Hűha .... sajnos most nem annyira téma nálam, hiszen az mx-5 van csak most szolgálatban - ami szintén nem teljes értékű autó, de még mindig jobban használható napi szinten mint az elise - gondolok itt az utak minőségére....
sc.
esprit,sárga, rendszámot nem tudom, de már 2x is láttam újpest, ill, 13.ker környékén. (szerintem ez volt sokáig (még mindíg??) eladó a képes autóban.
bocs ha nagyon OFF voltam...
A váz alapanyaga Dániában készül, a Hydro Aluminium-nál, de ez már csak részletkérdés!
Valóban nagyon jó vezetni!:))))))))))
Az Exige-ben nyáron meg lehet dögleni! Elvileg egy Elise is bír úgy menni, mint egy Exige, feltéve, ha a futóműve úgy van beállítva, és szintén az a motor van benne, azaz a 190LE-s VHPD.
Most már újra lehet behozni Exige-t is. Ugyan Euro2-es, és emiatt valószínűleg sokat kell rá fizetni, de elvileg behozható.
Most jön ki az új Exige, azt szó nélkül be lehet hozni. Lehet kapni az Exige-ből versenyváltozatot is, becsövezve, ahogyan kell, és az összes FIA cuccal.
Az USA-ban a hiányzó airbag-ok miatt sem, meg az ottani egyéb eszement előírások miatt sem került forgalomba. (Pl. lökhárító szabályozás...)
A Rover motornak egy kínszenvedés lett volna az Euro4-es norma. Különben nagyon jó kis motorok azok, és lényegesen könnyebbek, mint a Toyota.
Amúgy meg örülök, hogy tetszik!:)
Üdv.: Yasec
(Most már csak jól jelentkezem be...)
Hali!
Magyarországon szerintem sehogy.
Kettőről tudok erre felé, egyet eladott a kereskedés, de nem tudom, hogy kinek. Bár otthagytam a kereskedésben a számom, hogy a tulaj hívjon fel, de vagy elfelejtették neki odaadni, vagy odaadták, de zárkózott az új tulaj.
A másik az enyém volna, és az nem eladó.
20e Euró körül már kapsz kinn, és a regisztrációs díj is elvileg kedvező, hiszen még a legújabb Elise is 1800ccm alatt van vagy 4 ccm-el! Ez az új formájú mindenképp Euro3-as, a legújabb Toyotamotoros már Euro4-es. A régiek csak Euro2-esek. A régiből van elvileg 4 db itthon, de ez sem biztos infó. A győri Elise biztosan nem eladó, a tulajt ismerem. A többiről meg nincs infóm.
Elvileg van egy Esprit még Szombathelyen, de az más ár és teljesítménykategória.
Hozzál egyet kintről! De vigyázz, sok trükkje van a dolognak! Sérülttel meg nagyon kell vigyázni, ott mégkönnyebben "megvezethetnek"!
Sziasztok,én ma jöttem erre a fórumra és látom van Lotus topik :)
Az Elise aluminum zárt szelvényakb?l készült amit hollandiában csinál egy gyár.
Az Elise igazi spártai versenyautó,kényelem nuku,a vezetési élmény maximális.Id?vel kijött jópár tipusa,majd az Exige,ami igazi pályakirály!
Magyaroszágon is van kereskedés ahol új Eliseket lehet vásárolni,az Exige nemtudom hogy utcai forgalmonba kerülthet e itthon,az USAba nem az olvastam.
Újabban a Toyota motorokhoz kezdenek nyúlni er?forrásként,leváltva a K szériás 1.8 motorokat.
És hogy az itteni megnyilvánulásomat multimédiásabbá tegyem,ímé egy videó,amely a Nurburgringen készült,egy Elise követ egy C5 Corvettet ITT
(majd egyszer átkereszteljük Lotus-topiccá az egészet!)
Na örülök, hogy a győri kolléga nem tette el télire aludni a kicsikét! Tegnap tető nélkül tudtam autókázni! Az okt. 23-i 20cm-es hó után már nem reménykedtem semmiben sem.
1db ezüst MK1 Bp
1db sárga MK1 Bp
1db ezüst MK1 Győr
1db MK2 Bp
1db S.szürke MK2 Sopron
1db zöld (???)
-Esprit Turbo
-Van még valahol Esprit is, LOTUS-1 rendszámmal, állítólag!
Elan-t nem látott valaki? Azok annak idején nem kerültek sokba, már szinte tömeggép volt! Csodálnám, ha pont abból nem lenne!
Oldtimerben nem látott valaki Lotus-t?
...vagy egy oldalról kisteherautónak látszó micsodát? (Lotus Europa) Abban egy 1,6-os motor van, de megy mint a veszedelem, mert az is olyan 700 kg körül van, csak nem látszik rajta!
Ha még egy kicsit emlékszel rá:
Hátul középen egymás mellett volt két kipufogó, vagy távolabb egymástól?
Azaz: MK1 vagy MK2 volt?
Akkor most már magyar rendszámmal futkoz?
Eddigi kutakodás eredménye:
1db ezüst MK1 Bp
1db sárga MK1 Bp
1db ezüst MK1 Győr
1db MK2 Bp
1db S.szürke MK2 Sopron
1db zöld (???)
Van még valahol Esprit is, LOTUS-1 rendszámmal, állítólag!
Gyorsulást mértek, vagy mit? No meg mivel? Szívesen megnézném, amikor ezt csináljátok!
Megnéztme a gyorsulásos topikban a képeket a kocsidról! Nagyon jól néz ki! Még egyszer nem fogok gratulálni, mert a végén elbízod Magad! :) De tényleg jól néz ki!
Hát ha tehetem, akkor kerülöm az autópályákat, és erre van is mód Sopron-Győr között!
Ha kész lesznek a papírok, akkor mindenképp kell mennem Győrbe ragasztott rendszámért, meg megmérjük a kocsit, hogy hogyan is megy, meg ilyenek! Győrben van egy srác, ő szokott ilyeneket mérni!
@kri: A képek nagyon frankók lettek!
Tudnál még küldeni nekem?
Ha igen, akkor légyszi a yasec@mailmax.hu -ra!
A Ringen vittelek téged is? Már nem emlékszem, kit vittem, de az biztos, hogy egyedül sosem mentem!:)))
Az utcai gyorsulás topikon Rhantos belinkelte a képeket, amit fotóztam a Rábaringen. Van pár kép a verdádról is, dönött kanyar, egyenes, szerintem nem rosszak.
A géptető felnyitós nem volt véletlen.
TiTi, aztán hol laksz? Győrben?
Numero13: Hát nem mondom, nehéz dolgod lesz egyet venni! A Maseratinak megvan az a hátránya a Lotussal szemben, hogy újonnan nagyon drága, de valamivel jobban veszti az értékét (vagy hát vesztette anno) így használtan talán elérhető lesz! Nagyon szép gépek! Nekem a 3200GT tetszik a legjobban, de atöbbi sem kutya! Van itt nálunk egy fogdoki, az gyűjti őket, van már neki 3db! Nem tudom, hogy melyikek, de ha érdekel, megtudhatom!
Ha majd egyszer sikerül venned Maseratit, akkor majd szerelhetsz is sokat!(addig is gyakorolj!) Nagyon jók az angol és az olasz sportautók, csak nem tökéletesek, ami a körítést illeti, én is szerelek mindig! A hajtáslánc, felfüggesztések nagyon jók, csak hát a többi...
De inkább szerelek, mint hogy egy rossz menettulajdonságú autóm legyen!
Van jopar fotom a kedvencedrol es ha erdekel akkor jelezd legyszi mert minden nap betudok rakni parat csak a felbontast is ird meg legyszives, hogy mekkorat tudsz letolteni egyszeruen.
Először is köszi az invitálást! A szavadon foglak ám! :) Nekem hétvégeken jó, mert hétközben Bp-en járok suliba. Remélem minél előbb tudunk vmit egyeztetni, mert kíváncsi vagyok a gépre!
A "bicigligumis" gép neve egyébként: Lotus-Type-119! Nehogy azt hidd, hogy egy Lotus mágus vagyok! Csak a beillesztett kép elérési útjában benne volt a neve is. Utólag vettem észre, hogy a kocsira is rá van írva, igaz nem túl olvashatóan.