Sziasztok! Olyan probléma van az autónkkal, hogy X km után megáll, leáll a motor. Nem tudjuk újra indítani, csak egy bizonyos idő után..de ahogy mennénk, újra megáll .. Indításkor olyan, mint ha nem kapna üzemanyagot ilyenkor. Plussz ilyenkor az társul hozzá, hogy lehúzza mind a 4 ablakot, felhúzza, lehúzza.. meg ki ír valami hiba kódot. ESP/ASR Vittük már pár szerelőhöz, kicseréltek ezt azt.. de nem jó. Esetleg valakinek hasonló tapasztalat?
Valaki megtudja nekem mondani , hogy 2.2 benzines 607-esben van e kettős tömegű lendkerék? Tudtommal csak a dízelekben van, de fennàll egy olyan probléma hogy erősebb gàzadàsra,gyorsítàsra beremeg a kasztni és nincs ötlet. Első körben gyújtòtrafò lett cserélve, de nem vàltozott semmi. Hibakòdot nem ír ki, gépen sem, check engine sem vilàgít. Kerekek megnézetve, féltengely, motortartò bakok is jòk a szerelők szerint.
Valaki jàrt màr így esetleg? Nagyon érdekelne mi szívat...
Sziasztok. Vettem egy Peugeot 607-est 2.2-es HDI motorral 133-Le, Tudtok-e ajánlani valakit, aki feltenné nekem ezt 170-lóra. Valakit aki igazán profi ebben.
Mint írtam, nincs semmi jelzés,nem is lehet! Csak ha gond van! Brumi kolléga rosszul gondolja ( miböl gondolja). Ahogy írod első állást, akku szinbolum majd második állást Ok. Én 6 éve naponta ezt látom, közbe volt 3 műszakin az autó. A mosó az jogos, xenon-os hoz kötelező., keresek egy magyar nyelvű kezelési kézikönyvet és küldöm.
Amúgy ha bak van az air baggel, azt indítás után ugyis kijelzi folyamatosan, szóval nem értem ezt az egészet. Asszony Toyotájában van ilyen külön ikon amikor ráadja a gyújtást, pár másodperc múlva kialszik, de itt nincs, akárhogy is nézem.
A műszerfalon nincs is air bag es visszajelző lámpa, így ott nem világíthat. A középső kis ablakocskában pedig azt írja, hogy ha első pozícióba fordítom a kulcsot, akkor a battery charge ikon villan fel, majd a második kulcs pozícióban a fék, abs és a motorhibát jelző ikonok világíthatnak ha valami gondot észlel a rendszer, ha nincs semmi hiba, akkor pedig simán az ok világít, majd lehet indítani a motort.
Csak akkor dobja fel az air bag ikont, ha az utas felől ki van kapcsolva.
Kocsit nem én vittem, cégnél intézik, mivel én szabin voltam a héten, így a jegyzőkönyvet nem láttam még. Pénzt még nem kértek, ez ilyen előzetes műszaki volt.
Amúgy én is letörném a kezét, hogy egy ilyen piszlicsáré dologba beleköt.
Másik dolog a fényszóró mosó nem működése volt, oda még nézünk szivattyút, eredeti elég húzós áron van.
Én úgy tudom kell égnie, majd pár mp után elaludni, mondván, teszteli a rendszert. Ha égve marad, akkor rossz, ha elalszik, jó. Ha megvan a kézikönyve olvass bele.
Valaki tudna nekem segíteni abban, hogy amikor ráadom a gyújtást akkor kell -e égnie air baget jelző lámpának, ugyanis azért dobták vissza a műszakin a kocsit, mert ilyen nem ég nálam.Sose láttam ilyet.
Köszi de 40 ért tudnék újat, pròbàlom olcsòn megúszni. Trafò nem is kell , mert az jò, csak egy jobbos hasznàlt làmpa. + Tolatòradar vezérlőegység + kormàny mögötti srs szalagkàbel (az enyém szakadt). Ha esetleg valakinek van valamelyik... Köszönöm!
Tudtok tanácsot adni abban,h pár hete a hátsó akkumulátort valami lemeríti. Olyan szinten,h már a központi zárat sem nyitja. Feltöltöttem de három nap állás után újból lemerül. Az akksi 1 éves és a mérés szerint 0,70A folyik át rajta nyitott és zárt ajtóknál is!
Sziasztok!Mikor megvettem két évesen az autót már fekete volt a sárvédőn lévő eredetileg áttetsző oldalindex.Akkor vettem valamilyen utángyártottat ami megint csak kb 1 évig volt szép,majd befeketedett az is.Most vennék újat,de milyet?Van valakinek tapasztalata milyen márkájú az amelyik kibír pár évet úgy,h nem sötétedik be?
Általában automata váltósról szokott lenni szó. Jól lepróbálni a váltót, ne rántson , rángasson, csússzon. A motort, mint a többi dízelnél, nem mindegy hány százezerről van visszapörgetve számodra elfogadható kilóméterre. Ezeken a fékpedál, kormány sem kopik 300.000 alatt.
Szeretném megosztani az alábbi tapasztalatot, hátha fordult már elő valakivel. Az ABS sárga visszajelző kigyullad, ha brutálba ráfékezek, elalszik pár napra , aztán kezdi elölről. A fékpedált ha álló helyzetben (járó motornál) erősen és hosszan nyomom, bemegy padlóig. Ez a helyzet, az autó élvezeti értékét nem befolyásolja, de kicsit zavar.