Nem tudja valaki, hogy a Bandit 1200 (2004) kapaszkodója megegyezik-e valamelyik másik típuséval? Nekem a helyére egy doboztartó konzol van felcsavarozva. Szeretnék rá egy gyári kapaszkodót, de 1200-eshez nem igazán találok bontott alkatrészeket a neten, a bontó pedig szerintem kicsit sokat akar kérni érte. Ha viszont jó lenne rá más típusé, pl Gs500, vagy hasonló, abból már talán jobban lehetne válogatni.
Jómagam siófoki vagyok,de 100 km nem gond akár a komplett motor akár csak a villaszárak mozgatása.Az a gond,hogy egy kicsit "elgörbültek" és cromszár csere után nem túl jól sikerült a javítás. A bandit első futóműnél azért csináltak már jobbat és most,ha lehet kéne rajta javítani.A motor a "kisfiamé"(190 magas140kg34év),de Ő tartósan "Londonországban"van és én próbálom intézni a dolgait,hogy mikor hazajön tudjon hódólni a szenvedélyének.
Sziasztok ! Segítséget kérek. Suzuki gsf 400, 91-es évjáratú banditom van. Nagyon szeretem ezt a gépet, de most előjött egy olyan hiba, aminek az okára nem tudok rájönni. Kb 10 önindítózás után indul be, ha szerencsém van, nem szívta meg magát...Annyit megállapítottam, hogy azért nem indul, mert kb egy perc indítózgatásig nincs szikra egyik gyertyánál sem. Majd egyszer csak,minden ok nélkül "megjön a gyujtás és minden renben van. Ha már beindul, jár rendesen, semmi gond vele. Majd egy félóra állás után kezdődik újra az egész.. szikra kb 10 tekerésig nincs, majd ujra megérkezik. Persze ez idő alatt már megszívja magát, ugyhogy lehet a hengereket szellőztetni...utána pöcc röff. Én a jeladóra gyanakodtam,de megnéztük, azalatt az idő alatt amíg nincs szikra, jön a jeladótól olyan 2-5 volt impulzus, ezért az eletronikára gyanakszom.(viszont ha az hibás, akkor sztem be sem indulna. Vagy mégis? Minden jó tanácsot, tapasztalatot szívesen fogadok, előre is köszönöm a segítségeteket!
Gyerekek! Tegnap kerültem egyet a motorral (GSF 1250S L2). Kb. 100 km-t mentem és amikor itthon a garázsban leállítottam a gépet, egy kis tócsa csöpögött alá.
Az világos, hogy a kondenzvíz kifolyhat a kipufogóból, ezzel nem is lenne semmi baj. Számomra a folyadék kékes színe adott okot gyanakvásra, állaga egyébként a vízre emlékeztet.
Ellenőriztem a folyadékszinteket, különös tekintettel a hűtőre és nem találtam gondot. Korábbi motorjaimnál (Yamaha FZ6, Honda NC700) max. pár csepp szokott kicsepegni a kipufogóból.
Mármint fém borítású fékcsőre gondolsz Te is? Én nem igazán hittem benne először. Azt hittem, hogy nem fogok különbséget érezni a gyárihoz képest. Úgy gondoltam, hogy biztos csak olyan őrült kanyarvadász, versenytempós motorozásnál lenne előnye, ahogy én soha nem használom a vasat. Végül haverom rábeszélt és feltettük a Hornetre. Nekem a legérezhetőbb 2 személlyel volt a különbség. Tavasszal szerintem a Banditra is beszerzek egyet.
Bocs, az enyém már vizes, ezért jött autómatikusan a hütöfolyadék.
A fékcsövet nem is igazán az öregedés miatt kell cserélni, hanem mert a bandit fék nem a legharapósabb a kategóriájában, jót tesz neki. nekem még a gyári van rajt, de lecserélem én is hamarosan.
A kipuff azért ilyen matt, mert egy sport dobbal vettem, ami a csúszástól erősen sérült volt. Vettem rá ezt a gyárit bontottan, viszont sajnos ez sem volt szép kívülről. Ezért gyöngyszórva lett, ettől ilyen színű.
Természetesen ezeket mind cseréltem. Hűtőfolyadék? Azt nem, ez még léghűtésés. Kapott új fékfolyadékot, gyertyákat, olajat+szűrőt, légszűrőt, karbiszinkront. Fékcsövet még nem cseréltem. Majd a most következő szezonra. Talán fém fékcsövet, az előző motoron nagyon jó volt.
Ezzel csúszott az előző tulaj, ezért csúszka nyomok vannak rajta. Ettől eltekintve valóban újszerű. Bár 10 év akár álló helyben is okoz mattulást bizonyos részeken. Kifogástalan a fénye és a többi része is újszerűnek mondható, természetesen kivétel a csúszás nyomai. Az előző tulajnál elég cudar állapotban volt, a pince garázsban tartotta, de lemosva azalatt az idő alatt amíg birtokolta tuti nem volt. 1 évig használta, de be is vallotta, hogy egy olajcserén kívül és két új gumi vásárlásán kívül (ja azt is adta hozzá, pár nappal korábban rakatta fel, még a számlát is adta a gumikról) nem törődött vele. Nem egy műszaki emberkének tűnt és főleg nem tartotta nagy becsben a motort. Kicsit én is kételkedtem akkor a km óra állásában és húztam is a szám, de miután hazajöttem vele és lemostam, ott állt egy csilli-villi új motor. A csúszás nyomok nem vészekes, de azért láthatók. Még nem tudom, hogy azokat javítassam-e...
Egy 24.000-et futott motor, ha fedett helyen tárolták, akkor gyakorlatilag teljesen új állapotú, tudom mert az enyémben ennyi van, újan vettem 5 éve. Ha lemosom, teljesen olyan mint a szalonban.
Megértem, tényleg mutatós darab :) Nekem nagyon nagy mákom volt a vásárlásnál, a 2004-es, S-t 630 000, (vagy 640 000, már nem emlékszem pontosan) Ft-ért vettem a nyáron. Elvileg 24 600 Km-el, műszakival, dobozzal. Megtaláltam a volt tulajokat, elvileg lehet valóban reális a Km állása és a szerelők és az eredetvizsgás is ebben erősített meg. :)
Mennyiért sikerült hozzájutni? Milyen évjáratú a gép? Állatul néz ki ebben a színben. Nekem is a csupasz a szívem csücske, korábbi két nagy motorom is csupasz volt. Én sokat vacilláltam az N és az S között, az N egyszerűen szebb. Végül az utazási komfort győzött és az S mellett döntöttem. Neked, mint korábbi nagy plexis robogósnak bizonyára nem kell ecsetelnem az erényeit a nagy túra plexinek. Ráadásul még nem is a gyári plexivel, hanem egy Puig magasított túra plexivel adta az eladó a Bandit S-emet. Egyelőre nem bántam meg, de egy szép csupasz gépet, mint amit vettél elnézegetve azért hiányzik a (szerintem határozottabban) férfias totál csupasz vas :)
Előző motoromon egy hasonló Puig valami volt, aztán egy másik Puig, egy Vision fantázia nevű, ami alacsonyabb volt. Azért került fel a Vision az első helyére, mert szebb volt. Próbáltam a motort a plexikkel és nélküle is, nekem határozottan jobb volt vele. Pont annyira csapta el a menetszelet, hogy ne a dzsekimet tépje. Legfőképp pályán, monoton tempónál éreztem különbséget vele és nélküle. Aki megvette a motort azzal kezdte, hogy ledobta róla, mert nem tetszett neki. Azóta visszakerült, mert neki is hasznosnak bizonyult. Az alacsonyabb plexivel valóban volt hogy rángatta a sisakom a turbulencia, a kicsit magasabbal nem emlékszem ilyenre. A zajt viszont soha nem figyeltem, hogy melyikkel hangosabb a menetszél, illetve hogy csupaszon, vagy plexivel hangosabb -e. Egyébként gondolom a plexi magassága és a motoros magassága is befolyásolja a használhatóságot.
Hm... nem hallottam még ilyen esetröl, ahol ez müködik. Többnyire vagy rossz helyre terelik a levegöt vagy turbulencia van mögöttük ami rázza, rángatja a sisakot és zajos. Vagy mindkettö. Viszont ha müködik, akkor az jó lehet!