Seítséget szeretnék kérni. Van egy 1,7-es diesel kadettom. A probléma ott kezdődött hogy megjött a -15fok, -5ben még csak elindult -15ben már csak bikával. Tudom kompresszió a legnagyobb hibálya, de azért jó lenne még használni. Utolsó alkalommal bikázás közben már néha néha berobbant közeljárt hogy elinduljon de egyszer csak abbahagyta és csak csak tekert mintha nem kapna üzemanyagot. Leállítotam és levettem a vezérműszíj burkolatot hogy nem e szakadt el. El nem szakadt de nagyon laza volt. Megprobáltam megkeresni a helyét de a vezérműtengelyen nem igazán találtam. El tudná mondani nekem valaki hogy kell lennie?
Segitséget szeretnék kérni ,illetve észrevételeitekre lennék kiváncsi.Nekem c combom 1.7 cdti (isuzu)-van.A 3. termosztátot cseréltem ki és nem megy fel a viz hőfok ill 20 km után mozdul meg a mutató.Amint megállok vissza is hül teljesen.A szerelöm azt mondja ez ilyen mert nincsen felesleges hő kibocsájtás(ezt nem akarom elhinni)ez gyárilag ilyen?Van valakinek ilyen problémálya?Vagy másnak felmegy a höfok rendesen?(ja gyári termosztátra cseréltem)
Asszony 1.5 TD Isuzu TD ( 1993. 12 havi) autója a hidegben nem indul. Kb egy éve lett cserélve hengerfej tömítés, akkor néztük a csúcsokat, nem pisilt, recsegve porlasztott. Az izzítógyertyái mind jók, most néztem. A gázoljaban van dermedásgátló, de már 5 L benzint+ 3 dl denaturált szeszt is tettem a teli tankhoz.
Még nyáron csinált olyat, hogy ahogy melegedett a motor, úgy emelkedett az alapjárat, felment akár 1.500-ig is. Akkor a szerelő valami patronról ( adagoló) lehúzott egy vezetéket, azóta úgy van. Ez a patron ( tán alapjárati?) valójában micsododa? Mit csinál?
Nem tudja hogyan kell cserélni, nem adagolós. Befolyásolhatja ez a nehézkes indulást, vagy inkább törődjünk bele, hogy elkopott a motor?
Kompressziót nem tudtunk mérni, mert nincs mérő, most rendeltem a neten, majd valamikor lesz. Az adagolón állítottunk előtöltés felé, picit kopogsabb lett a hangja, de hidegben így sem indul. Óra szerint 150.000 km van benne, de annak lehet akár a két, vagy hárosmszorosa is a valós. Négy éve vettük, akkor 0 fokig izzítás nélkül indult, aztán tavaly télen még dupla izzítással jó volt, most sehova nem megy. Olyan mínusz 4-5 alatt már csak bikával, percek alatt indul be.
Akksija Bosch S4, 3 éves, úgy 4 hosszabb ( 6-8 mp) indítás után már lassabban teker a -13-ban.
Ha műhelyben áll egész éjszaka, reggel simán indul, tehát nem levegősödik le.
A porlasztók visszatekerésénél volt egy jel, ahhoz csavartuk vissza azokat egy éve, mert oldalra spriccel, nem körkörösen.
Ha már beindult, utána pöccre indul, míg le nem hül teljesen.
sziasztok corsa c első lökháritóba a ködlámpa helyét takaró 2db műanyag kellene törött lökháritóból is megteszi:) középső rész is jöhet szétfurkáltam a cégeset a radardetektornak és a menetjelző lámpának.
Köszi a hozzá szólást. A kompresszióm valószínűleg jó igaz nem mérettem, de rendesen indul a hidegben és erő is van benne (a 60kw-hoz képest). Egyébkén a motor nyáron hamar eléri az üzemi hőfokot és azt tartja is, csak a hideg beálltával van vele problémám , és attól tartok ,hogy a motor jobban kopik így mivel nehezen éri el az üzemi hőfokot.Köszi.
csomád olcso megbizhato én is ott csináltatok b ascona vagy csepel vagy 2.3dtr omega mindegy megcsinálják matyoka lászló 0628366674 csomád kossuth l. ut 21 olcsobb mint pest és lelki ismeretes!
Van nekem egy G astrám x20DTL motorral, a problémám az ,hogy télen alig akarja elérni az üzemi hőmérsékletet a motor,pedig már termosztátot is cseréltem nála.(alig akarja elérni alatt azt értem ,hogy 10-15km elmegyek vele és akkor a vízhőfok mutatóm éppen csak elmozdul a nulláról) Tehát a kérdés ez egy ilyen fajta autó vagy burkoljam le a hűtőjét.
Tudna valaki ajánlani egy adagolós műhelyt ahol jól dolgoznak és nem húznak le nagyon? Öreg 2.3 szívódieselem porlasztócsúcsait és adagolóját szeretnem megnézetni.
A kuplung tárcsából mindenképpen újat kell bele rakni! A felújításnál csak a ferrodolt szegecselik át újra de a rezgés csillapító rugók maradnak, viszont azok kilágyulnak és kikoptatják a helyüket.
Egy új tárcsa egyébként sem egy nagy összeg. Én szerkezetet sem raknék újat ha nem muszáj.
A véleményetekre vagyok kíváncsi. Elérkeztem a ( költséges ) kuplung cseréhez sajna csak 200.000-km van benne és eddig bírta előbbi autómnál ez csak 400.000-km környékén történt, na ennyit a történetről.
Az autószerelő ezt a munkát kb 250.000ft környékén vállalja de úgy hogy a kettőstömegű lendkereket csak felújítja és a többit cseréli új alkatrészre ( Sachs ).
De kaptam egy ajánlatott egy másik szerelőtől hogy felújít mindent ( nem cserél ) és 2 év garit ad km korlát nélkül mindenre 130.000ft-ért ha ö csinál mindent.
A kérdésem merjek felújított alkatrészbe belemenni vagy csak az új az igazi.
Kérem mindenki véleményét !!!!!!!!!!!!!!!!
Vectra C 2008 Z19DTH
Eddigi válaszokat köszönöm csak az a nagy baj hogy 50-50% os a vélemény segítsetek.
Nem rátok akarom terhelni a döntést csak a véleményetekre vagyok kiváncsi.