2 eve meg az enyemnek is jo volt a felulete. Ezert nem gondolkodtam bontottban. Kivetel ha jelentosen olcsobb, de ha felaron veszek valamit ami 3 evig huzza, azzal nem leszek elorebb. Hala az egnek van uj hozza, csak erjen is ide egyben. :)
Lehet, hogy van olyan aki meg tudja rendesen csinálni, de én még nem hallottam róla - igaz nem is nagyon kerestem, pedig nekem is ugyanúgy elkezdte ledobni. Én venni fogok másikat. Nem csak gyári újban gondolkodom, hanem akár bontottban is. Ha jó a felülete akkor miért ne? Ez nem fékbetét vagy alsógatya, hogy a használt ne legyen megfelelő. ;)
Szerintem mellécsapok még egy hegesztőtrafót is, és akkor ingyen lesz a posta, maris mennyit sporoltam. :D
Jut eszembe:
A Spider muanyag Alfa pajzsa elkezdte ledobni a kromot. Az uj belole vagy 150 EUR. Van ertelme ujrakromoztatasban gondolkodni(ar, minoseg), vagy marad a webshop?
"Egy King Tony kis oldalcsipo fogo megeri a felarat egy Extol, Fortum akarmihez kepest?"
Nem. Ha már plusz pénzt akarsz áldozni rá akkor elsősorban Knipex , de ha tényleg csak vékony vezetékekhez kell akkor műszerész fogók körében Wera vagy Wiha is tökéletesen megfelel.
Ez nem azt jelenti, hogy a King Tonyt nem veheted meg mert pont olyan mint az Extool vagy Fortum..... na meg amennyit mi itthon használjuk őket.... :)
"Fogalmam sincs , hogy Te ki vagy , nékem a Szamosi Műhely aa bbaarrááttaaiimm . "
Elmondom. Én vagyok az az ember aki segíthetett volna rajtad és megmondhatta volna mi a baja az autódnak. Mint ahogy a múltban olyan sokszor, amíg te vissza nem éltél vele, és most játszod a hülyét. De sikerült a múltkor elérned, hogy ne akarjak segíteni. Az ide beírt problémádat oldják meg a "bbaarrááttaaiidd".
Lett a 166-osunknak 1--2 napja egy "misztikus" (?) baja .
Egy alkalommal fölkeresTEm a műhelyemet , hogy relétalpakat ápoló 60-as és 61-es sprayket ajándékozzak nekik , és ha már ott voltam , megnézték az olaj nivószinTEt , mert azt sokkal rosszabbul lehet látni , mint a 38 éves nagy Polskimnál . Megdöbbenve láttuk 3-an , nincs a kocsiban olaj . A kocsit ott hagytuk , és éjszaka egy utcai lámpánál rátöltöttünk szegény Feleségemmel több vakoskodási részletben 4 liTErt , majd kb. 3000-s fordulaton mentünk olyan 25 km.-t haza . Másnap reggel az álló autónál megdöbbenve kellett lássam : a niveau a felső érték fölött volt vagy 6 centivel...
1976 óta van jogsim , veTEránautóklubot hoztam létre ( a R.I.L.A.K.-ot ) , de ilyet nem láttam még . ElmenTEm az autóelektrósomhoz ( a világ legjobb autóelektrósa a Pázmándi Péter !) 1000--1500 fordulaton kb. 6 percet mentünk, kint volt vagy 12 fok . Több , mint 100 percig próbálta a továbbhülő autó olajleeresztő csavarját megeredtetni , de nem ment . Ekkor megint mentünk nagyon alacsony fordulaton vagy 6 percet egy karosszériáshoz , aki egy negyed óra alatt a csavart ki tudta csavarni , és -- kapaszkodjatok meg -- lejött 4 (!) olaj , ami azt mutatta , 2 szerelő meg én rosszul láttuk a megelőző napon , hogy nincs a kocsiban olaj .
De most jön a java !
Levegő eddigre , hogy már dél lett , leheTEtt vagy 14 fok . Vissza az elektrós műhelybe (= megint 6 perc , de most már normál fordulatszámon ) , ő visszaszereli a motor alatti esztétikai lapot , én meg haza (= megint 6 perc , de most már normál fordulatszámon ). A motor 90 fokot mutat , pedig semmi ideje nem volt ennyi idő alatt ennyire melegednie !!! De mitől ? 80 fokon szokott menni .
Pont ezzel esik véletlenül egybe egy kifekvő hőgomba ?
Milyen károsodás éri a motort , ha kap fölöslegesen 4 liTEr nullkilóméTEres 10 W 40 olajat ( este már csak Shell kút volt , így nem Selenia Petronas 20k for Alfa Romeo cars ment bele , hanem Helix ) ?
Bevallom , egy szót sem érTEk . Ez a baja a levelezéseknek , mert egy idő után -- szemben a személyes találkozásokkal -- megfeneklik a dolog , sőt sértődésekbe megy át , adott esetben még rosszabbra is fordul a dolog .
Fogalmam sincs , hogy Te ki vagy , nékem a Szamosi Műhely aa bbaarrááttaaiimm .
És ha most azt mondom, hogy utólag sem engedem meg és kérd vissza tőlük a levelet akkor mit csinálsz? Visszakéred tőlük a leveled? A hozzászólást nem a Szamosi szervíznek írtam hanem neked, ráadásul a felhasználás módja is eléggé jól jelezve van a nevem mellett:
Szóval remélem a teljes vágatlan hozzászólást küldted el képként és nem máshogy mert csak így tehetted meg. Ha nem akkor nem adtam az engedélyem hozzá. Utólag sem.