Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

llaller Creative Commons License 2013.05.11 0 0 6644

hazaértem (3000km) és most meneküljön ki merre lát!

vanyek82 Creative Commons License 2013.05.10 0 0 6643

Ha az olajpumpa láncára gondolsz azt soha nem cseréltem még és az gyárilag isvagy 2cm-t lóg a 10 cm-es szakaszon. Amúgy annak a cseréje nagyon nagy meló mert a kartert is le kell venni az pedig csak váltó és lendkerék leszereléssel jön le mert mögötte van két 5-ös csavar :) Írj egy emilt, megcsinálom 3-4 óra alatt. Főtengely szimering csere kötelező, ha leveszed az oldalburolatát a vezérlésnek, szóval azt számold hozzá (kb 8-10E ft)

Előzmény: cs!pesz (6642)
cs!pesz Creative Commons License 2013.05.10 0 0 6642

Sikeresen hazaértem.

Köszönöm még egyszer a segítséget, munkát, kávét...

Úgy néz ki a fizikai része teljesen rendben van.

 

Ha valaki nem tudná most alakítottuk át Vargamunkával a Techshift Vivaro-t manuális kéziváltóssá. Nem olyan egyszerű, mint azt az elején gondoltuk.

De úgy néz ki h. elkészült.

 

Kedves Vanyek!

Mennyi idő és pénz egy láncos vezérlés csere az M9R-en? A kis láncot is érdemes cserélni a fogaskerekekkel együtt? Vargamunkánál láttam egy motort és ott igen laza a bentebb lévő lánc. Ha jól tudom a szett nem tartalmazza csak a "fő" vezérműláncot és tartozékait.

 

köszi

fúrómester Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6641

jÓVANNA. :-)

Előzmény: GARFIELD (6640)
GARFIELD Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6640

És amúgy sem megyen, hanem mén... :D

Tudod, elöbb mén, és csak azután föttög.... :D

Előzmény: fúrómester (6638)
GARFIELD Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6639

Az nagyon attól függ, hogy miből szedik ki. Ami az enyém volt, és picikét összetört, abban a csúcsok nem mentek 3000 km-et, mielőtt a bontós nekiesett bontani.... Szóval azt megérte megvenni.

Előzmény: fúrómester (6637)
fúrómester Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6638

Így van.

 

Tavaly egyszer voltam fülmosáson, aztán már a maradék zsírt az autóm rázta ki.

 

Aztán Varga megcsereberélte, hogy legalább addig még a 4. is kigyön valamit okosítsunk a járásán, és most így simán megyen. Persze, ha véglegesen meg lesz csinálva, akkor lesz tökéletes, de most legalább nem remeg a motor, ....no meg, hát, nem föttög, ami lényeges.

Előzmény: GARFIELD (6634)
fúrómester Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6637

Hááát kopó alkatrészt bontóból, őőőő..........tudok használt fékbetétet okosba, féláron. :-)))

Előzmény: csipike01 (6624)
vanyek82 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6636

Amúgy vettem már ki porlasztót úgy is, hogy körbevágtam a peremet a porlsztó körül és így megmaradt a szelepfedél. És ha kell valakinek, akkor nekem van eladó hengerfejem és szelepfedelem is :))

Előzmény: vanyek82 (6635)
vanyek82 Creative Commons License 2013.05.09 0 0 6635

Hengerfej levételhez nem kell motort kivenni, miért kellene? Csináltam már vagy 20db M9R hengerfej le-fel mozdulatot, motor mindig a helyén maradt, mivel csak traficot és vivarot szerelek csukott szemmel tudom melyik csavar hogy fér ki már. A porlasztóra csináltam egy célszerszámot mint írtam. 10-ből 8-at kiveszek a maradék alul beletörik vagyis a porlasztót fogó kis perem soha nincs útban mivel azt ki tudom venni mindig. A hengerfejezés díja meg ennyi lenne nálam. Munkatársammal 6 óra alatt megcsináljuk, persze mondtatom az ügyfélnek, hogy 16 óra volt és nem 30E hanem 60E. A gépmunka pedig mindenkinek ennyi, nemértem Ti hova jártok, a taszári Kacsógép kft nem barátom nekem sem. Ingyen házhoz jönnek és pár nap múlva hozzák vissza a hengerfejet, és adom a pénzt amit kérnek. Múlt héten ennyit kértek. Fontos, h ezeket mind én csinálom és nem csináltatom. Lehet egy laikusnak mondanál 5-600ezret egy hengerfej cserére új porlasztókkal, simán belemenne, mivel nem ért hozzá. És félre ne értsd Te sem, nekem mindegy ki mennyiért dolgozik meg mit csinál érte, csak a tapasztalataimat mondtam el. Nem akarok munkát elvenni senkitől mert az van dögivel :)

Előzmény: Huszi66 (6630)
GARFIELD Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6634

Azért az injektoroknál nem teljesen ilyen a helyzet. Ha a 4-ből az egyik tökéletes állapotban van, teljesen jól porlaszt, abban a hengerben tök jó lesz az égés. A maradék háromban meg egyforma. A motor alapjárata olyan lehet, hogy kirázza a tömést a fogadból. 

Előzmény: vanyek82 (6629)
TRAFIC09 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6633

VARGAMUNKÁ-NAK ÉS VANYEK82-NAK KÖSZÖNÖM A GYORS VÁLASZT !!!

MEGÍROM HOGY IS ALAKULT HA KÉSZ LETT. 

KÖSZÖNÖM  : RTAFIC09

vargamunka Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6632

majd elugrom érted legfeljebb ha más nem :)

üdv

Előzmény: cs!pesz (6631)
cs!pesz Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6631

Kedves Zsolti!

Holnap de. felvisz egy ismerős. Azt még nem tudom meddig. Ha csak a hídig, legfeljebb sétálok egy kicsit.

Huszi66 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6630

Vanyek, egy kérdésem lenne amire kiváncsi vagyok, ha nem jönnek ki a porlasztók hogy szeded le a hengerfejet a szelepfedél miatt? 2.0 dci ről van szó. Csak mert rengeteg profi műhelybe járunk kiszedni mert nem akarják levágni a szelepfedelet a hengerfej levétel miatt, de érdekel hogy te ezt hogy oldod meg. (többek között ma is egy pesti műhelyben voltunk ahol már vágták le a szelepfedelet de többször nem akarnak ilyennel kűzdeni inkább kihívtak minket) Különben ilyen árakat amiket írtál még nem hallottam pedig egy ideje foglalkozunk ezzel. Mindnehol drágábbakat hallok, gépmunkára is ami alapból a beletört porlasztók fügvényében dől el hogy mennyi nem hasraütés szerűen 8000 de akkor te nagyon olcsón megúsztad tényleg nem találkoztam még ilyennel. (nem kötekedve írom) Nekem is több kisbuszom van 9 fős 2.0 dci és a hengerfejlevételre sokkal többet mondtak mindnehol mert hogy szinte kikell venni a motrot a vezérlést kikell akasztani stb. Mindegy, nagyon jó áron megúsztad!

Előzmény: vanyek82 (6620)
vanyek82 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6629

Ha megműtik a jobb karodat akkor megműtteted a balt is, mert az is biztos szar lesz egyszer? Van Traficunk amibe 810E km van és gyári bontatlan blokk van benne soha ki nem szedett porlasztókkal. Szóval szerintem ha egy beszarik, azt kell cserélni, ha van pénzed akkor mind a négyet

Előzmény: TRAFIC09 (6626)
vargamunka Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6628

Szép napot !

Olyan szépen írod le ....

Ha csak egy rossz miért cserélnéd a jókat is .......?

ne enged beletörni

üdv

Előzmény: TRAFIC09 (6626)
fvcc Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6627

Ha még egyszer nekifutsz, lehet jobban jársz ha megveszed az enyémet (6585)

:D

Előzmény: TRAFIC09 (6626)
TRAFIC09 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6626

SZIASZTOK ! 

 

NA MÉGEGYSZER NEKIFUTOK .

RENAULT TRAFIC M9R 115 LE (200.000KM)

PORLASZTÓ (injektor) 1-ES HENGER (KOMPJUTER KIOLVASVA )ROSSZ.

NEM TUDJÁK EGYSZERŰEN KISZEDNI =  EZÉRT 25.000.- / DB A KISZEDÉSE.

AZ ÚJ INJEKTOR KB 100.000.- /DB      HA FELUJÍTOTT AKKOR KB A FELE.

+ A SZERELÉS

BE KELL VIZSGÁLLNI MINDEGYIKET? (4DB)

SZOKTÁTOK EGYSZERRE CSERÉLNI MIND A NÉGYET ?

MOST ÍGY MÁR 250-550.000.- NÁL TARTOK.

SZERINTETEK IS ÍGY VAN ? JÓL SZÁMOLGATTAM? 

SZAKIK TI MIT TENNÉTEK?

 

vanyek82 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6625

Mint írtam a gépmunka 8E ft volt a Kacsógépnél pár napja. Ugyan így betörött porlasztót vett ki nekem M9R-ből, szóval nem kell semmit hozzászámoljak. 71E ft + régi leadásért pedig adok új porlasztót, de csak akkor ha a régi egybe van, vagyis mehanikai sérülés nincs rajta - mondjuk ezt elég nehéz kivitelezni - :D

csipike01 Creative Commons License 2013.05.08 0 0 6624

Bontott porlasztót NE vegyetek!

Sajna én anno vettem, 30 e km-t mentek és ugyanúgy kuka...

Bár ez csak az én véleményem.

Előzmény: GARFIELD (6623)
GARFIELD Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6623
Ne felejtsd ki, a széteső porlasztócsúcs árát. Még bontottan is 30k körül van....
Előzmény: vanyek82 (6620)
fúrómester Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6622

Csak akkor még nincs kint a spricni, Bubókám, ez itt a nagy baj.

Előzmény: vanyek82 (6620)
vargamunka Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6621

Szép estét !

Holnap hívlak 

üdv mindenkinek .

Előzmény: fúrómester (6614)
vanyek82 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6620

Egy hengerfej tömítés 9800ft, a hengerfej le-fel kb 30E gépmunka 8E ft (csütörtökön vette ki nekem a Kacsogép pont) szóval 48-50E ft-ból meg lehet oldani.

Előzmény: GARFIELD (6619)
GARFIELD Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6619

100e amit írtak /4db

Előzmény: vanyek82 (6618)
vanyek82 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6618

Jó. Mindennek mennyi a költsége? Mennyiért vesztek ki egy porlasztót?

Előzmény: Huszi66 (6612)
TRAFIC09 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6617

SZIASZTOK !

 

MENNYIBE KERÜL EGY 2.0 DCI PORLASZTÓCSÚCS ?

 

76 E+ÁFA ?

fúrómester Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6616

Zsírkaraj. :-)

Előzmény: Huszi66 (6615)
Huszi66 Creative Commons License 2013.05.07 0 0 6615

A porlasztó belsejét kiszedjük és ledugózzuk, ennyire egyszerű. Amúgy van mindenféle mágnesünk amivel a morzsákat kiszedjük de a motortérbe nem kerül semmi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!