Szerintem is pimasz dolog, hogy az árkatalógusban "charterjárat"-ként tűntetik fel, pláne egy olyan irodától mint a Neckermann. Ez szerintem azért van, mert többságiben a "jó hírű" Travel Service-zel utaztatna. (Több órás késésekről híres társaság, bár az új törvény miatt ez valószínűleg megváltozik) 1. Mallorca - a menetrendszetrintiek Wizzair a charter az Malév (ez délutáni gép) 2. Malaga és Tenerife - Travel Service 3. Görögország - Travel Sevice kivéve Zakynthos Malév charter 4. Ciprus - menetrendszerint Cyprus Airways a charter pedig Malév 5. Törökország (AYT) - ebben nem vagyok biztos talán Wizz, de a feláras az biztos, hogy Malév charter (06.20-08.29) 6. Palermo - Malév charter 7. Egyiptom - Travel Service 8. Málta - menetrendszerinti Air Malta, a charter Malév 9. Tunézia - Tunisair Mellesleg a Malév charterek menetrendje már fent van a honlapon, ha valakit esetleg érdekel.
Én már harmadszor készülök a Neckermannal utazni. Ami jó lenne:
1., a magyar vendég ne legyen másodosztályú a német vendéghez képest (buszok minősége, szállodai szobaelosztás)
2., a Neckermann elárulná, hogy melyik légitársasággal utaztat. Az külön öröm lenne, ha azt is lehetne tudni, hogy délelött, vagy délután (netán éjszaka) indul a gép.
Örömmel látok itt néhány ismerős nevet az Egyiptom topicról!
Tavaly Tunéziába utaztam a Neckermannal, idén én is Egyiptomot választottam, szintén a Neckivel. Tavaly jó tapasztalataim voltak az irodával kapcsolatban, és igazából tényleg azért választom őket, mert ezekben a viszontagságos becsődölős időkben szeret az ember biztosra menni (bár az itt olvasottak nem túl bíztatóak!).
Az az igazság, hogy sok évvel ezelőtt Jorgos-szal utaztam többször is és elégedett voltam velük, nagyon meglepett, amikor bekrepáltak. Kicsit hiányolom a Neckinél azt a figyelmességet, ami a Jorgosnál megvolt a visszatérő, "hűséges" utassal szemben. (Az idén egy csöppet sem hatotta meg az ügyintézőt, amikor bejelentettem, hogy tavaly is velük voltam.) A másik, amit hiányolok, hogy nem kapok elég infót: nevezetesen, amikor dilemmába kerültem, hogy melyik szállodát ajánlaná inkább, akkor kiderült, hogy a katalógusban leírtak alapján én többet tudok, mint az ügyintéző. Ez önmagában nem baj, hiszen nem várható el, hogy szegény az összes hotel kívülről fújja, de ilyenkor jó lenne, ha telefonon elérhető lenne egy Egyiptomos szálloda-szakértő" munkatárs, vagy valami...
A hotel kiválasztás már nem kérdés, mivel befizettük az utat. Általában mindig ilyen korán szoktam befizetni, egyrészt a választék miatt, másrészt azért hogy tervezgetni, álmodozni tudjak. Sokszor mondtam már, hogy az utazásig hátralévő három hónap a legszebb, amíg az információkat gyűjtöm, amig a várakozás izgalmát élem át. Maga az utazás már nem is olyan érdekes:-)))))
Az e-mail címem elérhetővé tettem (ha esetleg oda szeretnél képet küldeni:-))
Igen, beépítettnek tűnik, de valójában nem olyan mértékben, mint a többi városi hotel. Egyik oldálán sincs közvetlenül másik szálloda. A tunéziai hotelek kertjeihez semmi nem hasonlítható! Én a sousse-i Marhaba Beach-ben töltöttem egy gyönyörű hetet.
Visszatérve Hurghadára; amennyiben a tunéziaihoz hasonló környezetre vágysz, talán a Palaciót kellene választanod. A képek alapján az impozánsabb kerttel rendelkezik. Viszont abban az esetben, ha nem a kert az elsődleges szempont, mindenképpen a Surise Holidayst ajánlom. Van bőségesen napozóágy, de nem árt időben gondoskodni. Én úgy oldottam meg, hogy - bár "tiltják" - az első nap lerendeztem a beach-boyokkal. Náluk volt végig a kártyánk és "megterítettek" minden reggel a kedvenc helyünkön.
A centrum kb. 8-10 perc könnyű sétával elérhető, ahol a vásárlási lehetőség ugye adott. Palackozott vizvásárlási lehetőség, gyógyszertár még közelebb is van.
Vannak képeim a hotelről, szívesen közreadom,de csak később, mivel lefagyott a DVD meghajtóm és meg kell várnom a fiam ébredését, az ő gépéről menni fog.
Egyébként én Egyiptomban jártam nyolcszor. Nem tudok betellni vele.
A felújítás előtt jártam ott utoljára, de Attika1 készséges utánjárásának köszönhetően tudom, hogy 100 %-ban működik újra és nagyon szép lett.
Ebben a hotelben az all incluzive kifejezést nem csak hírdetik, de meg is valósítják. Ezt azért tartom érdemesnek megjegyezni, mert más hurghadai szállodákban nem ezt tapasztaltam, sőt az id.vez. véleménye is ez volt.
Családias hotel, gyönyörű, nagyon gazdag választékú éttermekkel, tiszta, praktikusan berendezett szobákkal és ami nem elhanyagolandó, minden szoba tengerre néz. A partján szélfogókkal, napernyőkkel ellátott napozóágyak vannak. Két bárral és egy pool-bárral is rendelkezik a finom homokú beach. Természetesen van gyermekmedence és azzal szemközt játszóház is. Erről sajnos nem tudok bővebbet, lévén az én fiam már felnőtt korú, de annyit tapasztaltam, hogy külön személyzet foglalkozott minden nap a gyerekekkel. A beach nem olyan nagykiterjedésű (nem kell órákig loholni a lurkók után, ha lelépnek) és látványos, mint a városközpnttól távolabbi, nagyobb partszakasszal rendelkező hoteleké, de egy gyönyörűen karbantartott zöldsáv választja el az épülettől.
Figyelmes, jól képzett személyzet volt akkoriban, mind a parton, mind a házban. Remélem ez nem változott.
Amennyiben Attika1 nem jelentkezik belátható időn belül, úgy szívesen adok infókat a hotelről, mivel eddig 4 alkalommal szálltam meg ott. Jól ismerem és májusi utamhoz újra ezt a szállodát választottam.
Ezen a nyáron (is) a Neckivel utazunk, most éppen Egyiptomot választottuk.
Tudnál valami infót adni a hurgadai Sunrise Holiday Resort hotelről? Próbáltam a net-en keresni, de elég kevés dolgot találtam. Netán felújítás miatt be volt zárva??
Esetleg meg tudnád mondani, hogy a nyári hurgadai charter TS, vagy Malév lesz?
Alapvetően igazad van! Egyébként amikor Mi is német katalógusból választottuk szállásainkat (tavaly, +előtte), Nekünk sem volt gondunk! Azért nincs mese! Megyek a TUI-hoz! Hosszútávon megbízható irodának tartom, még ha drágább is! A legjobbakat Egyiptomhoz!!!
Én 1996-tól, szinte minden évben a Neckermannal utazom a családdal. Eddig semmi gond nem volt velük, és az irodában dolgozó lányok is nagyon segítőkészek. Minden év végén kapunk egy kis ajándékcsomagot, kazetta, utikönyv, stb. Sajnos azt tudni kell, hogy a foglalásoknál látják a fogadó helyen, hogy honnan megy az igény, és annak ellenére, hogy már az unióhoz tartozunk, megkülönböztetnek minket, természetesen hátrányosan (jó az a szar szoba a magyarnak...). Többször vettem észre, hogy a jobb szobákban kizárólag a nagypofájú németek voltak, pl. tengerre néző szobák, annak ellenére, hogy ez a katalógus szerint nem választható opció volt. Mellékesen csak az osztrák katalógusból választottunk, mert az valahogy mindig bőségesebb volt. Tehát szerintem az, hogy nem azt kapjuk, amit szeretnénk, nem elsősorban a magyar Neckermann hibája. Én továbbra is bizalmat szavazok az irodának, már csak azért is, mert nincs nagy választék megbízható irodákból. Már csak 14 nap, és irány Egyiptom......(Neckermann)
Csalódtam a Neckermannban! 1 évben háromszor utazunk (tavasszal kocsis út másfél hét, nyár végén 2 hét repülővel, ősz végén 1 hét nagyobb város). Mindezt az utolsó 3 évben a Neckermannal! Tehát ha kb. évi másfél milliót elkölt az ember náluk, elvárná, hogy megbecsüljék!!!! Ehelyett: Legutóbb (és utoljára) nyár végén Mallorcán töltöttünk el 2 hetet, több mint fél millióért Iberostar szállodában (ketten). (Az összegeket mindvégig a minőség elvárása miatt írom!) Megkaptuk a lehető legrosszabb szobát! Tengerrenézőt fizettem, ennek ellenére a szeméttárolóra, liftházra, mellettünk lévő épület oldalfalára, és a konyha üzemi bejáratára nézett a szoba, a kellő zajokkal együtt, tehát: csörömpölés, hűtőház + aggregátor folyamatos zaja éjjel is!!!! Persze csak 2 nap múlva tudtak új szobát adni. Megjegyzem a 6 emeleten, egyedül MI MAGYAROK kaptuk meg az 5-en lévő szobát, alattunk, felettünk üres volt! (Egyedül voltunk magyarok a szállodában). És ez az egy függőleges szobasor helyezkedett el így, az összes többi tengerrenéző volt!!!! Nem is értem, miért építették ott ki? Ráadásul már márciusban lefoglaltuk a szeptemberi utunkat. A szálloda már akkor látta a foglalást! A LÉNYEG: Természetesen a Neckermann nem fizeti vissza az iszonyatos 2 nap összegét! Megéri inkább elveszíteni egy tartós ügyfelet?! Persze MI végig normálisan viselkedtünk, nem mondhatni, hogy "problémás, bunkó, smucig ügyfelek" vagyunk! Ráadásul egy alkalommal a kinti képviselő nem jelent meg a fogadóórán, tehát lemaradtak egy 12 napos autóbérlésről is, ami nem baj, mert olcsóbban jöttünk ki máshol.
Kérdés: A Neckermann képviselői jól tudják (mint kiderült), mindenkinek gondja volt ezekkel a szobákkal! Miért adják el tengerre nézőnek, miért nem sorolják olcsóbb kategóriába????? Ha pedig eladják, vállalják fel, és térítsék vissza a különbözetet!
Persze nem az a 30-40 ezer Ft különbség izgatott, a hozzáállásukat vártam korrektebbnek!
Ennyit az Iberostar-ról (ahol minden utas egy csillag!), és ennyit a Neckermannról (megbízhatóság - korrekt árak, teli találat).
"a TS-el ezen a nyáron a Neckermannak összesen ennyi baja volt"
Lehet, hogy a Neckermannak nem okozott problémát a többi késés, de például nekem nem tetszett a várakozás hajnalban a Prágából több órás késéssel induló mentesítő gépre. Ezért is kellene olyan légitársasággal szerződni, amelyiknek megfelelő nagyságú tartalék géppark áll rendelkezésre.
"mi a költségeinket per fő számoljuk"
Én pedig per család számolom.
"ezen a télen nagyon sok utas utazott más irodákkal emiatt a "néhány" ezer ft. miatt."
Ha a Neckermann így döntött, azt is megértem. De akkor a minőség hangsúlyozása a hirdetésekben megtévesztő, ezen túl inkább az olcsóságot kellene kiemelni. Ha valaki inkább az olcsóbb, de gyengébb szolgáltatást részesíti előnyben, akkor annak megfelelően választ utazási irodát.
A "Neves légitársaságokkal repülünk, hogy a kikapcsolódás már az utazás elejétől kezdve biztosítva legyen" szöveg elhagyható lenne a prospektusból. Hiszen a légitársaság kiválasztásakor immár a legfőbb szempont az olcsóbb ár. Egyébként ha a TS neves légitársaság, akkor melyik lenne a kevésbé megbízható, kevésbé neves?
"A gép mérete és székszáma pedig ugyanaz a Malévnál és a TS-nél"
Na ez biztosan nem igaz. Még a TS-en belül sem. Odafelé egy vadonatúj géppel mentünk, a gép kapitánya büszkén közölte, hogy nemrég vették át a gyárból. Szerintem ennél több ülést lehetetlen bezsúfolni egy gépbe. Visszafelé egy régebbi gépükön már valamivel több hely volt.
"Sajnos kevés a charterszolgáltató ezért nincsen igazi verseny"
Lamed a TS-el ezen a nyáron a Neckermannak összesen ennyi baja volt. Mellesleg ugye mi a költségeinket per fő számoljuk tehát a NUR még sohasem kínált 700 ezer forintos utat senkinek. Amúgy pedig pl. ezen a télen nagyon sok utas utazott más irodákkal emiatt a "néhány" ezer ft. miatt. Szeretném hangsúlyozni, hogy nem minden célra használunk TS-t és egy szezonban egy probléma a Malévval is elő szokott fordúlni. A gép mérete és székszáma pedig ugyanaz a Malévnál és a TS-nél, persze ha ugyanolyan a gép. Sajnos kevés a charterszolgáltató ezért nincsen igazi verseny, de erről megint csak nem a Neckermann tehet.
"Mellesleg jegyzem meg, hogy a 8 órás késés miatt a Neckermann VEZÉRIGAZGATÓNŐjétől kezdve, minden repülős kollégáig mindenki felkelt éjjel és kiment a reptérre intézkedni."
Hányszor kell az egész menedzsmentnek kivonulnia éjjel Ferihegyre, hogy végre szakítsanak a TS-el?
Nem csak a késések okoznak problémát, hanem a gazdaságosan megoldott ülés-elhelyezés is tetszett egy 5 órás úton. Kb mint a négerek annak idején a rabszolgahajókon. Viszont igaz, hogy a 700.000 Ft-os úton akár néhány ezer Ft-ot is spórolni lehetett így.