg programok, tárlat, korcsolyázás, megfizethető büfé, étteremféleség van jó ideje. Abban a betonteknőben igazán nem olyan rossz látvány pár jobb lakóautó.

A nagy fönti gépkocsiforgalom miatt amúgyis zajos, büdös gödör lett a hely. Örüljünk hogy mégis vannak akik fizetnek érte és így legalább karbantartható és nem csövestanya.

 

Sajnos a nosztalgiakorszak nem jön vissza, akkor pár autós odajáróval szemben kb. tízszeres "túlerőben" voltak a tömegközlekedettek. Mára a parkolók telnek meg és most a hétvégén is tapasztaltam hogy még a hétvégi nagyobb buszok beállítása is felesleges.

 

Magam is soxor utaztam gyerekként az 58-ason, még többet az 56-oson, hoztam emléket bringával a frissen bezárt, feldúlt végállomásról. Szerintem ha magántőke nem száll be, kizárólag állami pénzből kétséges hogy megérjük a "feltámadást".

Én speciel csakis nosztalgiajáratként tudnám elképzelni, azzal lehetne a mai viszonyokhoz pluszt hozzáadni és az érdeklődést növelni. Hogy Ikarusz vagy Tátra jár(na) ott, az szerintem szinte mindegy.

 

Még két képpel javasolnám az oldal kiegészítését, frissítését:

1-a Szarvas Gábor úti megállóból is egy kissé túlburjánzott virágos lett.

2-az alsó végállomásnál az épület mögötti bazaltkocka járda az elfogyásával szépen követi máig a volt vágányt.

Előzmény: alexejevics (971)
pestikbaba Creative Commons License 2008.05.07 0 0 982
Szép kis sínecskék:)
Előzmény: Sinbiciklis (979)
Sinbiciklis Creative Commons License 2008.05.01 0 0 981
Előzmény: Sinbiciklis (980)
Sinbiciklis Creative Commons License 2008.05.01 0 0 980
Na, mond már! Mellékbüntetésként 1 +állónyit gyalogolnia  kell annak, aki oda m1.
Előzmény: Törölt nick (974)
Sinbiciklis Creative Commons License 2008.05.01 0 0 979
Igen nagy valószinüséggel nincs! (max ennyi:)
Előzmény: alexejevics (975)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!