Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2002.07.09 0 0 284
Koris!

Kódkártya/használati megvan?
Milyen idős a szerkentyű?

Előzmény: Koris (282)
zetecR Creative Commons License 2002.07.09 0 0 283
Azért a japi autóknál nem szabad elfelejteni (legalábbis a régebi modelleknél, amikor még hosszabbak voltak a modellciklusok), hogy hónapokig - akár évekig - csak Japánban lehetett kapni az új típust, hogy ott jöjjön elő minden gyermekbetegsége.
Aztán lehetett exportálni.
Előzmény: Törölt nick (274)
Koris Creative Commons License 2002.07.09 0 0 282
Szeva!Ha valakit érdekel:
Ford 6006E RDS-EON rádióba integrált elöltöltős 6 lemezes CD-váltó origi eladó !
Ár:55000!!!
eg0 Creative Commons License 2002.07.04 0 0 281
Balu,

melyik volt az a vidéki szervíz? Ha nem akarsz reklámozni, jöhet magánban is.

Köszi!

Törölt nick Creative Commons License 2002.07.02 0 0 280
Hi Esbé,

Nna, a helyzet nem túl rózsás vazze', viszont lehet, hogy neked is hasonló a problémád.

Nekem a kormányösszekötő rúd kopog, mint ha kötelező lenne, nincs rendesen a helyén. Ezt lehetne gányolni, majd zsírozni (ahogy azt az enyémmel és valószínűleg a tiéddel is tették), de nem érdemes, úgyhogy kicserélik a kormányművet. Ez önmagában nem nagy ügy, de a V6-nál ehhez le kell szedni a bölcsőt és még néhány cuccost, hogy ki lehessen venni, úgyhogy ez több órás meló.

Mivel (ha ez nem lenne elég ok egy kiadós káromkodásra, bár szerintem még sok is) szélzaj is van, aminek forrását az összes ismert nyílás leragasztásával sem leltük meg, kédergumikat is cserélnek és be kell állítani az ajtókat hozzá, hogy elhallgasson, ami szintén órákig tartó tökölésnek ígérkezik, továbbá a ragasztó elengedet néhány kib**ott műanyagot is, 1-2 napot szervizben tölt majd a gép, ha megjött a kormánymű és éppen nem dolgozom aznap sokat. Lehet, hogy a ragasztáshoz Technokolt használtak?!:-))

A tetejében hátulról is jön koppanás, de ott nem találtak semmit, remélhetőleg csak valami műanyag nincs rendesen felrakva a sárvédőlemezen belül.

Az egész dologban egyetlen pozitívum van, ez pedig a márkaszerviz hozzáállása (persze nem pesti): egyrészt adnak csereautót, ami szintén Mondeo lesz, pedig nem tart olyan sokáig a javítás, hogy erre kötelesek legyenek, másrészt nem mondták, mint Pesten, hogy "nincs veszélyt okozó hiba, ne aggódjon".

Hú, asszem felhúztam magam és sokat locsogtam, bocsi. Remélem, segítenek valamit az infók.

Előzmény: Törölt nick (268)
Törölt nick Creative Commons License 2002.07.01 0 0 279
Szerintem nem sok. A 2 literes városi gyári normája kombinál 12 liter körül van. 130-nál is fogyaszt vagy 8-at, úgyhogy én nem aggódnék.

Ha az általad leírt távokkal átlagoljuk ezeket, akkor 8,6 liter jön ki. Az én computerem általában pontos, vagy 1-3 decivel többet mutat, mint a valódi fogyasztás. Egy-két nagyobb emelkedő, vagy átlagosnál durvább városi forgalom, és már meg is van a 9,5.

Előzmény: HOH (277)
Infomaker Creative Commons License 2002.07.01 0 0 278
SZiasztok!

Bocs, hogy belerondítok a topikotokba, de ha kell Fordhoz bármi gyári új alkatrész, szóljatok, de csak emailban:

boyan@freemail.hu

HOH Creative Commons License 2002.07.01 0 0 277
Sziasztok,

Hát nekem most hétvégén is csak egy 9.5 l/100 Km-es fogyasztást sikerült elérnem, (Igaz ez a kocsi komputere által kiiírt adat, ez mennyire megbízható?) úgy hogy autópályán 130 as tempora beáltam a tempomattal és volt egy kis város forgalom is benne, de ez elenyésző 15% város 85% sztráda.
Szerintetek érdemes szervízben megnézetni vagy ez ennyi. (nekem kicsit soknak tűnik)

Köszi a válaszokat.

Előzmény: Törölt nick (276)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.28 0 0 276
Szia!

A 2.0-ról nincs tapasztalatom, de állandó 110-120 körüli országúti cirkálás alkalmával a V6 is megáll a gyári 7,3 literből, klímával ez 8,1 liter.

Szóval lehetséges.

Előzmény: HOH (275)
HOH Creative Commons License 2002.06.28 0 0 275
Sziasztok

Most találtam rá erre a fórumra és a téma engem is nagyon érdekel, sőt érint.
Előre is elnézést kérek ha olyat kérdezek amire már ezer válasz érkezett, de nem volt türelmem visszaolvasni az egészes csak az utolsó kat.

Szóval nemrégiben vásároltam én is egy Mondeót 2.0 Kombi. (használt)
Kiváncsi vagyok a tapasztalataitokra, mire kell odafigyelni, mik a gyenge pontja.
A fogyasztási tapasztalaitok érdekelne most a legjobban, mivel a katalógusban országuton 7-7,5 körüliről írnak. Nekem ilyet még nem sikerült produkálnom. Mondjuk én folyamatosan használom a légkondit, tudom, hogy ez nagyban befolyásolja a fogyasztást is.

Előre is köszi.

Törölt nick Creative Commons License 2002.06.28 0 0 274
Szia,

annyira ne aggódj, mi Esbével valószínűleg szar szériát fogtunk ki, mert én ilyet csak a 2001 végén gyártottakról hallottam. Egyébként nem tűnik veszélyesnek egyáltalán, csak bosszantó. Amúgy viszont nagyon szeretem ezt az autót, még jobban, mint a Hondát, pedig azzal (japán autóra jellemzően) egyáltalán semmi baj nem volt.

A japán autók tökéletességére - szintén Hondás tapasztalataim alapján tudom - a Fordnál ne számíts, átvételnél alaposan nézd át, ami nincs a helyén, rakjátok oda, a gumikat ragasztasd fel rendesen stb., mondjuk ezeket a japán autóknál is meg kell csinálni, de ott valahogy jobb volt az importőr és/v. a márkaszerviz által végzett ún. nullrevízió. Ez az ára annak, hogy 2-3 millával olcsóbb a Ford egy hasonló japán gépnél...

Amiben viszont biztosan jobb a japán gépeknél: kényelmes ülések, kiváló fűtés-hűtés-szellőzés, az undormány jégkaparást télen feleslegessé tevő szélvédőfűtés, igényesebb anyagok alkalmazása a belső térben, a V6 esetében a menetstabilizáló rendszer, ami csak akkor ugat, ha nagyon muszáj, de akkor ott van! Én a fogyasztásával is elégedett vagyok, igaz, nem megyek annyit városban, mint pl. Esbé (legalábbis ha visszalapozol, tőle durva fogyasztási adatokat láthatsz és másképpen nem bírom elképzelni, hogy annyit zabáljon).

Remélem, sikerült megnyugtatnom és nem untatalak nagyon.

Üdv
Balu1st

Előzmény: FFU (273)
FFU Creative Commons License 2002.06.28 0 0 273
Üdv FOCUS!

Kösz' a felajánlott segitséget, de már tul vagyunk a rendelésen.
Egy 5 ajtós V6-ost, megy egy TDCi kombit veszünk.
Végül is 10% kedvezményt sikerült elérni. (Eredetileg 3 autót akartunk, de a harmadik egy Alfa lesz. Igy aztán maradt a 10%.)
Még kb. "40-et kell aludni", és itt vannak a gépek. De azért kösz'.

Kicsit aggaszt, amit a kormáynropogásól olvaso. Eddig japán autókat hajtottunk (Mitsubishi-k). Ott elhoztuk a kocsikat a kereskedötöl, aztán évekig csak a "kötelező szervizre" jártunk. Hm...
"Meglássuk" (mondá a vak..) :)))

Előzmény: Esbé (269)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.27 0 0 272
Ja egy másik tipp: a segédvázat (másnéven:bölcső), - ami gyakorlatilag az egész első futóművet tartja - az alvázhoz rögzítő csavarok lazák, vagy a bölcső és az alváz közötti gumik kinyíródtak. Ezt egy másik fordos fórumon olvastam, majd ha holnap lesz időm, idemásolom a hivatkozást!

Üdv
Balu1st

Előzmény: Törölt nick (271)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.27 0 0 271
Vazze' (elnézést a kifejezésért...)! Nekem is kezdődik egy kicsit! Hétfőn viszem a 20k km miatt szervizbe, már szóltam nekik is, hogy én nem érzem 100%-osnak a gépet.

Remélem, kiderül, mi a rák... nagyobb huplik után nyekken egyet, ami szilentnek hallatszik, de persze tudjuk, hogy ettől még nem biztos, hogy az is. Petrányiék szerint persze az erős kopogás is rendben volt, úgyhogy őket most kihagyom a játékból.

Ha tudsz valamit, hogy mi ez, minél hamarabb szólj, majd én is megírom, mit találtak!

Előzmény: Esbé (269)
FOCUS Creative Commons License 2002.06.27 0 0 270
Üdv FFU!

Mindenféle érdek nélkül, pusztán loyalitásból talán tudok segíteni, ha érdekel hogyan, írj mail-t. (hamég aktuális)

A héten még van 3 kiló kedvezmény a TDCI-n. (a durashift-5tronic váltó 8k)

Volt szerencsém 200-al tesztelni a TDCI-t, a fogyasztást 6.7 literre jelezte a computer. (ha jól emléxem)

Előzmény: FFU (263)
Esbé Creative Commons License 2002.06.27 0 0 269
Frankó. Nekem meg főleg bukkanókon koppan/reccsen egyet a kormány mintha szilentes lenne...
Előzmény: Törölt nick (268)
Törölt nick Creative Commons License 2002.06.14 0 0 268
Nekem csak néha, és csak álló helyzetben forgatva. Kb. 2-3 hét múlva viszem 20000-es szervizre (most 18e van a gépben, akkor majd megírom, mi ez. A Ford fórumról egy tipp: esetleg laza a kormányszervó szivattyúját hajtó ékszíj (bár ez új autóknál vicces lenne).

Üdv
Balu

Előzmény: Esbé (267)
Esbé Creative Commons License 2002.06.13 0 0 267
Balu,

szívás van a köbön, nekem megint (13e km) elkezdett ropogni a kormány (egyelőre halkan). Nálad mi a helyzet?

Előzmény: Törölt nick (260)
eg0 Creative Commons License 2002.05.29 0 0 266
FFU:

Egy ismerőst aki Laguna II-t akart választani most beszélték le a róla. Aki lebeszélte, egy haverja volt, aki "mellesleg" a legismertebb márkakereskedő, gonolom tudjátok, kiről van szó.

Az ok: az indítókártya-rendszer abszolút megbízhatatlan, rengeteg eset volt, hogy a kártya egyszer csak nem indította a gépet, + vannak kártyák, amivel másik kocsi is nyitható.

Egyébként, csak hogy ne vádoljatok elfogultsággal, a cégben márciusban vettünk gépeket, nálunk is szóba jött a Laguna II, és (Mondeos létemre bevallom) a francia külsőre és belsőre is jobban tetszik, de mi már akkor is előitélettel voltunk a sok elektronikai újítás iránt. Jobb ilyenkor várni 1,5 - 2 évet amíg finomodnak a dolgok.

minimal Creative Commons License 2002.05.26 0 0 265
Úgy tudom, hogy a régi típusú automata knem túl jó, viszont az új nem lehet rossz, mert 5 sebességes!

Az utóbbi időben volt szerencsém próbálni mindkét autót. Hát ízlések és pofonok, de a Mondeo-t sokkal jobbnak találtam. A csomagtere sokkal nagyobb (430 liter/Laguna - 500 liter/Mondeo), az utastér is nagyobb (főleg hátul) és levegősebb. A Laguna félfüggetlen hátsó futóműve primitívnek hat a Mondeo többlengőkarosához képest. A kormányon nem érezni a visszajelzéseket az útról, kevésbé közvetlen. Az úttartás is jobb a Fordnál(ezek következményeként).

Előzmény: FFU (263)
FFU Creative Commons License 2002.05.20 0 0 264
Bocs', kicsit sok lett a helyesírási hiba :((
FFU Creative Commons License 2002.05.20 0 0 263
Üdv!

Kérdésem: hajt itt valaki V6-os Mondeo-t Durashit váltóval?

Mint korábban irtam, kocsikat veszünk a cégnek. Még habozunk a Mondeo és a Laguna II között.

A Fordnál most 10% általános kedvezménynél tartunk, amit az extrákra is megadnak.

A V6-os Mondeo Ghia kedvezményéből éppen kijönne egy Durashift válto. A 3000-es Lagunát probáltam (az alapból aut. váltos - hát az nem semmi, barimi kellemes, és gyorsabban vált, mint ahogy én kézzel tudnék.)
Szóval, van valakinek tapasztalata? Nagyon jól jönne, mert a kereskedö is, és is türelmetlen vagyok. Kösz!

minimal Creative Commons License 2002.05.19 0 0 262
Ülésfűtés!

----
Miért nem kap a kis KA egy-két extrát! Nagyon jó gép, megérdemli! Megjártam vele Franciaországot, Hollandiát, stb... Egyszer volt 11,5 óra vezetés, 1060 km és nem volt kényelmetlen! :o)

Előzmény: FFU (251)
FFU Creative Commons License 2002.05.17 0 0 261
Köszi a tippeket! Ma megint megyek a Ford-hoz "szivóskodni" (áralku) - "meglássuk" :))
Előzmény: Törölt nick (258)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.17 0 0 260
A 2.0 elvileg 215-öt megy, ami lehet 220 is, mert a 215 nem a koppgázt jelenti, ez óra szerint lehet 225-230, mindezt sík úton. 240-et nem valószínű, hogy ment, de szerintem is kb. 225-230 elképzelhető lejtőn, ami óra szerint elérheti a 240-et.
Előzmény: zetecR (259)
zetecR Creative Commons License 2002.05.17 0 0 259
Ha andd 1.4-es Astrája 210-et megy, akkor Te még nem is nyomtad neki rendesen... :-)

Egyébként asszem az Autobild-en volt valami táblázat, hogy melyik típus mennyit mutat, de régebbi, nem tudom, hogy van-e frissítve.
Elvileg 210-et megy a 2.0 Mondeo + lejtő + 3-4% óracsalás...lehetett vagy 225, nem?

Előzmény: xDiVeR (254)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.17 0 0 258
A V6-os Ghia-ra minden további nélkül megkaptam a 10 %-ot, pedig "csak" azt vettem szólóban, úgyhogy még "szívóskodhatsz". A Ghia-ba (-ra) szerintem kérj metálfényt, esetleg ingyen riasztót, akkor kb. eléred, amit lehet.

Ha venni akarsz még valamit, akkor a xenonlámpákat mindenképpen ajánlom, ha kimész a városból, sokat számít!

Előzmény: FFU (251)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.17 0 0 257
Erről beszéltem a múltkor, hogy ez valamelyest megváltozott.

A farkas Mondeók v6-jánál 2500 körül visszaesik (nem is annyira kicsit)és 4500-nál van a csúcs.

Az újaknál a visszaesés 3200 körül van és sokkal kisebb, a csúcs 4250-nél. Viszont alapjárat közelében is kissé alacsonyabbról indul. Ennek jelentősége abban áll, hogy 2500-3000 körül (ahol a fogyasztás miatt célszerűbb használni, mint lejjebb vagy feljebb) valamivel jobb erőben van.

Az mindkettőre igaz, hogy elfogadhatóan megindul 30-ról 4., vagy 20-ról 3. fokozatban:-)))

Előzmény: minimal (250)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.17 0 0 256
Nem tudom a pontos adatot, de a kereskedő biztosan hülyeséget mondott, mert minden motorváltozatnál 240-ig van számozva a sebességmérő.

Milyen színű lesz a géped?

Előzmény: T-Petra (249)
Törölt nick Creative Commons License 2002.05.17 0 0 255
Mentem már a fritzeknél tankolástól tankolásig 180-200 körüli sebességgel, az átlagfogyasztás 12,4 volt óra szerint, ebből a kútnál 12,5 lett. Ha olyan helyen mész 190 körül, ahol sokszor gyorsítasz-lassítasz, akkor képzelhető el a 14.

Nekem most szép időben, normál körülmények között 8,2-9,3 litert eszik, attól függ, hogyan megyek. 1 tankkal általában 650 killer körül tudok megtenni anélkül, hogy félnék a benya kifogyásától(ekkor óra szerint még kb. 30-50-et lehetne). Ebből a 650-ből kb. 150-200 a város, a többi országút vagy autópálya (többnyire inkább országút). Ha nagyon hajtom, akkor is ritkán megy 10 fölé. Szerintem ez nem sok.

Előzmény: Esbé (247)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!