na senki nem vállalkozik 1 kis oktatásra?? :D sxf450 karbantartásáról(motorikusan).. esetleg alkatrész cseréje..., olaj és szűrő csere kb menyi üzemóránként?? nagyon megköszönném :)
teljesen jó, nekem is ilyen volt (míg fater ki nem dobta lomtalanításkor :)))) ) és jégen brutálul ment. mivel alátéttel csináltam és a bütykökbe tekertem, így egy sem szakadt ki, csak koptak.
ha elég nagy a csavar, akkor az ugyanaz, mint a gyári insert.
de persze ha nincs jég, akkor semmi különbség nincs a sima gumihoz képest, mert hóban úgy sem fog jobban tapadni.
üdv mindenkinek. szeretnék venni 1 kb 2005-ös évjáratú KTM sxf250-et (vagy ha isten is megsegít akkor 1 450-et :P). Ha valaki el tudná mondani h mien karbantartási igényei vannak egy ilyen vasnak azt megköszönném. ( olaj. olaj szűrő,stb.. esetleg motorikus alkatrészek cseréje mennyi üzemóránként...) köszi mindenkinek aki ír :)
Eladó egy garnitúra szöges gumi! 80/100-21 és 110/100-18 méretűek, (asszem) 5 és 6-os reisserekkel. Vadonatújak, egy métert nem voltak használva. 15000 Ft (a pár). Esetleg jó állapotú FIM-es endurogumi csere érdekel.
Zoli vagyok,egy debreceni motoros. Talpra szeretnék állítani egy kb.1986-os KTM MX 500-ast. A dolog nem egyszerű.Dugó,hajtókar,idomok. Ezek a legégetőbb problémáim,ha tudna valaki használható ötletet adni,vagy a környezetében rohad valahol egy rom vagy cucc és ezt megosztaná velem,nagyon hálás lennék. Üdv!
Lehet venni pl. a motormann-nál TwinAir Supermoto légszűrőt,lényegesen ritkább anyagból készül mint ami gyárilag benne van.nekem is ilyen van,meg vagyok vele elégedve...
Szia! Nézd meg itt a #22-es hozzászólást, alúl. Igaz ez 660, de 640-nél is ugyanilyen a légszűrőház. Bár, szerintem ez mondjuk túlzás. A legegyszerűbb, ha veszel lyukacsos légszűrőház borítást, ha nagyon akarsz moddingolni :)
Sziasztok... ktm lc4 640 2003-ra lehet sportlégszűrőt szerezni,,létezik egyáltalán hozzá vagy ha nem akkor hogyan szokták helyettesíteni? ha tud valaki segíteni ,,,köszönöm...!!!
a Diablo Rosso már 2 komponensű sport gumi, és igen jobb is, de nem bír többet mint egy Diablo H, ellenben a W-s seb. jelzés miatt drágább min. 20-25%-al
Szia Meki! Azt nem tudnád véletlen megmondani,hogy a sima Diablo és a Diablo Rosso közt mi a különbség(ez továbbfejlesztése a Diablónak?és jobb is lett mint "elődje" volt? Köszi!
a Michelin Pilot Power és a 2CT közepe ugyanolyan, a 2CT széle kb hátul 1,5, elöl 1centin puhább keveréken fut.
a 2 komponensű túrák már keményebben középen Dunlop Roadsmart, Michelin Pilot Road 2 talán elmennek egy 10-est és ezek elég sportos túrások, igaz 62-65e pénzek viszont majdnem duplát futnak el!
minden gumit le fog enni hátul 5-6ekm alatt! a jobbak bírják eddig, kéztől függ ez is persze ez sportgumira igaz, túrasport bírja 7-10ekm közt, ami még nem bakelit
BT016 hibátlan sportmotoron ide kicsit drágás Conti felejtős Dunlop GPR-10-ről nem jó az új Duke3-as emberek véleménye, cserélik is ha lefut Sportec M3 jó Micheli Pilot Power jó, 2CT csak akkor kell ha elég jól mész már, azaz a széle hamarabb fogy el :) Pirelli Diablo H nagyon jó és olcsó is, most olyan 52e körüliért van
H bőven elég, de sportos gumiba kevés a H ami jó is, a másik a Bridgestone BT090 H én a Diablo H-t mondanám, ha érdekel tudok hozni, email me
Ugye ezt nem gondoltad komolyan? Egyébként egy haver évek óta sima ásványi olajjal jár./2004 525Exc/ soha nem volt vele semmi gond pedig az a motor minden évben megjárta Erzberget.
Sziasztok segítséget szeretnék kérni valakinek hátha megvannak az alábbi szerviz könyvek pdf formátumban. A neten már szétnéztem és csak az ebay -en találtam meg.
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/100116/KTM_service_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/100116/KTM_service_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/100116/service2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/100116/service2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url] A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]
Igaz!!!Saját tapasztalat hogy szinte márkátol független de max 5000km-et bir ki egy szadó-mazon a hátsó gumesz!Az első meg 10e-ret.Tehát az arány 1:2.A gyári szerelésü mt 60 Pir /legalábbis az enyémen az volt/ csak jobbat tudsz venni.He-He.
A lényeg:mire használod a vasat tura,vagy sport vagy melyiket hangsulyosabban.Ennek megfelelően kell választanod de szerintem az Lc4 sm rövid kanyargos szerpentinezésre termett.Tehát sport gumesz.Ha azt szeretnéd hogy kicsit tovább tartson akkor a 2 komponensü /közepe keményebb keverékü/a megoldás ilyen van a Brigst...,Micheli....,Pirell...de persze ennek ára van.Azért ne hidd hogy ezzel többszörösét lehet menni, ez arra jó hogy ha nem a hegy lábánál laksz hanem az Alföldön/mint én sajna/ akkor elgurulsz odáig ott meg a füledig rakod mert az oldala kir puha.
Én speciel 16000km alatt 2első,3hátsó gumeszt fogyiztam el de ugy hogy szövetig használtam ami ugye szabálytalan!!!Amugy inkább 4 lett volna!
Összegezve:vegyél jóóóó nevü gyártó sport gumeszét ujjonan!Az ujságos teszt csak irányadó hiszen egy visza2-őnél mindegyikel kersztbe áll ugyebár.De hát erről szól az egyhengeres gőzkalapács.Most irhatnák tipusokat de minek, egyből anyázás lenne hogy az szar stb...
Szerintem, ha küldöd neki, akkor minden puhább gumit lezabál 3-5ezer alatt :) Ezért nem érdemes 60ezres csoda gumikat venni.
Én kétszer egymás után is Dunlop D208-at tettem rá, mert azt valahogy megszoktam. Tudtam már mik a határai ha csúsztatásról van szó. De most nyár végén gondoltam váltok és kipróbálok valami mást. Így Continental ContiRaceAttack került rá. Ez jóval puhább gumi, kicsit hamarabb melegszik és sokkal jobban tapad. Igaz még szoknom kell, mert máshol van a csúszás határa. De összességében meg vagyok vele elégedve. Azt, hogy mennyire fogy azt még nem tudom, max 1000 km-t mentem vele eddig.
Ja, és a motoromat főként ausztriai szerpentineken használtam és párszor gokart pályán.