Sziasztok. Eladó 2008-as vivaro-ból négy darab porlasztó csúcs/bosch szervízben bemérve/Kettő hibátlan,egyik rossz,negyedik kezdődő zárlat. Ár 70e ft/4db.
Ugyanitt gyárilag bőrözött ,kopásmentes trafic kormány 25e ft, négy darab hibátlan ezüst acél felni 40e ft.
Van nekem egy Nissan Primastar 1.9 DCI, 2006-os gyártású kis teherautóm. Az első probléma az vele, hogy nagy melegben csak második indításnál veszi a fordulatot, elsőnél csak alapjáraton megy, régebben ezt ritkábban csinálta, de a napokban minden indításnál.
A második, hogy menet közben kivillan az izzítás diagnosztikai lámpa és az autó nem reagál a gázra, hanem szép lassan leáll (ezt autópályán 100 as tempónál is...), de ha leállítom és újra beindítom az autót megszűnik a probléma....
Akinek van valamilyen tapasztalata ezzel kapcsolatban nagyon várom az ötleteket, mert mi már kifogytunk belőlük....
U.I: Izzító gyertyák ki lettek cserélve, a turbónyomás szabályzó szintén, a műszerek nem mutatnak semmit a hibakód olvasóba (csak akkor tudtuk megnézni amikor nem voltak jelen a hibák).
2011-es 114 LE-s (M9R786) Vivaro eseteben (amit par honapja hasznalok) szeretnem tudni, hogy milyen szervizintervallumokkal kell szamolni. Gondolok itt elsosorban a folyadekokra, szurokre, generatorszijra, vizpumpara. A lancvezerles vegett nem tudom, a szivattyun kivul szukseges-e meghatarozott idoben barmi mast cserelni.
Utmutatot letolteni vagy elolvasni lehetseges valahonnan?
Hallottam, hogy a lanc is szakadhat...megbontas nelkul lehet diagnosztizalni az allapotat? Kerem, aki erdemben hozza tud szolni, tegye meg.
Szia, köszönöm. Más fórumon is a turbónyomás szabályzót javasolták, hogy nézzem meg, cseréljem. Hibakód egyébként csak egy van, ami azt jelzi, hogy izzítókábel szakadása van az autónak a turbóra nem is ír ki semmit.
Sziasztok, műszaki segítséget szeretnék kérni... Opel Vivarom 2004-es (F9QU7) 1.9 CDTI. Az izzítás lámpa csak kb 1 mp-ig ég, de szépen indul, viszont alapjáraton világít az Airbag és a szervíz lámpa (kisautó ikon a villáskulccsal). A motorja főleg 1-esben erőtlen, 80-90-nél többel pedig nem lehet vele menni, mert bedobja a motordiagnosztika sárga lámpát is, amit ha gázelvételt alkalmazunk 90-nél és vissza lassul 80-ra akkor kialszik. Ha tovább nyomom, akkor meg beáll szervíz üzemmódba és 40 a vége, hogy ne károsodjon a motor gondolom. Az "EGR" szelep most volt kitakarítva, de nem használt neki semmit, ráadásul egy érdekes hang jön a motorból és olyan mintha dinamó hajtaná az autót, vagy legalábbis a hangja csontra úgy hallatszik. Van valaki aki találkozott hasonló problémával? Pest megyében tudtok ajánlani profi VIVARO szakit? Márka szervizben eleve úgy kezdték, hogy 70.000 az EGR, holott 6000Ft-ért egy szerelő kitakarította és működött. Köszönöm előre is ha valaki tud megoldást.
Segítséget kérnék,hátha valaki találkozott már azzal a hibával, (Trafic 115 le 2013-as) ,hogy az index kart ,vagy vészvillogót használva egyet kattan,mintha indexelne, a műszerfalon a nyil felvillan és úgy marad,de index nem működik és ezzel egyszerre jelent meg a tolatoradar hibaja is! Az sem működik. Relé, index Automata ha ilyen van?! Segitséget köszönöm
Nem tudom milyen motorolajat ír elő a Renault a 2.0DCI-hez.
Váltóba https://olaj-partner.hu/index.php?route=product/product&path=63_376&product_id=162 ez kell. Elvileg 2,7 liter, de én bele szoktam rakni a 3 litert.
Vezérlést mindenképp nézesd meg, mert a lánc hajlamos szakadásra vagy átugrásra.
Sziasztok. 2006-os 1.9 cdti vivarom ma furcsan kezdett viselkedni. Palyan haladtam Pest alatt kb 120-szal, es mikor odaleptem neki, cicergö/sipolo hangot adott ki. Megilyedtem es a tovabbiakban 110-nel nem mentem gyorsabban. Lejottem gond nelkul vele Belgradig, de ut kozben par alkalommal elofordult 4. es 5. fokozatban is, hogy egy komolyabb gazadasnal elojon ez a hang es mintha az ero is elmenne. Tudnatok segiteni mi lehet a gond?
Pár hete van nálam, Renault Trafic dCI 2.0 115LE, 2008/12. Minden szempontból elégedett vagyok vele, ám bizonyos, relatíve alacsonyabb fordulatszámtartományban valami zörög alul. Az adott fordulat alatt vagy felett nem, ott letisztul és csak egészséges motorhang van, tehát valamiféle lemezre gondolok, ami nincs megfelelően rögzítve, de nem tudom mi és hol ... ötletek ? Előre is köszönöm az ötleteket / válaszokat !
Ezentúl ha bármi általános tapasztalatra alapuló tanácsotok van a típussal kapcsolatban, ezt külön köszönöm !
Mi T5 Transporternél jártunk így. Ott a kipufogó csonk és a turbó között levő tömítés engedte a kipufogógázt. Persze a szerviz nem találta, nekünk kellett megkeresni a hiba helyét, utána már nekik is sikerült.
A kabinban büdös kipufogószag érződik persze ha nem belső keringetés üzemmódban van. Kipufogórendszer OK . Honnan jöhet a szag ? És az normális ha letekerem az olajbeöntő kupakját füst-gőz jön ki belőle ? Köszönöm a választ !
Valakiiiii!Kéne valami okosság,autóvillamosságban.Opel Vivaro 2006-os kis busz leállítás után "kéretlen disco fények" mindeféle ledek felvillannak,kattognak,jó esetben leáll rosszab esetben leszivta már az akkut.Még rosszabb esetben kulcsot elfordítva kivéve sem áll le a motor,tovább jár.
Hová forduljak?Volt már pár helyen de ezt eddig nem tudták orvosolni.így megbizhatatlan az auto ...
Sziasztok. Van 4 db BBS felnim, egy Renault Traficon használtam, amit most eladtam. Szép állapotban vannak, szép állapotú Kumho gumival (6mm profilmélység) (195/65 R16, de 205/65-öt is lehet rátenni) Ezeket is eladnám..:) Ár 22.000 / db felni+gumi egyben. írjatok, ha érdekes, Köszi
Segítséget szeretnék kérni, hátha valaki találkozott ilyennel:
a gép 2012-es M9R 2.0 CDTI Vivaro.
1. Ma amíg a piros lámpánál álltam (üzemmeleg motorral) elkezdett kékesen füstölni de rendesen, aztán induláskor gázadásra még jobban, és mintha közben égett olajszagot éreztem volna. Kb 200 métert mentem még amikor megálltam egy parkolóban - nem állítottam le azonnal - kiszálltam hogy megnézzem mi a szitu de akkor már nem csinálta. Utána óvatosan hajtottam, de hazáig semmi. Megnéztem az olajat, nem látom vizesnek, és a hűtőfolyadékban sem látok olajat, az olajszint is okés. Amúgy semmi előzménye nem volt a dolognak, zéró hibakód, megy rendesen, nem erőtlen és nem fullad. 198.000 km van benne, eddig a motorhoz v. a turbóhoz és egyéb alkatrészekhez nem kellett nyúlni csak a kopó cuccok. Olajcsere mindig 15.000-ként az összes szűrővel együtt. Nem gondolnám, hogy a részecskeszűrőt regenerálta mert inkább olajszag volt mint elégetlen gázolajszag.
2. Mostanában menet közben olyan 90km/h fölötti sebességnél elkezd enyhén beremegni az eleje (de nem a kormány rángat). Most váltottam téliről nyári gumira, gondoltam hátha a kerék de ugyanaz a jelenség így is. Mindent átmozgattam a futóműben és a kormányműben, de minden mint az atom. Viszont egy dolgot észrevettem, mindkét féltengelyt a váltó felőli oldalon kézzel egy picit meg tudom mozgatni. Olyan mintha lötyögne a helyén. Úgy emlékszem talán ezen a fórumon is olvastam valahol, hogy ez is okozhatja a remegést.
3. Debrecenben tud-e valaki tényleg hozzáértő szerelőt?