Azért nem célszerű drótkefézni a gyertyát mert -főleg egy jó puha bronzkefével- a kerámia szigetelőcsúcsra fémréteget viszünk fel. Ez a vezető réteg szépen levezeti a feszültséget a szigetelőcsúcson a fém házra és az elektródák között nem jön létre az ív.
Az hogy kint látod a szikrát az csak annyit jelent hogy a trafó dolgozik. A hengerben kb 10 bar nyomáson kb 10- szer akkora feszültségre van szükség mint normál légköri nyomáson. Tehát kint könnyebben leépül az elektródák között de bent lehet hogy egyszerűbb neki a drótkefével vezetővé tett szigetelőcsúcson.
Nissan Almera 1.5 2003-as szedán autónk van.Gondoltam megnézem a gyertyákat,milyen állapotban vannak,megtisztítom esetleg stb.
Lehúztam a csatlakozókat a trafókról,kiszedtem a trafókat,utána a gyertyákat,egy kis drótkefézés után szépen mindent visszaszereltem értelem szerűen.Indítanám az autót,de nem indult,előtte nem volt indítási problémám.Újra kiszereltem a gyertyákat,azok benzinesek voltak,tehát kap üzemanyagot,szikra is van megnéztem a blokkon. Mi lehet a probléma,találkozott már valaki ilyen problémával?- vagy nem mindegy,hogy melyik trafó hova kerül?Elvileg egy gyertyallenőrzéstől nem kellene,hogy ezt csinálja.
Idén is megrendezésre kerül a Japtimers közösség nagy sikerű Tavaszi Találkozója. Egy tökéletes lehetőség a főként veterán korú japán járművek tulajdonosainak, hogy a mai "online" világban személyesen is megcsodálhassák egymás járművét, megnézzék az apró részleteket, megszagolhassák az adott évtizedek jellegezetes illatait, hallgassák a különféle motorok muzsikáját vagy éppen érezzék a különféle járművek időutazásokat idéző rezdüléseit. A barátias elhivatott légkör természetesen lehetőséget ad akár mélyre nyúló szakmai vagy éppen könnyed humoros eszmecserékre is.
Amennyiben jelen közösség értékes találkozóinak, eseményeinek időpontjával nem ütközik, sok szeretettel várjuk minden kedves "veterán" - Japtimer, illetve klasszikus - JapClassic járművet és tulajdonosát!
vettem egy 2005 ös Nissan Almerát, nem működik a rádió, semmi sistergés nincs, néma csend, a cd lejátszó úgy ahogy működik, viszont a rádió nem, semmilyen csatornát nem vesz be, egyszer véletlen bejött a kossuth rádió, de kb ennyi. Ez a monitoros kivitele a Nissan almerának, valaki nem tapasztalt hasonlót?
Segítsetek egy kicsit. Milyen vezérműlánckészletet vegyek, ami olyan, vagy közel olyan, mint a gyári minőség. Többen ilyesztgetnek, hogy az utángyártottal nagyon pár ezer km után gondok lesznek, kizárólag gyárit szerezzek be. Egyáltalán ki a gyári beszállítója a láncoknak? Azt nem hiszem, hogy külön gyárt a Nissannak és külön a kiskereskedelemnek...
Szóval aki már cseréltetett, vagy szerel ilyet, mik a tapasztalatok?
Nekem Nissan Almera QG18-as benzines motorhoz kellene, de most talán ez nem is annyira lényeges, lehet más motor is, csak a gyártó meg a tapasztalat érdekelne.
NISSAN területén, még új vagyok.Azt szeretném kérdezni, honnan tudnék 300ZX R31 3.0 -hez alkatrészeket beszerezni. Akinek van, ne tartsa magába.Előre is köszönöm.
Sziasztok! Eladóvá vált 4 darab felni+4 darab dísztárcsa, még Nissan Primera 1.6 slx-hez (1997) voltak használva. Használt, mégis megkímélt, kifogástalan állapotban. Irányár 8000Ft. E-mailem publikus, további szép estét mindenkinek!
Akkor esetleg van itt valaki aki a másik fórumban is megfordult és tudja a választ. Nissan Maxima QX 2004 (A33) magas alapjárati probléma megoldását keresem. Folytószelep tisztítás vagy légtömegmérő vagy alapjárati motor esetleg gázpedál állás érzékelő cseréje.Nem emlékszem pontosan mi volt a megoldás kulcsa.Sajnos ez a tipushiba most kezdett előjönni meleg motornál
Van egy benzines 1.6 os note-om 2006os évjárat. Problémám az lenne, hogy váltáskor mikor benyomom a kuplungot akkor felpörög 3000 fordulatra, majd vissza ejti alapjáratra aztán megint 3000 fordulatra és alapjárat. Gázpedál közelében sincs a lábam. Folytószelep nem koszos, fals levegőt nem szív, hibakód nincs, szervíz nem tud semmit mondani, nem tudják mi lehet. Fogyasztáson normális, nem rángat a motor. Valaki találkozott már ilyennel?
Kontaktot nem tud valaki a készítőjéhez? Gondolom jó sok hasznos tudás felgyűlt ott az évek alatt, kár lenne veszni hagyni. A google keresője többször is adott onnan hasznosnak tűnő tartalmat, aztán persze nem működik...