A motor Mezőkövesden van, és 60 ezer /fix/ az ára. Ha gondolja küldök képeket, a motorról, és a tartozékokról is. Gyári festése van a motornak, indul motorozható, van hozzá egy komplett blokk, és rengeteg jó alkatrész.
Van egy Jawa Mustang-om, gyári állapotú, indítható, rengeteg nem leharcolt alkatrésszel, plusz egy komplett blokkal. Eladósorba került, ha valakit érdekel, írjon és küldök képet, a továbbiakat megbeszéljük.
Nem hiszem hogy ennyire elbarmolná a fúvókát egy drótos puceva...ahhoz igen állatnak kell lenni.
pucoltam már én is, igaz, rézdróttal...nem volt gond.ez a duplázás érdekes lehet...nekem a régi gyújtással volt hogy durrogott...de az nem ugyanaz szerintem.Végy egy fúvókát ha aggaszt, nem nagy zsé.
Menetközben azt tapasztalom, hogy folyamatos haladás mellett, amikor nem akarom se csökkenteni se növelni a tempót, akkor melegen "dupláz" a motor. Szóval a kipuffogónál hallani leginkább hogy mintha kimaradna egy-egy munka ütem mindig.
Ez csak ilyenkor részterhelésnél van, ha odahúzom akkor torpanás mentesen megindul és elmúlik ameddig gyorsításban vagyok.
Gyújtást beállítottam, benzinszint pont a gallérig ér lenyomva. Lehetséges hogy a főfúvókát takarították dróttal?
sziasztok remélem él még valaki a csoportban :D szeretném megépíteni ezt a jawa mustang babetta hibrid gyújtást :D az lenne a kérdésem hogy hogyan állítsam be a gyújtást? a jeladó mágnes mikor adja a jelet? ha pont elhagyta a jeladót vagy amikor egy vonalban vannak? 40es dugó van már a mociban, mennyi legyen az előgyujtás? köszönöm a segítséget előre is :))
Üdv!A kicsi vagy a nagy foglalatra gondolsz?Mert ugye a Mustangba két fajta van,igaz a kicsit nem igazán használjuk.Nekem van mind a két fajta.Sajnos a tankra való gumim nincs,azt nagyon nehéz szerezni.De van egy mágnenes gimis szalagom abból tudok levágni ha érdekel.AZ így nézne ki rajta: